Skocz do zawartości
IGNORED

nagłośnienie do salonu


jaco23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

poszukuję porad w zakresie nagłośnienia salonu (TV, muzyka).  Jestem całkowitym audio-laikiem i nawet nie wiem na jakie rozwiązanie się zdecydować.

Potrzebuję sprzęt, który:

  • da fajny efekt przestrzenny podczas oglądania TV, 
  • da poczucie, że puszczona muzyka otacza Cię dookoła,
  • umożliwi połączenie przez Bluetooth (może być inny bezprzewodowy system) z laptopem, czy smartfonem,
  • umożliwi w razie potrzeby bezprzewodowe połączenie ze słuchawkami,
  • jak najmniej kabli - ewentualne głośniki również chciałbym z połączeniem bezprzewodowym,
  • nie będzie zajmować dużo miejsca,
  • będzie miły dla oka, o stosunkowo lekkim designie (to wymóg mojej drugiej połówki),

Chciałbym przeznaczyć na takie rozwiązanie 2, max. 3 tys. zł. Wiem, że nie jest to dużo, ale dla osoby, która dotychczas słuchała telewizora, wieży z lat 90-tych i przenośnego głośnika bluetooth to i tak będzie wielki jakościowy skok :)

Nieco zacząłem o tym czytać i zastanawiałem się nad jakimś soundbarem (Yamaha) lub amplitunerem z głośnikami. Byłem też w jednym sklepie (Nautilus w Krakowie), ale sprzedawca odradził mi soundbara...

System nagłaśniający potrzebny jest mi do salonu (z aneksem kuchennym), kóry ma ok. 25m2 (sam salon 18m2 i jest podłużny 3x6m). Do salonu prowadzi przejście z przedpokoju bez drzwi. Telewizor od miejsca oglądania znajduje się ok 2,5-3 m. 

Mam do Was prośbę - na jakie rozwiązanie najlepiej się zdecydować i jakiej firmy?

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,