Skocz do zawartości
IGNORED

Połączanie bi-amping ,czy coś zmienię ?


Leo73

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim dla takiej kolumny będzie wielką stratą nakładów, bez istotnych korzyści. Znieksztalcenia, o których pisałem powyzej- pozostaną. Zaburzenia fazy od zwrotnicy pasywnej- pozostaną. Gorszy współczynnik tłumienia- też zostanie. A wystarczy dać zwrotnicę aktywną, co przy takim układzie nie podniesie tak bardzo kosztów, a głośniki podpiąć do wzmacniaczy bezposrednio i masz full wypas!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, romekjagoda napisał:

Mógłbyś rozwinąć? bo nasuwa się pytanie zatem, być może lamerskie, w takim razie: jeśli z kolumny wyprowadzone są podłączenia hf i lf to według tego co napisałeś  oznaczałoby to, że dalej w zwrotnicy te częstotliwości są i tak "pomieszane" znowu i dlatego nie ma sensu bi-amping pasywny.

Chyba, że czegoś nie zrozumiałem.

W zwrotnicy nic się nie miesza. Nie wynika to też na pewno z tego, co napisałem. Natomiast napisałem, że wzmacniacze powinny mieć takie samo napięcie wyjściowe w pełnym zakresie dynamicznym, czyli w praktyce taką samą moc. W przeciwnym wypadku jeden będzie się się szybciej przesterowywał. IMO mądrzej już byłoby dać mocniejszy wzmacniacz na tor wysokotonowy, wtedy mamy pewność, że Góra nie nie przesteruje a ewentualny przester dolnego wzmacniacza będzie mniej słyszalny i nie zagrozi głośników niskotonowym. 

8 godzin temu, niowluka napisał:

No tak, przester jest już nieliniowy ... Ale z tego by wynikało, że przester pojawia się w HF i LF jednocześnie: zniekształcenia z obcięcia sygnału w HF, i DC w LF.

Przester pojawia się najpierw w słabszej gałęzi. Zasadniczo natomiast jest to związane z obcinanie, są to więc nieparzyste harmoniczne. W przeważającej większości wzmacniaczy przesterowanie nie spowoduje składowej stałej na wyjściu, bo obcinanie jest zasadniczo symetryczne. Niesymetryczne obcinanie to wzmacniacze se, a one zwykle mają na wyjściu kondensator albo transformator. 

7 godzin temu, romekjagoda napisał:

Ale jeśli masz np kolumnę 4 drożną z 15" basowcem wymagającym wydajnego wzmacniacza, to czy biamping pasywny w nie będzie mimo wszystko lepszym rozwiązaniem niż jeden wzmacniacz na całą kolumnę?

Tak samo wydajny wzmacniacz musi sterować pozostałą częścią pasma, inaczej się przesteruje. A jeżeli ten wzmacniacz jest wydajny, to co szkodzi, żeby dodał te 10% i wysterować całość? 

W dniu 2.06.2019 o 18:31, januss73 napisał:

No toż pokazałem popularny wzmacniacz z zasilaniem symetrycznym 46V i raptem 40Wrms. My ślisz, że to odosobniony przypadek?  Czy taki wzmacniacz zasilając wysokotonówkę przesteruje się szybciej niż 100W na dole? Bo ja myślę że odwrotnie.

Cytowany nad ma moc wyjściową rms 40W i chwilową w impulsie 20ms 90W. Nadal więc jest słabszy niż 100W w dole i przesteruje się pierwszy. Tak więc myślisz źle. Ale jest jeszcze gorzej ? Jeżeli to 100W dolnego wzmacniacza to też jest moc RMS, to według współczesnych standardów dla współczynnika kształtu 4, czyli dla dynamiki mocno nawet sprasowanej muzyki, ma on moc sporo większą niż 100W.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, przemak napisał:

Natomiast napisałem, że wzmacniacze powinny mieć takie samo napięcie wyjściowe w pełnym zakresie dynamicznym, czyli w praktyce taką samą moc.

Kiedyś podjąłem taką próbę , podłączyłem pod kolumny / Dali Grand/ Vincenta SP-331 / 2 x 100W / oraz w trybie końcówki NAD-a 3100 /2 x 60 W/ . Okazało się , ze NAD gra po prostu głośniej / NAD na wyjściu 200mV , Vincent - 1,2 mV/ . Zacząłem kombinować by wyrównać poziomy drabinkami rezystorowymi a skończyło się na wpięciu potencjometru Alpsa w IC. Powiem tak , ta cała zabawa, po za doświadczeniami niczego dobrego do systemu nie wniosła. Jak chcemy uzyskać moc i separację to proponuje monobloki ,a jak bi amping  to przede wszystkim zwrotnica przed kolumnami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzmacniacze audio są tak niesamowicie nie-zaawansowane technicznie, że bi-amp jest prawie niewykonalny na przypadkowych wzmacniaczach. Kiedyś, to przynajmniej jakieś diodki mrugały, wskazówki się wychylały - niezbyt to dokładne, ale zawsze. Mam dwa wzmacniacze o różnych mocach i nie mogę zrobić  bi-ampu, bo nie wiem co się dzieje ze wzmacniaczem...może się przesterowuje, może nie, poziomy muszę wyregulować, jakby nie mogli tego wmontować w każdy wzmacniacz

Porównując do amplitunera KD, to wzmacniacz audio powinien mieć z dziesięć razy bardziej zaawansowaną elektronikę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, przemak said:

Cytowany nad ma moc wyjściową rms 40W i chwilową w impulsie 20ms 90W. Nadal więc jest słabszy niż 100W w dole i przesteruje się pierwszy

Pomysł trochę. Jak dolny wzmacniacz odda 100W napięcie zasilania nie będzie już powiedzmy 46V a poniżej 40. Drugi wzmacniacz na górze będzie w tym czasie oddawać parę lub paręnaście W, napięcie nadal będzie w okolicy 46V. Więc masz rację, ten na górze przesteruje się znacznie szybciej ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już lepiej zrobić bi amp gdzie monitor zasilany będzie np.wzmakiem lampowym lub tranem z zwrotnicą pasywną, a dół dać podział aktywny z dsp ale musimy zrealizować sumę wzmocnienia dwóch końcówek na osobnym pre.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez zibii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zibii napisał:

To już lepiej zrobić bi amp gdzie monitor zasilany będzie np.wzmakiem lampowym lub tranem z zwrotnicą pasywną, a dół dać podział aktywny z dsp ale musimy zrealizować sumę wzmocnienia dwóch końcówek na osobnym pre.

Przekombinowane, ale niezasadne technicznie.

Przecież przy takim nakładzie środków, podział aktywny przed wzmacniaczami to pikuś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w przypadku jak już posiadamy cześć sprzętu, ale w momencie kiedy budujemy od nowa to faktycznie można się pokusić o full activ i cieszyć się walorami dźwiękowymi i nieograniczonymi pokładami dynamiki tylko trzeba to wszystko poustawiać i pomierzyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez zibii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, januss73 napisał:

Pomysł trochę. Jak dolny wzmacniacz odda 100W napięcie zasilania nie będzie już powiedzmy 46V a poniżej 40. Drugi wzmacniacz na górze będzie w tym czasie oddawać parę lub paręnaście W, napięcie nadal będzie w okolicy 46V. Więc masz rację, ten na górze przesteruje się znacznie szybciej ?

Można myśleć a można sprawdzić. Szczyt impuls tego nada to 90W. Więc jednak nadal mniej niżte 100W w dole. Ale pozostaje pytanie - czy ten nad jest wyjątkiem wśród wzmacniaczy, czy jest takich więcej? Jeżeli jest wyjątkiem, to dyskusja dotyczy tylko zastosowania konkretnego wzmacniacza na górę i jest bez sensu. Jeżeli jest to cześciej spotykane rozwiązanie, to dolny wzmacniacz też może mieć więcej niż nominalną moc, zwłaszcza, że piszemy o mocy RMS, a muzyka ma współczynnik kształtu 4 w najlepszym przypadku (sprawdzi, czy nie metalika, ale ona z kolei dołu nie ma) czyli moc dolnego wzmacniacza będzie wyższa niż rms.

Ale najważniejsze - musisz się zdecydować. Piszesz ciągle, że górny wzmacniacz będzie zasilany pełnym napięciem bez spadków, bo będzie obciążony małą mocą. Jak małą, pomijalnie? Bo monitory aktywne mają zwykle podział mocy 7:3 lub nawet 5:3 czy niższą (i to nawet pomijając nowoczesne wynalazki korzystające ze współczesnych końcówek z zasilaczem i dsp czy APS Aeon z niską częstotliwością podziału). Zakładając, że producenci monitorów dają dwukrotny zapas mocy dla góry (ciekawe dlaczego nie dla dołu, ale niech tam), to przy 100W dołu obciążenie górnego wzmacniacza będzie na poziomie przynajmniej 20W, co jest połową jego mocy naminalnej i raczej na pewno spowoduje spadek napięcia zasilania i obcinanie szczytów od stopy i basu dających pełny sygnał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można mieć do bi-amp wzmacniacze jednakowej mocy lub różnej. Jak są jednakowej nie widać problemu, no to w drugim wariancie należy ten słabszy dać na bas, mocniejszy na wysokotonowy.

Z ekonomicznego punku widzenia bi-amp jest dobry w amplitunerach, bo już tam jest, w hiendzie cena nie gra roli - to poewnie wypada mieć, a po za tym lepiej mieć jeden lepszy wzmacniacz i kable

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/31/2019 at 6:01 PM, przemak said:

Daj spokój i się nie kompromituj. Jestem po bieszczadzkich 60km na rowerze i saunie, wieczorem napiszę ?

Duza petla? Byles juz w Ustrzykach Dolnych? Jak bedziesz to pozdrow moich ziomkow?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Uchatek napisał:

Duza petla? Byles juz w Ustrzykach Dolnych? Jak bedziesz to pozdrow moich ziomkow?

Duża pętla ma 146 przecież i raczej na szosówkę. Tacy też wśród nas są, ale generalnie tradycyjnie od 20 lat górale, stąd tak do 60-80, więcej to już kolana. Mieszkamy zawsze w hotelu w Górnych. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, przemak said:

Duża pętla ma 146 przecież i raczej na szosówkę. Tacy też wśród nas są, ale generalnie tradycyjnie od 20 lat górale, stąd tak do 60-80, więcej to już kolana. Mieszkamy zawsze w hotelu w Górnych. 

No tak. Nie bylo mnie tam ponad 15 lat.

Polecam wybrac sie nad Szmaragdowe Jeziorko. Chyba najpiekniejsza miejscowka na calym bieszczadzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Uchatek napisał:

No tak. Nie bylo mnie tam ponad 15 lat.

Polecam wybrac sie nad Szmaragdowe Jeziorko. Chyba najpiekniejsza miejscowka na calym bieszczadzie.

Znaczy Sine Wiry. Owszem ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, J.Jerry napisał:

no to w drugim wariancie należy ten słabszy dać na bas, mocniejszy na wysokotonowy.

A powiedz mi jak wyrównać balans tonalny ? Robiłem to jak pisałem , "na ucho " , potencjometrem , drabinką a i tak pewności żadnej , że jest ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, tomek4446 napisał:

A powiedz mi jak wyrównać balans tonalny ? Robiłem to jak pisałem , "na ucho " , potencjometrem , drabinką a i tak pewności żadnej , że jest ok.

Na wyjściu obu wzmacniaczy ma być to samo. Czyli można zmierzyć, albo podłączyć kolumnę do obu plusów i ma być cisza ewentualnie jak najbliżej ciszy (ostrożnie w przypadku lampowych). Oczywiście w przypadku wzmacniaczy mostkowych i innych wynalazków może nie zadziałać, wtedy trzeba zmierzyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez przemak

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przemak napisał:

Oczywiście w przypadku wzmacniaczy mostkowych i innych wynalazków może nie zadziałać, wtedy trzeba zmierzyć.

Zmierzyć i ..... Przemak chodzi mi głównie o to , że "ta gra jest nie warta świeczki" , jeżeli mamy taki pomysł by zasilić nasze kolumny jak najbardziej odseparowanym sygnałem, coś jak "dual mono" to podłączamy monobloki, a nie kombinujemy z dwoma różnymi wzmacniaczami mającymi różne parametry na wyjściu , różną moc , inne charakterystyki bo to co uzyskamy może nie mieć nic wspólnego z oryginalnym przekazem dźwięku z nośnika.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie jak się chce po taniości, albo na przeczekanie, to wielokanalowa końcówka mocy.

Kiedy się okazało, że moja końcówka accu p-11 nie wyrabia z kolumnami, podłączyłem rotel rmb 1075 który zalegał mi w garażu, i spokojnie sobie szukam monobloków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Panowie. Wielkie dzięki za wszelkie sugestie i porady. Generalnie nie ryzykowałem z podłączaniem różnych wzmacniaczy . Podłączyłem bi-amp z samego denonka ,bo jest taka opcja. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze, bo abstrahując od technicznej (nie)poprawności, co koledzy Ci wytłumaczyli,

krew by Cię zalewała przy codziennym użytkowaniu takiego combo.

I gra lepiej tak podłączone?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Marcin_75 napisał:

krew by Cię zalewała przy codziennym użytkowaniu takiego combo.

Te dwie końcówki o których pisałem gdy wyrównałem poziomy grały nawet przyzwoicie , ale zawsze " z tyłu głowy" pozostaje , że to prowizorka i coś pseudo, a ze względu na różne charakterystyki wzmacniaczy  balans tonalny może być diametralnie inny od zamierzonego przez realizatora. No bo jak chcemy dostosować dźwięk do naszych preferencji , mając gdzieś oryginał, to znacznie prościej zrobić to korektorem, lub takimi pokrętłami jak BASS , MIDLLE , TREBLE :) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marcin_75 napisał:

No i dobrze, bo abstrahując od technicznej (nie)poprawności, co koledzy Ci wytłumaczyli,

krew by Cię zalewała przy codziennym użytkowaniu takiego combo.

I gra lepiej tak podłączone?

No więc wydaje mi się że tak , ale może to tylko autosugestia :). Jakiegoś ogromnego przeskoku nie zauważyłem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Leo73 said:

No więc wydaje mi się że tak , ale może to tylko autosugestia :). Jakiegoś ogromnego przeskoku nie zauważyłem

Podziwiam szczerość. U większości po każdej modyfikacji, wszystko jedno czy tej rozsądnej czy też mniej, spadają kolejne koce ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bi-amping to rozwiązanie oparte o te same wzmacniacze. Tylko podwajamy ich liczbę (lub jeszcze więcej przy monoblokach).

Jest to analogia dla bi-wiringu kablowego. Rozdzielamy wysokie i niskie częstotliwości, gdyby wzmacniacz zaczął nie wyrabiać w jakimś paśmie, to jego kłopoty nie wpłyną wówczas degradująco na na pasmo obsługiwane przez inny wzmacniacz i głośniki z nim powiązane. 

Różne wzmacniacze to przy pełnej aktywności, ale mało jest producentów takich kolumn / konfiguracji, bo mało jest użytkowników, którzy będą potrafili to podłączyć. Nawet na dystrybutorów nie można liczyć, bo po co im dodatkowa praca z podłączaniem, jak się wmówi klientowi, że sama kolumna jest wystarczająca. A jak ma np. głośniki ceramiczne, to już jest prosta rozmowa i już prawie słychać szelest banknotów... 

Bi, czyli podwójnie. To samo x 2 (końcówka stereo lub monobloki). Korzyść mała, ale wyższy level audiofilizmu jest zdobyty.

W gratisie jest automatyczny bi-wiring :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale mało jest producentów takich kolumn / konfiguracji, bo mało jest użytkowników, którzy będą potrafili to podłączyć ....

Nawet na dystrybutorów nie można liczyć, bo po co im dodatkowa praca z podłączaniem, jak się wmówi klientowi, że sama kolumna jest wystarczająca. A jak ma np. głośniki ceramiczne, to już jest prosta rozmowa i już prawie słychać szelest banknotów... 

 

 

W jakim swiecie ty zyjesz? To bezsens.

 

Kazdy dystrybutor woli sprzedac jedna pare glosnikow i do tego dwie (bi-amping) albo trzy koncowki mocy (tri-amping) niz jedna. Wtedy dopiero slychac szelest banknotow ;-)

 

Czasami odnosze wrazenie, ze traktujesz wszystkich uzytkownikow za debilow, ktorzy nie sa w stanie podlaczyc kabla do glosnika :-)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham dźwięk moich Grandów , cenię jako konstruktora Don Flanza ale ...... po cholerę umieścił dwie pary terminali głośnikowych i to jeszcze takich które przyjmują wyłącznie banany ? :) 

Próbowałem ze zworkami, ale raz że wygląda to tragicznie, dwa , że jest z tym trochę kombinacji .

No i mam wymuszony bi -wiring :) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, xajas napisał:

Czasami odnosze wrazenie, ze traktujesz wszystkich uzytkownikow za debilow, ktorzy nie sa w stanie podlaczyc kabla do glosnika ?

Uzasadniaj jak coś piszesz, bo inaczej wychodzisz na frustrata.

Podaj przykład kolumn aktywnych z zewnętrzną zwrotnicą - gotowy komplet dostępny od ręki w sklepie w Polsce.

20 godzin temu, xajas napisał:

W jakim swiecie ty zyjesz? To bezsens.

Ponownie, dyskutuj z konkretnymi wypowiedziami. Błądzisz, zakładasz tematy, gdzie mylisz podstawowe pojęcia, a jak w jednym poście konkretyzuję wnioski z kilkudziesięciu wpisów (bardziej akademickich niż praktycznych), to piszesz, że bezsens.

Zabierasz ludziom czas, jest cenny - uwzględnij to.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Wuelem napisał:

Zabierasz ludziom czas, jest cenny - uwzględnij to.

Nic dodac, nic ujac ;-)

44 minuty temu, Wuelem napisał:

Podaj przykład kolumn aktywnych z zewnętrzną zwrotnicą - gotowy komplet dostępny od ręki w sklepie w Polsce.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ale to dla Ciebie zbyt skomplikowane

Pamietaj ze swiat nie konczy sie na WLM, czasami warto spojrzec poza wlasny talerz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna,

albo juz z obudowa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

albo jeszcze troche lepszy MiniDSP 2x4 HD (z wejsciem cyfrowym/USB),

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

albo...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 20

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.