Skocz do zawartości
IGNORED

Wymiana lasera w odtwarzaczu Linn Unidisk


arek_d
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Czy może ktoś podjąłby się wymiany modułu lasera w Linn Unidisk 1.1? (zakupiłem nowy moduł na eBay)?

Proszę  o info na priv.

 

Niestety pierwsza operacja wymiany lasera przez Linn Polska / Linn UK zakończyła się niepowodzeniem, a wszystko trwało prawie 2 lata (!). Wina po stronie oddziału polskiego, który miesiącami przetrzymywał sprzęt u siebie, bez żadnej akcji.  W międzyczasie Linn UK przestał już serwisować odtwarzacze CD, więc nie skorygują już początkowego problemu. Odtwarzacz przestał rozpoznawać płyty CD po kilku minutach, nadal rozpoznaje płyty SACD. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez arek_d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem urządzenie i sprawa wygląda na w miarę prostą. Tak więc raczej poradzę sobie sam.

Mam nadzieję że to moduł lasera był powodem nieprawidłowej pracy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, arek_d napisał:

Cześć,

Czy może ktoś podjąłby się wymiany modułu lasera w Linn Unidisk Odtwarzacz przestał rozpoznawać płyty CD po kilku minutach, nadal rozpoznaje płyty SACD. 

 

To nie będzie problem lasera

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 hours ago, Bumpalump said:

To nie będzie problem lasera

Jeśli "disk not recognized" więc może jednak... Podobno właśnie te moduły mają taką właściwość, że mogą zaraz po wymianie się zepsuć (wada fabryczna?). Pierwsza wymiana lasera w UK się odbyła, jednak odtwarzacz prawie od razu po niej przestał rozpoznawać CD.

Najbardziej wkurzające jest to że Linn UK nie  zgadza się przesłać żadnej dokumentacji typu "service manuals", itd., bo to są materiały tylko dla partnerów (nie ważne że sami już nie serwisują).  Z kolei partner w Polsce to jakaś pomyłka. Nie wchodźcie w żadne transakcje z nimi - szkoda nerwów. 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez arek_d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.