Skocz do zawartości
IGNORED

Zaniki dźwięku na nowym Denonie


adamon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy temat bo widzę, że nowi nie mogą się czekać na odpowiedź w temacie który spadł na drugą stronę ?

Ale do rzeczy,od kilku tygodni posiadam nowy amplituner Denon AVR-X2500H, stoi na miejscu starego Harmana AVR 240, tak samo podpięty do zasilania, a jednak ma zaniki dźwięku podczas jak podłączam coś do prądu w pokoju. Nie wiem od czego to może być. Dom nie jest stary bo ma może 10 lat, na wszystkie gniazdka jest puszczony przewód 3x2,5 na oświetlenie 3x2 - sam wszystkiego doglądałem podczas instalacji. Stary Harman (dużo cięższy od Denona) nie miał w tym miejscu takich problemów 
Niestety  nie mam oddzielnego bezpiecznika na to gniazdo pod którym jest Denon.

Powiedzcie co sprawdzić i co założyć, żeby tego nie było tych zaników?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest nowy, to zapewne posiada ważną gwarancję. Nic nie rób samodzielnie, skorzystaj z gwarancji - to może być wada fabryczna tego egzemplarza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie korzystaj z gwarancji tylko z rękojmi sprzedawcy, którą objęty jest ustawowo każdy produkt tego rodzaju, zazwyczaj jest to korzystniejsze rozwiązanie niż warunki gwarancji. Gdyby po pierwszej naprawie lub wymianie po raz drugi pojawił się ten sam lub inny problem, będziesz mógł bezwarunkowo odstąpić od umowy a sklep będzie musiał oddać pieniądze. Art. 560 KC.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

markam wprowadzasz ludzi w błąd. Zapoznaj się dokładniej z przepisami.

Wracając do problemu, czy dźwięk zanika ci na 1-2sekundy całkiem? Przesyłasz jak dźwięk do amplitunera - w sensie przez jakie złącze.

Na 99% masz jakiś problem z i instalacją elektryczną, polecam albo odseparowanie galwaniczne lub podłączenie przez kabel optyczny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez misiekzdzisiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, misiekzdzisiek napisał:

markam wprowadzasz ludzi w błąd. Zapoznaj się dokładniej z przepisami.

Wracając do problemu, czy dźwięk zanika ci na 1-2sekundy całkiem? Przesyłasz jak dźwięk do amplitunera - w sensie przez jakie złącze.

Zaniki dźwięku są na około jednej sekundy podczas wyłączania czegokolwiek z gniazdka  - nie tylko tego co jest podłączony ampli, ale z każdego innego w tym pokoju (wszystkie gniazdka w tym pokoju są pod jeden bezpiecznik).
Zaniki dźwięku są praktycznie tylko podczas oglądania Netflixa - czyli sygnał 5.1 podawany przez HDMI z TV na ampli - zmieniałem hdmi - to samo 

Czy jakaś listwa z filtrem mi w tej sytuacji pomoże ?? 

Możecie mi podać jaką mam kupić ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez adamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz coś zdecydowanie z instalacją, listwa Ci nie pomoże bo to tylko filtr udarowy. Chyba, że kupisz coś lepszego jak np. LFT-2005. Jednak to też tylko podstawowy filtr.

Rozwiązanie, które na 99% rozwiąże twój problem:

Jak możesz dodatkowo zastosować kabel optyczny to podłącz i przestaw dźwięk w ampli na optyczny, ale HDMI sobie zostaw bo pewnie używasz go do sterowania amplitunerem z pilota TV (chyba, że nie używasz, to wywal HDMI lub zostaw do obrazu jeśli pracuje ampli jako switch HDMI). Jak dobrze ustawisz to będzie działa jak trzeba jedno i drugie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.06.2019 o 18:42, misiekzdzisiek napisał:

markam wprowadzasz ludzi w błąd. Zapoznaj się dokładniej z przepisami.

Nikogo nie wprowadzam w błąd.

 

"1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

 

4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna."

 

To jedyny warunek, ale wada uniemożliwiająca normalne korzystanie ze sprzętu nie jest wadą nieistotną.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapoznaj się z całym działem rozporządzenia i ustawy, to jest wycinek.

Możesz sobie wnosić i oświadczać, ale to sklep decyduje.

Poza tym w ten sposób ograniczasz sobie o rok zabezpieczenie, bo gwarancja w denon to 3 lata po rejestracji...

Gość ma problem techniczny w domu, a Ty od razu walisz oddawaj sprzęt sprzedawcy... jak ja lubię takich...

Proszę też już nie odpisuj, nie ma sensu.

Trzeba rozwiązać problem, a nie pisać paragrafy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, misiekzdzisiek napisał:

gwarancja w denon to 3 lata po rejestracji...

 

dobrze że napisałeś bo nawet nie wiedziałem, muszę go zarejestrować.

Co do problemu z moją instalacją to napiszę jeszcze raz, dom budowany 10 lat temu, gniazdka w całym pokoju na oddzielnym bezpieczniku, na przewodzie 3x2,5, nigdy nie było problemu z poprzednim amplitunerem w tym miejscu. Testuję kilka dni i dzisiaj zauważyłem, że nawet zanika obraz jak odłączę akwarium w drugim końcu pokoju ?

Dzisiaj kupiłem listwę z zabezpieczaniem, ale nie LFT-2005 
Tam tylko dwa bezpieczniki i termistor 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
acf80bca37f1048be39b8e49359c4e1f_orig.jp

5b465f7324ff59c51437c44363b8373e_orig.jp
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez adamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
no to masz coś zdecydowanie z instalacją


Dlaczego? Przeciez poprzedni receiver przy tej samej instalacji nie mial problemow

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio podobny problem ale z monitorem komputerowym 4K. Kupiłem nowy monitor, podłączyłem poprzez HDMI z komputerem i kiedy cokolwiek włączałem lub wyłączałem w inne gniazdka w pokoju monitor gasł na 2-3sek. Nawet jak miałem żelazko włączone i termostat je wł./wył. monitor Też gasł na chwilę. U mnie problem rozwiązało podłączenie monitora z komputerem poprzez kabel DisplayPort. Sądzę, że to był problem z różnicą potencjałów mas obu urządzeń. Dźwięk z komputera zapewnia mi amplitunerek Denon M39. Podczas jego włączania ze standby gdzie idzie duży prąd udarowy na trafo też na chwilę się monitor wyłączał. Ja bym skontrolował uziemienia na tej fazie co masz sprzęt podłączony. Coś się w sieci indukuje przy jak włączasz urządzenia i widocznie Twój sprzęt tego nie lubi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, misiekzdzisiek napisał:

Możesz sobie wnosić i oświadczać, ale to sklep decyduje.

Sklep o niczym nie decyduje. Po wystąpieniu drugiej wady istotnej, zgodnie z ustawą, konsument może odstąpić od umowy a sklep musi oddać pieniądze. Jeśli nie odda, sąd zadecyduje.

Na wszelkich gwarancjach producenta zwykle kupujący jest ciągany po serwisach w nieskończoność, a i tak w końcu zostaje z bublem po upływie ich terminu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez markam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, adamon napisał:

nigdy nie było problemu z poprzednim amplitunerem w tym miejscu.

Zanieś nowy amplituner do kolegi i sprawdź lub pożycz od kogoś podobny i sprawdź u siebie zamiast wydawać pieniądze na listwy i kable. Jeśli jest wadliwy złóż reklamację u sprzedawcy na podstawie rękojmi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa która kupiłeś to chyba sam widzisz, że to jest nic nie warte w Twoim przypadku.

Napisz zapytanie do serwisu HORN. Panowie odpowiadają dość szybko, może się okazać, że była jakaś wadliwa seria, albo może coś wiedzą o podobnych przypadkach.

Tak czy inaczej na pewno sprawdź podłączenie przez kabel optyczny dźwięku, czy to coś zmieni.

Jeśli nie to faktycznie może być coś z nim nie tak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez misiekzdzisiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj założyłem listwę LFT-2005  (okazało się, że mam taką w pracy) 
Niestety nic to nie dało ? 
Pisałem do HORN ale nie odpisali jeszcze ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.06.2019 o 21:06, misiekzdzisiek napisał:

Poza tym w ten sposób ograniczasz sobie o rok zabezpieczenie, bo gwarancja w denon to 3 lata po rejestracji...

To też nieprawda. Skorzystanie z rękojmi nie wyklucza możliwości skorzystania z gwarancji w przyszłości i odwrotnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, adamon napisał:

Wczoraj założyłem listwę LFT-2005  (okazało się, że mam taką w pracy) 
Niestety nic to nie dało ? 
Pisałem do HORN ale nie odpisali jeszcze ?

sprawdź jeszcze optyczne połączenie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.06.2019 o 13:24, misiekzdzisiek napisał:

sprawdź jeszcze optyczne połączenie

Kolejny dzień testów za mną ?
Przy połączeniu kablem optycznym jest wszystko ok - ale, żeby włączyć dźwięk przez optyka musiałem wyłączyć sterowanie przez HDMI (czyli załączanie na odpowiednie złącze) a ja muszę to mieć załączone, po to zakupiłem taki extra amplituner.
 Przy oglądaniu tunera sat i blu-raya zanika obraz, a nie dźwięk, na sekundę.
Jak dla mnie to wygląda na błędy HDMI w Denonie 
Dopiszę że listwa LFT-2005 pokazuje prawidłowe uziemienie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, misiekzdzisiek napisał:

Jak Ci jeszcze nie odpowiedzieli z serwisu horn, to może zadzwoń zapytaj.

Robiłeś aktualizacje firmware?

Tak myślę zadzwonić bo nie dostałem odpowiedzi 
Aktualizacja się zrobiła sama przez Heosa 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
W dniu 2.07.2019 o 21:54, misiekzdzisiek napisał:

i jak się mają sprawy?

Nadal tak samo ? 
Miałem 2 tygodnie urlopu i nie było czasu ( tynkowanie domu) ale kilka razy próbowałem do nich zadzwonić i nic, cały czas linia zajęta

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, nie można kompletnie się z nimi skontaktować od 2 czy 3 tygodni. Nie wiem czy kierownik Pan Andrzej na urlopie, czy pozwalniali pracowników. Tak czy inaczej chyba odłożyli słuchawkę i zlew na klienta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Po kontakcie z Denon Polska na fejsie - dostałem maila do Pana Andrzeja i napisałem bezpośrednio do niego 

Czekam na odpowiedź 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Krzaku666 napisał:

To pewnie z połączonymi urządzeniami.
Pewnie jak wypniesz wszystkie kable HDMI to przestanie

yyy nie mogę zrozumieć o co ci chodzi 
Co mam wypiąć wszystkie hdmi ?? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.