Jump to content
IGNORED

ICEPower 1200as2 - budowa integry / końcówki


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dziś dostałem wiadomośc że mój moduł niestety padł,zresztą od samego początku były z nim problemy,tak więc moja przygoda z tym wynalazkiem dobiegła końca.Może ktoś zechce to odkupić? wszystkiego że tam napiszę "grało" toto może ze 50 godzin.

Napiszę raz jeszcze problemy były od samego początku,piszę to aby potencjalni nabywcy dopytali o warunki zwrotu modułów z którymi jest problem.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, fan64 napisał:

Dziś dostałem wiadomośc że mój moduł niestety padł,zresztą od samego początku były z nim problemy,tak więc moja przygoda z tym wynalazkiem dobiegła końca.Może ktoś zechce to odkupić? wszystkiego że tam napiszę "grało" toto może ze 50 godzin.

Napiszę raz jeszcze problemy były od samego początku,piszę to aby potencjalni nabywcy dopytali o warunki zwrotu modułów z którymi jest problem.

A jakie objawy miał wcześniej? W jaki sposób podłączone zasilanie, którymi pinami? Ktoś jest w stanie zdiagnozować co padło?

No i dlaczego nie można go zwrócić?

Link to post
Share on other sites

Objawy? ano takie jak,gra sobie nawet 3-4 godziny robimy "cyk" na  drugi dzień po południu podchodzimy robimy "cyk" i cisza......to działo śię od samego początku.

Przerobiłem wszystkie warianty zasilania ma miękko twardo z przekaznikiem i bez... a nawet tryb std/by.

Za każdym razem to samo,kilka dni grania i "kwarantanna" w ub. roku wysłany celem diagnostyki do jednego użytkownika z forum,po 3 dniach tel. i dobra wiadomosc działa...Wraca do mnie i przestaje działać po kilku dniach.Wszystkie kable gniazda wtyki styki sprawdzone 100 razy.Połączenie tylko XLR bez żadnych kombinacji z RCA.

Kolejna wysyłka i kolejna diagnoza,tym razem zdechł na 100% prawdopodobnie logika.

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, fan64 napisał:

Kolejna wysyłka i kolejna diagnoza,tym razem zdechł na 100% prawdopodobnie logika.

 

Ale jeśli to kwestia softwerowa/logika to producent powinien ogarnąć nawet jeśli miałoby to być odpłatnie.

Nie wierzę, żeby nie naprawiali swoich modułów.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 5.05.2021 o 17:44, fan64 napisał:

Napiszę raz jeszcze problemy były od samego początku,piszę to aby potencjalni nabywcy dopytali o warunki zwrotu modułów z którymi jest problem.

Przykro ,że to kogoś spotkało. To ostatnie zdanie niech wybrzmiewa ... gwarancje były ale się skończyły.

Zakaz skrętu w lewo

Link to post
Share on other sites

Jak ze wszystkim coś jest coś się kończy. 

Na początku 2020 jeżeli dobrze pamiętam  faktycznie 2szt zostały wymienione. 

Tak dla jasności tematu, godząc się na zakup icepower w tym wątku korzystarz z okazji zakupu podzespołu nie dostępnego w otwartj sprzedaży. Otrzymujesz produkt nowy prosto od europejskiego dystrybutora. I tyle, nie gwarantuje serwisu, kontroli poprawności połączeń, audytu infrastruktury wokół, przeszkolenia z podstaw elektroniki w celach uruchomienia itd. Kupujesz po prostu nowy sprawny moduł. W samym wątku jest poruszone wiele aspektów technicznych budów.

Piszę o tym bo jest ponad 100 już w użyciu a pojedyncze przypadki rzucają cień na całość,  oraz mam wrażenie,  że coraz to osoby mniej doświadczone w budowie sprzętu audio próbują swoich sił.

Temat jest prosty, ale jak widzę potrafi się skomplikować zwłaszcza gdy nie ma fabrycznych wtyczek. 

Na ten moment niestety brak dostępności u dystrybutora i nie jest wstanie określić kiedy dostanie od dystrybutora kolejna dostawę.

 

  • Like 2

.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dankam napisał:

Temat jest prosty, ale jak widzę potrafi się skomplikować zwłaszcza gdy nie ma fabrycznych wtyczek.

Proszę nie przesadzać z tymi "fabrycznymi wtyczkami" mój moduł od początku sprawiał problemy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam.

Zaciekawił mnie Icepower i dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów owa końcówka (2x 1200AS1) znalazła się u mnie.

Byłem bardzo ciekawy tego urządzenia, taka mała płytka i tyle mocy.

Pierwsze podłączenie, fakt przy cichym słuchaniu niskie słabe w porównaniu do końcówek Parasound 1200 II.

Przy mocniejszym słuchaniu oooo Pany nie brakuje niskich ładuje pięknie po uszach 🙂

Preamp budżetowy z ali lampy 6j1p ruskie na tych lampach bardzo fajny dźwięk.

Góra i średnie jak dla mnie bardzo przyjemne czysto, przejrzyście nie kłują po uszach(czego nie lubię).

Miałem jeszcze 6j3 chińskie, dźwięk całkiem inny góra i średnie mało przejrzyste takie bez polotu ale za to niskie zrobiły się mocniejsze już przy cichym słuchaniu coś było czuć ale nadal nie to samo co przy końcówkach Parasound.

Więc krótko Icepower fajne urządzenie ale według mnie przy preampie lampowym przy podłączeniu Nad-a za preamp góra,średnie  jako tako bez polotu, niskie bardzo słabe, płasko.

Jakość filmiku kiepska ale chciałem pokazać iż Icepower potrafi ruszyć niskimi nie odkręcając volume nie wiadomo jak bardzo.

Od razu chce zaznaczyć to tylko moja opinia względem mojego ucha.

 

Link to post
Share on other sites

No to się doigraliśmy, źródło modułów została zepsute. Nie będzie więcej grupowych zamówień.

 

Dear Daniel,

Thank you for your email. Unfortunately we’re unable to offer you a new quote for the ICEPOWER AS series. As part of our distribution agreement with ICEPOWER we agree not to provide the AS series module to private users and not to provide them for resale. We have recently been contacted by several private customers that you have resold modules to and refused to deal with warranty issues regarding faulty modules. Because of this we are unable to provide you with any more ICEPOWER product.

.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, dankam napisał:

We have recently been contacted by several private customers that you have resold modules to and refused to deal with warranty issues regarding faulty modules. 

O co chodzi z tą gwarancją?

Jakiś problem z nią czy co iż ktoś z dystrybutorem się kontaktował  ?

Link to post
Share on other sites

Widocznie ktoś die kontaktował że kupił odemnie san moduł. Pewnie w sprawie  reklamacji i wyszło że nie kupił urządzenia od producenta a tylko sam podzespół który nie powinien być do kupienie dla klienta końcowego. No i możemy podziękować za to tym którzy do tego doprowadzili.

.

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, dankam napisał:

Widocznie ktoś die kontaktował że kupił odemnie san moduł. Pewnie w sprawie  reklamacji i wyszło że nie kupił urządzenia od producenta a tylko sam podzespół który nie powinien być do kupienie dla klienta końcowego. No i możemy podziękować za to tym którzy do tego doprowadzili.

Chyba ktoś musiał po złości zrobić.

A jak wygląda reklamacja jak moduł nie działa robią jakieś problemy a wysyłał pewnie na własny koszt?

Bo dziwne, że ktoś tak zrobił, nikt reklamacji Ci nie zgłaszał?

Link to post
Share on other sites

Zglaszaĺy. Motywów nie znam. Może złośliwość może, głupota i brak wyobraźni. 

Nie drążę tematu bo i tak kosztowało mnie to sporo czasu i stresu aby to organizować, a potem słuchać pretensji że komuś coś nie działa. 

.

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, fan64 napisał:

Jak wygląda sprawa gwarancji na moduł czy nie będzie to na zasadzie branży moto, gwarancja oczywiście jest "do bramy a potem śię nie znamy"

Profusion guarantees at its discretion to refund the price of the goods or to replace free of charge any goods found to its satisfaction to be defective within twelve months from the date of despatch, provided that the goods have not been subjected to conditions beyond their specification and examination by Profusion confirms that the defect has not been caused by misuse, neglect, method of storage, faulty installation, handling, testing or repair.

 

Tak wygląda gwarancja, więc jak ktoś dostanie wadliwy towar, pełny opis co się dzieje(oczywiście po angielsku) oraz pokrycie kosztów wysyłki.

Ja nie sprzedaje tego żeby zarobić zamawiając każdy zamawia tak jakby sam zamówił żeby później do mnie pretensji nie było iż wadliwy towar wysłałem.

 

Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Alien844 napisał:

Profusion guarantees at its discretion to refund the price of the goods or to replace free of charge any goods found to its satisfaction to be defective within twelve months from the date of despatch, provided that the goods have not been subjected to conditions beyond their specification and examination by Profusion confirms that the defect has not been caused by misuse, neglect, method of storage, faulty installation, handling, testing or repair.

ten tekst niczego nie wyjaśnia typowe sxxxxe w banie...{tłumacz gugula}

ale mniejsza z tym czy kolega zapewni choć adres gdzie należy to wysłać{oczywiście że na mój koszt}

Mój moduł od samego początku sprawiał problemy gdy zgłośiłem śię o pomoc dostałem info że mój moduł nie został autoryzowany {cokolwiek to znaczy} i mam sobie sam radzić.

Czy wysyłając moduł do producenta czy dystrybutora jako zwykły jaś kowalski z polski będzie to uznane {na poprzedni nie dostałem żadnego dowodu zakupu żeby było jasne jak słonce}

Link to post
Share on other sites

Kto tak naprawdę był gwarantem? Bo produkt jest OEM w tym wypadku. Dystrybutor najprawdopodobniej nie sprzedaje detalicznie, więc jeśli z zamysłem komuś kto to montuje do gotowych urządzeń. Wychodzi z tego, że bezpośrednim gwarantem jest osoba zamawiająca , a co za tym idzie rozumiem teraz zachowanie dystrybutora. Nie będą chcieli rozmawiać z nikim innym.

Teraz z praktycznego punktu widzenia i na przyszłość , przydałby się szczegółowy opis i zalecenia jak powinno się z modułem postępować. Taki poradnik jak powinno się aplikować moduł po polsku i łopatologicznie i niestety jeśli ktoś będzie użytkował i uruchamiał niezgodnie z zasadami niestety musi sobie naprawić sam bez pomocy dystrybutora, bo sytuacja znowu się powtórzy i źródełko zwyczajnie wyschnie.

Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, fan64 napisał:

ten tekst niczego nie wyjaśnia typowe sxxxxe w banie...{tłumacz gugula}

ale mniejsza z tym czy kolega zapewni choć adres gdzie należy to wysłać{oczywiście że na mój koszt}

Mój moduł od samego początku sprawiał problemy gdy zgłośiłem śię o pomoc dostałem info że mój moduł nie został autoryzowany {cokolwiek to znaczy} i mam sobie sam radzić.

Czy wysyłając moduł do producenta czy dystrybutora jako zwykły jaś kowalski z polski będzie to uznane {na poprzedni nie dostałem żadnego dowodu zakupu żeby było jasne jak słonce}

To znalazłem na stronie dystrybutora wyślę e-mail z zapytaniem, zobaczę co odpiszą .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.