Jump to content
Totalny Laik

Triangle signature theta

Recommended Posts

Witam, 
jestem tu nowy choć czytam to forum od wielu lat. 

Nabyłem drogą kupna "Triangle signature theta". Uprzednio słuchałem ich na targach audio - dźwięk jaki serwowały te przetworniki powalił mnie z nóg. 
Były podpięte pod tor DENONA; flagowe PMA 2500 NE + DCD 2500 NE. 
Ilość szczegółów sceny, separacja tonalna, rozpiętość, nasycenie wydarzeń muzycznych, to wszysto brziało zadziwiająco gęsto i selektywnie zarazem. 
Bas zdeklasował wszystkie monitory jakie słyszałem do tej pory i miałem okazję mieć. Najpewniej też za sprawą rozmiarów.
Brzmieniem nie ustępują większym konstrukcjom wolnostojącym.
Wizualnie to też najładniejsze monitory jakie widziałem. Rzekł bym, że wypadają "szlachetniej" od SF Olimpica.

Moje pytania są następujące:
1. Czy ktoś na tym forum ma doświadczenie z tymi kolumnami?
2. Jakie klocki dobrze tworzą całość toru z tymi skrzynkami?


Słucham głównie muzyki elektronicznej: Klaus Schulze, Pete Namlook, Nils Frahm, szeroko pojęty AMBIEN + Jazz + poważna.  

Z góry uprzejmie dziękuję za odpowiedzi. Na stronach www ciężko znaleźć rzetelne opisy użytkowników dot. tych kolumn. 
Czyżby cena 1.4000 zł za parę była aż tak zaporowa?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. 

Edited by Totalny Laik
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Tyle kosztują nowe. Jeżeli kupiłeś używane ,to przepłaciłeś :) Jeżeli nowe to ,tylko nie dostałeś rabatu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian

Nie kupiłem w sklepie w 1 cenie, rzecz jasna. 
Zapłaciłem za nowe (poekspozycyjne w stanie perfekcyjnym) w przeliczeniu na "nasze" 7.553 zł we Francji.  
Spacerując ulicami Lyonu napotkałem sklep audio w którym trwała wyprzedaż ekspozycji i perełką okazały się rzeczone Triangle. 

Jako, iż słuchałem ich wcześniej, wyciągnąłem "zaskurniaki" z konta, i przy dezaprobacie żony, wróciłem z nowym nabytkiem. Cieszy mnie to, że na kolumnie nie da się postawić doniczki z paprotką 😉
Zastąpiły KEF'y XQ20. Thety prezentują się znakomicie. Nie biję nazwać ich dziełami sztuki. 
Widziałem wiele ładnych monitorów, miałem i mam kilka, natomiast francuzy są powalające.

Nie pytam o cenę. Są to monitory dość rzadkie na rynku wtórnym, dlatego część z Państwa pewnie zmuszona jest (o ile się spodobają) płacić regularne 14k. 
Pytam o wrażenia z odsłuchów długodystansowych. 
Puki co, moim torem są w/w monitory, Denon PMA 2000 AE + DCD 2000 AE + DNP 800 NE jako streamer i czytnik bezstratnych plików. 

Na chwilę obecną jestem ukontentowany, nie mniej, myślę o przesiadce na lampę. 
Rozważam nawet chińską replikę Accuphase e-800. Nie wiem na ile to dobry trop, dlatego pytam Was w 2 punkcie tegoż wątku.
Może ktoś z Państwa ma tor który budował w oparciu o Thety?

Pozdrawiam i dziękuję. 

Edited by Totalny Laik

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Totalny Laik said:



Moje pytania są następujące:
1. Czy ktoś na tym forum ma doświadczenie z tymi kolumnami?
2. Jakie klocki dobrze tworzą całość toru z tymi

Hej 

Monitorów  nie słyszałem ale kiedyś pożyczyłem.od kolegi coś takiego.U niego  model  DELTA signature  podłączony  jest pod mcintosh MA5200 .

Screenshot_20200315-234916_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli na targach słuchałeś tych kolumn  w połączeniu z denonem pma 2500 i tak Cię urzekły to taki zestaw czym prędzej trzeba zakupić do domu i rozkoszować się dobrym wyborem. Nie ma co kombinować  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Totalny Laik napisał:

Z góry uprzejmie dziękuję za odpowiedzi. Na stronach www ciężko znaleźć rzetelne opisy użytkowników dot. tych kolumn. 
Czyżby cena 1.4000 zł za parę była aż tak zaporowa?

Problem nie w cenie, ale w tym że kolumny są już długo na rynku. Z jednej strony niby jest pęd do kupowania kolumn używanych sprzed lat "bo lepsze". A z drugiej do nowości. Signature jest w niewdzięcznej sytuacji - to kolumny, które są wciąż produkowane, więc grupa "używane najlepsze" się nie interesuje, a grupa "nowości są super" już na nie nie patrzy bo nowe nie są. 

Ludzie się dziwią skąd się biorą zagrywki marketingowe - ano są odpowiedzią na ich wyobrażenia o sprzęcie i zachowania. Czasami racjonalne, czasami nie. 

Kolumny są kapitalnie wykonane i grają jak milion dolarów ale przekonać kogoś, żeby ich posłuchał jest skrajnie ciężko. Jak już się uda i ktoś ma dobrą elektronikę w domu no to generalnie sprzedane od ręki. 

My je łączymy z Exposure. Efekt jest piorunujący. 

 

  • Like 1

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forowiczów 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep.RMS.pl
Bardzo dziękuję. 
Tak też będę szukał.
Mogę prosić o wskazanie modelu Exposure?
 
Kolumny są zaiste epickie pod każdym względem. 
Az dziwi absencja nabywcza w ich materii. 

vade, 
PMA 2500 ne brzmi nieco "słabiej" od mojego PMA 2000 ne. Jest jakby mniej "oddechu" i wolności w tym wzmaku. 
Moje poszukiwania idą jednak w kierunku miękkiego, analogowego brzmienia z cechą dynamiki, tak, aby wydarzenie elektroniczne było maksymalnie czytelne. Słucham głównie elektroniki berlińskiej i klasycznej, więc jak wiadomo z zastosowaniem syntezatorów analogowych typu MOOG MEMORY. Tam prąd robił 90 % roboty. 

Pozdrawiam ;

Edited by Totalny Laik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojej żonie bardzo się podobają podłogowe Triangle. Faktycznie są urodziwe. Szczególnie w bieli. 

8 godzin temu, morawka napisał:

Triangle lubią lampy , z wzajemnością 

Podobno te nowsze już tak nie kochają się z lampą jak te stare. Ale, jak jest mocna lampa ,to czemu nie?

Słuchałem kiedyś ,chwilę na AS Magellana  z kompletem BAT i grało to mocno pluszowo. Aż za bardzo. A spodziewałem się dźwięku raczej po jaśniejszej stronie.

15 godzin temu, Totalny Laik napisał:

Zapłaciłem za nowe (poekspozycyjne w stanie perfekcyjnym) w przeliczeniu na "nasze" 7.553 zł we Francji.  

No to cena super. Nie poprzestałbym na Denonie i kupił na miejscu kolegi coś bardziej rasowego. 

A jaki jest budżet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je zestawiam z Roksan K3 na kablach Tellurium Q Black. Gdybym mógł to bym zmienił na odrobinę ciemniejszy wzmacniacz. Fakt, że kabel RCA mam mierny - jakiś QED za 180zł, ale przymierzam się do czegoś solidniejszego miedzianego. Ogólnie myślę, że kolumny są łatwe do wysterowania, ale i bardzo wrażliwe na cały tor. Nie słuchałem na lampach, ale wierzę, tak jak przedmówcy, że bardzo się polubią. Może jakaś dobra hybryda?

Mało ich jeszcze słuchałem, ale jak spędziłem 1.5h z żoną, a ona nie jest muzyczna, zapominając się do 12 w nocy to można powiedzieć, że to strzał w dziesiątkę. Gratuluję zakupu. Napiszę coś więcej jak zrobię na nich dłuższy przebieg, pobawię się na kablach i poproszę, zeby kolega wpadł z preampem na lampach.

 @Mgrzybek może coś podpowiesz? 🙂

Edited by Bonifacy123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam kupione Triangle Signature Theta od kilkunastu dni. Uważam, że w swojej klasie są wyróżniającymi się zdecydowanie na plus głośnikami a pod względem basu "chyba?" dosyć bezkonkurencyjnymi.

Mała ilość opini na forach wynika moim zdaniem z faktu, że nie są być może popularne na rynku tak jak na to zasługują. Mam tu swoją teorię. Cała seria Signature to już inaczej zdefiniowane brzmienie niż wcześniej słyszane w kolumnach tego producenta. To wcześniejsze było specyficzne i raczej moim zdaniem nie spełniało oczekiwań klientów, którzy są skłonni wydać więcej pieniędzy poszukując idealnego dźwięku. Myślę, że nie były więc w wielu przypadkach nawet rozpatrywane jako kandytat do odsłuchu. Z tańszej półki jedni klienci wybierali Genese a z droższej inni już Magellany, gdzie informacja o "lepszym" ich brzmieniu była bardziej dostępna. Podobieństwo zewnętrzne do Genese Trio też chyba nie było bez wpływu na takie potoczne opinie.

Co do dźwięku nie ma sensu pisać czegoś co już napisano. Recenzje dostępne w sieci moim zdaniem są w pełni wiarygodne i u mnie się potwierdziły. Bardzo dobry zróżnicowany bas, dynamika, przestrzenność sceny w wszerz i głąb to atuty. Dobra, zrównoważona, nie wypchnięta przed linię kolumn średnica i bogate w detale wysokie tony to kolejne plusy. Poza tym ogólna szczegółowość i rozdzielczość na wysokim poziomie. By zagrały  b.dobrze lepiej jak mają trochę wolnej przestrzeni wokół siebie.  Nie chodzi o bas ale budowę sceny i przestrzeń. Ok.1m z tyłu i boków jest już optymalnie.

Co do zestawień to wzmacniacz powinien być raczej neutralny lub lekko ocieplony w barwie. Zbyt jasno brzmiące i b.szybkie wzmacniacze mogą zanadto uwypuklić wysokie tony, które staną się męczące. W samym brzmieniu Triangli tego nie ma ale do przekroczenia pewnej granicy może być niewiele, więc bym tu uważał. Stawiałbym na wzmacniacz neutralny, grający równo i dobrze w każdym paśmie o dobrej rozdzielczości i szczegółowości oraz charakteryzujący się budową ładnej przestrzennej sceny. Wtedy z Triangli można wyciągnąć wszystkie ich atuty. Co do półki cenowej to raczej z pułapu podobnego do ceny glośników będzie lepiej niż z tańszymi. Nie próbowałbym osobiście też ciemnych gęsto grających klocków. Co do lampy to jeśli ma cechy w/w to jak najbardziej też się sprawdzi. 

 

 

Jeszcze uwaga co do mocy wzmacniacza. One są przyjazne dla wzmacniaczy ze względu na swoją skuteczność ale grają lepiej z mocniejszym sprzętem. Stąd może uwaga, że nie są już tak przyjazne dla lampy jak wcześniejsze Triangle. Mogą nie tworzyć już dobrej synergii z "kiepskimi" lampami.

Edited by Mgrzybek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exposure może być dobrym wyborem. Próbowałbym też np. z używanych Marantza PM14 SE,  Ayre Ax7e, Hegla H190 może nawet Roksana Oxygene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.03.2020 o 19:47, Bartekkw napisał:

   Ja tam widzę rzeczone za 7,9k pln

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzedały się w kilka dni. Praktycznie w pierwszy weekend i była robiona rezerwacja do czasu odsłuchu. To była rewelacyjna, okazyjna oferta za 2 miesięczny pełen komplet z polskiej dystrybucji. 

Poza Polską są też b.rzadko spotykane a ceny używanych to minimum 2000 Euro. Można sprawdzić poprzez HiFi Shark. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się co do recenzji z Mgrzybek przy czym chciałbym dodać, że Triangle produkują dźwięk niemęczący - być może przez budowaną przez siebie szeroką scenę i detaliczną, ale nie natarczywą górę. Zestawiałęm Roksana z wysławionymi kopułkami (akurat z Dynaudio Emit20) i nie dało się za długo wysiedzieć. Tutaj (pomimo jasnego, ale mocnego wzmacniacza) naprawdę da się słuchać muzyki z wielką przyjemnością. Zacząłbym od sprawdzonych wzmacniaczy o raczej liniowej tonacji, ale raczej melodycznych. Proponowałbym sprawdzenie lamp na preampie i końcówki tranzystorowej, lub po prostu hybrydy. 

@Mgrzybek czy ten Maranz PM14SE nie byłby za jasny? Hegel jak najbardziej - O! to może być dobra konfiguracja. Ayre nigdy nie słyszałem, a ROksan mam nadzieje, że bardziej "poukladany" (neutralny) jest czym wyżej w katalogu 🙂 Można by jeszcze sprawdzić z Musical Fidelity M3SI w górę. Wydaję się, że pod biwire, a daj bóg biamp uzyskamy jedną z najlepszych scen w tej cenie

Widziałęm osobiście te za 7.9k - znakomita okazja. Nie kupiłem, bo nadażyła się okazja białych w odrobinę niższej cenie.

ps. gdyby ktoś był zainteresowany zakupem nowych dajcie znać na PRV - swoich w życiu nie sprzedam 😛 ale mogę pomóc

Edited by Bonifacy123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuje za "otwarcie dyskusji". 
Faktycznie "Bonifacy123", była okazja we Wrocławiu - jeśli Pan je nabył - gratuluję. Miałem "zlecenie" kupić je dla przyjaciela, nie zdecydował się za szybko, mimo, że standy były dedykowane w cenie.
No cóż. Kolor odegrał główną rolę. Głównym parametrem był odcień wiśniowy. 
Tych z aukcji 7.900zł nie udało się zdobyć bo sprzedały się nazbyt szybko - wielka szkoda. 

Co do budowania sceny i oddechu - potwierdzam - ten monitor potrzebuje "egoistycznie" miejsca. 
Wszystkich szczęśliwych nabywców zachęcam do testu;
- umieszczenie podstawy np. granitowej,wraz z monitorem na podłodze w oddaleniu około 1 m od ściany (krawędzi mebla). Oczywiście, standy jak najbardziej, przy czym wg. mojej opinii max 50 cm. 

To co potrafi ta kolumna przy takiej konfiguracji, naprawdę zadziwia. 

Co do Roxan - dla mnie z tymi monitorami K3 brzmiał zbyt jaskrawo.
Determinanta moich poszukiwań idzie w kierunku analityki klasycznej muzyki elektronicznej.

Wymienione powyżej w miarę możliwości sprawdzę, za co dziękuje. 

Zachęcam nadal do rozwijania wątku,  mam wrażenie, że Triangle zagoszczą u mnie na baaardzo długo. To najpewniej wybitny monitor. 

Edited by Totalny Laik
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Totalny Laik napisał:

Oczywiście, standy jak najbardziej, przy czym wg. mojej opinii max 50 cm. 

Wydaję mi się, że w tych kolumnach uszy powinny znajdować się odrobine poniżej tuby wysokotonowej, ja mam dość wysoką kanapę i pewnie potrzebuję 60cm. Sam w zasadzie mam prawie 1.9m. Nie ograniczałbym standów do 50cm. Mają być stabilne, ciężkie i dobrze tłumić drgania (kolce) to wszystko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do standów to firmowe dedykowane do nich mają 60 cm. Ja mam 70 cm i u mnie jest dosyć optymalnie. Wysokotonowe są mniej więcej na lini ucha i raczej ten parametr powinien mieć znaczenie a nie sztywnie określona wysokość. Próbowałem usiąść wyżej ok. 15 cm ( tak jakby standy były relatywnie niższe ) i miałem wrażenie, że scena jest w pewnym spadku trochę jakby w dołku. Tu pewnie dużo zależy od akustyki konkretnego pomieszczenia.

Niższe ustawienie może podkreślić jeszcze bas bo będą bliżej podłogi ale nie u każdego to się sprawdzi i moim zdaniem wtedy trzeba siedzieć też trochę niżej by nie tracić góry.

Marantz PM 14 SE nie wydaje mi się jasnym wzmacniaczem.Ja miałem go co prawda zestawionego z SF Olympika 3 ale przed zakupem odsłuchiwałem go też z DALI Epicon porównywalny model do SF i góra nie była zbyt wyostrzona choć tam jest wstęga. Gorzej grał bas. Dźwięk był ogólnie szczuplejszy. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Totalny Laik napisał:

Co do budowania sceny i oddechu - potwierdzam - ten monitor potrzebuje "egoistycznie" miejsca. 

Z moich doświadczeń wynika ,że dotyczy to niemal ,każdej kolumny. Chyba ,że jest specjalnie zaprojektowana do postawienia przy ścianie. Np. niektóre modele Naima.

 

3 godziny temu, Mgrzybek napisał:

Marantz PM 14 SE nie wydaje mi się jasnym wzmacniaczem.Ja miałem go co prawda zestawionego z SF Olympika 3 ale przed zakupem odsłuchiwałem go też z DALI Epicon porównywalny model do SF i góra nie była zbyt wyostrzona choć tam jest wstęga. Gorzej grał bas. Dźwięk był ogólnie szczuplejszy. 

Dajcie sobie spokój z wzmacniaczami tej firmy. są mało wydajne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dajcie sobie spokój z wzmacniaczami tej firmy. są mało wydajne.

Też uważam że do triangli Marantz to nie ta droga. Koniecznie spróbujcie Musical Fidelity ale proponowany m3si to zdecydowanie za słabo. Co najmniej M5si a jak buzer pozwoli to M6si. Będzie nieporównanie lepszy bas od Marantz , będzie musicalowe ocieplenie i bez ryzyka na wysokich tonach gdzie trzeba uważać. Detal i duża dynamika. Triangle z MF to bardzo dobry mariaż.
Uwaga jeszcze na jasne kable jak np Kimber seria TC. Zrobilo się za jasno i za detalicznie - jak dla mnie, wiadomo subiektywne pisze jak każdy. Z Kimber 8PR już było fajnie a to nie drogi kabel.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy od preferencji ale zgadzam się, że MF m6si będzie lepszy w basie od Marantza. Co do rozdzielczości, sceny, szczegółowości to raczej będzie odwrotnie. Poza tym jest dostępny z rynku wtórnego za ok 4,5 tyś. a MF jako model będący cały czas w ofercie raczej chodzi po ok 7-8 tyś. Moc jest niższa niż w MF ale dla tych kolumn powinna być w zupełności wystarczająca. Gra również bardziej neutralnie niż MF. Gdyby Thety miały słaby bas nie proponowałbym tego wzmacniacza ale oba elementy mogą się tu dobrze uzupełnić i będzie optimum. Nie każdy przecież chcę dużo basu itd.

Uważam też, że jest solidniej wykonany na lepszych podzespołach niż MF.

Oczywiście można różnie zestawiać sprzęt i najlepiej samemu odsłuchać. Każdy ma inne preferencje oraz inne warunki akustyczne. Nawet to co brzmi w jednym pokoju tak w innym zabrzmi trochę inaczej. 

Są osoby które zestawiają Naima z Trianglami i sobie chwalą a dla mnie osobiście to zestawienie nie jest atrakcyjne.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.03.2020 o 23:06, Totalny Laik napisał:


Puki co, moim torem są w/w monitory, Denon PMA 2000 AE + DCD 2000 AE + DNP 800 NE jako streamer i czytnik bezstratnych plików. 

Może ktoś z Państwa ma tor który budował w oparciu o Thety?

Pozdrawiam i dziękuję. 

Starałem się też coś zaproponować co cenowo może być atrakcyjne dla kolegi który nie pytał konkretnie o propozycje w jakimś podanym budżecie. Nie określał też co by chciał uzyskać dźwiękowo więc to z natury rzeczy muszą być propozycje dosyć luźne.

U mnie grają z Wadią 01 Intuition ale nie proponuję tego rozwiązania z kilku względów, choć to rozwiązanie mogłoby się sprawdzić z uwagi na to, że kolega gra ze streamera. Mi brakuje trochę holografi w tym zestawieniu i bardziej dźwięcznej góry ale ja gram z bezstratnych plików po USB. Wiem, że można z tych kolumn wyciągnąć więcej. Tylko to więcej to koszt wzmacniacza plus DAC z rynku wtórnego moim zdaniem przynajmniej 15-20 tyś., ze wskazaniem na tą wyższą kwotę. To "trochę" to tak naprawdę odniesienie do pewnego obiektywnego absolutu trudnego do uzyskania bez dużych nakładów. Wszystko jest więc jakimś kompromisem. Po kupnie Triangli obecnie zmieniam okablowanie w kierunku, którego oczekuję i pewnie to mnie na teraz usatysfakcjonuje.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RMS. A jak grają Thety z elektroniką NuPrime?

Godzinę temu, Sklep.RMS.pl napisał:

Podejrzewam, że Exposure 3010S2D wytrzyma porównanie z dowolnym wzmacniaczem analogowym w cenie 15-20 tys. 

RMS. A jak grają Thety z elektroniką NuPrime?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, japs napisał:

RMS. A jak grają Thety z elektroniką NuPrime?

To kwestia jakiego brzmienia szukasz. NuPrime jest łagodny na górze, jeśli chcesz je ocieplić i dołożyć basu to IDA16 jest dobrym wyborem. Jedno jest pewne mocy i wydajności nie zabraknie. Ten wzmacniacz nigdy się nie poci. 

Ogółem NuPrime żyje dzielonkami. Jak ciepłe misiowate brzmienie to ten

https://sklep.rms.pl/nuprime-sta-9-nuprime-cdp-9-zestaw-elektroniki-stereo

Jak brzytwa to ten

https://sklep.rms.pl/nuprime-dac-10-nuprime-st-10-zestaw-elektroniki-stereo

 

Ja bym szedł raczej w mocniejsze jaśniejsze brzmienie. 

  • Like 1

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forowiczów 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Sklep.RMS.pl napisał:

Podejrzewam, że Exposure 3010S2D wytrzyma porównanie z dowolnym wzmacniaczem analogowym w cenie 15-20 tys. 

Exposure to bardzo dobra, niedoceniana marka. Gdyby nie bezpośrednie porównanie Exposure 2010 z Roksan K3 na kolumnach Audiosolutions Figaro B w jednym z salonów to bym wziął Exposure. Gdybym miał coś teraz zmieniać, to bym ponownie rozważył tę drugą brytyjską markę.

Godzinę temu, Moontan napisał:

Czyzby te super monitory slabo sie sprzedawaly.........................................i dlatego zaistnial ten temat na forum  ;)))))))))))))

@Moontan z całym szacunkiem - nie. Nikogo w tym wątku nie obchodzi czy coś się sprzedaje, czy nie. Proszę o jakiś komentarz na temat wzmacniacza do tej kolumny. Zauważ, że wypowiadają się tutaj właściciele

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Moontan napisał:

Czyzby te super monitory slabo sie sprzedawaly.........................................i dlatego zaistnial ten temat na forum  ;)))))))))))))

Kolego zanim wykryjesz spisek zasięgnij informacji o tych kolumnach. Będziesz miał większą jasność w temacie, co do którego jak widzę nie jesteś w stanie wnieść niczego konstruktywnego. Poradził bym Ci również poczytanie co nieco co piszą u nas i na świecie o nich ale boję się byś nie wykrył spisku ogólnoświatowego. Na samym Audiostereo nie jest taki groźny.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.03.2020 o 14:00, Sklep.RMS.pl napisał:

 

 

Ja bym szedł raczej w mocniejsze jaśniejsze brzmienie. 

Moje zdanie jest podobne.Jeśli decydujesz się na Thety, których atutem jest dynamika i dźwięczna ponad przeciętna góra to szkoda tego nie wykorzystać w graniu. Z tym jasnym graniem powstał u nas pewien stereotyp. Kojarzy się z ostrymi klującymi dźwiękami na górze z wyeksponowaniem tego pasma co nie jest istotą tego określenia. To raczej nie chowanie tego pasma i eksponowanie basu z ogólnym zagęszczeniem całości tylko pokazanie wszystkiego w naturalnych proporcjach z odpowiednią rozdzielczością i kulturą w sposób nienatarczywy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopowiem jeszcze jedną kwestię. Zanim zdecydowałem się na Triangle testowałem jeszcze Dynaudio Emit M20, które dysponują znakomitą kopułką wysokotonową według szerokiej opinii i uznawane są za kolumny dorówunujące podłogowym w zakresie niskich tonów. Połączenie z Roksanem K3 nie sprawdziło się. Dochodziły mnie ostre, męczące dźwięki, z dodatkowo niekontrolowanym dołem. Rozjechało się. Trochę lepiej było z Gato Audio FM-8, pewnie temu, że jest zbudowany na lepszych podzespołach.

Ostatecznie wiedziony dobrą radą ( 😉 ) pojechałem na odsłuch Triangle i okazało się, żę choć uznawany za jasny wzmacniacz Roksan znakomicie sprawdził się z muzykalną górą Triangle budowaną na kopułce. To jest zdrowe nieprzekraczanie granicy jasnego grania. To jest pełna ekspozycja wszystkich detali zapewnianych przez 4 cyfrowe częstotliwości. Nie drażni uszu. Myślę, że kolumny są łatwe do wysterowania, ale wymagają odpowiedniej szybkiej amplifikacji, ale też i mocnej żeby zbudować scenę, "powietrzność" i dmuchliwość na dolnych rejestrach.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.