Skocz do zawartości
IGNORED

Gdzie wypożyczę Yamahe a-s1100


neoman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
W takim razie zapraszam do wiadomości prywatnej w sprawie weryfikacji zaistniałej sytuacji, ponieważ w tej chwili stała się to poważna sprawa!
Nikt u nas nie kojarzy takiej sytuacji. Mam nadzieje że to nie jest pomówienie, ponieważ za każdym razem gdy my wysyłamy paczki to sami załatwiamy sprawę bez fatygowania klienta. Oczywiście w takiej sytuacji protokół szkody musi zostać prawidłowo wypełniony, bez tego nie jesteśmy w stanie zareklamować uszkodzonego produktu.


Ej, co prawda nie jestem adwokatem Rafała, ale pomówienie go o pomówienie jest bardzo nie fair. Patrz poniżej:

Jakiś czas temu znajomy brał od was kolumny. Zwrócił do was i właśnie kurier zniszczył paczki. Oczywiście wy umyliscie ręce, ale dostał od firmy kurierskiej pełny zwrot pieniędzy.


Wynika z tego, że to on wysłał do was na swój koszt i ubezpieczył przesyłkę. Bo gdyby nie ubezpieczył, to byłby w ciemnej D...

BTW.
Ja mam podobną sytuację.

Padł mi wzmacniacz - po gwarancji.
Wysłałem z pełnym ubezpieczeniem (dodatkowo, w tej samej przesyłce kurierem, ze streamerem który mi nie pasował brzmieniem).

Odebrali i zauważyli uszkodzenia opakowania oraz folii ochronnej na jednej z nóżek streamera - co potwierdzili dwoma zdjęciami.
Gość zapytał mnie czy chcę reklamować przesyłkę, a ja odpowiedziałem że to zależy czy oni chcą mnie obciążyć. Stwierdził, że nie ma problemu bo tego to i tak nie widać.

I teraz wracamy do wzmacniacza, z którym nie zgłosili żadnych uszkodzeń.

Po dwóch miesiącach wrócił do nich z serwisu i zaproponowali mi 50% ceny którą zapłaciłem uzasadniając to "widocznymi śladami zużycia" - czyli, no nie wiem, kurz? Bo u mnie nie ma innych, korzystam z pilota.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

ale nie ma już Yamahy w magazynach. Przynajmniej dla nas (dystrybutora na PL).

Za chwilę wchodzi nowy model, więc z tego co się orientuję, nie będzie już tych modeli. Nic na to nie poradzę. 

nie mowie o wzmacniaczu teraz. Odnosiłem się do opcji kolumn. Salon w Krakowie ich nie ma. Ale żeby je posłuchać muszę dać 200 zł. To jak na salony firmowe tego brandu no sami przyznajcie.

Jazda próbna samochodem jest darmowa!! Ciekawe kiedy Apple wprowadzi opłatę 50 zł żeby zobaczyć Iphona w iSpocie. Co rusz słyszę że to ciężki rynek że to tamto. Ale podejście do klienta no......

Godzinę temu, costa brava napisał:

jeszcze są as2100 przynajmniej na Allegro , brac ludzie póki są  ..bo jak wejdzie nowy model  to...wicie,  rozumicie...ten as1200 będzie pewnie kosztował tyle co dzis as2100

a to na pewno.

46 minut temu, Sine Metu napisał:

Wynika z tego, że to on wysłał do was na swój koszt i ubezpieczył przesyłkę. Bo gdyby nie ubezpieczył, to byłby w ciemnej D...

No ale tak to działa. Zwrot jest na koszt wysyłającego. Ja jak testuje to się z tym zgadzam. Akceptuje że transport przy najmniej w jedną stronę jest na mój koszt.

47 minut temu, Sine Metu napisał:
W dniu 12.03.2020 o 17:10, rafal735r napisał:
Jakiś czas temu znajomy brał od was kolumny. Zwrócił do was i właśnie kurier zniszczył paczki. Oczywiście wy umyliscie ręce, ale dostał od firmy kurierskiej pełny zwrot pieniędzy.

Coś mi tu nie pasuje. Dostał zwrot za co? Za wysyłkę? 20-30 zł czy za wartość kolumn? Wówczas odbiorca w tym przypadku S4Home musiał by spisać protokół szkody. Chyba by o tym wiedzieli ? I to by oznaczało że nie umyli rąk? Gdyby umili to by nie spisali a on by nie otrzymał zwrotu. Coś ten znajomy nie opisał dokładnie sprawy na to wygląda.

Także nie jestem niczyim adwokatem.

51 minut temu, Sine Metu napisał:

Padł mi wzmacniacz - po gwarancji.
Wysłałem z pełnym ubezpieczeniem (dodatkowo, w tej samej przesyłce kurierem, ze streamerem który mi nie pasował brzmieniem).

Odebrali i zauważyli uszkodzenia opakowania oraz folii ochronnej na jednej z nóżek streamera - co potwierdzili dwoma zdjęciami.
Gość zapytał mnie czy chcę reklamować przesyłkę, a ja odpowiedziałem że to zależy czy oni chcą mnie obciążyć. Stwierdził, że nie ma problemu bo tego to i tak nie widać.

I teraz wracamy do wzmacniacza, z którym nie zgłosili żadnych uszkodzeń.

Po dwóch miesiącach wrócił do nich z serwisu i zaproponowali mi 50% ceny którą zapłaciłem uzasadniając to "widocznymi śladami zużycia" - czyli, no nie wiem, kurz? Bo u mnie nie ma innych, korzystam z pilota.

Ale czekaj bo tu jest inna sprawa. Mowie o wzmacniaczu. Dobrze rozumiem że odesłałeś do sklepu a oni do serwisu? Bo tak wygląda z treści. Skoro nie miał gwarancji i był uszkodzony to po co chcieli go kupić w ogóle?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
Ale czekaj bo tu jest inna sprawa. Mowie o wzmacniaczu. Dobrze rozumiem że odesłałeś do sklepu a oni do serwisu? Bo tak wygląda z treści. Skoro nie miał gwarancji i był uszkodzony to po co chcieli go kupić w ogóle?
Bo od razu kupiłem u nich nowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

u nas wszystkie Yamahy A-S1100 już wyprzedane. Czekamy na następce. 

 

A reszta modeli też będzie aktualizowana? Co z AS 501, 701?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Marantz PM6007, Marantz CD6007, Sony UBP-X700, Dali Oberon 7, QED Performance RCA, QED XT25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, 5z0p3n napisał:

nie mowie o wzmacniaczu teraz. Odnosiłem się do opcji kolumn. Salon w Krakowie ich nie ma. Ale żeby je posłuchać muszę dać 200 zł. To jak na salony firmowe tego brandu no sami przyznajcie.

nic nie poradzę na salon krakowski. My jako salon Top HiFi Poznań przy ul. Woźnej, zawsze staramy się iść na rękę klientom i pomóc, jeśli oczywiście to możliwe. Zapraszamy do nas ?

 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, 5z0p3n napisał:

Ale wogole ostatnimi czasy branie czegokolwiek od was to tragedia.

Dzwoniłem ostatnio znowu do krakowskiego oddziału o odsłuch kolumn. Jesteście ich dystrybutorem a usłyszałem że płatne 200 zł aby je ściągnąć do odsłuchu!!

 to żart? nic dziwnego że coraz więcej sklepów w Polsce omija ich oficjalną  dystrybucję... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Sine Metu napisał:
20 godzin temu, 5z0p3n napisał:
Ale czekaj bo tu jest inna sprawa. Mowie o wzmacniaczu. Dobrze rozumiem że odesłałeś do sklepu a oni do serwisu? Bo tak wygląda z treści. Skoro nie miał gwarancji i był uszkodzony to po co chcieli go kupić w ogóle?

Bo od razu kupiłem u nich nowy.

No to i tak dali ci 50 procent za uszkodzony używany. Super!

7 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

nic nie poradzę na salon krakowski. My jako salon Top HiFi Poznań przy ul. Woźnej, zawsze staramy się iść na rękę klientom i pomóc, jeśli oczywiście to możliwe. Zapraszamy do nas ?

 

No u was zupełnie inne podejście. Niebo a ziemia. 

5 godzin temu, sultanOFswing napisał:

 to żart? nic dziwnego że coraz więcej sklepów w Polsce omija ich oficjalną  dystrybucję... 

No serio. Szkoda bo to duża sieć salonów. I są takie w porządku do klienta. Poznań na przykład. Oni wypożyczają. Szkoda że inne miejsca psują ta samą nazwę. Renomę. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)



No to i tak dali ci 50 procent za uszkodzony używany. Super!


Co tylko potwierdza, że nie było żadnych "widocznych śladów użycia", ani uszkodzeń przesyłki. Dodatkowo, jak się okazało, był "błąd fabryczny" - czyli prawdopodobnie dostali od Yamahy nowy wzmacniacz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepychanki z firmami kurierskimi to jest temat rzeka. Sam miałem dwukrotnie duże problemy z przytoczoną tu firmą DPD, oststnio kupiłem fotel gamingowy, kurier rzucił paczkę u mnie w firmie i odjechał, nie zostawił żadnego numeru telefonu do siebie, a fotel w stanie opłakanym. Rozdarta tapicerka na siedzisku, połamane plastikowe osłony. DPD oczywiście reklamacji nie uwzględniło, bo kurier dotarł do mnie 6 dni po zdarzeniu, a ich regulamin mówi, że jeżeli protokół szkody zostanie spisany później niż po 3 dniach, to reklamacji nie uwzględnia się. Chore. I tak o to zostałem z pokiereszowanym fotelem za 1200zl. Jedyny plus z tej sytuacji, że kupiłem od oficjalnego dystrybutora i mi przysłali za darmo nowe plastiki. 

Dlatego wcale się nie dziwię koledze, że jeździ po salonach i chce osobiście wypożyczyć sprzęt. Ja też mam poważne obawy po takich akcjach. Wypożycz na odległość wzmacniacz za 10 koła papieru, kurier zniszczy, a ty się bujaj i wyrywaj sobie włosy z głowy... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dzień bez muzyki dniem straconym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.