Jump to content
IGNORED

nowość - poczekalnia


Redaktor

Recommended Posts

  • Redaktorzy

Wszystkie nowe tematy beda od dzis trafialy do poczekalni, bedzie to miejsce selekcji tematow. Jesli otrzyma odpowiednia liczbe glosow - trafi na forum glowne, jesli nie - zostaje w poczekalni i po jakims czasie jest usuwany. W ten sposob powinien zniknac problem tematow nie na temat lub zle zatytulowanych itp itd.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • Redaktorzy

takie cos usunie tematy typu "jaki wzmacniacz za 50zł", "jaki klozet za 300zl" z wlasciwego forum

 

ciagle narzekacie ze sie pojawiają a jak robie cos zeby temu zapobiec to Wam sie nie podoba :PPPP

 

czy ja wam kiedykolwiek dogodze? ;)))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Z calym szacunkiem dla Lukara ale jestem przeciw poczekalni. Jak mi jakis watek nie pasuje to nei czytam i po klopocie. A jak ''nie na temat'' bedize dzials sprawniej to juz wogole wystarczy. No i jako ostatecznosc jest wielki ignor.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Tez jestem przeciwny i tez szacunek. Moim zdaniem baaardzo to wydluzy czas oczekiwania na odpowiedz a malo interesujące tematy dla jednych a wazne dla innych nie będą się przez poczekalnię pojawialy. A jesli brencikowi znowu się pogorszy to szef moze zawsze usunąś temat. Taka moja opinia pozdrawiam

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

LUKAR, a może lepiej odwrotnie - zrobić tak, że jak jest temat bez sensu, to może być przycisk "usuń temat" i jak np. 10 osób na niego kliknie, to będzie automatycznie usuwany?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

W zasadzie, to autor nowego wątku powinien jeszcze opisac dokładnie dlaczego go zakłada, kim jest i jak długo czytał już forum, czy jest z natury kłótliwy, itd. Na dodatek powinien równiez napisać, jakiej odpowiedzi oczekuje:-)

 

PS. No i oczywiście czy jest 'prawdziwym mężczyzną' lub 'prawdziwą kobietą' .

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • Redaktorzy

dobra Panowie i Panie, pobedzie tak do jutra i poczkam na więcej głosów i podejme decyzje czy zostawic czy usunać.

 

cholera, znowu zrobiłem coś zamiast najpierw zaproponować i zapytać na forum ;-)))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

To juz najlepiej zdac sie na zdrowy rozsadek Lukara,jak widzi ze watek zalozony dla samego zalozenia, niech spuszcza do klozetu wartego nawet te 300 zloty,bez pytania o zgode innych,demokracja wcale nie jest taka doskonala ;-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Niewątpliwie powinniśmy znaleźć jakiś sposób "czyszczenia" forum z dziwnych topików, ale nie wiem czy akurat to jest najlepsze rozwiązanie. Argument żeby nie czytać jest nietrafiony - po to się jest na forum żeby się samemu czegoś dowiedzieć , a czasem w czymś pomóc - a dziwne znacznie utrudniają.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Lukar->

Jesli juz ma byc taki mechanizm, to proponuje w druga strone : jesli kilkanascie osob kliknie "nie na temat" to wtedy dopiero watek wedruje do poczekalni. Poczekalnia bylaby miejscem, gdzie wedruja watpliwe watki, nowe powinny byc tworzone jak dawniej.

W Twoim rozwiazaniu jest za duzo przegladania, klikania, itp.

 

pozdrawiam

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Lukar, fajnie że dbasz o forum. Wywalenie kretyńsko-obraźliwego wątku Brencika było słuszne, facet ma audiofili za idiotów i na każdym kroku uzewnętrznia swoją pogardę, a to było już totalne przegięcie. A poczekalnia to rzeczywiście niezbyt trafiony pomysł, ale się nie przejmuj, forum jest i tak najlepsze w Polsce. Duże brawa, tak trzymać.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Skoro juz maja byc wprowadzone jakies mechanizmy moderacji, to zamiast poczekalni (tez mi sie nie podoba), moze wyznaczyc kilka osob "rowniejszych", ktore beda mialy mozliwosc kasowania watku, ale na zasadzie, ze kasowac beda tylko bzdurne, powtarzajace, spamerskie, trolujace,... watki. Mogl by ewentualnie byc jakis dzial ogloszen, na ktorym wyswietlalo by, kto skasowal jaki watek (to dla tych niezadowolonych).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>>takie cos usunie tematy typu "jaki wzmacniacz za 50zł", "jaki klozet za 300zl" z wlasciwego forum

 

ciagle narzekacie ze sie pojawiają a jak robie cos zeby temu zapobiec to Wam sie nie podoba :PPPP

 

czy ja wam kiedykolwiek dogodze? ;)))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>Lukar

 

może pomysł z punktami na bana byłby lepszy. Usuwałby nie tyle wątki, co pieniaczy którzy je psują.

 

Co do wątków "jaki wzmak, kolumny..." to może dać jakąś ogólnodostępną instrukcję, która by je przynajmniej ograniczyła?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Uzupelnienie mojej poprzedniej wypowiedzi.

 

Zamiast ewentualnie wprowadzac jak pisalem jakas zakladke/dzial oglosen o usuwanych watkach.

Czynic watek nieaktywnym, np. nie robiac go linkiem, utrzymac takie cos np. 24 godziny ( z adnotacja kto zablokowal watek), po tym czasie automat kasuje.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ja tez jestem na nie...

Utrudni to poprostu dzialanie forum...

Co do kilkania ,,nie na temat" to tez np dla mnie dziwna sprawa. Bo zobaczcie, tak czysto teoretycznie. Jest np watek ktory podoba sie np 120 osobom, a nie podoba sie 12 ktore kliknely ,,nie na temat". Watek zostaje usuniety mimo ze wiekszosc ,,jest za"... Moim zdaniem, moze sie myle, klikanie ,,nie na temat" nie zawsze w sposob wymierny rozwiazuje problem.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Archived

    This topic is now archived and is closed to further replies.



    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...

                      wykrzyknik.png

    AdBlock blocking software detected!


    Our website lives up to the displayed advertisements.
    The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

    Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

     

    Registered users can disable this message.