Skocz do zawartości
IGNORED

220V na 230V - przeróbka


matoole
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kilka sprzętów ,które powinny "chodzić" na 220V i trochę się o nie boję. Grzebiąc w sieci znalazłem taki schemacik

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dyskusja pod linkiem:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czy to rozwiązanie załatwia sprawę w każdym przypadku klocków audio? Czy może powodować jakąś degradację dźwięków?

Aha ... jestem kompletnie zielony w temacie, więc co najwyżej będę TO COŚ zlecał :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Homo sapiens do myślenia potrzebuje całego mózgu, a nie tylko lewej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.  Zapewne wykpisz się zwykłym  toroidalnym transformatorem halogenowym, 2 x 12V, o jednej dziesiątej mocy. Za psie pieniądze. 
Jaka jest łączna moc gratów audio, które chcesz z tego 220V zasilić?
Dodaj wszystko do kupy. Następnie podziel przez dziesięć. Dorzuć 20% zapasu i pozamiatane.
A ino fazowości na wtórnym nie pomyl. Pamiętaj, że masz odjąć te 24VAC, a nie dodać.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez zjj_wwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, xajas napisał:

To szukanie dziury w calym

Pisałem w pierwszym poście, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach , więc jak mogę szukać dziury w całym? Kompletnie się nie znam na elektryce i elektronice.