Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z Tidal na BluOs


Łukasz1303
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z Tidal, w czasie słuchania wyświetla się komunikat "Notyfikacja odtwarzacza" i odtwarzanie jest wstrzymane, w załączniku grafika.Może ktoś pomoże?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień hasło, bo ktoś korzysta z Twojego konta na innym urządzeniu ?

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, zeby to bylo takie proste...juz próbowałem.Jest jakiś błąd widocznie bo czasem wyskakuje taki komunikat.Bluos i Tidal idealne niestety nie są, ale dzięki za zainteresowanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również najmniejszych problemów, gdzie sam korzystam z Tidal'a zamiennie na: SmartTv, BlueOs, komórka. Dodam że konto rodzinne z którego korzysta kilka osób.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
8 godzin temu, Łukasz1303 napisał:

Ty gamoniu, cos sugerujesz? 

Ładnie zaczynasz karierę na forum. Lubisz obrażać innych, schowany za monitorem? Tak, sugeruję że używasz skradzionego konta Tidal. Zawiadamiam administrację a ciebie przenoszę  do ignorowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takich setów sprzedajemy masę i nikt takich problemów nie zgłaszał do tej pory. Jedyny problem to właśnie wykorzystywanie jednego konta przez więcej niż jednego użytkownika w danej chwili. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Łukasz1303 napisał:

Obrażasz to Ty mnie...przypisując świadome korzystanie z lewego konta,  zupełnie nie znając mnie ani sprawy...miałem problem, zapytałem na forum i jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie poza pomawianiem nieznanych Ci osób nie zabieraj głosu...wszystko jest pełen legal GAMONIU...i wierz na słowo, ze zza komputera to jestem potulny jak baranek...gorzej bez niego...nie chcesz się przekonać.Popłacz się teraz i idź na skargę 

zostawmy te przepychanki, lepiej napisz czy coś udało się zaradzić. Zmieniłeś hasło?

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

zostawmy te przepychanki, lepiej napisz czy coś udało się zaradzić. Zmieniłeś hasło?

Dziwny przypadek, następnego dnia juz bylo ok.Mam nadzieję, że tak zostanie. Co ciekawe jakieś 2 miesiące temu, nagle skończyła mi się subskrypcja, potem miałem problem z płatnością, ostatecznie jakoś się udało.Co do działania Bluos, teraz korzystam z Node 2, przedtem z modułu mdc w Nad 368 i zdecydowanie stabilniej działa przez Node, jednak sam Tidal jak widać też nie jest doskonały

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.