Skocz do zawartości
IGNORED

I znowu anulacja zamówienia...


D4ncer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Zapewne mieliście kiedyś tak, że zauważyliście dobre promo, na cokolwiek bo to nie tylko o audio chodzi, kupiliście to, po czym otrzymaliście informacje, że albo już towaru nie ma, albo ktoś się pomylił wpisując błędnie cenę, wysokość rabatu etc. O black friday nie wspomnę, bo wtedy to nagminna praktyka. Czy my, konsumenci, mamy jakieś narzędzia, żeby nie tyle co faktycznie kupić jacht wystawiony na allegro za 1zł zamiast w licytacji to kup teraz, ale dać żółtą kartkę takiemu sprzedawcy? Negocjujecie czy na coś się powołujecie?

 

Nie mam tutaj na myśli pojedynczych wtop, ale niektórzy uważają to chyba za część marketingu ? 

Edytowane przez D4ncer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to część marketingu jakby.
Oferty te "specjalnie" korzystne, są tylko chęcią/propozycją do zawarcia umowy kupna sprzedaży.

Oferta o której piszesz nie jest oferta sprzedaży, na pierwszy rzut oka, przeważnie to tylko zachęta do badania rynku, nabijania punktów, do zebrania informacji do twojego profilu googla poprzez pliki cookie oraz personalizację twoich zainteresowań.

Reszta regulaminu ta zawarta u takich sprzedawców, jest czasami jeszcze bardziej złożona i nie napawa do zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te "specjalne" oferty o których piszesz są dla sprzedawców niebezpieczne, bo jakby się człowiek uparł, to mógłby zapewnić "marketingowcy" sporo smrodu. Teoretycznie rzecz biorąc rzecz kupiona i zapłacona często gęsto w sądzie zostaje potwierdzona jako Twoja, nie ważne co. A że ludzie machają ręką i odpuszczają...

 

Ale faktycznie, lecę czytać regulamin, może będzie o tym wzmianka ?

Edytowane przez D4ncer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem, to jest przeważnie bądź tylko, propozycja do zawarcia umowy kupna sprzedaży.
Płacąc, jakaś kwotę bądź część podanej kwoty, za przedmiot który nie jest przedmiotem w sprawie zawarcia umowy kupna sprzedaży, nie możesz się domagać towaru.
Grzecznie tobie podziękują, za zainteresowanie tym produktem, ich sklepem, stroną www itd. Polecają się na przyszłość, i poinformują cie o ponownym wystawieniu produktu.

Całe szczęście proceder kończy się zwrotem kwoty pieniężnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Sam też kiedyś kupiłem na allegro kabel, gdzie sprzedawca pomylił się o 2 zera i czekałem na odzew w tej sprawie. Po kilku godzinach otrzymalem odpowiedź zwrotną z jakimś paragrafem odnośnie rażącego błędu i niestety bądź stety prawo jest po stronie sprzedawcy. 

Odnośnie black Friday to inna kwestia i to co zrobił producent chińskich telefonów było czymś żenującym...

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.03.2020 o 20:04, Q21 napisał:

Sam też kiedyś kupiłem na allegro kabel, gdzie sprzedawca pomylił się o 2 zera i czekałem na odzew w tej sprawie. Po kilku godzinach otrzymalem odpowiedź zwrotną z jakimś paragrafem odnośnie rażącego błędu i niestety bądź stety prawo jest po stronie sprzedawcy. 

Odnośnie black Friday to inna kwestia i to co zrobił producent chińskich telefonów było czymś żenującym...

podasz nick ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.03.2020 o 20:04, Q21 napisał:

Odnośnie black Friday to inna kwestia i to co zrobił producent chińskich telefonów było czymś żenującym...

A czy to przypadkiem bardziej żenujący nie są Polacy, którzy tam się zjawili ? :-)

Politykę robi się za pomocą pieniędzy, a pieniądze za pomocą polityki. Ot, taki przypadek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 2 lat temu w jednym z dużych naszych sklepów internetowych wypatrzyłem zestaw cd + wzmacniacz Marantz KI Ruby za ... 3.000,00 zł. Oczywiście powinno być 30 tys. Nawet nie podziękowali za powiadomienie. Jakby trafili na jakiegoś cwaniaka pieniacza mieliby problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.03.2020 o 20:04, Q21 napisał:

Sam też kiedyś kupiłem na allegro kabel, gdzie sprzedawca pomylił się o 2 zera i czekałem na odzew w tej sprawie. Po kilku godzinach otrzymalem odpowiedź zwrotną z jakimś paragrafem odnośnie rażącego błędu i niestety bądź stety prawo jest po stronie sprzedawcy. 

Prawo i owszem, co nie zmienia faktu że celowe działania tego rodzaju są po prostu zwykłym świństwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.03.2020 o 09:51, SynSama napisał:

A czy to przypadkiem bardziej żenujący nie są Polacy, którzy tam się zjawili ? ?

Faktycznie xiaomi trochę tego nie przemyślało ale bardziej chodziło mi oneplus ? 

 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.