Jump to content
IGNORED

ICEPower 1200as2 - budowa integry / końcówki


dankam
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)
10 minut temu, Alien844 napisał:

Jak ich olałeś to nie dziwię się iż pisali do dystrybutora żeby uratować swoje 1000 zł.

Co serwis mógł zobaczyć jak modułu nie miał bo olałeś.

Jednemu pomogłeś drugiemu już nie.

 

A ty jak typowy expert internetowy znasz najlepiej wszystkie przypadki i co dokładnie się w nich działo i kto co pisał i wysyłał.

Już pisałem wracaj do komentarzy na Onecie nie siej zamętu jak rosyjski troll.

Edited by dankam

.

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, dankam napisał:

A ty jak typowy expert internetowy znasz najlepiej wszystkie przypadki i co dokładnie się w nich działo i kto co pisał i wysyłał.

Już pisałem wracaj do komentarzy na Onecie nie siej zamętu jak rosyjski troll.

Bez powodu nikt tak sobie nie pisał.

Nie wstyd Ci ?

 

By Marcinus ,

Proszę bez wycieczek personalnych. 

Piszemy na temat, albo wcale.

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, Alien844 napisał:

Bez powodu nikt tak sobie nie pisał.

Pewnie powodem wymyślonych historii o tym co się działo z modułem było ukrycie przypadkowego zwarcia, złego zamontowania bez odpowiedniego chłodzenia, kiepskich włączników generujących przepięci czy cokolwiek wynikające z różnego poziomu umiejętności i wiedzy osób integrujących te moduły. A celem było "oszukanie" systemu aby dostać nowy moduł. Jednak jak ktoś ma wiedzę odpowiednią to nie ma problemu z tymi modułami a jak ktoś jej nie ma to przy próbach tłumaczenia widać to dobitnie że nie powinien mieć z nimi nic wspólnego bo to nie jest dedykowane dla niego.

To nie jest produkt przeznaczony na rynek konsumencki koniec i kropka. 

To nie suszarka z Lidla 

56 minut temu, Alien844 napisał:

Nie wstyd Ci ?

Nie bo niby czego? Niech się wstydzą ci co uprawiali kombinacje i doprowadzili do urwania kantaku z dystrybutorem.

.

Link to comment
Share on other sites

Dla wyjaśnienia. Mój moduł nie jest spalony nadpalony czy cokolwiek. Wygląda jak nowy. Ja po prostu chcę go wysłać do diagnostyki bo nie znalazłem kogoś kto może to ogarnąć. 
Działał rok. Nic się nie działo. 
w systemie nic nie zmieniałem nawet kabli i zaczął wariować. Daję przykład- działa 2 tygodnie potem przez parę dni włącza się wyłącza itd. Problem jest raczej w prawym kanale. Zawsze mi coś przy okazji ujawnienia awarii pyka w prawej kolumnie. 
z Dankamem kontaktowałem się przed końcem powiedzmy rocznej gwarancji i wyjaśnił że nie ma możliwości bo Bang rozwiązał z nim współpracę. 
Stanowisko ma jasne ,że nie wie co kto robił z modułem. Tego się twardo trzyma. Czy słusznie, nie wiem. 
Może by się dało wysłać go poza gwarancją do banga bo ja na pewno periodycznie działającego śmietnika nie chcę. 

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Gundziar napisał:

Dla wyjaśnienia. Mój moduł nie jest spalony nadpalony czy cokolwiek. Wygląda jak nowy. Ja po prostu chcę go wysłać do diagnostyki bo nie znalazłem kogoś kto może to ogarnąć. 
Działał rok. Nic się nie działo. 
w systemie nic nie zmieniałem nawet kabli i zaczął wariować. Daję przykład- działa 2 tygodnie potem przez parę dni włącza się wyłącza itd. Problem jest raczej w prawym kanale. Zawsze mi coś przy okazji ujawnienia awarii pyka w prawej kolumnie. 
z Dankamem kontaktowałem się przed końcem powiedzmy rocznej gwarancji i wyjaśnił że nie ma możliwości bo Bang rozwiązał z nim współpracę. 
Stanowisko ma jasne ,że nie wie co kto robił z modułem. Tego się twardo trzyma. Czy słusznie, nie wiem. 
Może by się dało wysłać go poza gwarancją do banga bo ja na pewno periodycznie działającego śmietnika nie chcę. 

Widzisz zarobił na Tobie teraz śmietnik Ci został.

Dziwię mu się iż nie wstyd mu.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
8 minut temu, Alien844 napisał:

Dziwię mu się iż nie wstyd mu.

Pytałem wyżej i nie odpowiedziałeś czego mam się wstydzić?

Z zainteresowanym rozmawiałem i wyjaśniłem sytuację jakiś czas temu. A Ty tu jakieś gorzkie żale uprawiasz. Kto Cię ogóle o zdanie pytał, że dajesz porady na lewo i prawa i piszesz kto co MUSI zrobić. 

Trzeci raz Cię proszę przestań siać zamęt.

Masz osobiście jakiś problem ze mną bądź modułem kupionym ode mnie? -NIE kojarzę

Kontaktowałeś się w tej sprawie ze mną? - NIE kojarzę.

Więc jeszcze raz proszę wracaj tam z sąd przyszedłeś tu nie ma miejsca dla troli udzielających się jako nieproszony rzecznik cudzych spraw.

Poszukałem i już jasne po co się tak tu udzielasz

Tak więc aby była jasność zapraszam do wątku kolegi zaangażowanego.

W pobocznym wątku kolega sprowadza te same moduły.

Miałem Cię za rosyjskiego trola a ty zwykły stereotypowy Polak jesteś 😉

 

ps. wpisy się połączyły a miały pojawić się jako osobny gdy zajrzałem w Twoją historię postów i skojarzyłem za innym wątkiem o zamówieniach tych samych  modółów.

Edited by dankam

.

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, dankam napisał:

Pytałem wyżej i nie odpowiedziałeś czego mam się wstydzić?

Z zainteresowanym rozmawiałem i wyjaśniłem sytuację jakiś czas temu. A Ty tu jakieś gorzkie żale uprawiasz. Kto Cię ogóle o zdanie pytał, że dajesz porady na lewo i prawa i piszesz kto co MUSI zrobić. 

Trzeci raz Cię proszę przestań siać zamęt.

Masz osobiście jakiś problem ze mną bądź modułem kupionym ode mnie? -NIE kojarzę

Kontaktowałeś się w tej sprawie ze mną? - NIE kojarzę.

Więc jeszcze raz proszę wracaj tam z sąd przyszedłeś tu nie ma miejsca dla troli udzielających się jako nieproszony rzecznik cudzych spraw.

Poszukałem i już jasne po co się tak tu udzielasz

Tak więc aby była jasność zapraszam do wątku kolegi zaangażowanego.

W pobocznym wątku kolega sprowadza te same moduły.

Miałem Cię za rosyjskiego trola a ty zwykły stereotypowy Polak jesteś 😉

 

ps. wpisy się połączyły a miały pojawić się jako osobny gdy zajrzałem w Twoją historię postów i skojarzyłem za innym wątkiem o zamówieniach tych samych  modółów.

Kurcze ale odkrycie z moim tematem hahahaha

Już dawno zrezygnowałem z grupowego zamówienia tylko temat wisi nie usuwałem.

Ciekawe ile osobom padł moduł i nie chciałeś pomóc z gwarancją jedynie gadka iż nie wiesz co z modułem się działo.

Już ktoś opisywał w Twoim temacie problem z Tobą względem gwarancji.

Wstyd.

 

1 godzinę temu, dankam napisał:

Pewnie powodem wymyślonych historii o tym co się działo z modułem było ukrycie przypadkowego zwarcia, złego zamontowania bez odpowiedniego chłodzenia, kiepskich włączników generujących przepięci czy cokolwiek wynikające z różnego poziomu umiejętności i wiedzy osób integrujących te moduły. A celem było "oszukanie" systemu aby dostać nowy moduł. Jednak jak ktoś ma wiedzę odpowiednią to nie ma problemu z tymi modułami a jak ktoś jej nie ma to przy próbach tłumaczenia widać to dobitnie że nie powinien mieć z nimi nic wspólnego bo to nie jest dedykowane dla niego.

To nie jest produkt przeznaczony na rynek konsumencki koniec i kropka. 

To nie suszarka z Lidla 

Nie bo niby czego? Niech się wstydzą ci co uprawiali kombinacje i doprowadzili do urwania kantaku z dystrybutorem.

Ale jak modułu dystrybutor nie widział bo nie chciałeś wysłać to jak można mówić o kombinowaniu ?

 

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

W zasadzie to nie powinienem już zabierać głosu w tej dyskusji,ale po swojej przygodzie z tym modułem uważam że organizator zakupu od samego początku powinien sprawę postawić jasno-macie dobrą cenę i proszę nie zawracać mi głowy reklamacjami naprawami itp.

Kupujesz na własne ryzyko i po zawodach.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, przemak napisał:

  

Czyli ile w końcu? 😉

Nawet jakby była 5lat to jak Dankam załatwiał to w razie usterki modułu wiesz gdzie go możesz wysłać.......... do kosza.

53 minuty temu, Gundziar napisał:

Dobra. To teraz ja zainteresowany do Dankama. Czy mogę wysłać moduł do dystrybutora i nie ważne czy z gwarancją czy bez. Przekonamy się jak do tego podejdą. To jak? Skoro dyskusja powstała pomożesz, czy nie?

Przecież bez problemu możesz wysłać zapytanie do dystrybutora.

1 godzinę temu, fan64 napisał:

W zasadzie to nie powinienem już zabierać głosu w tej dyskusji,ale po swojej przygodzie z tym modułem uważam że organizator zakupu od samego początku powinien sprawę postawić jasno-macie dobrą cenę i proszę nie zawracać mi głowy reklamacjami naprawami itp.

Kupujesz na własne ryzyko i po zawodach.

Ty chyba nie wiesz ile moduł kosztuje tak naprawdę u dystrybutora.

Jakbyś wiedział to żyłka by Ci pękła 🙂

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, przemak napisał:

Nie o to chodzi. Pakujesz się do wątku i piszesz nieprawdę, dobrze o tym wiedząc. Po co? 

Fakt z mojej nie uwagi źle podałem okres gwarancji, faktycznie jest 12 miesięcy.

Ale nie zmienia też to sytuacji iż Gundziar chciał z niej skorzystać gdy jeszcze była ale został odesłany z kwitkiem.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Alien844 napisał:

Nawet jakby była 5lat to jak Dankam załatwiał to w razie usterki modułu wiesz gdzie go możesz wysłać.......... do kosza.

Przecież bez problemu możesz wysłać zapytanie do dystrybutora.

Ty chyba nie wiesz ile moduł kosztuje tak naprawdę u dystrybutora.

Jakbyś wiedział to żyłka by Ci pękła 🙂

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

na stronie www widnieje - "$262.00  per piece" przy zakupie 7 sztuk.

Jak ma cos pęknąć to musi być cena poniżej 200 $ 🙂

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 godziny temu, Gundziar napisał:

Dobra. To teraz ja zainteresowany do Dankama. Czy mogę wysłać moduł do dystrybutora i nie ważne czy z gwarancją czy bez. Przekonamy się jak do tego podejdą. To jak? Skoro dyskusja powstała pomożesz, czy nie?

Tak możesz dlaczego by nie kto Ci broni.

Okres gwarancji jest identyfikowany po nr seryjnym każdego egzemplarza. Pamiętaj tylko, że okres to nie jedyne kryterium uznania gwarancji i przygotuj się na koszt ekspertyzy gdy się okaże, że uszkodzenie powstało z wadliwej implementacji.

Teraz się zastanów czy przypadkiem z tego powodu nie zrezygnowałeś po naszej rozmowie z zabawy w reklamowania "wadliwego" egzemplarza. Skoro wszystko zrobiłeś zgodnie ze sztuką i wiedzą inżynierską.

I to też Ci mówiłem podczas rozmowy tel bo to chyba ty byłeś ( wnoszę po Twoich dzisiejszych wpisach ).

Modułów poszło ponad 100 więc nie oczekuj, że będę kojarzył każdego z którym o nich rozmawiałem.

Co do mojej pomocy to po tym co tu mnie spotkało w zamian za organizowanie tych zakupów serdecznie pier...ę babrania się w tym dłużej. Przestaję obserwować wątek aby nawet nie dostawać powiadomień i nie zaglądać tu już więcej.

Edited by dankam

.

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, ksiezyc napisał:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

na stronie www widnieje - "$262.00  per piece" przy zakupie 7 sztuk.

Jak ma cos pęknąć to musi być cena poniżej 200 $ 🙂

213 funtów kupując w euro wyjdzie jeszcze taniej.

Obecnie a wcześniej jeszcze taniej.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, dankam napisał:

Tak możesz dlaczego by nie kto Ci broni.

Okres gwarancji jest identyfikowany po nr seryjnym każdego egzemplarza. Pamiętaj tylko, że okres to nie jedyne kryterium uznania gwarancji i przygotuj się na koszt ekspertyzy gdy się okaże, że uszkodzenie powstało z wadliwej implementacji.

Teraz się zastanów czy przypadkiem z tego powodu nie zrezygnowałeś po naszej rozmowie z zabawy w reklamowania "wadliwego" egzemplarza. Skoro wszystko zrobiłeś zgodnie ze sztuką i wiedzą inżynierską.

I to też Ci mówiłem podczas rozmowy tel bo to chyba ty byłeś ( wnoszę po Twoich dzisiejszych wpisach ).

Modułów poszło ponad 100 więc nie oczekuj, że będę kojarzył każdego z którym o nich rozmawiałem.

Co do mojej pomocy to po tym co tu mnie spotkało w zamian za organizowanie tych zakupów serdecznie pier...ę babrania się w tym dłużej. Przestaję obserwować wątek aby nawet nie dostawać powiadomień i nie zaglądać tu już więcej.

Ja nic nie musiałem reklamować ponieważ modułu nie miałem.

Ice to miał być drugi zestaw o tak żeby był finalnie posiadam inne końcówki, które użytkuje.

Jedyny powód rezygnacji z zakupu Ice był brak dwóch egzemplarzy do zamówienia.

Tematu nie usuwałem iż z czasem może się zbierze tyle sztuk do zamówienia.

A co mnie miałby obchodzić koszt ekspertyzy?

W swoim wątku opisałem jak wyglądała by pomoc z mojej strony względem gwarancji.

Nie rozmawialiśmy telefonicznie nie miałem takiej potrzeby.

Ale i tak to nie zmienia faktu iż Gundziar chciał/kontaktował się z Tobą pod koniec gwarancji iż coś się dzieje z modułem.

I co go powinno obchodzić iż dystrybutor Cię zablokował, to Twój problem nie jego on miał gwarancję i mógł z niej skorzystać.

Ty też nie jesteś ekspertem żeby oceniać czy to z jego winy czy nie.

Mógł mieć sprawny moduł jak inni, którym ogarnołeś reklamację a tak ma niesprawny.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć.
Ktoś z Was wyprowadzał na przedni panel diody sygnalizujące status modułu? Chodzi o wskazania np: Protect , TempWarning , Clip1, Clip2.

Między które piny wpinamy LEDa? 
Protect - P101 ,Pin12 a GNDaux czy DVDD? 
TempWarning - P102 , Pin3 a ?

Złącze P102 ,Pin15 (ON) - można wykorzystać do LEDa sygnalizującego załączenie modułu?
Ktoś pomoże?
 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
3 godziny temu, Qban napisał:

Cześć.
Ktoś z Was wyprowadzał na przedni panel diody sygnalizujące status modułu? Chodzi o wskazania np: Protect , TempWarning , Clip1, Clip2.

Między które piny wpinamy LEDa? 
Protect - P101 ,Pin12 a GNDaux czy DVDD? 
TempWarning - P102 , Pin3 a ?

Złącze P102 ,Pin15 (ON) - można wykorzystać do LEDa sygnalizującego załączenie modułu?
Ktoś pomoże?
 

To jest dość proste. Ja u siebie zrobiłem wychodzenie z trybu standby , status standby i status moduł załączony na jednym przycisku i jednej diodzie zintegrowanej w przycisku. Tryb standby na styku NC (normalnie zamknięty) Styk common zasilasz z DVDDstby i przez rezystor 10k wracasz na wejście 6 we wtyczce P101 czyli "standby" tak jak to opisują w dokumentacji. Sygnalizację natomiast robisz biorąc zasilanie z DVDDstby lub DVDD i przez diodę wracasz na odpowiednie wejście. U mnie z DVDDstby przez jedną diodę 12V z odpowiednio dobranym rezystorem (chodzi o jasność świecenia) sygnał wraca na P102 pin 17 "Module standby indicator" a drugim kablem bez żadnego rezystora z tej samej diody wraca na P102 pin 15 "Module on indicator". Działa to tak, że dioda w trybie standby ledwo się żarzy, a jak moduł jest załączony świeci jasno, ale nie za jasno bo dioda jest na 12V a napięcie DVDDstby i DVDD to zdaje się 5V. 

Inne rodzaje sygnalizacji można zrobić analogicznie jak stby i on indicator w moim przypadku.

Czy wszystko jest jasne?

Edited by zbuj
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Qban napisał:

Wielkie dzięki. Jasna sprawa. Czyli np. Do diody „protect” doprowadzam 5v DVDD i wychodzę na wejście p101, pin12- w momencie awari moduł zwiera wejście z masą i dioda świeci. 

Dokładnie tak to powinno działać, dalej w dokumentacji jest to narysowane.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)
W dniu 12.04.2022 o 14:52, sebasbox napisał:

W końcu znalazłem chwilę żeby wrzucić końcówki do dedykowanej obudowy. Miało być skromnie i minimalistycznie.

W środku 2x 1200AS2. Włączanie poprzez dwa szwajcarskie przełączniki (to samo co carling, czy audiofilski gigawat;)). Te załączają napięcia natomiast bistabilny odpowiada wyłącznie za zasilenie cewki przekaźnika, także nie nie jest w torze zasilania końcówek. Czyli załączam heble i dopiero przyciskiem uruchamiam cewkę w przekaźniku. Można włączyć jeden moduł albo dwa, w zależności od potrzeb. Generalnie nie chciałem żeby prąd do końcówek szedł przez te cieniutkie styki przełącznika bistabilnego.

W kostkach do wzięcia wrzucę obudowę, która miała być tą docelową zanim mi się koncepcja nie zmieniła (jakby kogoś interesowało).

Preamp do kompletu skończony. Lampa pierwsza to ecc82, wtórnik 6N6P. Lutowany punkt-punkt.

Kondy to ruskie olejaki 1,5uF bocznikowane Miflexem KPCU 0,18UF. Sygnałowe to srebro polerowane ekranowane 100% i na wyjściu drabinka Khozmo.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_20220609_171242.jpg

IMG_20220609_171232_1.jpg

IMG_20220609_170621.jpg

IMG_20220609_170512.jpg

IMG_20220609_170547.jpg

Message_1654785670723.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by sebasbox
edycja
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.