Skocz do zawartości
IGNORED

Barwa ELNA SIMLIC II, ale lepsza dynamika i bas


lete

Rekomendowane odpowiedzi

Te podstawki P02SIP są dosyć trudno dostępne, ale są:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem takie są lepsze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2020 o 22:54, lete napisał:

Czy można dziś jeszcze znaleźć dobre kondensatory elektrolityczne, które w torze analogowym cechują się dobrą barwą (podoba mi się barwa kondensatorów Elna Simlic II),

Powiem tak..To wszystko zależy od innych czynników i współzależnych elementów. Co do elny s2.. to są dla mnie zaprzeczeniem i antytezą barwy. :)) Pisząc o barwie mam na myśli konkrety. Czyli odwzorowanie cech i materiałów instrumentów czyli w skrócie drewna czy metalu oraz szybkość i czystość transjentu. Nie interesuje mnie w tym wypadku przestrzeń nagrania np. Co do faktury Silimik nie ma jej w dole za grosz. Dół jest rozlazły i poluzowany. Tym czasem im wyżej pasma tym bardziej skompresowany. Rzeczona góra dzięki tym kondziołom ma skompresowany/zduszony subtelnie transjent przez co więcej w dźwięku odczuwamy informacji przestrzennych z tła  i faktur dźwięku niestety bez kopa bo transjenty są zamazane jakby częściowo informacjami z wybrzmień. Odwrotnością Esilimica2 są np Nichicon Kz i Nichicon KA. Mają zdecydowanie więcej barwy. i kompresują z kolei dół co raczej (jak dla mnie) jest na plus. Daje to konturowość trzyma bas za jaja i eksponuje harmoniczne oraz wszystkie farfocle w dole. Barwę w górze to dla mnie szybkość i transjent. Czyli blachy nie "sypią" się tak sugestywnie jak opętane, za to słychać każdy stuk drewna pałki bębniarza czy przełykanie śliny wokalistki w sposób spokojny i czysty. To sprawia ze poszczególne dźwieki i uderzenia są głośniejsze inne cichsze wiec mamy dynamikę emocje. Też oznacza że owe mityczne  sybilanty w tym wypadku to poezja i zero rozdrażnienia.  No ale pomiędzy jest tyle spokoju że teraz wszystko zależy od reszty w sprzęcie bo może się okazać że KZ czy KA jest  nudnym kondem. Do akustycznej muzy jeśli wpisze się w system są świetne. Kaisei są ciekawe. Ze starych fajne były philipsy i siemensy sicorel. Tych używam do dziś.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Фома
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo u mnie tylko Elna Silmic II się sprawdziła jako elektrolit sprzęgający - właśnie ze względu na silny bas i aksamitną górę.

Jest podejrzanie tania ? i potrzebuje ok. 100 godzin na ukazanie zalet.

Może ważne jest tutaj "otoczenie", czyli spasowanie elementów. Na zachodnich forach DiY panuje zgodna opinia co do zalet tego Silmica.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym dokładnie pisałem. Silny bas jest poluzowany i rozlazły. Bo nie ma tam kompresji w dole. Czytaj "dla tego ma kopa" ale..Kompresja jest w górze i to jest twój aksamit. Ja tego konda nie znoszę brak w nim faktury dołu. Czyli wstrzemięźliwości innymi słowy. Ale tak jak piszesz kluczowe jest zestawienie z innymi elementami

Edit nie m,a idealnych kondów które czegoś nie psują w dole lub w górze. Nie twierdzę ze gdzieś się nie sprawdzą silimic bo może być tak że się sprawdzą. Natomiast same w sobie dynamiki w górze nie mają. A to nie moje granie po prostu

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Фома
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Sprawdzę te Nichicony, bo je mam.

Prawdą jest, że zawsze poszukiwałem basów i dlatego sięgnąłem po Silmiki. Moje kolumny mają niską skuteczność - 86dB , pokój jest duży, stąd to parcie na niskie tony. 

Wymienię konda w jednym kanale i porównam. Pzdr. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kond ci nie zmieni dynamiki zestawu głośnikowego. Natomiast podkresli inne cechy dźwięku i barwę w inny sposób. U mnie kiedyś świetnie się sprawdzał silimic 2 jako  właśnie sprzęgający i w dac. Tyle ze nie sam a w towarzystwie innych kondów dodawał informacji przestrzennych innymi słowy pchał brzmienie trochę w takie koncertowe ale to była kropla w morzu innych. Pozdr

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Фома
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Silmiki są tylko na wejściu wzmacniacza L25D, poza tym wszędzie mam DC coupling. 

Nie chodzi mi o dynamikę tylko własnie o sam bass - jego ilość, nawet nie jakość. Ma go być dużo i grubo. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie KA jakoś nie przekonały, owszem mają dobry bas i przyzwoitą Górę ale średnicę kiepską, lekko wycofaną i suchawą, trzeba je mieszać z innymi, w miarę równymi są ładowane kiedyś wszędzie przez różne firmy rubycony yk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubię mieszać, poza tym mało który elektrolit unipolarny można  zastosować jako bipolarny. Tak czy inaczej pobawię się tym w wolnym czasie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, toptwenty said:

OK. Sprawdzę te Nichicony, bo je mam.

Prawdą jest, że zawsze poszukiwałem basów i dlatego sięgnąłem po Silmiki. Moje kolumny mają niską skuteczność - 86dB , pokój jest duży, stąd to parcie na niskie tony. 

Wymienię konda w jednym kanale i porównam. Pzdr. ?

Jeśli poszukujesz basu to nic lepszego nie znajdziesz jak mundorf mlytic. Polecam 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nippony LXZ albo LXY. Warto je sprawdzić zwłaszcza kiedy góra jest uciążliwa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mniejsza pój. poszukaj tych nichi kz lub fg (żoľtych) na 100v to zobaczysz co to niedrogi bas i dynamika. 50v czy 63v są bardziej wyrównane w paśmie. Nigdy nie dawać jednych serii jakichkolwiek kondow. Dlatego kz z fg czy lxy i lxz z nippo albo ceraf z silmic I. Tak firmy łącza balans tonalny bo inaczej muł albo żyletki. Jeden kond może zmienić barwę. Ważne by wiedzieć co na sygnał a co zasil. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno.kz z fg czy reszta par to synergia bo każdy z nich brzmi inaczej. Producent każdy zwyczajnie robi po 2-3 typy z serii uzupełniające się 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2020 o 17:34, Фома napisał:

Powiem tak..To wszystko zależy od innych czynników i współzależnych elementów. Co do elny s2.. to są dla mnie zaprzeczeniem i antytezą barwy. :)) Pisząc o barwie mam na myśli konkrety. Czyli odwzorowanie cech i materiałów instrumentów czyli w skrócie drewna czy metalu oraz szybkość i czystość transjentu. Nie interesuje mnie w tym wypadku przestrzeń nagrania np. Co do faktury Silimik nie ma jej w dole za grosz. Dół jest rozlazły i poluzowany. Tym czasem im wyżej pasma tym bardziej skompresowany. Rzeczona góra dzięki tym kondziołom ma skompresowany/zduszony subtelnie transjent przez co więcej w dźwięku odczuwamy informacji przestrzennych z tła  i faktur dźwięku niestety bez kopa bo transjenty są zamazane jakby częściowo informacjami z wybrzmień. Odwrotnością Esilimica2 są np Nichicon Kz i Nichicon KA. Mają zdecydowanie więcej barwy. i kompresują z kolei dół co raczej (jak dla mnie) jest na plus. Daje to konturowość trzyma bas za jaja i eksponuje harmoniczne oraz wszystkie farfocle w dole. Barwę w górze to dla mnie szybkość i transjent. Czyli blachy nie "sypią" się tak sugestywnie jak opętane, za to słychać każdy stuk drewna pałki bębniarza czy przełykanie śliny wokalistki w sposób spokojny i czysty. To sprawia ze poszczególne dźwieki i uderzenia są głośniejsze inne cichsze wiec mamy dynamikę emocje. Też oznacza że owe mityczne  sybilanty w tym wypadku to poezja i zero rozdrażnienia.  No ale pomiędzy jest tyle spokoju że teraz wszystko zależy od reszty w sprzęcie bo może się okazać że KZ czy KA jest  nudnym kondem. Do akustycznej muzy jeśli wpisze się w system są świetne. Kaisei są ciekawe. Ze starych fajne były philipsy i siemensy sicorel. Tych używam do dziś.

 

 

Co do spostrzeżeń brzmienia silmic II idealnie to samo u siebie widzę. Tylko to pewnie dotyczy bordowych. Te ciemnobrązowe są lepsze tylko nie do zdobycia, albo ciężkie do zdobycia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne wyrównane są też panasy FM, nie FC była kiedyś na nie moda, ale u mnie zawsze darły morde i dałem sobie z nimi spokój bardzo dawno temu

Jeśli Elna to już zwykłe niebieskie -powaga-najtańsze z podstawowej wersji, mało psują przynajmniej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, blomin napisał:

Jeśli mniejsza pój. poszukaj tych nichi kz lub fg (żoľtych) na 100v to zobaczysz co to niedrogi bas i dynamika. 50v czy 63v są bardziej wyrównane w paśmie. Nigdy nie dawać jednych serii jakichkolwiek kondow. Dlatego kz z fg czy lxy i lxz z nippo albo ceraf z silmic I. Tak firmy łącza balans tonalny bo inaczej muł albo żyletki. Jeden kond może zmienić barwę. Ważne by wiedzieć co na sygnał a co zasil. 

Też od zawsze uważam, że trzeba mieszać kondy, ale np Audio Gd daje i dawało tylko jeden typ Nover ów i to nawet gra a wydawać by się mogło, że nie powinno... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka stosuje audio gd topografię ale nawet rezystory czy trany mają swoją sygnaturę. Daj same węglaki i potem metale to zobaczysz a wartości niby te same. Łapią firmy czesto w ten sposób swoje cechy. Dlatego w pułapach 100-200 tys plus ciężej wyłapać Różnicę. Bo idą po bezkompromisach. Budżety zawsze w tańszych sprzetach to i gorsze flaki. Dla głuchych to voodoo. Ja wiem co słyszę to kwestia doświadczenia z lutownicą  Stąd i królik. Mam byle co i mnie nie stać na top. Tamci nie kombinują bo nie muszą. Zrób kiła tych samych aplikacji na różnych el. to zakumasz. Więcej nie pisze bo mi się nie chce. Kto bawił się latami z cyną zrozumie. Każdy musi sam zadecydować 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez blomin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto pamiętać, że w przypadku małych pojemności, można użyć kondów Wima: 10 uf mają całkiem akceptowalny rozmiar. Sonicznych właściwości nie da się do niczego za bardzo porównać, jednak trzeba lubić ten rodzaj brzmienia. Spełniają natomiast warunki tematu : mają lepszy bas i średnicę niż silmic ( wysokie, przestrzeń, powietrze, barwę również).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minutes ago, Kopczas said:

Warto pamiętać, że w przypadku małych pojemności, można użyć kondów Wima: 10 uf mają całkiem akceptowalny rozmiar. Sonicznych właściwości nie da się do niczego za bardzo porównać, jednak trzeba lubić ten rodzaj brzmienia. Spełniają natomiast warunki tematu : mają lepszy bas i średnicę niż silmic ( wysokie, przestrzeń, powietrze, barwę również).

Z tym wima to niektórzy mówią : założysz wima hifi ni ma.

Sam nie mam wyrobionego zdania o nich. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wima to niektórzy mówią : założysz wima hifi ni ma.
Sam nie mam wyrobionego zdania o nich. 
Nie myślałem tu o torze audio. Chodzi mi o zasilanie, przy kościach, np. dacu. W tym pierwszym przypadku faktycznie nie jest za dobrze ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kopczas napisał:

Warto pamiętać, że w przypadku małych pojemności, można użyć kondów Wima: 10 uf mają całkiem akceptowalny rozmiar. Sonicznych właściwości nie da się do niczego za bardzo porównać, jednak trzeba lubić ten rodzaj brzmienia. Spełniają natomiast warunki tematu : mają lepszy bas i średnicę niż silmic ( wysokie, przestrzeń, powietrze, barwę również).

Użyłem na wyjściach Salasów a w układzie zasilanym kilka mniejszych pojemności po pareset nano, czyli zero elektrolitów... A zysk? Piekielnie szybki bas punktowy zwarty nisko schodzący z wykopem, atak na średnicy też, ogólnie zmiana ogromna. Wnioski. Każdy elektrolit w moim układzie psuje. Dotyczy to preampa, który pobiera z zasilaczy po 15mA na gałąź z zasilaczy +-30V

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu racja.

Kolego jak chcesz cechy silmicaII to włóż mundorf ecap na zasilanie a plain na sygnał i masz podobne cechy tylko o niebo lepiej. Wielkie one ale dla chcącego nie ma nic trudnego. Przy silmicach rewelacja, jak bogaty wujek do bezdomnego bratanka. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. Czy warto wymieniać kondensatory ze zdjęcia? Wszystkie siedzą w zasilaniu / odsprzeganiu, to ELNA RE3. Oczekiwania mam podobne do autora wątku. Cały czas się zastanawiam nad dużymi kondensatorami w zasilaczu między Mundorfem, Kemetem for Audio, Kemetem z zaciskami śrubowymi i wagą ciężką - dużymi Vishay z zaciskami śrubowymi. Mundorf ma najgorsze parametry na papierze i kosztuje tyle samo co mocarny Vishay.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Ricambi said:

Podłączę się do tematu. Czy warto wymieniać kondensatory ze zdjęcia? Wszystkie siedzą w zasilaniu / odsprzeganiu, to ELNA RE3. Oczekiwania mam podobne do autora wątku. Cały czas się zastanawiam nad dużymi kondensatorami w zasilaczu między Mundorfem, Kemetem for Audio, Kemetem z zaciskami śrubowymi i wagą ciężką - dużymi Vishay z zaciskami śrubowymi. Mundorf ma najgorsze parametry na papierze i kosztuje tyle samo co mocarny Vishay.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A to zasilacz czy dac? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest fragment głównej płyty z elektroniką końcówki mocy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) jest ogólny opis upgrade tego wzmacniacza, zalecają Mundorf MLGO do zasilacza i wymianę tych małych elektrolitów na Pansonic FM i FC.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minutes ago, Ricambi said:

To jest fragment głównej płyty z elektroniką końcówki mocy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) jest ogólny opis upgrade tego wzmacniacza, zalecają Mundorf MLGO do zasilacza i wymianę tych małych elektrolitów na Pansonic FM i FC.

Z mundorfami mlytic się zgodzę są bardzo fajne ale zamiast panasonic ów poszukałbym czegoś lepszego. Wyżej było podanych kilka propozycji. Poeksperymentowalbym też z tymi mkp na jakieś polypropylenowe dużo lepsze. Tam jest sporo miejsca więc można poszaleć. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 24

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.