Skocz do zawartości
IGNORED

BAT Vk-200, Unison Research S6, jak żyć


Arek80

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam rozterkę. Gram z końcówki BAT Vk-200 tranzystor w klasie A, sterowanej potencjometrem DACa. Jest super, szczególnie po wymianie kondensatorów na nowe, wyższej klasy niż oryginalne. Ale miałem w domu na testy Unison Research S6 i mnie powalił. Gęstość średnicy, okrągłość dźwięku, magia i czar zwyczajnie. Średnica Bata przy tej z Unisona wydaje się wręcz wycofana mimo, że w porównaniu z innymi tranami jest bardzo barwna. Mógłbym więc zostawić lampę i cieszyć się muzyką, ale BAT jest sporo lepszy w kontroli basu, który z Unisonem jest rozlazły i BAT to czarodziej w kategorii znikania kolumn i budowania sceny. To jest serio niesamowite jak od pierwszego taktu spore podłogówki wyparowują z pokoju i dosłownie żaden dźwięk z nich nie dobiega, a wszystko dzieje się w przestrzeni. I teraz do brzegu. Co zrobić, żeby mieć połączenie tych cech w jednym? Czy przedwzmacniacz lampowy jest w stanie zapewnić takie fajerwerki? Wiem, że przedwzmacniacze ceni się za przejrzystość, ale serio to nie tego szukam, bo bardziej zależy mi na dodaniu lampowego czaru. Może to i odejście od założeń hi-fi, ale bardziej interesuje mnie przyjemność z słuchania niż wierność za wszelką cenę.

Jeśli tak to czy możecie polecić jakieś konkretne modele, które to zrobią? Oczywiście tylko zbalansowane.

A może da się to osiągnąć wymieniając kolumny? Ale skoro Unison zrobił to z aktualnymi to znaczy, że to kwestia wzmacniacza. Ale może jednak?

Budżet na przedwzmacniacz to około 10k. Wolę używany ale nowy oczywiście też będzie ok, ale bez odsłuchu u siebie nie kupuję niczego.

Dziękuję z góry

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Arek80 napisał:

Czy przedwzmacniacz lampowy jest w stanie zapewnić takie fajerwerki? Wiem, że przedwzmacniacze ceni się za przejrzystość, ale serio to nie tego szukam, bo bardziej zależy mi na dodaniu lampowego czaru. Może to i odejście od założeń hi-fi, ale bardziej interesuje mnie przyjemność z słuchania niż wierność za wszelką cenę.

Jeśli tak to czy możecie polecić jakieś konkretne modele, które to zrobią? Oczywiście tylko zbalansowane.

Przedwzmacniacz lampowy jest w stanie takie coś zapewnić, ale nie pierwszy z brzegu, tylko dobry przedwzmacniacz. 
Przychodzi mi do głowy jako przykład Sonic Frontiers SFL-2 skoro upierasz się przy zbalansowanym. 

 

5 minut temu, Arek80 napisał:

A może da się to osiągnąć wymieniając kolumny? Ale skoro Unison zrobił to z aktualnymi to znaczy, że to kwestia wzmacniacza. Ale może jednak?

Sam sobie odpowiedziałeś. 
No i Unison jest niezbalansowany.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, McGyver napisał:

Przedwzmacniacz lampowy jest w stanie takie coś zapewnić, ale nie pierwszy z brzegu, tylko dobry przedwzmacniacz. 
Przychodzi mi do głowy jako przykład Sonic Frontiers SFL-2 skoro upierasz się przy zbalansowanym. 

 

Sam sobie odpowiedziałeś. 
No i Unison jest niezbalansowany.

Nie upieram się przy zbalansowanym z kaprysu, tylko BAT nie ma innej opcji podłączenia, a w przejściówki kabli nie chcę się bawić, bo to zawsze jakaś proteza, zresztą mam już bardzo dobre kable xlr i nie chcę znów bawić się w szukanie nowych

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, czaję. 
Szczerze, to więcej znam wybitnych preampów niezbalansowanych niż zbalansowanych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, bo mój kolega ma identyczne urządzenia. VK 200 i S6. Co do preampa to poszukaj BAT VK 51 SE lub starszy VK50 . Twoich głośników niestety nie znam. Firma ta kojarzy mi się z kinem domowym. Mogę jednak nie mieć racji. Jednak jeśli zagrały tak jak chciałeś to może warto je zostawić.

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie spróbujesz z VK 200 jakiegoś oryginanlego pre od BAT? Duży wybór zarówno z bieżącej produkcji jak i z lat poprzednich. Żeby za bardzo nie odpłynąć z kosztami, a mieć coś naprawdę przyzwoitego i sensownego, zainteresowałbym się VK 50SE. Co prawda wiekowy preamp, ale jakby nie spojrzeć, dalej w czołówce i jeden z najlepszych z calej oferty BAT.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Chicago
Edyta Stylistyczna

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 VK 51 SE 3600 euro na audio-markt.de To jednak sporo ponad budźet. Może VK 5i wystarczy jeśli nie uda się znaleźć VK 50 SE

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pierwsza myśl to preampy Bata, ale wszędzie piszą, że one są bardzo neutralne i niczego nie wnoszą, a ja potrzebuję, żeby właśnie wniosły ten lampowy czar i średnicę. Jest w ofertach Vk3i SE. Mieści się w budżecie. Pytanie tylko czy da mi to czego szukam?

19 minut temu, ira napisał:

Ciekawe, bo mój kolega ma identyczne urządzenia. VK 200 i S6. Co do preampa to poszukaj BAT VK 51 SE lub starszy VK50 . Twoich głośników niestety nie znam. Firma ta kojarzy mi się z kinem domowym. Mogę jednak nie mieć racji. Jednak jeśli zagrały tak jak chciałeś to może warto je zostawić.

 

Pozdrawiam

Czyli kolega zostawił sobie oba urządzenia i słucha na zmianę? Też o tym myślę, ale to trochę uciążliwe i nie do końca idealne rozwiązanie także dźwiękowo. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Arek80 napisał:

Czyli kolega zostawił sobie oba urządzenia i słucha na zmianę?

Tak właśnie robił. Obecnie jednak nie słucha żadnego. Przerzucił się na sprzęt estradowy. Niezbadane są wyroki boskie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Arek80 napisał:

No właśnie pierwsza myśl to preampy Bata, ale wszędzie piszą, że one są bardzo neutralne i niczego nie wnoszą, a ja potrzebuję, żeby właśnie wniosły ten lampowy czar i średnicę. Jest w ofertach Vk3i SE. Mieści się w budżecie. Pytanie tylko czy da mi to czego szukam?

Wnoszą bardzo dużo - przede wszystkim poczucie lepszej przestrzenności i tzw. 'oddech' muzyki. A neutralność, to jak najbardziej bardzo dobra cecha, która w audio jest tym samym, co 'temperatura barw' w obrazie - tak do tego podchodzę i tak to słyszę (cold, neutral, warm).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Arek80 napisał:

Panowie, mam rozterkę. Gram z końcówki BAT Vk-200 tranzystor w klasie A, sterowanej potencjometrem DACa. Jest super, szczególnie po wymianie kondensatorów na nowe, wyższej klasy niż oryginalne. Ale miałem w domu na testy Unison Research S6 i mnie powalił. Gęstość średnicy, okrągłość dźwięku, magia i czar zwyczajnie. Średnica Bata przy tej z Unisona wydaje się wręcz wycofana mimo, że w porównaniu z innymi tranami jest bardzo barwna. Mógłbym więc zostawić lampę i cieszyć się muzyką, ale BAT jest sporo lepszy w kontroli basu, który z Unisonem jest rozlazły i BAT to czarodziej w kategorii znikania kolumn i budowania sceny. To jest serio niesamowite jak od pierwszego taktu spore podłogówki wyparowują z pokoju i dosłownie żaden dźwięk z nich nie dobiega, a wszystko dzieje się w przestrzeni. I teraz do brzegu. Co zrobić, żeby mieć połączenie tych cech w jednym? Czy przedwzmacniacz lampowy jest w stanie zapewnić takie fajerwerki? Wiem, że przedwzmacniacze ceni się za przejrzystość, ale serio to nie tego szukam, bo bardziej zależy mi na dodaniu lampowego czaru. Może to i odejście od założeń hi-fi, ale bardziej interesuje mnie przyjemność z słuchania niż wierność za wszelką cenę.

Jeśli tak to czy możecie polecić jakieś konkretne modele, które to zrobią? Oczywiście tylko zbalansowane.

A może da się to osiągnąć wymieniając kolumny? Ale skoro Unison zrobił to z aktualnymi to znaczy, że to kwestia wzmacniacza. Ale może jednak?

Budżet na przedwzmacniacz to około 10k. Wolę używany ale nowy oczywiście też będzie ok, ale bez odsłuchu u siebie nie kupuję niczego.

Dziękuję z góry

Żebyś niewiadomo ile wydał zawsze będzie coś kosztem czegoś .

Ja jestem przeciwnikiem dodatkowego pre które zawsze coś stłumi , uprości ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, muda44 napisał:

Ja jestem przeciwnikiem dodatkowego pre które zawsze coś stłumi , uprości ...

Faktycznie niewystarczająco dobry pream może tłumić i upraszczać. Pre musi być bardzo dobre żeby nie wprowadzało ograniczeń. A bardzo dobrych preampów nie ma znów aż tak dużo. 
Bardzo dobry preamp powinien wpłynąć pozytywnie na scenę, rozdzielczość, precyzję i dynamikę, ale nie poprzez jakiekolwiek wyostrzenie czy rozjaśnienie, tylko przez "uwolnienie swobody grania", nie umiem tego wystarczająco dobrze określić słowami. Bardzo dobry preamp nie powinien też jakoś wyraźnie wpływać na barwę środka. Aczkolwiek moim zdaniem delikatne ocieplenie jest nawet dopuszczalne. 
Jestem zdania że jakość preampu jest ważniejsza od jakości końcówki mocy. Albo inaczej, o bardzo dobry preamp jest trudniej niż o dobrą końcówkę mocy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to jest problem 99% audiofilii. Taki wzmacniacz, ktory zagra to co bat i unison bedzie kosztowal sporo wiecej niz 10k. Musical Fidelity niby sie szczyci, ze tak graja ich wzmaki,  ale to nie do konca jest prawda, bo no. ich bas dla mnie wciaz jest daleki od idealu. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wieza STEREO Technics :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, McGyver napisał:

Faktycznie niewystarczająco dobry pream może tłumić i upraszczać. Pre musi być bardzo dobre żeby nie wprowadzało ograniczeń. A bardzo dobrych preampów nie ma znów aż tak dużo. 
Bardzo dobry preamp powinien wpłynąć pozytywnie na scenę, rozdzielczość, precyzję i dynamikę, ale nie poprzez jakiekolwiek wyostrzenie czy rozjaśnienie, tylko przez "uwolnienie swobody grania", nie umiem tego wystarczająco dobrze określić słowami. Bardzo dobry preamp nie powinien też jakoś wyraźnie wpływać na barwę środka. Aczkolwiek moim zdaniem delikatne ocieplenie jest nawet dopuszczalne. 
Jestem zdania że jakość preampu jest ważniejsza od jakości końcówki mocy. Albo inaczej, o bardzo dobry preamp jest trudniej niż o dobrą końcówkę mocy.

Jak kupowałem Xindaka A600P słuchałem go z Calyxem Femto w roli odtwarzacza i pre .

Bajka .

W domu próbowałem pre Jadisa i Audioneta , później Khozmo i wynalazki . Zawsze siadały mikro detale , precyzja , krawędzie dźwięków ale można było modelować brzmienie . Później jeszcze próba z Passem X250 i odpuściłem .

Ponoć jest jakieś pre na transformatorach , przełączanie sekcji i ponoć działa ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Chicago napisał:

Wnoszą bardzo dużo - przede wszystkim poczucie lepszej przestrzenności i tzw. 'oddech' muzyki. A neutralność, to jak najbardziej bardzo dobra cecha, która w audio jest tym samym, co 'temperatura barw' w obrazie - tak do tego podchodzę i tak to słyszę (cold, neutral, warm).

Pytanie więc czy Vk3i jest w stanie mi to dać, czy dopiero vk50? Różnica w cenie jest jednak znacząca

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Huberto1984 napisał:

Jak dla mnie to jest problem 99% audiofilii. Taki wzmacniacz, ktory zagra to co bat i unison bedzie kosztowal sporo wiecej niz 10k. Musical Fidelity niby sie szczyci, ze tak graja ich wzmaki,  ale to nie do konca jest prawda, bo no. ich bas dla mnie wciaz jest daleki od idealu. 

Musicala ostatnio miałem M6i . Potężna moc , plastyka , dynamika ale bez finezji , harmonicznych ...

Nawet za 50 000zł będą jakieś kompromisy .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, McGyver napisał:

Faktycznie niewystarczająco dobry pream może tłumić i upraszczać. Pre musi być bardzo dobre żeby nie wprowadzało ograniczeń. A bardzo dobrych preampów nie ma znów aż tak dużo. 
Bardzo dobry preamp powinien wpłynąć pozytywnie na scenę, rozdzielczość, precyzję i dynamikę, ale nie poprzez jakiekolwiek wyostrzenie czy rozjaśnienie, tylko przez "uwolnienie swobody grania", nie umiem tego wystarczająco dobrze określić słowami. Bardzo dobry preamp nie powinien też jakoś wyraźnie wpływać na barwę środka. Aczkolwiek moim zdaniem delikatne ocieplenie jest nawet dopuszczalne. 
Jestem zdania że jakość preampu jest ważniejsza od jakości końcówki mocy. Albo inaczej, o bardzo dobry preamp jest trudniej niż o dobrą końcówkę mocy.

I to jest dokładnie to czego szukam, właśnie z pewnym dociepleniem średnicy, bo scena uważam, że już teraz jest fantastyczna. Muszę zrobić short listę urządzeń do sprawdzenia, więc będę wdzięczny za propozycje. Sonic frontier już mam na liście. Jest jeszcze kwestia zgrania napięcia, bo np. z preampami electrocomoanieta Bat nie gra.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, muda44 napisał:

W domu próbowałem pre Jadisa i Audioneta , później Khozmo i wynalazki . Zawsze siadały mikro detale , precyzja , krawędzie dźwięków ale można było modelować brzmienie . Później jeszcze próba z Passem X250 i odpuściłem .

Ponoć jest jakieś pre na transformatorach , przełączanie sekcji i ponoć działa ...

Uważam że najlepsze dostępne preampy są lampowe. Bardzo dobre pre nie powinno upośledzać mikrodetali ani precyzji. Jeżeli tak robi, to nie jest to wystarczająco dobre urządzenie. 
Khozmo to pasywka. 
Pre na transformatorach (TVC) to pasywka. Testowałem TVC nie powiem od jakiej firmy, i prawda, nie upośledzało mikrodetali ani precyzji, ale uczyniło dźwięk klinicznie strylnym, jakimś takim odhumanizowanym, beznamiętnym. Efektowne to, ale na dłuższą metę nie do wytrzymania. 
Generalnie nie lubię pasywek.

7 minut temu, Arek80 napisał:

będę wdzięczny za propozycje

Problem polega na tym że znane mi bardzo dobre preampy lampowe godne polecenia są niezbalansowane (poza SF SFL-2 którego już masz na liście).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Arek80 napisał:

Pytanie więc czy Vk3i jest w stanie mi to dać, czy dopiero vk50? Różnica w cenie jest jednak znacząca

Nie wiem czy VK3i będzie w stanie to dać, ponieważ nigdy z nim nie obcowałem, ale wiem, że VK 50SE na pewno. Mówienie i porady w necie traktowałbym tylko i wyłącznie jako ciekawostki - jakąkolwiek decyzję kupna podjąbym jednak po co najmniej kilkudniowym posiadaniu preampa wpiętego w aktualny system. Bardzo ciekawym preampem jest też CJ Premier 16LS - polecam sprawdzić jak masz możliwość.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Arek80 napisał:

I to jest dokładnie to czego szukam, właśnie z pewnym dociepleniem średnicy, bo scena uważam, że już teraz jest fantastyczna. Muszę zrobić short listę urządzeń do sprawdzenia, więc będę wdzięczny za propozycje. Sonic frontier już mam na liście. Jest jeszcze kwestia zgrania napięcia, bo np. z preampami electrocomoanieta Bat nie gra.

Trochę się spóźniłeś , bo całkiem niedawno sprzedawałem preamp lampowy , który ma to wszystko czego szukasz:

Joule Electra LA-150mkII 

niezbalansowany , RCA, marka u nas mało znana , ale za oceanem kultowa. Poczytaj na Audiogonie i Audioreview gdzie został oceniony dużo lepiej od preampow BAT, CJ, SF czy ARC

ale w Europie ciężko go trafić 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, muda44 napisał:

Musicala ostatnio miałem M6i . Potężna moc , plastyka , dynamika ale bez finezji , harmonicznych ...

Nawet za 50 000zł będą jakieś kompromisy .

Zdecydowanie beda. Nie ma wzmaka, ktory zagra wszystko najlepiej. Przynajmniej ja nie slyszalem takiego. Mozna sie natomiast pokusic o cos najblizszego idealu. Jakis gryphon w A klasie powinien byc bliski temu. 

Do 10tys to wyzwanie. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wieza STEREO Technics :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, morawka napisał:

Trochę się spóźniłeś , bo całkiem niedawno sprzedawałem preamp lampowy , który ma to wszystko czego szukasz:

Joule Electra LA-150mkII 

niezbalansowany , RCA, marka u nas mało znana , ale za oceanem kultowa. Poczytaj na Audiogonie i Audioreview gdzie został oceniony dużo lepiej od preampow BAT, CJ, SF czy ARC

ale w Europie ciężko go trafić 

Niezbalansowany odpada, Bat ma tylko wejścia xlr. Szczerze to wolałbym też marki znane, bo potem jest problem z odsprzedażą wszelkich egzotyków

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Joule LA150 w swoim systemie. To znakomity preamp i można na nim zakończyć poszukiwania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Arek80 napisał:

Niezbalansowany odpada, Bat ma tylko wejścia xlr. Szczerze to wolałbym też marki znane, bo potem jest problem z odsprzedażą wszelkich egzotyków

Kwestia zastosowania odpowiednich kabelków , ale jak koniecznie chcesz coś  z xlr i z mainstreamowych brandów to chyba pozostaje Ci Sonic Frontiers SFl-2 ( choć u mnie wypadł słabiej od Joule ) albo BAT. Ewentualnie McIntosh, ARC

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ilu ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Udało się jak na razie posłuchać Unison Research Unico pre, hydbrydowa. Pojawiło się typowe dla Unisonów wygładzenie, ale cała reszta siadła i zmuliła się. Może to jest bardzo dobre pre z dedykowaną końcówka Unico DM, ale nie z BATem. Aktualnie mam w domu Khozmo, najbardziej wypasioną wersję i czaru lampowego nie ma, ale ogólnie nie jest źle. Jeśli nie znajdę niczego innego to się na to zdecyduję, bo to świetnie wykonane i funkcjonalne urządzenie, a gra bez porównania lepiej od regulacji w DAC. Bardzo liczę na lampowe active stage do Khozmo, które mam mieć niedługo, a które Pan Arek od Khozmo twierdzi, że zamienia tę pasywkę w pełnoprawny lampowy przedwzmacniacz. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Arek80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz lampy, oto ona

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jakiś czas temu testowałem pasywkę Hattora do mojej końcówki mocy. Bardzo dobra. Finalnie wybrałem jednak pre aktywne Cary Audio na lampach 6SN7 i jestem bardzo zadowolony: kontrola tranzystora z gładkością lampy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, piotrek7 napisał:

Chcesz lampy, oto ona

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na papierze to faktycznie dobrze wygląda tylko co jak za jakiś czas zachce mi się zmian? Takie wynalazki strasznie ciężko sprzedać

8 godzin temu, ciszyn11 napisał:

Też jakiś czas temu testowałem pasywkę Hattora do mojej końcówki mocy. Bardzo dobra. Finalnie wybrałem jednak pre aktywne Cary Audio na lampach 6SN7 i jestem bardzo zadowolony: kontrola tranzystora z gładkością lampy.

Faktycznie duża była różnica pomiędzy hatorem/Khozmo a Cary? Próbowałeś może z tym lampowym stopniem? Cary chyba model 98 kiedyś słyszałem, że dodaje właśnie tej lampowej gęstości. Trochę to jednak drożej niż Khozmo stąd pytanie czy dużo lepiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Arek80 napisał:

Takie wynalazki strasznie ciężko sprzedać

Czy aby na pewno wynalazek czy raczej dopracowany (i bardzo dobry) przedwzmacniacz? Kilka osób z tego forum (w tym ja) zdecydowało się na WBA i to był bardzo dobry wybór

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Cary Audio Slp98. Przed decyzją słuchałem oba przez tydzień. Cary dodawało gładkości i holografii. Hattor był bez stopnia lampowego. Był lepszy od grania z daca bezpośrednio, ale Cary dało mi troszkę lampowej magii.

Dla mnie koszt był niewiele wyższy bo Cary kupiłem w używce. Ten Cary nie ma wyjść XLR.

Ostatnio dokupiłem lampy na 6f8g Ken Rad i Sylvania (dwa komplety) z lat 40 i mogę sobie nimi modelować brzmienie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ciszyn11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 27

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.