Skocz do zawartości
IGNORED

Poszukuję przedwzmacniacza Hi End


dfx5

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem SFL-2 w wersji "podrasowanej" - w szczegółach technicznych jestem laikiem 

moj przetwornik ( Berkeley ) ma wyjścia xlr, ale czy jest zbalansowany pojęcia nie mam

natomiast wzmaki mam już w kolumnach aktywnych , nie wiem czy można je uznać za zbalansowane ale xlr maja 

co prawda nie porównywałem SFL-2 bezpośrednio z Joule , ale po pierwszych 5 minutach słychać ( na moje ucho i potrzeby ) ze pomimo , ze musiałem zrezygnować z całego toru po xlr, to Joule ma o wiele więcej do zaoferowania od Sonic Frontiersa w moim zestawieniu

co ciekawe te 3 pre ( Joule, SF, ML) to jedyne , które wniosły zauważalna poprawę w stosunku do regulowanego wyjścia w przetworniku Berkeleya, z preampami z przedziału cenowego do 5k za używkę ( np. Classe CP-35, Audio Research SP-6 ) było wyraźnie gorzej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez morawka

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja uzywam SFL 2 z SF Processor3,po XLR (najwyzszy Velum),transport ML No37,po OPT ST Wadia,

i uwazam ze jest to polaczenie nie do pobicia z duzo,duze wieksza kase,

preamp bez jakichkolwiek modyfikacji,porzadne lampy,to samo w przetworniku.

morawka

nie wiem co u Ciebie bylo nie tak,ze nie zagralo "po Twojemu",zapewne nie dopasowanie do Twoich elementow.

ten SFL-2 daje na wyjscie 60V ,a Twoje aktywne tyle nie potrzebuja,moze sa wrazliwe na niedopasowanie.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Odpowiedź częstotliwościowa 2 Hz do 100 kHz ± 0,5 dB

(Obciążenie 100K)

> 350 kHz -3,0 dB

THD i N

<0,1% od 20 Hz do 20 kHz

(@ 1 V wyjście)

zazwyczaj <0,03% @ 1 kHz

Zdobyć

22 dB przy 1 kHz (single-ended)

28 dB przy 1 kHz (zrównoważony)

Hałas

120 UV nieważony (wyjścia zrównoważone,

regulacja głośności na godzinie 12)

-85 dB poniżej @ 2 V RMS

SMPTE (IMD)

<0,05%, zazwyczaj 0,03% (zrównoważone)

@ Wyjście 2 V

Impedancja wejściowa

50 K omów (single-ended)

100 K omów (zrównoważone)

Impedancja wyjściowa

160 omów przy 1 kHz (single-ended)

320 omów przy 1 kHz (zrównoważone)

Minimalna zalecana impedancja obciążenia 10 K omów

Napięcie wyjściowe

Maksymalnie 30 V RMS (single-ended)

(100K / 100pf i

Maksymalnie 60 V RMS (zrównoważony)

Obciążenia 10K / 1000pf)

Maksymalne wejście

2,5 V RMS (regulacja głośności w pełni zgodnie z ruchem wskazówek zegara)

Separacja stereo

70 dB przy 1 kHz (single-ended)

(Przesłuch)

75 dB przy 1 kHz (zrównoważone)

Wymagania dotyczące zasilania

135 VA (75 VA w trybie czuwania) 50/60 Hz

1,1 A przy 120 V AC

Wymagania dotyczące bezpieczników (2) 1,5 Amp 250 V fast-blo

(Kraje 100 V do 120 V)

0,75 A 250 V fast-blo

(Kraje od 200 V do 240 V)

Uzupełnienie rury

8 - 6922 (typy 6DJ8)

Wymiary

19 "Wide x 13" Deep x 4,5 "High

(każde podwozie)

(48 cm x 33 cm x 11,5 cm)

Waga

55 kg (25 kg) - bez opakowania

62 kg (28 kg) - fabrycznie zapakowane

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek7776

gratuluje świetnego zestawu ?

Nie chodzi o to , ze nie zagrało bo było super , a SFL-2 to znakomite pre i tez mogę z czystym sumieniem je polecić 

po prostu Joule Electra spodobał mi się jeszcze bardziej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecałem Sonic Frontiers Line 3 a nie SFL 2. Różnica jest znaczna na korzyść Line 3, mimo że SFL 2 to również znakomity pre. Zgadzam się z kolegą Tomek7776, że to połączenie jest trudne do pobicia. Miałem wiele przedwzmacniaczy i Sonic konkurencję wyeliminował. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Bona68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2019 o 17:03, Bona68 napisał:

. Miałem wiele przedwzmacniaczy i Sonic konkurencję wyeliminował. 

Co prawda ja już swojego graala jeśli chodzi o pre znalazłem - Joule

ale , tak z ciekawości zapytam, jakie ciekawe pre jeszcze miałeś / porownywales ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audio Research LS 27, Pass XP 10, Sphinx Project 2. Te trzy  egzemplarze były na dłużej. Był też Mark  Levinson 38s, jakiś BAT i dawno temu DPA.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Bona68 napisał:

Audio Research LS 27, Pass XP 10, Sphinx Project 2. Te trzy  egzemplarze były na dłużej. Był też Mark  Levinson 38s, jakiś BAT i dawno temu DPA.

 

Jak wypadł u Ciebie Pass XP 10?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, dfx5 napisał:

Jak wypadł u Ciebie Pass XP 10?

też jestem ciekaw. Sphinxa Project 2 nie słuchałem

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Bona68 napisał:

Audio Research LS 27, Pass XP 10, Sphinx Project 2. Te trzy  egzemplarze były na dłużej. Był też Mark  Levinson 38s, jakiś BAT i dawno temu DPA.

 

Może jakiś subiektywny ranking, pierwsza trójka np ?

Na zachętę moje podium ( z preampow , które sprawdzałem w moim systemie )

1. Joule Electra LA-150mkII

2. Mark Levinson No 26

3. Sonic Frontiers SFL-2

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, morawka napisał:

moje podium ( z preampow , które sprawdzałem w moim systemie )

1. Joule Electra LA-150mkII

2. Mark Levinson No 26

3. Sonic Frontiers SFL-2

U mnie:

1. Kondo KSL-M7 wersja trzecia na dwóch lampach 6072WA 

2. chiński klon Kondo M7 po wymianie kondensatorów sygnałowych na japońskie Toichi (miedź w oleju) i lamp na 6072WA General Electric

3  lampowy Einstein 

4 Conrad-Johnson PV10 

5 Sonic Frontiers SFL2

5 Canary Audio CA601 mk2

6 Tube Technology Prophet Signature 

długo, długo nic, i... 

& Audio Research LS1 którego dxwięk oceniam bardzo nisko, ale podoba mi się wzornictwo obudowy (a raczej frontpanelu tylko, bo reszta skrzynki jest wykonana jak w urządzeniu za 500 złotych).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie przedwzmacniacz powinien być przede wszystkim: przejrzysty, dynamiczny i neutralny. I taki jest SF Line  3, dodatkowo szeroka i głęboka scena muzyczna. Jedyny niewielki minus tego pre, co może wydawać się zaskakujące ze względu na konstrukcję lampową, to czasami mało emocjonalny przekaz muzyczny. Ale co napisałem wcześniej, dla mnie pre musi być neutralne i ja tej cechy za mankament nie uważam.

Co do XP 10. Lubię Pass'a i przez długi czas używałem końcówki X -250, ale dla mnie pre XP 10 to brak dynamiki przede wszystkim. W połączeniu z końcówką było takie słodkie plumkanie. Na pewno scena muzyczna to rozczarowanie, nie jest tak szeroka i dodatkowo wypchnięta przed kolumny. Trochę gorzej wypadła neutralność. Bass mocny, ale lekko pogrubiony, wysokie tony słodkie ale przejrzyste. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Bona68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Bona68 napisał:

przedwzmacniacz powinien być przede wszystkim: przejrzysty, dynamiczny i neutralny. I taki jest SF Line  3, dodatkowo szeroka i głęboka scena muzyczna.

Owszem, ma te cechy na poziomie na tyle dobrym, że się wyróżnia. Ale istnieją lepiej brzmiące konstrukcje. A nawet znacznie lepiej brzmiące.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówi się ze najlepszy preamp to taki , który nic nie wnosi od siebie, jest neutralny do bólu - the best preamp is no preamp.

ale mam na ten temat trochę inne zdanie, oczekuje od preampu ze jednak wniesie to "coś" , odstępstwo od neutralności na rzecz lekkiego doslodzenia , ubarwienia dzwieku jest mile widziane

z tym ze wszystko zależy od upodobań 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bona68 napisał:

Dla mnie przedwzmacniacz powinien być przede wszystkim: przejrzysty, dynamiczny i neutralny

Ale jak neutralny, to po co w ogóle stosować przedwzmacniacz? Przecież stosuje się go po to, żeby coś zmienił...??? W ogóle ja nie rozumiem tego parcia u audiofeeli na jakąś wyimaginowaną neutralność? O co chodzi w tej neutralności? Po co? Już przy samym miksie podczas produkcji 'neutralność' idzie się walić - oczywiście chodzi mi o 'neutralność' w kontekście oryginalnego brzmienia artysty, czy też artystów - home audio jest kompromisem i kwestią podobania się dżwięku - tu nie chodzi o żadną neutralność. Jedyną neutralnością jaką uznaję w audio, to neutralność określająca 'temperaturę' brzmienia - podobnie jak w obrazie: warm, neutral, cold - neutralność w audio pojmowaną w takim kontekście rozumiem i przemawia do mnie. Ale nie trzeba się z tą teorią zgadzać - każdy ma swoje 'widzimisię ?

... w instrumentach, czy też rynku pro, też się stosuje różne wzmacniacze - piece lampowe, piece tranzystorowe, piece vintage... i najlepsze piece, to takie, które mają jak najbardziej rozbudowany preamp i rozbudowaną equalizację - właśnie służącą do modelowania brzmienia. Już sobie wyobrażam gitarzystów audiofeelów, którzy byliby za 'neutralnością' pieca gitarowego... ??? Ależ dziwactwa ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gitarzysta używa barw, efektów, bo jest twórcą, a pre-amp powinien regulować głośność jak najbliżej charakterystyki ucha ludzkiego.

Płyty są nagrywane tak siak owak wspak, ale jedno jest pewne jeśli nie ma się większych problemów w całym paśmie jakieś 99 na 100 płyt zagrać powinna w systemie miło dla ucha, oczywiście z pokazaniem całego spektrum różnorodności realizacji nagrań.

Niestety każdy element dodatkowy, czyli taki pre-amp również zmniejsza szansę na to, żeby nie mieć problemów w paśmie, dlatego tak się walczy o te transparentne pre ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez m4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli coś zostało mniej czy bardziej nadpsute, to nie powód, żeby psuć to jeszcze bardziej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, m4tech napisał:

Gitarzysta używa barw, efektów, bo jest twórcą, pre-amp powinien regulować głośność jak najbliżej charakterystyki ucha ludzkiego , a całe brzmienie jest i tak zależne od całego systemu i pomieszczenia.

A audiofeel używa całej gamy różnie brzmiących głośników, akustyk, wzmacniaczy, systemów... i myśli, że jest najmądrzejszy na świecie w materii domowego stereo.

Całe brzmienie na płycie jest przede wszystkim zależne od miksu - który już z gruntu wszystko zmienia i jest wypadkową tego co w realu i wyobrażni inżyniera. Preamp służy do idealnego dopasowania sygnałów małych do sygnałów dużych, ale oprócz tego, powinien dodawać od siebie trochę 'chemii' audiofilskiej. Na audiofilskie prykanie w zakresie jakichś neutralności jestem odporny - sorry. Wystarczy posłuchać referencyjnego preampu ML No.32 lub jego najnowszego wcielenia, No.52. Ale wystarczy i No.526 albo Bricasti Design. BAT Rex zmienia wszystko i wcale nie jest neutralny, ale jest zajebistym preampem, podobnie Audio Research 40th Anniversary.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, morawka napisał:

Mówi się ze najlepszy preamp to taki , który nic nie wnosi od siebie, jest neutralny do bólu - the best preamp is no preamp.

ale mam na ten temat trochę inne zdanie, oczekuje od preampu ze jednak wniesie to "coś" , odstępstwo od neutralności na rzecz lekkiego doslodzenia , ubarwienia dzwieku jest mile widziane

z tym ze wszystko zależy od upodobań 

Ja stoję na stanowisku, że dobry preamp nie powinien nic ruszać barwy, a powinien zapewnić dynamikę i przestrzeń, czyli to, z czym nie radzą sobie pasywki wszelakie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytania padające w stosunku do urządzenia bazującego na kilku garściach opampów nieodmiennie budzą moje zdumienie.


Z tego co pamietam wszystkie wersje MBL 6010 bazują ma opampach. Jak widać czasami nie jest potrzebna ta cała audiofilską otoczka „dedykowanych” podzespołów aby poleciec w kosmos. Pomijając, ze NE5534 był dedykowany do audio i jak widac sie nadaje :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie najbardziej lubię urządzenia lampowe, ale nie jestem przeciwnikiem półprzewodników, istnieją urządzenia półprzewodnikowe które mają klasę, Ale one bazują na elementach dyskretnych. Nie znam żadnego urządzenia bazującego na opampach które zrobiłoby na mnie wrażenie. Opamp, nawet taki "dedykowany do audio" to diwajs opracowany w celu uproszczenia życia producentom sprzętu oraz potanienia konstrukcji. Opampowy preamp ma prawo zagrać poprawnie, ale "wyżej düpy nie podskoczy. Jestem w stanie odszczekać to twierdzenie na czworakach pod stołem i przy świadkach, ale dopiero po tym gdy usłyszę jak jakikolwiek opampowy preamp prezentuje dźwięk jednoznacznie lepszy niż Kondo M7 na lampach 6072WA.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykład BAT 53SE pociemnia delikatnie, ale dodaje też fantastycznego oddechu muzyce, co m.in. objawia się jako kreacja mikro przestrzeni. Powiedziałbym również, że z barwami to też są tak jakby mity - bo skąd audiofeel może wiedzieć jaka barwa jest tą wzorcową czy też prawidłową w kontekście słuchanych instrumentów? Poza tym już sam głośnik zmienia wszystko, a tu takie audiofeelskie historie o przedwzmacniaczach w systemie...??? Dynaudio nie są jakimiś super neutralnymi zestawami, a potrafią zauroczyć fana audio, choć na dłuższą metę mogą zmęczyć tą swoją 'okrągłością'. Domowe audio, to gusta i guściki - dopisywanie teorii i udawanie profesjonalizmu dżwiękowego w tej materii trochę śmieszy, ale z drugiej strony wszystko co śmieszne jest fajne ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Chicago napisał:

Na przykład BAT 53SE pociemnia delikatnie, ale dodaje też fantastycznego oddechu muzyce, co m.in. objawia się jako kreacja mikro przestrzeni. Powiedziałbym również, że z barwami to też są tak jakby mity - bo skąd audiofeel może wiedzieć jaka barwa jest tą wzorcową czy też prawidłową w kontekście słuchanych instrumentów? Poza tym już sam głośnik zmienia wszystko, a tu takie audiofeelskie historie o przedwzmacniaczach w systemie...??? Dynaudio nie są jakimiś super neutralnymi zestawami, a potrafią zauroczyć fana audio, choć na dłuższą metę mogą zmęczyć tą swoją 'okrągłością'. Domowe audio, to gusta i guściki - dopisywanie teorii i udawanie profesjonalizmu dżwiękowego w tej materii trochę śmieszy, ale z drugiej strony wszystko co śmieszne jest fajne ?

Absolutnie się nie zgadzam. Otóż...

 Preampy pasywne uznawane są za urządzenia ponadprzeciętnie neutralne barwowo, i zazwyczaj tak jest. Natomiast co do dynamiki, przestrzeni i detali to już nie jest tak różowo. 

Otóż dobry preamp aktywny wpięty w system zamiast takiej neutralnej pasywki powinien nic nie zmienić w barwie, ale powinien dać dynamikę, drajw, przestrzeń i detal którego pasywce zabrakło. I pisząc o detalu nie mam bynajmniej na myśli prymitywnego rozjaśnienia, lecz efekt wzrostu czytelności dzięki lepszej gradacji dynamicznej zarówno w skali makro jak i mikro, oraz lepszym, precyzyjniejszym, bardziej konturowym osadzeniu dźwięków w przestrzeni. 

Aczkolwiek pewne drobne odstępstwa od neutralności nie muszą od razu danego urządzenia dyskwalifikować. Ważne by przekaz był spójny i harmonijny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@McGyver pełna zgoda co do neutralności i skutków jej braku (ja rozumiem neutralność mocno w odniesieniu do słuchu, czyli ISO226, czyli w grę wchodzi poziom głośności), ale zastanówmy się nad tym dodaniem dynamiki, drajwu itd. myślę że to nie jest możliwe, czyli max co dostajemy, to jest to co jest zapisane na nośniku, więcej się nie da wycisnąć. 

Być może, że postrzegasz to w sensie dopasowania "prądowego" bo jednak pre-ampy  mają wyższe napięcia wyjściowe i to dzięki temu wysterują odpowiednio końcówkę mocy, a w odsłuchu odzwierciedla się to właśnie dynamiką, drajwem, lepszym atakiem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez m4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, m4tech napisał:

zastanówmy się nad tym dodaniem dynamiki, drajwu itd. myślę że to nie jest możliwe, czyli max co dostajemy, to jest to co jest zapisane na nośniku, więcej się nie da wycisnąć. 

Zgoda, więcej niż nagrano na płycie nie da się wycisnąć, ale da się to zdegradować. Mnie chodzi właśnie o to by nie degradować. 

 

6 minut temu, m4tech napisał:

Być może, że postrzegasz to w sensie dopasowania "prądowego" bo jednak pre-ampy  mają wyższe napięcia wyjściowe i to dzięki temu wysterują odpowiednio końcówkę mocy, a w odsłuchu odzwierciedla się to właśnie dynamiką, drajwem, lepszym atakiem...

Mylisz prąd z napięciem. Wyższe napięcie wyjściowe samo w sobie objawia się po prostu wyższą głośnością i niczym innym. 

Preampy pasywne często nie dają rady nie ze względu na to że nie mogą podwyższyć napięcia sygnału który dostają na wejście. One nie dają rady dlatego że mają zbyt dużą oporność wyjściową, i nie dają rady wysterować podłączonej do nich końcówki mocy PRĄDOWO.  Zwłaszcza w takiej sytuacji gdy końcówka mocy ma niską oporność wejściową. Dlatego ZAWSZE korzystne jest gdy preamp ma możliwie niską oporność wyjściową, najlepiej nieprzekraczającą 350-500 ohm. Takich wymagań żadna pasywka nigdy nie spełni, mimo że teoretycznie da się taką zrobić. Jednakże tak zrobiona pasywka byłaby nieakceptowalnie dużym obciążeniem dla źródła, więc straty z tego  tytułu byłyby znacznie większe niż ewentualne korzyści.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, McGyver napisał:

Mylisz prąd z napięciem. Wyższe napięcie wyjściowe samo w sobie objawia się po prostu wyższą głośnością i niczym innym. 

niestety chyba nie mogę potwierdzić tego co napisałeś w tym zdaniu, mam dac z napięciem 5 i 10V (na XLR) , mogę przełączać to pilotem i różnica nie jest tylko w głośności, ale w całym charakterze przekazu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, m4tech napisał:

niestety chyba nie mogę potwierdzić tego co napisałeś w tym zdaniu, mam dac z napięciem 5 i 10V (na XLR) , mogę przełączać to pilotem i różnica nie jest tylko w głośności, ale w całym charakterze przekazu

Bo najwyraźniej zmienia się nie tylko napięcie wyjściowe, ale także (co najmniej) oporność wyjściowa DACa. Gdyby tylko napięcie się zmieniało, to różnica dotyczyłaby wyłącznie głośności.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampowy Einstein gra świetnie (The tube mk2) ale z całego serca go nie polecam. Jest tak wykonany że padnie w ciągu kilku(nastu) lat. W środku kupa chińszczyzny i błędów konstrukcyjnych jak np. barzo gorące transformatory.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Marek.S napisał:

Einstein nie polecam

Jak już o wadach mówimy, to dodam że gniazdo kabla zasilającego jest w nim umieszczone w tak idiotyczny sposób, że w praktyce uniemożliwia to podłączenie sieciówki z porządnym wtykiem IEC, jak Wattgate, Furutech czy Oyaide.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, jeśli dobrze pamiętam to jest blisko przedniego panelu, na spodzie czyii wchodzi tylko zwykła sieciówka z wtykiem 90 stopni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 33

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.