Jump to content
Sign in to follow this  
Retnip

DT 990 Edition - DAC/Wzmacniacz

Recommended Posts

Witam, do tych czas używałem Audio-Technica 50X + Audiotrak Prodigy Black Cube, jednak 7 lat odbiło się na stanie tych słuchawek, kupiłem więc Beyerdynamic DT990 Edition 600 Ohm i miałem w planach jeszcze Aune T1, jednak jako, że jestem początkujący w takim sprzęcie nie do końca rozumiem, jakiej różnicy się spodziewać po kupnie tego Aune, teraz mam podłączone te słuchawki do starego Prodigy i wszystko działa, jedynie muszę głośność ustawić prawie na max by było wystarczająco, czy jakoś dźwięku zmieni się jakoś diametralnie?

Witam,
Beyerdynamic DC990 ED w wersji 600 OHM to najlepsza opcja ale wymagająca zastosowania wydajnego wzmacniacza. Audiotrak będzie trochę za słaby do nich i Aune T1 sprawdzi się nieco lepiej, dociąży brzmienie i nada lepszej szczegółowości. Niemniej jednak warto byłoby pomyśleć o wydajniejszym sprzęcie takim jak Chord Mojo, którego długo użytkowałem z tymi słuchawkami. Brzmienie jest ciepłe, mające pewne cechy wzmacniaczy lampowych ale tutaj wykraczamy nieco ponad zakładany budżet. Alternatywą może być Topping DX3 Pro, który posiada wydajny wzmacniacz słuchawkowy, który bez najmniejszego problemu poradzi sobie z DT990 600Ohm.

Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny poszczególnych wzmacniaczy. 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

U mnie wersja PRO chodzi na TAGA HARMONY Thda-500T. Świetny i wydajny wzmacniacz ale nie z każdymi słuchawkami. Akurat DT990 fajnie się zgrywają. Wzmacniacz trochę temperuje im górę. 

xavian