Jump to content
veris

Audiolab 8200A + korektor Technics Sh-ge70

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie, czy można podłączyć korektor Technics SH-ge70 pod wzmacniacz Audiolab 8200A?

Korektor mam po kimś i chciałem dla ciekawości podłączyć. Czy to się w ogóle da?

 

Pozdrawiam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Równie dobry jak kupowanie kolumn z podbiciem na skrajach, charakterystyką jak piła,

czy używanie innych ulepszaczy dźwięku - bassboost, barwa itd ... co kto lubi.

  • Like 2

... i zamiast IV RP jest PRL II

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilu jest nieświadomych użytkowników wcale nietanich kolumn z ''tam +5dB tu -5 '' lub więcej ,może autor ma nudne kolumny +- 1,5 dB , Panowie plujący na ''korektory'' przyjrzyjcie się swoim kolumnom  czy oby im nie jest potrzebny korektor żeby wyprostować V jak Rów Mariański 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, audioburak said:

Równie dobry jak kupowanie kolumn z podbiciem na skrajach, charakterystyką jak piła,

czy używanie innych ulepszaczy dźwięku - bassboost, barwa itd ... co kto lubi.

I to sa dobre pomysly?

Nie lepiej kupic miniwieze ktora ma to wszystko w jednym  opakowaniu?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee tam, żadna nie ma takiego  dużego .. wyświetlacza, a chłopcy bywają

do rozmiaru bardzo przywiązani  😉  poza tym niektóre wzmacniacze tego naprawdę potrzebują.


... i zamiast IV RP jest PRL II

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, veris napisał:

Witam,

Mam pytanie, czy można podłączyć korektor Technics SH-ge70 pod wzmacniacz Audiolab 8200A?

Korektor mam po kimś i chciałem dla ciekawości podłączyć. Czy to się w ogóle da?

 

Pozdrawiam
 

Można ale ten korektor popsuje brzmienie tego wzmacniacza . Bardzo ładny analizator widma ale sygnał puszczony przez niego , nawet bez jakiejkolwiek regulacji wychodzi koszmarny .

A z ciekawości to podłącz 😉

Podłącz pod np TEPE OUT wzmacniacza , słupki będą sobie skakać a Ty nie popsujesz brzmienia .

  • Like 1

Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czym się różni korekcja dźwięku, przez dobry korektor, od zmiany dźwięku, poprzez pakowanie kasy np. w wymianę kondensatorów czy kabli czy nie daj Boże kupowanie co raz to innych "klocków". Jeżeli ktoś za pomocą korektora ustawi sobie "dźwięk", który mu odpowiada, to po co ma wydawać kasę na szeroko rozumiane modyfikacje, a może, to najbardziej niektórych boli, że zamiast kasowć i naciągać ludzi na zmiany, ktoś sobie kupi korektor za grosze, bo obecnie nie ma renesansu na nie i są tanie i uzyska zadawalający efekt🤔. Tak, wiem, prawdziwy audiofil, to usłyszy nawet, jak jeden włosek z przewodu typu linka się urwie przy zakładaniu wtyku typu banan, a co dopiero korektor😉.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, audioburak said:

Eeee tam, żadna nie ma takiego  dużego .. wyświetlacza, a chłopcy bywają

do rozmiaru bardzo przywiązani  😉  poza tym niektóre wzmacniacze tego naprawdę potrzebują.

Ja tam wole modyfikowac brzmienie nie dodajac do niego szumu i znieksztalcen, ale wiadomo, kazdy lubi inaczej.

Migac bedzie fajnie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, radmorek napisał:

A czym się różni korekcja dźwięku, przez dobry korektor, od zmiany dźwięku, poprzez pakowanie kasy np. w wymianę kondensatorów czy kabli czy nie daj Boże kupowanie co raz to innych "klocków". Jeżeli ktoś za pomocą korektora ustawi sobie "dźwięk", który mu odpowiada, to po co ma wydawać kasę na szeroko rozumiane modyfikacje, a może, to najbardziej niektórych boli, że zamiast kasowć i naciągać ludzi na zmiany, ktoś sobie kupi korektor za grosze, bo obecnie nie ma renesansu na nie i są tanie i uzyska zadawalający efekt🤔. Tak, wiem, prawdziwy audiofil, to usłyszy nawet, jak jeden włosek z przewodu typu linka się urwie przy zakładaniu wtyku typu banan, a co dopiero korektor😉.

Piszesz to dla jaj czy Twoja wiedza jest na tym poziomie ?

  • Like 1

Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co, myślisz, że jak zarabiasz na robieniu modyfikacji i mówisz, że to jedyny sposób na poprawę dźwięku, ewentualnie drogie kable do kompletu, to ja mam też w to uwierzyć i przy sprzęcie tzw. budżetowym mam też ludziom wmawiać, że korektorem nic nie uzyskają i muszą większą kasę na modyfikację wydać. A co do mojej wiedzy, to myślisz, że jesteś jedynym elektronikiem w Polsce, a może myślisz, że poniższy tekst, który zaznaczyłem na czerwono u dołu strony, jako kopię z jednego z innych wątków, to tylko wyjątek?

 

Użytkownicy

4

staż: 17 dni i 8 godzin

25 odpowiedzi

Zgłoś

 #62

Napisano 27 Października

  W dniu 26.10.2019 o 09:53, danielzy napisał:

Cześć , wiec skoro Made In Japan, to tak;

Coś z wysokich Denonów, świetna alternatywa to PMA 2020Ae, ale do 3tyś zapomnij, nawet do 4tyś, chociaż jest na Olx oferta za 3900zł ale ma porysowaną górę, ponoć za 3500zł do oddania (link poniżej) ,lub może jego starszy brat PMA-2010AE, w tej kwocie można już trafić w normalnym stanie.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Lub niższy model PMA-1510AE lub 1520AE

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Fajny byłby również Marantz np.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

lub modele PM 7005 lub 7006 ( to chyba poziom PMA-1510/1520AE)

Lub może Onkyo i chwalony model A-9070

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Jest jeszcze Yamaha i najlepiej byłaby AS-2000 ale raczej nie do dostania do 3 tyś, jest jeszcze AS-1000 lub 1100 tylko czy ta zagra lepiej niż twój NAD??? , może tak, niech się wypowiedzą inni.

Jest jeszcze Pioneer  i np model A 50 lub A 70 ale tu się nie wypowiadam bo nigdy nie słuchałem tej firmy.

I to tak w skrócie na szybkiego😄

 

Onkyo to fajniutki wzmacniacz słyszałem go u kolegi i zarombiście to grało. Też wcześniej miał nad c-375 po modzie u mudy ,dodam tylko że przed modyfikacją grał lepiej i pozbył się go szybko. Teraz ma onkyo a-9911 i jest jeszcze lepiej 😊Autorze wątku Też uważam że nad to przereklamowana marka.

Edited by radmorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie będę tutaj może wchodził w polemikę, czy warto czy też nie używać korektora w systemie, ale odnośnie samego tego urządzenia Technics to faktycznie jest ono bardzo kiepskie. Strasznie degraduje dynamikę zaraz po wpięciu w system, nawet kiedy wszystko jest na "flat", a do tego szumi jak nad bałtykiem 😉 Jeżeli ktoś już chciałby spróbować zabawy z korektorem w miarę dobrej jakości to ciekawym modelem jest Pionner Gr 777 lub chociażby Biehringer deq2496. Ten ostatni to co prawda procesor dźwięku , ale korektor ma też na dobrym poziomie. A już na pewno oba te urządzenia to niebo a ziemia w stosunku do tego Technics'a.

 

Edited by Exciter555

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, radmorek napisał:

A co, myślisz, że jak zarabiasz na robieniu modyfikacji i mówisz, że to jedyny sposób na poprawę dźwięku, ewentualnie drogie kable do kompletu, to ja mam też w to uwierzyć i przy sprzęcie tzw. budżetowym mam też ludziom wmawiać, że korektorem nic nie uzyskają i muszą większą kasę na modyfikację wydać. A co do mojej wiedzy, to myślisz, że jesteś jedynym elektronikiem w Polsce, a może myślisz, że poniższy tekst, który zaznaczyłem na czerwono u dołu strony, jako kopię z jednego z innych wątków, to tylko wyjątek?

 

😄

 

Onkyo to fajniutki wzmacniacz słyszałem go u kolegi i zarombiście to grało. Też wcześniej miał nad c-375 po modzie u mudy ,dodam tylko że przed modyfikacją grał lepiej i pozbył się go szybko. Teraz ma onkyo a-9911 i jest jeszcze lepiej 😊Autorze wątku Też uważam że nad to przereklamowana marka.

Modyfikacja to nie jedyny sposób na poprawę dźwięku  ale najtańszy .

Wystarczy chociażby zajrzeć w zakładkę DIY i opisy osób które mają lub modyfikują swój sprzęt i kolumny .

 

Nigdy nie modyfikowałem NADa C375BEE a czy NAD jest przereklamowany ? Tu mógłbym wiele napisać o innych markach z burczącymi transformatorami , wadliwymi konstrukcjami o niskiej trwałości itd ale my nie o tym tu piszemy.

 

Im mniej elementów w torze sygnałowym tym ten sygnał jest mniej zniekształcany . Każdy element mniej lub bardziej wpływa na brzmienie a taki korektor to dodatkowe kilkadziesiąt elementów a w tym przypadku bardzo niskiej jakości . Jak ktoś miał tego Technicsa to wie . Kolega wyżej dobrze pisze o GR-777 , to też korektor ale w systemach budżetowych może przynieść jakieś korzyści bo to znacznie wyższej jakości konstrukcja. Ale my tu mamy dobrej klasy wzmacniacz Audiolaba gdzie ten korektor sprowadzi jego brzmienie do poziomu wzmacniaczy za 500zł więc jaki sens to czy owo podbić jak całe brzmienie ulegnie degradacji ?


Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, muda44 napisał:

Nigdy nie modyfikowałem NADa C375BEE a czy NAD jest przereklamowany

Czyli, jak to mówią dzisiaj w polityce "... jak Cię złapią za Banasia, to mów, że to nie Twój Banaś ..." ale mniejsza o to i tak tego nikt nie rozstrzyganie, ja też naprawiałem kilka Nad-ów po modyfikacji ale też nikomu nie udowodnię, kto modyfikował, a szału nie było.

Co do tematu jakości korektorów, to jestem ciekaw ile osób, w ślepych testach, odróżni konkretny model podpiętego korektora do tego Audiolaba, skoro tak łatwo rozróżniają "szumy i degradację dynamiki". 

A cały problem bierze się stąd, że ludzie naczytają się na forum, że "... audiofilski wzmacniacz, to nie może mieć regulacji tonów, ani pilota, ani żadnych innych przycisków, bo to strasznie dźwięk degraduje ...", a pewnie najlepiej, jakby się składał tylko z pokrętła głośności, transformatora i końcówek mocy i aż dziw, że jeszcze potencjometr głośności jest tolerowany. I co, naczyta się taki delikwent, kupi sobie taki bez żadnej regulacji, bo podobno wtedy dźwięk jest najlepszy i nieskazitelny, no i trafia na jakąś "słabszą" płytę ze swojej kolekcji albo raz do roku chce z tv "Sylwestra z Jedynką" zapuścić przez kolumny, no i się okazuje, że coś "płasko" i teraz co, ma zapłacić 500zł i więcej za modyfikację, żeby jednej płyty i jednego koncertu z tv raz do roku posłuchać, a potem do innych rzeczy też ma za każdym razem modyfikację przeprowadzać i płacić, no bo rzeczywiście kupienie korektora raz na całe życie, za pomocą którego można sobie podciągnąć pewne pasma kiedy się tylko chce i który na dodatek zawsze można odłączyć i to wszystko za darmo, poza zakupem, to rzeczywiście straszna rzecz. A najśmieszniejsze jest to, że te "audiofilskie rady" padają w tematach dotyczących tzw. budżetowych sprzętów, a potem się dziwić że śmiech ogarnia ludzi, jak słyszą o wzmacniaczach i innych klockach za wiele ... wiele tysięcy złotych, jak czytają, że można kupić budżetowca i dać zarobić komuś na modyfikacji i od razu i tu padają różne wariacje, zależne od inwencji twórczej autora, że "... zabija konkurencje do kilkunastu kzł ..., ... gra jak by był kilkanaście razy droższy ... itp." i dziwić się tylko, że znajdują się jeszcze ..., którzy kupują drogie sprzęty.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

🙂

Nie masz pojęcia ani o dobrze grającym sprzęcie , jego budowie czy też modyfikacjach o modyfikowanym sprzęcie nie wspominając .

Baw się dobrze w swoich teoriach .

  • Like 1

Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że Ty masz wyłączność na modyfikacje, przerabiając każdego Nad-a tak samo, jak sam napisałeś niedawno:

 

muda44

Kluby

 

 

Branża

1174

staż: 13 lat i 2 miesiące

9296 odpowiedzi

Zgłoś

 #19

Napisano 28 Października

 Modyfikacje nie są robione pod gusta , od kilku lat są takie same a mają na celu aby wzmocnienie sygnału we wzmacniaczu było z jak najmniejszym w niego ingerencją

 

mimo, że każdy ma inne oczekiwania co do dźwięku i posiada inną resztę setup-u, rzeczywiście fachowe podejście do tematu, a skoro taki jesteś super elektronik i tak potrafisz na odległość ocenić innych, to chętnie się spotkam i zobaczymy czy ja szybciej zmodyfikuje Nad-a, czy Ty szybciej naprawisz i skalibrujesz ultrasonograf chyba że wolisz zaprogramować PLC pod samojezdny dźwig podwieszany, bo skoro ja nie zajmuję się audio na co dzień, a mimo to umiem naprawiać ten sprzęt, to chyba uczciwe będzie, jak pokażę co umiem w Twojej branży, a Ty pokażesz co potrafisz w mojej branży, przecież w końcu elektronika jest jedna. Myślisz, że jak robisz ludziom modyfikacje za pieniądze, to się przestraszę Twojej wiedzy i nie będę pisał co myślę o tym i będę grzecznie potakiwał głową, żeby przypadkiem ktoś nie zrezygnował z modyfikacji.

Edited by radmorek

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, radmorek napisał:

Czyli, jak to mówią dzisiaj w polityce "... jak Cię złapią za Banasia, to mów, że to nie Twój Banaś ..." ale mniejsza o to i tak tego nikt nie rozstrzyganie, ja też naprawiałem kilka Nad-ów po modyfikacji ale też nikomu nie udowodnię, kto modyfikował, a szału nie było.

Co do tematu jakości korektorów, to jestem ciekaw ile osób, w ślepych testach, odróżni konkretny model podpiętego korektora do tego Audiolaba, skoro tak łatwo rozróżniają "szumy i degradację dynamiki". 

A cały problem bierze się stąd, że ludzie naczytają się na forum, że "... audiofilski wzmacniacz, to nie może mieć regulacji tonów, ani pilota, ani żadnych innych przycisków, bo to strasznie dźwięk degraduje ...", a pewnie najlepiej, jakby się składał tylko z pokrętła głośności, transformatora i końcówek mocy i aż dziw, że jeszcze potencjometr głośności jest tolerowany. I co, naczyta się taki delikwent, kupi sobie taki bez żadnej regulacji, bo podobno wtedy dźwięk jest najlepszy i nieskazitelny, no i trafia na jakąś "słabszą" płytę ze swojej kolekcji albo raz do roku chce z tv "Sylwestra z Jedynką" zapuścić przez kolumny, no i się okazuje, że coś "płasko" i teraz co, ma zapłacić 500zł i więcej za modyfikację, żeby jednej płyty i jednego koncertu z tv raz do roku posłuchać, a potem do innych rzeczy też ma za każdym razem modyfikację przeprowadzać i płacić, no bo rzeczywiście kupienie korektora raz na całe życie, za pomocą którego można sobie podciągnąć pewne pasma kiedy się tylko chce i który na dodatek zawsze można odłączyć i to wszystko za darmo, poza zakupem, to rzeczywiście straszna rzecz. A najśmieszniejsze jest to, że te "audiofilskie rady" padają w tematach dotyczących tzw. budżetowych sprzętów, a potem się dziwić że śmiech ogarnia ludzi, jak słyszą o wzmacniaczach i innych klockach za wiele ... wiele tysięcy złotych, jak czytają, że można kupić budżetowca i dać zarobić komuś na modyfikacji i od razu i tu padają różne wariacje, zależne od inwencji twórczej autora, że "... zabija konkurencje do kilkunastu kzł ..., ... gra jak by był kilkanaście razy droższy ... itp." i dziwić się tylko, że znajdują się jeszcze ..., którzy kupują drogie sprzęty.  

wniosek z twojego postu jest taki

kupujmy wzmacniacze z mozliwoscia regulacji barwy to jest dla mnie wyposazenie obligatoryjne

bo czasami wystarczy troszke dodac basiku albo sopranu  i gra o wiele lepiej

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, muda44 napisał:

Nie masz pojęcia ani o dobrze grającym sprzęcie

Dobrze grający sprzęt to pojecie bardzo względne i dla każdego może oznaczać coś innego. Tutaj nie ma złotego środka i nie ma o co bić pianę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@veris

Nie pozwol sie zdeprymowac. To jest twoj sprzet. Dozwolone jest co sie podoba, z szumem czy bez
Zawsze warto wszystko wyprobowac, jesli sie nie bedzie podobalo, zawsze mozna wylaczyc.

Ja uwazam ze takie ustrojstwa sa uzyteczne przy cichym sluchaniu -> kompensuja brakujace wysokie i niskie tony.

Tutaj widac jak by musial wygladac przebieg poszczegolnych EQ

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

b119fecd89e092ae92fcee8a52b5825c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, radmorek napisał:

Rozumiem, że Ty masz wyłączność na modyfikacje, przerabiając każdego Nad-a tak samo, jak sam napisałeś niedawno:

 

muda44

Kluby

 

 

Branża

1174

staż: 13 lat i 2 miesiące

9296 odpowiedzi

Zgłoś

 #19

Napisano 28 Października

 Modyfikacje nie są robione pod gusta , od kilku lat są takie same a mają na celu aby wzmocnienie sygnału we wzmacniaczu było z jak najmniejszym w niego ingerencją

 

mimo, że każdy ma inne oczekiwania co do dźwięku i posiada inną resztę setup-u, rzeczywiście fachowe podejście do tematu, a skoro taki jesteś super elektronik i tak potrafisz na odległość ocenić innych, to chętnie się spotkam i zobaczymy czy ja szybciej zmodyfikuje Nad-a, czy Ty szybciej naprawisz i skalibrujesz ultrasonograf chyba że wolisz zaprogramować PLC pod samojezdny dźwig podwieszany, bo skoro ja nie zajmuję się audio na co dzień, a mimo to umiem naprawiać ten sprzęt, to chyba uczciwe będzie, jak pokażę co umiem w Twojej branży, a Ty pokażesz co potrafisz w mojej branży, przecież w końcu elektronika jest jedna. Myślisz, że jak robisz ludziom modyfikacje za pieniądze, to się przestraszę Twojej wiedzy i nie będę pisał co myślę o tym i będę grzecznie potakiwał głową, żeby przypadkiem ktoś nie zrezygnował z modyfikacji.

Jaką znowu wyłączność ?

Nikogo nie zmuszam ale trzymając się faktów modyfikuję je od 2007r , moje modyfikacje nie tylko poprawiają brzmienie ( to może każdy sobie poszukać ) ale też przedłużają życie elektroniki w której są stosowane . Tych urządzeń na rynku jest wiele i jakoś narzekają na nie ci którzy nigdy ich nie mieli albo teoretycy jak Ty.

Tak teoretycy bo po raz kolejny udowadniasz że o tym co robię nie masz pojęcia .

Każdy z modeli który przerabiam gra inaczej . Zupełnie inaczej gra C350 a przykładowo C352 i to są wzmacniacze do zupełnie innych kolumn czy preferencji dlatego przed doradzeniem jaki model wybrać zaczynam od kolumn , źródła , akustyki i preferencji ...

Modyfikacje nie są robione pod gusta i nie zmieniają charakteru danego modelu poprawiając te brzmienie do bardziej rozdzielczego , dokładniejszego ale z lepszą barwą . Tak w skrócie .

 

Co mnie obchodzi ultrasonograf czy programowanie PLC i co to ma do modyfikacji ?

To tak jakbyś napisał że jesteś stomatologiem więc jako lekarz możesz też przeprowadzić wycinanie wyrostka . To i to lekarz ...

I tu ważna uwaga dla czytających . Jak komuś chcecie oddać swój sprzęt AUDIO do naprawy czy modyfikacji a ten ktoś twierdzi że jest elektronikiem , wszytko naprawi a coś tam innego robi to trzymajcie się od takich z daleka .

Nie ma ludzi którzy znają każdy sprzęt a im wyższej klasy sprzęt tym łatwiej jego brzmienie zepsuć nawet samą naprawą. Po pierwsze przypadkowy elektronik nie będzie miał dostępu do pewnych części nie wspominając o schematach czy urządzeniach serwisowych a po drugie żeby wymienić np zużyty kondensator na inny trzeba mieć pojęcie jak wpływa na brzmienie oryginalny i dobrać do tego współczesny zamiennik . Inaczej Wasz ulubiony klocek może zagrać inaczej albo  na znacznie gorszym poziomie .

Sam też odmawiam takich usług . Tylko wybrane urządzenia które znam na wylot .

 

 

12 godzin temu, ohmygod napisał:

wniosek z twojego postu jest taki

kupujmy wzmacniacze z mozliwoscia regulacji barwy to jest dla mnie wyposazenie obligatoryjne

bo czasami wystarczy troszke dodac basiku albo sopranu  i gra o wiele lepiej

 

Niestety im lepszy system tym więcej wychodzi jak negatywnie regulacja barwy jako dodatkowy układ w sygnale psuje brzmienie .

Sam bym kupił taki wzmacniacz z regulacją która brzmienia nie psuje i w tym celu miałem przykładowo Denona 2020AE , Marantz PM11S3, Accuphase E-408 i E260 oraz Luxmana 505uX. W każdym tylko załączenie regulacji barwy powodowało degradację brzmienia do poziomu w jakim wolałem mieć czegoś za dużo czy za mało niż niższej jakości brzmienie.

Jedyną nie psującą regulacją ale dwustopniową ( podbicie basu na zasadzie zmiany pojemności kondensatorów w sprzężeniu  ) ma Leben 300F ale ten mi nie leżał pod innymi względami .

 

Ale jesteśmy w zakładce  START gdzie piszemy o sprzęcie budżetowym więc ...

Tyle że Audiolab 8200A to nie sprzęt budżetowy  , stąd moja reakcja a niech każdy decyduje sobie co mu tam lepiej .

10 godzin temu, marek2603 napisał:

Dobrze grający sprzęt to pojecie bardzo względne i dla każdego może oznaczać coś innego. Tutaj nie ma złotego środka i nie ma o co bić pianę.

A spotkałeś się kiedyś z bardzo dobrym brzmieniem systemu w którym jest tytułowy korektor ?

😉


Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy „miec czegos za duzo albo za malo“ to nie jest degradacja dzwieku i nizszej jakosci brzmienie?

 

Chyba mamy rozne wyobrazenia o tym, co to jest wyzszej jakosci brzmienie (nie, to nie tylko niskie szumy)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, xajas napisał:

Czy „miec czegos za duzo albo za malo“ to nie jest degradacja dzwieku i nizszej jakosci brzmienie?

 

Chyba mamy rozne wyobrazenia o tym, co to jest wyzszej jakosci brzmienie (nie, to nie tylko niskie szumyemoji6.png)

 

 

 

To już chyba sobie dawno wyjaśniliśmy .

Twoje wyobrażenie to kilka DSP i pół pokoju subwooferów napędzane Technicsami i innym podobnej klasy sprzętem masującym nerki 😉

 

Jak kto woli .

  • Like 1

Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, xajas napisał:

Nie odpowiedziales na to proste pytanie

 

Bo nie ma to sensu i zostawmy to .


Modyfikacje sprzętu AUDIO

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, muda44 napisał:

Tyle że Audiolab 8200A to nie sprzęt budżetowy 

Aż sprawdziłem ile kosztuje. Jak to nie jest sprzęt budżetowy to już nie wiem jaka kwota określa budżet. 500zł?


Zakaz skrętu w lewo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ile kosztuje i gdzie jest Twoim zdaniem granica miedzy budzetowym a niebudzetowym wzmacniaczem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.11.2019 o 10:58, muda44 napisał:

A spotkałeś się kiedyś z bardzo dobrym brzmieniem systemu w którym jest tytułowy korektor ?

A co to jest bardzo dobre brzmienie? Kolejny szeroko pojęty ogólnik. Dla jednego będzie to v-ka, dla drugiego wysunięta średnica a kolejnemu pasuje idealnie płaska charakterystyka.

 

PS. Byłeś kiedyś w studio nagrań? Tam to dopiero są "korektory".

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marek2603 said:

A co to jest bardzo dobre brzmienie? Kolejny szeroko pojęty ogólnik. Dla jednego będzie to v-ka, dla drugiego wysunięta średnica a kolejnemu pasuje idealnie płaska charakterystyka.

 

PS. Byłeś kiedyś w studio nagrań? Tam to dopiero są "korektory".

Mylisz dobre brzmienie z sygnatura brzmienia. Dobre brzmienie to brzmienie z jak najmniejsza iloscia znieksztalcen i szumu. Wprowadzajac do systemu tytulowe urzadzenie dostajesz mozliwosc wplywania na sygnature, ale wprowadzasz duza ilosc szumu i znieksztalcen przez co brzmienie traci na jakosci.

Nie ilosc basu, sopranu czy srednich swiadczy o jakosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.