Skocz do zawartości
IGNORED

Nowy sprzet, w zamian za Marantz MCR510


Stendo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich !

Mój pierwszy post, ale od kilku dni studiuję wątki na forum.

Sprzedałem kilka dni temu swój poprzedni zestaw - odtwarzacz sieciowy Marantz MCR510 z głośnikami Bostan A25. Kilka lat służył mi dzielnie, ale czas na coś nowego, lepszego...... Dźwięk był płaski, mam wrażenie że pewnych instrumentów nie słyszałem w porównaniu ze słuchaniem na słuchawkach z telefonu tych samych plików.

Pokój ok. 20 m2 +/- kwadratowy.

Słucham rocka, bluesa, trochę popu, ale i elektronicznej muzyki - Dire Straits, PInk Floyd, Beth Hart, Jarre, Biliński, Rolling Stone, Santana, Sting. Uwielbiam polską scenę Lao Che, Kult, TLove, trochę punka czy reggee leci non stop.

Jako źródło - to ważne  - muzyka z dysku sieciowego - mam pozgrywane sporo płyt, częściowo mp3 320 kbit, częściowo flac. CD w zasadzie zbyteczny. Również dla mnie ważne jest radio interenetowe, lubię grzebać i szukać ciekawych stacji radiowych z drugiego końca świata. Wskazane aby było również FM i DAB.

Myślałem o Piano Craft, tej wyższej serii czyli 670/870 z jakimiś lepszymi głośnikami. No właśnie głośniki to też drażliwy temat bo żona mówi stanowcze NIE dużym podłogowym kolumnom i biorę pod uwagę raczej jakieś monitory podstawkowe.

Kilka dni temu poszedłem na odsłuch, ale gość mnie tak zamotał że zamiast PC dał mi od razu Yamahe 802 a zamiast podstawek BW603. Choć potem zlitował się i chwilę posłuchałem na podstawkowych BW606.