Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha R-N303d, problem z aplikacją i połączeniem z musiccast


Felipe08976
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

szukam rozwiązania problemu z łączeniem się aplikacji Musiccast na androidzie z Yamaha R-N303d. Pierwsze połączenie (parowanie sprzętu) przebiega bez problemu.

Problem jest po wyłączeniu wzmacniacza i aplikacji na telefonie, Musicast nie może znaleźć poprzednio dodanego wzmacniacza (Code - 201).

Połączenie w sieci domowej przez router Asus, tablet Huawei.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie spotkaliśmy się z podobna sytuacją. Możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne i zobaczyć czy nastąpiła poprawa. Druga opcja to telefon do Top Hifi 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.03.2020 o 10:44, Felipe08976 napisał:

Cześć,

szukam rozwiązania problemu z łączeniem się aplikacji Musiccast na androidzie z Yamaha R-N303d. Pierwsze połączenie (parowanie sprzętu) przebiega bez problemu.

Problem jest po wyłączeniu wzmacniacza i aplikacji na telefonie, Musicast nie może znaleźć poprzednio dodanego wzmacniacza (Code - 201).

Połączenie w sieci domowej przez router Asus, tablet Huawei.

Dosyć dziwne, stosunkowo z MusicCast nie ma problemu. Standardowo przywrócił bym urządzenie do ustawień fabrycznych i zaktualizował. Pytanie czy Yamaha działa po wi-fi czy jest kablem podpięta. Jeśli masz dalszy problem w tej sprawie zapraszam do kontaktu na priv. Postaram się pomóc ? 
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wystąpił po aktualizacji musiccasta? Reset powinien pomóc a ciekaw jestem czy przy różnych urządzeniach występuje ten sam problem? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Soomi napisał:

Problem wystąpił po aktualizacji musiccasta? Reset powinien pomóc a ciekaw jestem czy przy różnych urządzeniach występuje ten sam problem? 

Model 803 jest praktycznie codziennie odsłuchiwany u nas w salonie i nie zauważyliśmy żadnych problemów. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, S4Home napisał:

Model 803 jest praktycznie codziennie odsłuchiwany u nas w salonie i nie zauważyliśmy żadnych problemów. ?

Koronawirus też Wam towarzyszy przy odsłuchu ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Bukaj napisał:

Koronawirus też Wam towarzyszy przy odsłuchu ?

Może na kwarantannie zostali w sali odsłuchowej. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.03.2020 o 18:07, Bukaj napisał:

Koronawirus też Wam towarzyszy przy odsłuchu ?

Oby nie ?
Dbamy cały czas o dezynfekcje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.