Skocz do zawartości
IGNORED

automat DSG dotarcie silnika


Meloman

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)
10 godzin temu, szymon1977 napisał:

W UK posiadanie samochodu i niewymienianie oleju to dość popularne zjawisko.

Tak wygląda silnik Mazdy, w którym przez wiele lat, przez 70.000 km nie zmieniano olej (niby oficjalny diler Mazdy oszukiwał i nie wymieniał).

W końcu padła "góra" bo kanaliki olejowe się zapchały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, JuG napisał:

Tak wygląda silnik Mazdy, w którym przez wiele lat, przez 70.000 km nie zmieniano olej... 

Weź, bo nie będę mógł w nocy spać. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za ciekawą dyskusję. Na razie jeżdżę w trybie Eco (tzw. tryb D).

W instrukcji nic nie ma o wymianie oleju zaraz po dotarciu. W salonie też mi nic na ten temat nie mówili.

Dopiero wyczuwam autko i zauważyłem, że wcale wciśnięcie pedału do oporu nie powoduje od razu jakiegoś super zrywu, tak jak to miało miejsce z ręczną skrzynią biegów.

Zmiany biegów nieodczuwalne. Pedał gazu bardzo czuły. D6 wskakuje mi już praktycznie przy 50-60 km/h (obroty ok. 1,1-1,2 tyś.).

Kiedy przejść na tryb Sport, bo chciałbym go sobie wypróbować.

ps. w instrukcji jest nawet opis, jak szybko ruszać spod świateł ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tryb sport wg mnie jest trochę bez sensu. Skrzynia przełącza się przy osiągnięciu 3500 obrotów. Długo trzyma wyższy bieg zanim przełączy na niższy. Przy normalnej jeździe, wpadasz za ciężarówkę i auto wyje. Przy jeździe na D duże przyspieszenie przy wyprzedzaniu osiągniesz mocniej przyciskając gaz, czy wykorzystując kickdown. Wtedy skrzynia przełączy się wręcz o kilka biegów. Jazda spokojniejsza i sympatyczniejsza.

Generalnie trzeba nauczyć się operować gazem. Jeżeli to ogarniesz, wtedy masz wszystkie zalety skrzyni manualnej (możliwość zmiany na prawie dowolny bieg), a korzyścią jest brak wachlowania dźwignią. No chyba, że przejdziesz na tryb tiptronic, to też możesz w jakimś określonym zakresie pobawić się dźwignią.

Nie wiem jaki masz silnik, ale to uczenie operowania gazem, na początku rób ostrożnie, żeby auto Cię nie zaskoczyło.

Ja tylko jeżdżę na D i uważam, że ten tryb jest wystarczający.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

CXN, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, osimar napisał:

Nie wiem jaki masz silnik, ale to uczenie operowania gazem, na początku rób ostrożnie, żeby auto Cię nie zaskoczyło.

Ja tylko jeżdżę na D i uważam, że ten tryb jest wystarczający.

272 KM i na drugi dzień zorientowałem się, że muszę nauczyć się operować gazem, kiedy pierwszy raz wjechałem w Kato na jezdnię zbierająco-rozprowadzającą autostrady (Górnośląska) i od razu przycisnąłem mocniej pedał gazu. To wtedy pierwszy raz przekroczyłem dozwolone w instrukcji 3/4 obrotów.

Teraz już mi się jeździ dużo lepiej. Tryb D jest spoko i będę na nim jeździł. Tryb S po prostu chciałbym tylko sobie sprawdzić.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój pierwszy miał 270 KM w dieslu i uważam, że najlepiej sprawdzał się z tą skrzynią. Jednym słowem fajne pędzidełko.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

CXN, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit. coś mi z tą dwójką nie pasowało. Mój miał 170KM. 270 to faktycznie czad

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

CXN, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Meloman napisał:

...wcale wciśnięcie pedału do oporu nie powoduje od razu jakiegoś super zrywu, tak jak to miało miejsce z ręczną skrzynią biegów.

No cóż... W ręcznej skrzyni redukujesz ZANIM wciśniesz gaz, w DSG dopiero PO wciśnięciu gazu.

Zaleta DSG jest gdzie indziej. Mam taką górkę po drodze, jadę 55km/h na tempomacie. Przed górką V w połowie redukcja do IV, przed szczytem III, i zpowrotem IV i V. A wszystko bez szarpnięć i przerw w dostarczaniu mocy. No ale ja mam 140KM i blisko 2T.

51 minut temu, osimar napisał:

tryb sport wg mnie jest trochę bez sensu. Skrzynia przełącza się przy osiągnięciu 3500 obrotów.

U mnie też, tylko obroty nieco niższe bo diesel.

Godzinę temu, Meloman napisał:

Kiedy przejść na tryb Sport, bo chciałbym go sobie wypróbować.

Kiedy chcesz. Jak nie będziesz ciśnąć, to nie będzie kręcić zbyt wysoko. Zasadnicza różnica, że przy 50km/h nie wrzuca mi V, tylko trzyma na III. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, producenci mówią że wcale w nowych samochodach nie trzeba zmieniać oleju na dotarciu, wcale... Nowych silnikó nie trzeba docierać, wcale. One są już na starcie idealne. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zmień ten olej i w silniku i w skrzyni chyba, że samochód na 2 lata i ci wszystko jedno. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Superb IV Combi 4x4, benzyna 2,0 L, 272KM

54 minuty temu, micwoj napisał:

Zmień ten olej i w silniku i w skrzyni chyba, że samochód na 2 lata i ci wszystko jedno. 

Z tego co pamiętam to po 20 tysiącach to obligo powinno się zmienić, nawet jak się jeździło nim tydzień.

Ja mam dopiero nieco ponad 1 tysiąc, ale autko nie ma jeszcze miesiąca, a jeżdżę póki co głównie mieście.

Nie jestem przedstawicielem handlowym, ale projektantem, więc nie walę tych kilometrów jak szalony.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)
2 godziny temu, osimar napisał:

tryb sport wg mnie jest trochę bez sensu.

Tryb sport na sens np. przy jedzie w korkach, kiedy w normalnym trybie niektóre skrzynie DSG (np. DQ200) zbyt wcześnie włączają dwójkę i sprzęgło cały czas ślizga się przy ciągłym przełączaniu 1/2/1/2. W trybie sport biegi przełączane są przy wyższych obrotach silnika, jest mniej zmian biegów (w korku) co oszczędza sprzęgło (zwłaszcza suche). Zużycie paliwa będzie oczywiście nieznacznie większe (lub znacznie jak ktoś ma ciężką nogę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Meloman napisał:

Dodam, że nie żebym się chwalił, ale wg instrukcji 5,7 s do setki. ?

No nieźle ale Tesla Model 3 4x4 ma 5,1 ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Meloman napisał:

Ja mam dopiero nieco ponad 1 tysiąc,

Tak tradycyjnie przynajmniej silnikowy, pierwsza zmiana po 1000, druga po bodaj 5000. Tak przynajmniej zalecają mechanicy po naprawach silników. Ja bym też tak robił z nowym samochodem którym chciałbym dłużej jeździć. Koszt 200zł, a wióry nie będą szlifowały silnika. 

Nie wiem jak ze skrzyniami, nie znam się.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, micwoj napisał:

Tak tradycyjnie przynajmniej silnikowy, pierwsza zmiana po 1000, druga po bodaj 5000. Tak przynajmniej zalecają mechanicy po naprawach silników. Ja bym też tak robił z nowym samochodem którym chciałbym dłużej jeździć. Koszt 200zł, a wióry nie będą szlifowały silnika. 

Nie wiem jak ze skrzyniami, nie znam się.

Tak z ciekawości zapytałem znajomego kierownika floty.  Próbka ponad 100 Transitów 2.2 TDCi, które w okresie eksploatacji przejeżdżały około 200 tys km,  dość mocno dociążone i ze względu na charakter usług raczej bez pustych przebiegów, mniej więcej 50/50 miasto/trasa.  W żadnym nie zdarzyła się awaria silnika poza jedną awarią wału ze względu na wadę produkcyjną, na koniec eksploatacji nie wykazywały podwyższonego zużycia oleju, itp.  Wymiana oleju standardowo co 25 tys km, żadnych wymian dotarciowych nie stosowano.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Zbig napisał:

No nieźle ale Tesla Model 3 4x4 ma 5,1

Zawsze może być lepiej. ?

W tym tygodniu kursuję codziennie A4 na odcinku Katowice-Opole. Nie jest to moja częsta trasa, ale zauważyłem, że nie ma już tylu popierdoleńców co kiedyś zasuwających 180-220 km/h. Choć we wtorek przed bramkami w Gliwicach, jak wracałem do domu jakiś popierdoleniec bodajże w białym Fordzie i Kia "złapał" mnie na wyprzedzaniu ciężarówki. Ja przepisowo - ok. 140 km/h. Kiedy rozpocząłem manewr, uznałem patrząc w lusterko, że jest daleko. Nie oceniłem, że gościu mocno za***rdala - myślę, że ok. 200 km/h to cisnął.

Nie byłoby problemu tylko idiota siadł mi na ogonie tak blisko, że włączył mi się czujnik kontrolki tylnej "kontroluj jazdę), a w lusterkom to nie widziałem nawet przodu, tylko szybę. Tak blisko ciul do mnie podjechał.

Facet jechał z jakąś niunią.

Wiem, że tak nie można robić, ale facet podniósł mi ciśnienie. Więc ja grzecznie delikatnie przyśpieszam wyprzedzając ciężarówkę (facet cały czas siedzi mi na dupie), więc kierunkowskaz w prawo, że mu ustępuję i troszkę mocnej gaz. Wiem, że prostackie zachowanie, ale satysfakcja przednia, jak mu, przy niuni kogucik oklapł kiedy zorientował się, że jestem po chwili 100-200 m od niego.

Dodam, że nie zareagowałbym tak, gdyby idiota zachowywał się na drodze rozsądnie, a nie pokazywał innym swoją ignorancję i bycie paniszczem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na gwarancji to nie szczypać śię,tylko w rurę mu dawać oczywiście w granicach zdrowego rozsądku motor swoje muśi dostać bez znaczenia diesel czy benzyna .Tak zwana eko jazda i duszenie na niskich obrotach to bzdura powtarzana przez tzw. znawców motoryzacji.Po kupnie auta z DSG nie widzę powrotu do skrzyń manualnych,to inna klasa "automatu" niż te z lat 80-ch.Większy problem to mega ściema z DPF-m.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fan64 napisał:

Po kupnie auta z DSG nie widzę powrotu do skrzyń manualnych... 

A ja man DSG, TDI, AdBlue, DPF ch.j wie co jeszcze. Następne auto nic z tego mieć nie będzie. Jeden raz to i tak o jeden za dużo.

Ps.

Pozostaje mi polowanie na ostatnie sztuki Insigni lub Zafiry 1.8, albo Mazda Skyactive. Mieć święty spokój to dla mnie najważniejsza cecha samochodu.

Psps.

Polonez Caro z przebiegiem 320.000km był mniej kapryśny od tych nowoczesnych wynalazków. Po prostu wsiadałem i jechałem.

Pspsps.

"Gdy przyszła brali stary wóz, co długo służył już, Lecz ciągnął jeszcze stówę stary grat. Popękał lakier, brzęczą drzwi, rwie sprzęgło - no to cóż? Pod krzywym dachem lepiej widać świat..." (Tata Kazika) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, szymon1977 napisał:

A ja man DSG, TDI, AdBlue, DPF ch.j wie co jeszcze. Następne auto nic z tego mieć nie będzie. Jeden raz to i tak o jeden za dużo.

Ps.

Pozostaje mi polowanie na ostatnie sztuki Insigni lub Zafiry 1.8, albo Mazda Skyactive. Mieć święty spokój to dla mnie najważniejsza cecha samochodu.

Psps.

Polonez Caro z przebiegiem 320.000km był mniej kapryśny od tych nowoczesnych wynalazków. Po prostu wsiadałem i jechałem.

Pspsps.

"Gdy przyszła brali stary wóz, co długo służył już, Lecz ciągnął jeszcze stówę stary grat. Popękał lakier, brzęczą drzwi, rwie sprzęgło - no to cóż? Pod krzywym dachem lepiej widać świat..." (Tata Kazika) 

Takie auta już nie wrócą,miałem Vectrę koniec modelu A 2.0 115KM samochód bezobsługowy,paliwo raz w roku olej i filtry.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, fan64 napisał:

Takie auta już nie wrócą,miałem Vectrę koniec modelu A 2.0 115KM samochód bezobsługowy,paliwo raz w roku olej i filtry.

A ja Astrę F 1.6 75KM. Nie była bezawaryjna - przez 8lat na naprawy wydałem 25pln. Pozdrawiam! 

27 minut temu, Zbig napisał:

Kupujesz elektryka?

Gdybym nie napisał co kupuję, to kliknąłbym "haha" - ale skoro nie czytasz tego, co napisałem, to zarobiłeś "smutasa".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Samochód to nie tylko silnik, ale też elektryka, zawieszenie i blacha . I jest sporo samochodów z trwałymi silnikami ale całą masą innych problemów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że do Opla Vectry A 2.0 wystarczył miernik za 9.90zł z netto i cała elektryka była ogarnięta,a dziśiaj nawet specjalistyczne warsztaty mają z tym problemy temat ocean.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2019 o 21:29, Zbig napisał:

No nieźle ale Tesla Model 3 4x4 ma 5,1 ?

Poczytaj dokładnie z trochę się zdziwsz. Podpowiedź - jak myślisz ile razy możesz Teslą przyśpieszyć w 5s? Wieloma innymi elektrykami zresztą też.

Jeszcze słówko na temat trybu sportowego - największą jego zaletą jest zjeżdżanie z górki, np po serpentynach. jest wtedy szansa na niespalenie klocków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, szymon1977 napisał:

Pozostaje mi polowanie na ostatnie sztuki Insigni lub Zafiry 1.8, albo Mazda Skyactive. Mieć święty spokój to dla mnie najważniejsza cecha samochodu.

Mazdę 6 w pierwszej kolejności brałem pod uwagę, ale ich oferta mnie rozczarowała. Insignia jeszcze gorzej. Przynajmniej jak dla mnie.

Też kilka lat temu krzywiłem się na hasło Skoda i nawet nie przepuszczałem, że kiedyś ja kupię.

Ja tam nie czuję się "biedakiem z limuzyną" czy też "wieśniakiem w combi".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wcale nikim nie czuję, to tylko samochód. Ma mnie sprawnie i bezproblemowo przewieźć z punktu A do B, a nie przedłużać mi pewną część ciała.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Pogardzam wszystkimi i mam wstręt taki do hołoty umysłowej, że rzygam."          Stanisław Ignacy Witkiewicz – Listy do żony (1928-1931)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
2 godziny temu, fan64 napisał:

Tylko że do Opla Vectry A 2.0 wystarczył miernik za 9.90zł z netto i cała elektryka była ogarnięta,a dziśiaj nawet specjalistyczne warsztaty mają z tym problemy temat ocean.

Tylko, że dziś mamy 2019 i kończą się Vectry C.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Meloman napisał:

Mazdę 6 w pierwszej kolejności brałem pod uwagę, ale ich oferta mnie rozczarowała. Insignia jeszcze gorzej. Przynajmniej jak dla mnie.

A dla mnie jedyny niezbędny w aucie gadżet to zegarek.

-----

3 godziny temu, stench napisał:

Samochód to nie tylko silnik, ale też elektryka, zawieszenie i blacha . I jest sporo samochodów z trwałymi silnikami ale całą masą innych problemów.

Blacha? Wybieram egzemplarz bez korozji. Zawieszenie? Tulejki kosztują grosze, a jeśli przyjdzie wymienić coś więcej, to nadal części nie są drogie, a wymiana nie jest skomplikowana. Skrzynia i sprzęgło? Jak nie kupię wynalazku typu DSG (o cholera - kupiłem) to mogę zapomnieć, że istnieją. Elektronika? Wybieram model, który nie mieli a z tym problemów. Pozostaje znaleźć prosty i bezawaryjny silnik.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 13

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.