Skocz do zawartości
IGNORED

....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?


Miroslav1

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Miroslav1 napisał:

... ,,upudrować nosek,,  odczytuję jako  złośliwość pod adresem lampiarzy ? - ale niech tam....może słowo odnośnie naturalności....nie pamiętam w którym wątku ale był dyskusja na temat sceny 3D tz. selektywności....jeżeli jestem w filharmonii to słyszę plamy dzwięku a nie 3D....natomiast na sprzęcie audio ten element audiofil dowolnie może sobie podrasować....moje kolumny grają plamami dzwięku....więc co jest wg Ciebie naturalność?  

 Mylisz pojęcia. Holografia 3D, a selektywność, to są zupełnie różne kwestie. Może być dźwięk selektywny, a jednocześnie grający płaską sceną. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, piano napisał:

 

Gdy to słyszę, wiem, ze coś jest temu bliskie, tj. oryginałowi, bo 100% never, ale opisać, zdefiniować, to naprawdę jest problem. Teoria mówi o wierności, ale przecież tylko jeden instrument z danej grupy może zabrzmieć nie tyle różnie co prowadzony inną ręką, techniką itp. Ci, którzy często chodzą na koncerty, szczególnie te kameralne, mają z tym mniejszy problem. np. skrzypków jest jak mrówków, i ręków ich prowadzących smyczków też, ale chyba jeszcze nigdy lajf nie słyszałem, aby piszczały, skrzeczały, darły japę, szczególnie w okolicach 1,5- 3 kilo, nawet wśród braci cygańskiej. One z grubsza mają taką słodką, lekko przytępioną, drewnianą charakterystykę. ciężko to opisać, a odtworzyć przez system jeszcze trudniej i na moje, właśnie na smyczkach słychać klasę lub bezklasowość systemu. Ja ciągle próbuje i ciągle przegrywam ?

np. perkusja i jej złożoność, różnorakość, różnobarwność. Zgoda. Jednak b. często spotykam się z graniem przez system w którym akcent postawiony jest na talerze, a z grubsza w perkusji mz, zaakcentowana jest stopa i werbel.

Ale co mi po pisaniu i tak każdy będzie miał swoje zdanie w tym temacie.  

...słowo odnośnie barwy - pamiętam  jak  na koncercie jakiegoś Jazz Bandu  w pewnej chwili koleżanka z  wielkim zaskoczeniem powiedziała do mnie ,, jak ta perkusja dziwnie brzmi,, ?  wiem że to jest  śmieszne ale tak naprawdę było...był to dzwięk jakby w gruby karton walił dechą lub czymś podobnym....odnośnie skrzypiec...na m40.2 słyszę tą drewnianą charakterystykę i dlatego od strony barwowej i nie tylko cenię sobie te kolumny bo mam namiastkę koncertowego grania - zaznaczam namiastkę....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sly30 napisał:

 Mylisz pojęcia. Holografia 3D, a selektywność, to są zupełnie różne kwestie. Może być dźwięk selektywny, a jednocześnie grający płaską sceną. 

 ....  scenę 3D słyszysz na koncercie (powiedzmy w filharmonii) i sprzęcie audio tak samo? .... podobnie kontury ten tak zwany obrysunek, tak samo odbierasz na audio i koncercie? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Miroslav1 napisał:

dlatego od strony barwowej i nie tylko cenię sobie te kolumny bo mam namiastkę koncertowego grania - zaznaczam namiastkę....

jesli tak słyszysz, to gitara. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Miroslav1 napisał:

scenę 3D słyszysz na koncercie (powiedzmy w filharmonii) i sprzęcie audio tak samo?

wszystkie wiedzą, ze nie nada i choćby przyszło tysiąc atletów i zjadło tysiąc kotletów, to nijak się nie da. 

Optymiści mogą się zbliżyć w jakimś %, ale rozmachu, skali dynamiki, a zarazem swobody oraz odczucia jednego organizmu jakim jest orkiestra nie da się, bynajmniej Maciek nie słyszał.

Natomiast słyszał ułamek zbliżeniowy za sprawą cebul 101, które miał przez parę lat u siebie.  Można marudzić, można rzucać kamieniami, ze to czy tamto, ale z wszystkiego co Maciek miał u siebie, to najprawdziwszą, najwierniejszą scenę orkiestracji i ułamka tego w/w było na cebulach. W tym aspekcie, klasyczne zestawy u mnie nie mają żadnych szans, aby nawet się zbliżyć do tego co potrafią duze cebule.  A gdybym miał symetryczny pokój, to znacznie wierniej. Ale to u mnie nie na wystawach. Pamiętam jak p. Knaga był zdziwiony tym jak one kreują scenę i z jaką swobodą oddają b. duze skoki dynamiczne sporej orkiestry. 

I nie piszę, aby przekonać, a raczej mile wspominam. ?

tak to mniej więcej wyglądało;

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

unnamed (2)MartonREF.jpg

unnamed (2)Marton.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miroslav1 napisał:

 ....  scenę 3D słyszysz na koncercie (powiedzmy w filharmonii) i sprzęcie audio tak samo? .... podobnie kontury ten tak zwany obrysunek, tak samo odbierasz na audio i koncercie? 

Wszystko zależy czego słuchasz i co porównujesz. Idąc do filharmonii, siedzisz daleko od sceny i słyszysz wszystko z dalszej perspektywy. Idąc na mały, klubowy koncert np jazzowy, słuchasz muzyki z bliższej perspektywy. Za każdym razem jest naturalna scena 3D, ale odbierana z rożnej odległości. Podobnie jest z nagraniami muzyki, której słuchamy w domu. Nigdy nie słyszymy w domu danej orkiestry, a tylko jej rejestracje. Zapis zrobiony z nieznanej nam odległości. I bywa tak, że zapis był realizowany z mniejszej odległości np z 12m. Ale będąc w tej samej sali koncertowej i słuchając na żywo z 30m, to jest zupełnie inny odbiór 3D. Stąd częste różnice w odbiorze holografii z nagrania, a z odsłuchu na żywo. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Mylisz pojęcia. Holografia 3D, a selektywność, to są zupełnie różne kwestie. Może być dźwięk selektywny, a jednocześnie grający płaską sceną. 
To też zależy. Przy 3,4 instrumentach zgoda. Ale jeśli jest 8 i więcej to już nie będzie selektywnie bo gdzie się mają zmieścić te dźwięki? Tak więc scena jest bardzo ważna a to zależy głównie od pomieszczenia (zwykle niezbyt małego) i ustawienia kolumn i samej akustyki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, piorasz napisał:
4 godziny temu, sly30 napisał:
 Mylisz pojęcia. Holografia 3D, a selektywność, to są zupełnie różne kwestie. Może być dźwięk selektywny, a jednocześnie grający płaską sceną. 

To też zależy. Przy 3,4 instrumentach zgoda. Ale jeśli jest 8 i więcej to już nie będzie selektywnie bo gdzie się mają zmieścić te dźwięki? Tak więc scena jest bardzo ważna a to zależy głównie od pomieszczenia (zwykle niezbyt małego) i ustawienia kolumn i samej akustyki.

Ok, ale selektywność też jest płynna. Przecież to nie jest obszar wykrojony skalpelem. Wiadomo, że każdy instrument gra plamami. Czym  ich więcej, tym więcej tych plam nachodzi na siebie i tworzy obraz muzyczny. Ale większa selektywność pozwala widzieć uszami, a raczej wyobraźnią więcej i dokładniej. Obraz muzyczny zawsze jest trochę rozmyty ale może być mniej lub bardziej rozmyty. To nie jest wybór zero jedynkowy, że albo gra plamami, albo nie. Zawsze gra plamami, ale ich odbiór w przestrzeni 3D może być różny w sposób płynny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Zawsze gra plamami, ale ich odbiór w przestrzeni 3D może być różny w sposób płynny.


I tu jest ważna wielkość pokoju i zachowane proporcje ustawienia kolumn i odległości głowy od tylnej ściany. Nic więcej. Oczywiście biorąc pod uwagę, że cała reszta jest wzorcowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sly30 napisał:

Idąc do filharmonii, siedzisz daleko od sceny i słyszysz wszystko z dalszej perspektywy. Idąc na mały, klubowy koncert np jazzowy, słuchasz muzyki z bliższej perspektywy.

Oba koncerty bez prądu ?

Rejestracja tych koncertów, nie posiada tej samej rozpiętości dynamicznej i dlatego zawsze będzie to inny ruch powietrza ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

pre lampowe Adagio Sound, końcówka Sugden Au51 P MKII, AVI Laboratory Series, strojenie kolumn Adagio Sound - wszystko spięte kabelkami ;-)) żeby grało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piorasz napisał:

To też zależy. Przy 3,4 instrumentach zgoda. Ale jeśli jest 8 i więcej to już nie będzie selektywnie bo gdzie się mają zmieścić te dźwięki? Tak więc scena jest bardzo ważna a to zależy głównie od pomieszczenia (zwykle niezbyt małego) i ustawienia kolumn i samej akustyki.

Koncert w filharmonii to kilkadziesiąt osób grjających na instrumentach i selektywność grup jest słyszalna (dużo zależy od umiejscowienia słuchacza) z poszczególnymi osobami to raczej niemożliwe....

Oczywiście w sali o dobrej akustyce;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... dla mnie najważniejsza jest naturalność i emocjonalność  grania i to  daje mi  ''zwykła'' lampa Push Pull ....natomiast FBI tego nie potrafi, on zagra  mocno  i ładnie  ale do najlepszych cech lampy to mu daleko
 
....przymierzałeś się do FBI ale widzę że wylądował u Ciebie MF....jak gra? - mile widziane kilka słów....

Tak. Przymiarka była i to bardzo konkretna. Niestety został w kraju sprzedawcy. Ktoś mnie ubiegł więc postanowiłem pójść w kierunku hybrydowym. Z tranzystorem mam już sporo doświadczenia łącznie z klasą A w której jest FBI, ale wniosek taki że klasa klasą a dana realizacja się liczy.
O Musical Fidelity Nu-Vista 600 napisałem w klubie MF ale że to nówka z kartonu to wymaga wygrzewania. Minęło 40 godzin więc jeszcze trochę, ale już jest zaskakująco dobrze w tandemie z JBL L300. Już wiem że do czystego tranzystora MF nie będę wracał. One way ticket? Będę informował.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem. Zastanawiam się tylko, czy w różnych dyskusjach i opiniach, ludzie nie mylą pojęć....naturalny i przyjemny. To często są dwie zupełnie różne kwestie. 

Tak są dwie i różne . Ja stoję na stanowisku "przyjemne" bo jest ono dla mnie osobiste.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuciłbym słowo 'naturalność' ze słownika audiofilskiego. Naturalne dżwięki pochodzą z naturalnych instrumentów. Świat audio, to świat syntetyczny, nienaturalny, więc o żadnej naturze ani naturalności nie może być mowy. Wystarczy zagrać dwa akordy na dobrze nastrojonym fortepianie i sprawa jest jasna, zresztą podobnie jest z każdym instrumentem akustycznym, a nawet z lekkim prądem jak na przykład kontrabas lub gitara jazzowa. Natomiast pasuje mi w sprzęcie audio jak najbardziej słowo 'neutralność', który to 'parametr' jest w środku  pomiędzy warm i cold. Tutaj bym balansował słowem w kontekście dżwięku, bo dżwięk jest właśnie albo ciepły, albo neutralny albo zimny. Szedłbym tą drogą i raczej nie szukał w domowym audio 'naturalności'. Dziękuję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chicago napisał:

Świat audio, to świat syntetyczny, nienaturalny, więc o żadnej naturze ani naturalności nie może być mowy. Wystarczy zagrać dwa akordy na dobrze nastrojonym fortepianie i sprawa jest jasna, zresztą podobnie jest z każdym instrumentem akustycznym

jak amen w pacierzu. Chyba wszystkie o tym wiedzą, a przynajmniej ja nie mam żadnych wątpliwości, choćby na pianinie Bluthnera tylko w tej dyskusji się rozchodzi nie o samą naturalność, której oddanie przez system wydaje się niemożliwe, a o to, na ile można się do niej zbliżyć i tylko zbliżyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem zbliżenie i to jest jak najbardziej OK. Sumarycznie można chyba powiedzieć, biorąc oczywiście pod uwagę rozsądne zestawy głośnikowe, że ile kolumn tyle zbliżeń do 'naturalności'. Tak to mniej więcej widzę.

Ciekawa sprawa z tą 'naturalnością' zestawów głośnikowych - kojarzę to zjawisko z dobrym remasterem. Analogue Production wydało kilka znakomitych albumów jazzowej klasyki remasterowanych z oryginalnych taśm matek przy użyciu sprzętu lampowego. Nie wiem czy te płyty brzmią 'naturalnie', ale na pewno brzmią obłędnie. Tych remasterów jest tylko kilka i dokonał ich nieodżałowany Doug Sax w kalifornijskim Mastering Lab Studio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_2989.thumb.jpg.f6addf0bf2f7dc6d0dddc51c330bd0f0.jpgIMG_2990.thumb.jpg.f7c8bba54a079304e312832f8337243a.jpgIMG_2991.thumb.jpg.0abfd03fcd4f71182d75df5e7582651d.jpgIMG_2992.thumb.jpg.b76bf2230ea2c7a3fc96a2cb9ad2e324.jpgIMG_2993.thumb.jpg.80aec69bdcc0539dfc89fd92cb709e3f.jpgIMG_2994.thumb.jpg.b257a258e411d3840fc1ebee4fe575a4.jpgIMG_2995.thumb.jpg.7d7cd05b78f320e645ada9a03e36d89c.jpgIMG_2996.thumb.jpg.8f849887b520d91c6f08a6f6fe7f60a6.jpgIMG_2997.thumb.jpg.9bade46ae1ef4d650d7dae74c1074f2b.jpgIMG_2998.thumb.jpg.778dd1e848f38562bce7509410b56bb7.jpgIMG_3001.thumb.jpg.c998dcb3d2596fb2fd7bcb4935203a8f.jpg

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....moim zdaniem słowo ''naturalność'' powinno jak najbardziej zostać w słowniku audiofilskim, oczywiście chodzi mi o te zbliżenie o którym wspomniał Chicago.....o naturalności grania możemy tylko i wyłącznie mówić gdy słuchamy sprzętu audio.....jest to zawsze subiektywna ocena i odrobina  tego co dostajemy na koncercie....gdy słuchamy  instrumenty na żywo (czy nam się to podoba czy nie) one  tak  brzmią  i nikt na koncercie nie mówi - brzmi to naturalnie.... na koncercie poddajemy się pewnym emocjom....

 ....jeżeli moje audio posiada  namiastkę/szczyptę tej naturalności, do tego  jest to jeszcze  okraszone niewielkim pierwiastkiem emocjonalności - wtedy wiem że ma dobrze sprzęt/system złożony i z ogromną  przyjemnością słucham mojego ukochanego Bluesa z Delty Missisipi ? 

10 godzin temu, Marcin Wielgus napisał:


Tak. Przymiarka była i to bardzo konkretna. Niestety został w kraju sprzedawcy. Ktoś mnie ubiegł więc postanowiłem pójść w kierunku hybrydowym. Z tranzystorem mam już sporo doświadczenia łącznie z klasą A w której jest FBI, ale wniosek taki że klasa klasą a dana realizacja się liczy.
O Musical Fidelity Nu-Vista 600 napisałem w klubie MF ale że to nówka z kartonu to wymaga wygrzewania. Minęło 40 godzin więc jeszcze trochę, ale już jest zaskakująco dobrze w tandemie z JBL L300. Już wiem że do czystego tranzystora MF nie będę wracał. One way ticket? Będę informował.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

.. jeżeli nie ma powrotu do czystego tranzystora to świadczy o tym że   Nu-Vista 600  to strzał w dziesiątkę....tylko się cieszyć ...życzę miłego słuchania...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Tych remasterów jest tylko kilka i dokonał ich nieodżałowany Doug Sax w kalifornijskim Mastering Lab Studio.

 
 
 


Na Amazon Dizzy Gillespie 132$ - nieźle :)
Ale pewnie jest to bezcenne wydanie i brzmienie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Chicago napisał:

Rozumiem zbliżenie i to jest jak najbardziej OK. Sumarycznie można chyba powiedzieć, biorąc oczywiście pod uwagę rozsądne zestawy głośnikowe, że ile kolumn tyle zbliżeń do 'naturalności'. Tak to mniej więcej widzę.

Ciekawa sprawa z tą 'naturalnością' zestawów głośnikowych - kojarzę to zjawisko z dobrym remasterem. Analogue Production wydało kilka znakomitych albumów jazzowej klasyki remasterowanych z oryginalnych taśm matek przy użyciu sprzętu lampowego. Nie wiem czy te płyty brzmią 'naturalnie', ale na pewno brzmią obłędnie. Tych remasterów jest tylko kilka i dokonał ich nieodżałowany Doug Sax w kalifornijskim Mastering Lab Studio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_2989.thumb.jpg.f6addf0bf2f7dc6d0dddc51c330bd0f0.jpgIMG_2990.thumb.jpg.f7c8bba54a079304e312832f8337243a.jpgIMG_2991.thumb.jpg.0abfd03fcd4f71182d75df5e7582651d.jpgIMG_2992.thumb.jpg.b76bf2230ea2c7a3fc96a2cb9ad2e324.jpgIMG_2993.thumb.jpg.80aec69bdcc0539dfc89fd92cb709e3f.jpgIMG_2994.thumb.jpg.b257a258e411d3840fc1ebee4fe575a4.jpgIMG_2995.thumb.jpg.7d7cd05b78f320e645ada9a03e36d89c.jpgIMG_2996.thumb.jpg.8f849887b520d91c6f08a6f6fe7f60a6.jpgIMG_2997.thumb.jpg.9bade46ae1ef4d650d7dae74c1074f2b.jpgIMG_2998.thumb.jpg.778dd1e848f38562bce7509410b56bb7.jpgIMG_3001.thumb.jpg.c998dcb3d2596fb2fd7bcb4935203a8f.jpg

 

 

 

Wszystko to kosmiczna muzyka i genialny mastering,ale Way out west po prostu zabija a wersji winylowej masakruje ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Way out west po prostu zabija a wersji winylowej masakruje  


Mam też w wersji SACD i jest równie genialnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2020 o 12:42, Margol napisał:

Wszystko to kosmiczna muzyka i genialny mastering,ale Way out west po prostu zabija a wersji winylowej masakruje ? 

Czy zwykła wersja dostępna na allegro też jest w podobnej jakości :) ?

Powiem szczerze, że nawet na słuchawkach za pare złotych brzmienie jest świetnie :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam tylko wersję AP,ale kup Rollinsa z uwagi na muzykę,jest ten Jegomość Kosmitą ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...życzę by jeden z tych wzmacniaczy  zagościł u Ciebie na stałe - to będzie oznaczać że nasze pisanie przydało się do czegoś  

3bf31a8454f4be6b903f097875a74792.jpg
...i zagościł , octave v110 na Kt150 się wygrzewa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


3bf31a8454f4be6b903f097875a74792.jpg
...i zagościł , octave v110 na Kt150 się wygrzewa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I po to jest forum jak ludzie na poziomie się zbiorą. Coś człowiekowi doradzą i pomogą. Gratulacje. Daj znać jak po wygrzaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2ecd4e0a7687c0e41913ebf60c546f7d.jpg
Mój kot też lubi lampowe granie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1edbf1477517d59839ef509efd387df1.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... właśnie zauważyłem że na giełdzie hifi są 3 egzemplarze Amplifona SET42....robił ktoś porównanie SET42 do jakiejkolwiek innej integry...mile widziane kilka słów.....jeszcze jedno....czy między wersją podstawową a SE jest jakaś znacząca różnica ? ( chodzi o brzmienie) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, zetpe napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Mój kot też lubi lampowe granie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1edbf1477517d59839ef509efd387df1.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I to wszystko ma grać z Harbethem? Tymi źle poskręcanymi deseczkami  zaprojektowanymi przez głuchego Szkota? Chyba nie czytałeś dobrych rad bababtulara ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Miroslav1 napisał:

.... właśnie zauważyłem że na giełdzie hifi są 3 egzemplarze Amplifona SET42....robił ktoś porównanie SET42 do jakiejkolwiek innej integry...mile widziane kilka słów.....jeszcze jedno....czy między wersją podstawową a SE jest jakaś znacząca różnica ? ( chodzi o brzmienie) 

porównań nie robiłem, ale jak słuchałem, nie w swoim systemie, to dało się zauważyć, że jest to wysokiej klasy dźwięk

22 godziny temu, Miroslav1 napisał:

..puki co, lampa górą - przynajmniej w tym wątku ? 

będę się starał bronić tranzystora, chociaż dźwięk Jadisa i Octave - miałem końcówkę 290 (super) i integrę chyba 70-kę jest bardzo dobry.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wit-told napisał:

porównań nie robiłem, ale jak słuchałem, nie w swoim systemie, to dało się zauważyć, że jest to wysokiej klasy dźwięk

 

.... kiedyś słuchałem SET42 co prawda w kiepskich warunkach ale również zauważyłem/usłyszałem że jest to wysokiej klasy dzwięk.....może w przyszłym roku sprawię sobie SET42 - oczywiście nie kosztem FBI a tym bardziej i88....trzeci wzmacniacz to chyba już wariactwo ? 

1 godzinę temu, wit-told napisał:

 

będę się starał bronić tranzystora, chociaż dźwięk Jadisa i Octave - miałem końcówkę 290 (super) i integrę chyba 70-kę jest bardzo dobry.

.... wiem że jesteś miłośnikiem tranzystora ale potrafisz również docenić dzwięk lampy....Octave 290 to już kawał pieca - z jakimi kolumnami słuchałeś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 26

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.