Jump to content
Sign in to follow this  
aliengbl

Wybór transportu do wzmacniacza do ok 600zl

Recommended Posts

Cześć! 🙂

W weekend odbieram wzmacniacz fezza (silver luna) i zastanawiam się nad doborem transportu - jestem w temacie raczej zielony i fajnie byloby uslyszec dobrą radę od forumowych wyjadaczy.Na start nie mam zbyt wielkich funduszy - ale od czegoś trzeba zacząć i zastanawia mnie kilka opcji.

Założenie jest takie, że źródłem będzie Tidal w wersji hifi. Fajnie gdyby udało się również odpalić netflixa - chcę się pozbyć xboxa spod tv 🙂

Moje aktualne pomysły: 

1) Raspberry + karta dźwiękowa (hifiberry?) . Chyba najbardziej mnie przekonuje, ale obawiam się czy dam radę ogarnać temat. Jak z netflixem z tego źródła? O tym źrodle wszędzie jest najwięcej i z tego co widzę to mega popularne rozwiązanie.

2) Mi box + karta dźwiękowa (z tego co wyczytalem to da radę?) . Tutaj fajna sprawa odnośnie aplikacji z androida. Jak z jakością dźwięku?

3) Dokupić u producenta BT z aptx. I z telefonu puszczać. Tutaj kwestia finansowa- xbox musiałby zostać jako źródło dla netflixa. 

 

Dałby radę ktoś pomóc w wyborze? Wskazać plusy i minusy poszczególnych rozwiązań. 

DziękI! 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad.2. MiBox odpuść, w brzmieniu jest "płaski", nie porywa wcale. Mam do Netflixa i używałem go trochę jako odtwarzacza zastępczego.

W tym budżecie może WXAD-10 ? albo rzeczywiście RPi.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybką odpowiedź! 

 

Problem właśnie jest taki, że zakładany budżet jest ok jeśli będę mógł w jakiś sposób odpalać filmy 🙂 jeśli tylko audio to chciałbym się w 400 zamknąc.

 

Popatrzę czy jakieś używki tej Yamahy chodzą 🙂

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian

RPi dużo osób sobie chwali, choć i w tym budżecie będzie ciężko złożyć komplet.

Ja MiBoxa używałem na początku, dopóki nie kupiłem streamera i na początku MiBox też wydawał mi się świetną alternatywą. Dopiero gdy wpadło dobre zasilanie do streamera to zobaczyłem jak wiele dzieli te dwa urządzenia. 

Do RPi, jeśli czujesz się na siłach ogarnąć go sam, koniecznie dobra nakładka i zasilanie.

Może więc ten MiBox nie byłby złym rozwiązaniem na przeczekanie ? masz jakiś DAC ? Może Chromecast audio jeszcze ?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca brak. Na ten moment kolumny +wzmacniacz 😉

 

Z rpi pytanie - jeśli kupiłbym sama nakładkę audio na start do mogę podpiąć ja PC-nakładka- wzmacniacz? Jako tymczasowe rozwiązanie do czasu zakupu rpi. 

 

O chromecast właśnie widzę sporo negatywnych opinii. 

 

Co do różnica między streamerem a miboxem. Wierzę, ale na tej zasadzie z piecem już się z kasy na ten miesiąc wyprulem 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, aliengbl napisał:

wzmacniacz fezza (silver luna) i zastanawiam się nad doborem transportu

A jaki masz DAC?


Nie działają mi PM. Kontakt na maila (w moim profilu).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, McGyver napisał:

A jaki masz DAC?

Na ten moment brak. Gdzieś wyżej wspomniałem. Zestaw składam od tygodnia dopiero 😉

 

Dlatego myślę o rpi + nakładka jako rozwiązanie na jakiś czas

Edited by aliengbl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, pisaliśmy jednocześnie. Potrzebujesz zatem i transportu i DACa, lub źródła zintegrowanego. 

  • Like 1

Nie działają mi PM. Kontakt na maila (w moim profilu).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.