Skocz do zawartości
IGNORED

Dyfuzory Seven Audio


piorasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, 7Audio napisał:

Taka istota forum, każdy , nawet debil , może się wypowiedzieć.

ostro jedziesz

teraz to juz nawet prymitywny atak personalny

bywaj polska branżo

3 minuty temu, 7Audio napisał:

. Nie mogę wyjść z podziwu. Te błyskotliwe myśli, to jak tryskasz intelektem we wszystkich tematach.

trzeba było się uczyć jak mama kazała

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, 7Audio napisał:

Na temat tamtego zdjęcia już się wypowiedziałem i nie będę powtarzał. 

Przejrzałem Twoje wypowiedzi na forum. Nie mogę wyjść z podziwu. Te błyskotliwe myśli, to jak tryskasz intelektem we wszystkich tematach. Dokładnie we wszystkich przelewasz swoje złote rady. Nawet tych, o których zdaje się nie masz pojęcia.Taka istota forum, każdy , nawet debil , może się wypowiedzieć.

Patrząc na tą sprzeczkę z boku nie mogę się oprzeć wrażeniu, że jeszcze wiele się polskie firmy muszą nauczyć jeśli chodzi o kontakt z klientami. Pozwólcie że uzasadnię:

- zdjęcie zamieszczone przez jednego z klientów Pańskiej firmy pokazuje że jakość cięcia w egzemplarzu który dostał faktycznie nie była dobra. Tym bardziej że to zdjęcie wykonane w warunkach amatorskich - gdyby było wykonane lustrzanką zapewne odpryski pokrycia płyt na linii cięcia były by bardziej widoczne (tu spekuluję ale mam oczy i trochę doświadczenia w robieniu zdjęć więc pozwolę sobie na taką spekulację)

- Pan napisał żeby klient to wysłał to Państwo to sprawdzą i ewentualnie coś może zaradzą.

I teraz pojawia się pytanie - jeśli faktycznie to jest jednostkowy błąd i taki egzemplarz wyjechał z Państwa fabryki to jakim cudem przeszedł on test jakości? Jak u Państwa wygląda testowanie jakości - czy każdy egzemplarz jest sprawdzany?

A teraz krótki opis jak by do tematu podeszła firma ceniąca sobie klienta i stawiająca na rozwój biznesu.

- po pierwsze przedstawiciel firmy powinien wyrazić ubolewanie że klient nie jest zadowolony a następnie zaoferować że sprawdzenie jakości nastąpi po przesłaniu lepszych zdjęć lub po przesłaniu produktu na koszt producenta do fabryki.

- po drugie jeśli potwierdziła by się diagnoza to firma powinna ulepszyć proces produkcji i kontroli jakości i poinformować o zmianach na forum tak aby inni potencjalni klienci mogli mieć pewność że jak oni kupią to nie będą mieć podobnego problemu

- po trzecie, jeśli problem z jakością się potwierdzi to przedstawiciel firmy powinien zaoferować jakiś darmowy prezent dla feralnego klienta i wysłać mu przeprosiny i podziękowania za feedback pozwalający ulepszyć oferowane produkty

- i po ostatnie - nigdy, przenigdy przedstawiciel nie pozwoliłby sobie na personalne wycieczki względem innych osób, które się krytycznie wypowiedziały na forum, nawet jeśli się zbytnio zapędziły.

Dobre firmy, szczególnie na rynku tak bardzo hermetycznym jak audiofilski, wiedzą bowiem że jeden zadowolony klient przyniesie 10 innych, ale jeden niezadowolony klient zrazi 100.

Ech, szkoda ...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klienci z reguły są mili, uprzejmi, wyrozumiali, można wysłuchać i coś doradzić. Małe firmy mają to do siebie , że są elastyczne i mogą skupić się na mniejszych zamówieniach dla konkretnego klienta. Dlatego na rynku funkcjonują zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa w każdej dziedzinie. 

Im firma większa tym klient sobie więcej pozwala, z łatwością przychodzi zbesztanie konsultanta, wylanie hejtu w internecie, zwyzywanie sprzedawcy w jakimś sieciowym sklepie. Bezrefleksyjnie i w myśl zasady klient nasz Pan. Jest na to jakieś społeczne przyzwolenie, szczególnie w tych dziedzinach , które mają szerokie grono odbiorców.
 
W Audio też zdarzają się sporadycznie klienci nieuprzejmi , roszczeniowi, opryskliwi. Oto tok rozumowania Janusza Audiofila ?
- towar powinien być dostępny od ręki, w każdym kolorze i w każdym możliwym rozmiarze gotowy do wysyłki w 24 h
- cena produktu na start powinna być niższa o 30%, przecież kupuję 2 sztuki
- produkt powinien być tani, ale perfekcyjnie wykonany z najlepszego dostępnego materiału, jak 4x droższy od konkurencji
- podany czas oczekiwania dziś minął, więc pora napisać, że "jestem wkur...!"
- zamówię jeden panel w jakimś dziwnym kolorze, za 2 tygodnie może dokupię jeszcze jeden, proszę być gotowym jakby co
- zastanawiam się czy inwestować w akustykę, ale chyba kupię bezpiecznik audiofilski za 300 zł wychwalany na forum

Dodatkowo klienci wyjadacze forumowi:

-słyszał Pan o WAŻ? muszę zapytać żonę o zdanie he he he
-chciałbym zapłacić za pobraniem, aby żona nie zauważyła przelewu na koncie
-jak mi Pan sprzeda te panele 50% taniej to napiszę pozytywną recenzję na forum

?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 11 miesięcy temu...
7 hours ago, muda44 said:

Przeglądając rynek zdecydowałem się i zamówiłem 2 absorbery i 4 dyfuzory w Seven Audio.

A dopiero zamówiłeś czy już doszły? Napiszesz coś więcej np. jak wrażenia odnośnie jakości obsługi klienta i produktu? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, avilla napisał:

A dopiero zamówiłeś czy już doszły? Napiszesz coś więcej np. jak wrażenia odnośnie jakości obsługi klienta i produktu? 

Dopiero zamówiłem po wcześniejszym kontakcie. 

Tak, napisze. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
On 10/24/2020 at 7:19 PM, 7Audio said:

Klienci z reguły są mili, uprzejmi, wyrozumiali, można wysłuchać i coś doradzić. Małe firmy mają to do siebie , że są elastyczne i mogą skupić się na mniejszych zamówieniach dla konkretnego klienta. Dlatego na rynku funkcjonują zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa w każdej dziedzinie. 

Im firma większa tym klient sobie więcej pozwala, z łatwością przychodzi zbesztanie konsultanta, wylanie hejtu w internecie, zwyzywanie sprzedawcy w jakimś sieciowym sklepie. Bezrefleksyjnie i w myśl zasady klient nasz Pan. Jest na to jakieś społeczne przyzwolenie, szczególnie w tych dziedzinach , które mają szerokie grono odbiorców.
 
W Audio też zdarzają się sporadycznie klienci nieuprzejmi , roszczeniowi, opryskliwi. Oto tok rozumowania Janusza Audiofila ?
- towar powinien być dostępny od ręki, w każdym kolorze i w każdym możliwym rozmiarze gotowy do wysyłki w 24 h
- cena produktu na start powinna być niższa o 30%, przecież kupuję 2 sztuki
- produkt powinien być tani, ale perfekcyjnie wykonany z najlepszego dostępnego materiału, jak 4x droższy od konkurencji
- podany czas oczekiwania dziś minął, więc pora napisać, że "jestem wkur...!"
- zamówię jeden panel w jakimś dziwnym kolorze, za 2 tygodnie może dokupię jeszcze jeden, proszę być gotowym jakby co
- zastanawiam się czy inwestować w akustykę, ale chyba kupię bezpiecznik audiofilski za 300 zł wychwalany na forum

Dodatkowo klienci wyjadacze forumowi:

-słyszał Pan o WAŻ? muszę zapytać żonę o zdanie he he he
-chciałbym zapłacić za pobraniem, aby żona nie zauważyła przelewu na koncie
-jak mi Pan sprzeda te panele 50% taniej to napiszę pozytywną recenzję na forum

?

Dzien dobry,

to moj pierwszy post tutaj - specjalnie sie zarejestrowalem, zeby odpowiedziec na to powyzej.

Naprawde bardzo powaznie rozwazalem zakup Pana dyfuzora (mieszkam za granica i widzialem kilka Pana ofert na eBayu itd.). Po tym Pana wpisie na 200% do zakupu nie dojdzie. Ta niechec (pogarda?) dla klienta... Ja naprawde mam zone i naprawde czuje sie w obowiazku skonsultowac z nia, czy powiesic na srodku salonu drewniana skrzynke metr na metr. To mnie czyni w Pana oczach zlym klientem? Dobra, szkoda slow...

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
Klienci z reguły są mili, uprzejmi, wyrozumiali, można wysłuchać i coś doradzić. Małe firmy mają to do siebie , że są elastyczne i mogą skupić się na mniejszych zamówieniach dla konkretnego klienta. Dlatego na rynku funkcjonują zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa w każdej dziedzinie. 
Im firma większa tym klient sobie więcej pozwala, z łatwością przychodzi zbesztanie konsultanta, wylanie hejtu w internecie, zwyzywanie sprzedawcy w jakimś sieciowym sklepie. Bezrefleksyjnie i w myśl zasady klient nasz Pan. Jest na to jakieś społeczne przyzwolenie, szczególnie w tych dziedzinach , które mają szerokie grono odbiorców.
 
W Audio też zdarzają się sporadycznie klienci nieuprzejmi , roszczeniowi, opryskliwi. Oto tok rozumowania Janusza Audiofila ?
- towar powinien być dostępny od ręki, w każdym kolorze i w każdym możliwym rozmiarze gotowy do wysyłki w 24 h
- cena produktu na start powinna być niższa o 30%, przecież kupuję 2 sztuki
- produkt powinien być tani, ale perfekcyjnie wykonany z najlepszego dostępnego materiału, jak 4x droższy od konkurencji
- podany czas oczekiwania dziś minął, więc pora napisać, że "jestem wkur...!"
- zamówię jeden panel w jakimś dziwnym kolorze, za 2 tygodnie może dokupię jeszcze jeden, proszę być gotowym jakby co
- zastanawiam się czy inwestować w akustykę, ale chyba kupię bezpiecznik audiofilski za 300 zł wychwalany na forum
Dodatkowo klienci wyjadacze forumowi:
-słyszał Pan o WAŻ? muszę zapytać żonę o zdanie he he he
-chciałbym zapłacić za pobraniem, aby żona nie zauważyła przelewu na koncie
-jak mi Pan sprzeda te panele 50% taniej to napiszę pozytywną recenzję na forum
?


Zapisz się na jakiś kurs marketingu i przestań się kompromitować. Po takim przedstawieniu się na pewno klienci beda walić do Ciebie drzwiami i oknami. Wysłuchanie klienta i adresowanie ich różnych potrzeb to element każdego biznesu. Dzieląc ich publicznie (sic!!!) na Januszy i takich, którzy dostąpili Twojej łaski nie zaklasyfikowania ich do tej grupy właśnie odstrzeliłeś sobie 90% klientów. Pogratulować

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.