Jump to content
IGNORED

....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?


Miroslav1
 Share

Recommended Posts

43 minuty temu, babatular napisał:

Sly

 Przyzwaczaisz się do grania na dużych kolummach ? To jednak mamy zupełnie inne podejście do audio. Ja nie mogę wrócić do kolumn, które mają niższą jakość brzmienia, a nie z tego powodu że są mniejsze.

To jakie kolumny mają tą super jakość brzmienia? Zaproponuj kilka opcji.

Edited by sly30
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, slawek.xm napisał:

Gerard na każdych głosnikach mozna spieprzyc kolumny i to jest obiektywna prawda

podobnie jest z powierzchnią membrany obiektywnie zawsze lepiej gdy jest ona wieksza

i nie chodzi tu o zejście ale własnie o jak najmniejsze znieksztalcenia , o rozmach subiektywnie pojmowana dynamikę

Pomysl jak cięzko jest głosnikowi rzędu 12cm odtworzyc swobodnie niski zakres  srodka i na pewno miałes doświadczenia takie ,że 18cm jest w tym zakresie absolutnie lepszy niż dwunastka

podobnie jest z basem zazwyczaj dla swobody grania tego zakresu im większa powierzchnia tym lepiej

gdyby  było inaczej w Twoich kolumnch nie trzeba było dawać dwóch wooferów a łączna ich powierzchnia to taka jak bys miał jeden głosnik 12cali , a to tylko o stopień niżej niż 15cali 🙂

 

Sławku, mi o to tylko chodziło, ciśnienie akustyczne które generuje 15" i spasowanie zresztą przetworników jest wyzwaniem, pare razy sie spotkałem ze brakowało spójności, spasowania i równowagi
wiec samo posiadanie 15" nie załatwia sprawy
 

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

pare razy sie spotkałem ze brakowało spójności, spasowania i równowagi

W opisach Miro i Damazy nie zauważyłem wyraźnych z tym problemów, raczej przeciwnie. Ja też nie kręcę nosem, więc o co chodzi?

Czy aby przypadkiem nie szukamy drzwi w lesie? 

własną omyłkę/ skrzywienie/ przyzwyczajenie w interpretacji wykluczasz?

Altec/Gpa 604 8HIII/Shindo Richerbourg6L6G monoamp/Mbl 1621A,1611F, 6010D  

Link to comment
Share on other sites

54 minuty temu, piano napisał:

W opisach Miro i Damazy nie zauważyłem wyraźnych z tym problemów, raczej przeciwnie. Ja też nie kręcę nosem, więc o co chodzi?

Ja problemów z basem w ogóle nie słyszałem a wręcz przeciwnie. Bas był konturowy w odpowiednich proporcjach do reszty pasma. Miroslav1 ma świetną akustykę a do tego to jest konstrukcja otwarta także nie liczyłbym na to że będzie basu tyle samo co z konstrukcji bas refleks lub konstrukcji zamkniętej. Druga sprawa to gust i wizja idealnego dźwięku. Są ludzie co uwielbiają monitory i wszystko co ma trzy głośniki i nie ma znaczenia jakiej wielkości to już im nie pasuje. I ja to szanuje bo ważne żeby nam się podobało i dobrze słuchało muzyki. Chociaż sam uważam że kolumna jak i samochód albo TV może być tylko za mała nigdy za duża 😉🙂 Tak naprawdę to trzeba posłuchać u Miroslav1 i potem sobie wyrobić opinie bo na podstawie zdjęć czy choćby naszych opisów to takie wróżenie z fusów. Ja taki dźwięk kupuje w całości ale wiem że będzie duża grupa ludzi którym to się nie będzie podobać. To jest normalne. Jak mówi stare przysłowie. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził 😉

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, piano napisał:

W opisach Miro i Damazy nie zauważyłem wyraźnych z tym problemów, raczej przeciwnie. Ja też nie kręcę nosem, więc o co chodzi?

Czy aby przypadkiem nie szukamy drzwi w lesie? 

własną omyłkę/ skrzywienie/ przyzwyczajenie w interpretacji wykluczasz?

Powtórzę, odnosiłem sie do Twojego wpisu w którym uogólniłeś a nie "opisów Miro i Damazy"
 

Ja niczego nie szukam, sam kiedyś pisałeś ze najlepszy bas to taki którego nie słychać, w sensie spójności, wtopienia, wiec taki ktory sie nie odznacza, nie cechuje,
wiec sie zdecyduj

Nie znam tych kolumn co wyżej panowie testowali i o nich nie dyskutuje, jak pisałem wcześniej, słyszałem kolumny z 15" subbasy ale były ograniczane i korygowane DSP, sekcja pasywna to przetworniki dobrane proporcjonalnie wielkościami i doborem charakterystyk własnych, aby utrzymać spójność z subami to po 2 basy po 2 srednie + tweeter w każdej kolumnie
w takiej konstrukcji nie słyszałem dominacji podzakresu, ale to byl jedyny zestaw z 15" który według mnie byl dobrze zszyty

Edited by .:Gerard:.
Link to comment
Share on other sites

.....o basie i innych pierdołach napiszę pózniej - puki co ważniejsza sprawa 😉....potrzebuję podstawki drewniane a dokładnie te bambusowe Tri-Art-Audio do kolumn pod kolce i nie wiem gdzie  kupić....może ktoś coś doradzi....z tego co wiem ta firma  nie ma dystrybutora w Polsce....

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatorzy
Godzinę temu, Miroslav1 napisał:

.....o basie i innych pierdołach napiszę pózniej - puki co ważniejsza sprawa 😉....potrzebuję podstawki drewniane a dokładnie te bambusowe Tri-Art-Audio do kolumn pod kolce i nie wiem gdzie  kupić....może ktoś coś doradzi....z tego co wiem ta firma  nie ma dystrybutora w Polsce....

No ale co tu radzić, jak nie ma dystrybucji to pisz bezpośrednio do producenta, albo wyślą bezpośrednio albo dadzą kontakt do któregoś z dystrybutorów operujących w EU. To firma z UK?

simple-events.pl

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, plastik1989 napisał:

No ale co tu radzić, jak nie ma dystrybucji to pisz bezpośrednio do producenta, albo wyślą bezpośrednio albo dadzą kontakt do któregoś z dystrybutorów operujących w EU. To firma z UK?

...będę musiał tak zrobić....

6 minut temu, paulek napisał:

W internatach piszą, że mają dealera w Polsce: 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

....dzwoniłem, nieaktualne.....

Link to comment
Share on other sites

....kilka zdań odnośnie kolumn i wzmacniacza....tydzień temu jeszcze nie wiedziałem o istnieniu takich firm  jak Tri-Art Audio Open5 (kolumny) i integra  Extraudio X250 Klasa AD.....gość który składał ten system wiedział dokładnie  co chce usłyszeć....mnie na początku te połączenie trochę zdziwiło  ale obecnie rozumie to....kolumny urzekły mnie od pierwszej chwili, to tak jakbym usłyszał większe Harbethy 😉 ....z tym że czegoś jest więcej lub mniej.....tak w telegraficznym skrócie różnice między m40.2 a Open5....te drugie mają więcej powietrza, przestrzeni, mocniejszy dół i o dziwo trochę więcej detalu.....nie są tak nasycone jak m40.2, brakuje mi trochę tej gładkości/jedwabistości co mają m40.2 ..... natomiast jedne i drugie mają tą  naturalność grania, i dlatego Open5 chwyciły mnie za serce od samego początku 😉 

 

....natomiast wzmacniacz mile mnie zaskoczył dopiero  na drugi dzień....wcześniej napisałem że stał bez grania całe tygodnie....dowiedziałem się że nie tygodnie a miesiące....więc potrzebował trochę czasu.....jakbym miał porównać go do Krella to powiem tak.....patrząc na FBI  odnosi się wrażenie że jest to waga ciężka 300W/8 - 600W/4 - 1200W/2  do tego waży o ile pamiętam 48kg.... natomiast X250  200W/8 - 250W/4 i do tego waży 18kg...(powołuję się na opis/recenzję w Hi Fi i Muzyka) jedyne czym mnie na samym początku zaskoczył to wysoką  ceną....65tys.....ale jest to wzmacniacz który spokojne wysterował te drągale (wiem że zawsze można lepiej) ale tym mnie zaskoczył....ma odpowiednią ilość prądu by poradzić sobie z większością kolumn....do tego brzmienie raczej ciepłe. takie trochę lampowe z mocnym basem, gładkie i przyjemne....to taka kompletna integra która ma wszystkiego w sam raz........połączenie Open5 + X250 słuchałem w sobotę i niedzielę przez wiele godzin....żadnego zmęczenia a wręcz przyjemność słuchania i obcowania z takim dzwiękiem.......

Link to comment
Share on other sites

Extra Audio miałem okazję posłuchać podczas wizyty u sprzedającego Audię Flight Fls 4+Fls1. Ta integra też była do sprzedania, ale ostatecznie zdecydowałem się na Audię. I to nawet nie dlatego, że grała jakoś zdecydowanie lepiej, bo Extra Audio też mi się podobało, ale jakoś pomysł płacenia tyle pieniędzy za tani moduł hypex plus bufor lampowy był dla mnie nie do przejścia. Nawet doceniając bardzo wysokiej klasy wykonanie i ciekawe granie. Myślę, że to bariera dla wielu osób i pewnie nie będzie ułatwiała rozwoju tej technologii, a szczególnie w takich cenach. Natomiast jeśli już ją masz to wypada cieszyć się nietuzinkowym produktem i ciekawym brzmieniem. Obudowa jest ponoć wykonana z aluminium lotniczego i generalnie widać, że się do niej przyłożyli. Btw, ponoć ich preampy lampowe na których bazuje ta integra są genialne.

Link to comment
Share on other sites

Extraudio X250 czyli polaczenie dwoch lamp ecc88 z tanim modulem pracujacym w klasie D... Brzmienie bardzo szybko sie znudzi. A po za tym powinno to kosztowac mniej niz 10kzl. Szkoda, ze zamiast szukac sprawdznych, markowych urzadzen jak to robiles dotychczas poszedles w strone nie znanych firm o ktorych za kilka lat juz nikt nie bedzie pamietac, a ich cena na rynku wtornym bolesnie zweryfikuje ich wartosc. Mimo wszystko powodzenia 🙂

TUX

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, TUX napisał:

Extraudio X250 czyli polaczenie dwoch lamp ecc88 z tanim modulem pracujacym w klasie D... Brzmienie bardzo szybko sie znudzi. A po za tym powinno to kosztowac mniej niz 10kzl. Szkoda, ze zamiast szukac sprawdznych, markowych urzadzen jak to robiles dotychczas poszedles w strone nie znanych firm o ktorych za kilka lat juz nikt nie bedzie pamietac, a ich cena na rynku wtornym bolesnie zweryfikuje ich wartosc. Mimo wszystko powodzenia 🙂

TUX

....uwierz mi na słowo że nie poszedłem w tą strona a ta strona sama przyszła do mnie i byłoby ''grzechem'' jakby ten sprzęt  u mnie nie stał  - nie wypada rozpisywać na ten temat....ale Damazy zna sytuację i wie co i jak....co do cen....nie żebym miał za wiele kasy bo tak nie jest  ale kompletnie mnie nie interesuje ile będzie za kilka lat ten sprzęt kosztował.....Również powodzenia życzę 😉 

55 minut temu, Arek80 napisał:

Extra Audio miałem okazję posłuchać podczas wizyty u sprzedającego Audię Flight Fls 4+Fls1. Ta integra też była do sprzedania, ale ostatecznie zdecydowałem się na Audię. I to nawet nie dlatego, że grała jakoś zdecydowanie lepiej, bo Extra Audio też mi się podobało, ale jakoś pomysł płacenia tyle pieniędzy za tani moduł hypex plus bufor lampowy był dla mnie nie do przejścia. Nawet doceniając bardzo wysokiej klasy wykonanie i ciekawe granie. Myślę, że to bariera dla wielu osób i pewnie nie będzie ułatwiała rozwoju tej technologii, a szczególnie w takich cenach. Natomiast jeśli już ją masz to wypada cieszyć się nietuzinkowym produktem i ciekawym brzmieniem. Obudowa jest ponoć wykonana z aluminium lotniczego i generalnie widać, że się do niej przyłożyli. Btw, ponoć ich preampy lampowe na których bazuje ta integra są genialne.

....faktycznie cena jest w pewnym sensie zaporowa ale co zrobić.....za jakiś czas do tej integry wstawię jakieś dobre lampy....

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Arek80 napisał:

 pomysł płacenia tyle pieniędzy za tani moduł hypex plus bufor lampowy był dla mnie nie do przejścia. Nawet doceniając bardzo wysokiej klasy wykonanie i ciekawe granie.

Trafiłeś w sedno. Dodałbym, że większość hybryd to inżynieryjnie zepsute układy grające zniekształceniami, dlatego znajdują chętnych.

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

Sławku, mi o to tylko chodziło, ciśnienie akustyczne które generuje 15" i spasowanie zresztą przetworników jest wyzwaniem, pare razy sie spotkałem ze brakowało spójności, spasowania i równowagi
wiec samo posiadanie 15" nie załatwia sprawy
 

Musisz mieć duży głośnik basowy żeby zagrał ostatnia oktawę bez dużych zniekształceń.

Link to comment
Share on other sites

Gdyby byl to wyścig, który przetwornik niżej i efektowniej uzyska ciśnienie akustyczne to oczywiście
ale ja tą zabawę postrzegam inaczej, czym mniejsze poczucie sztuczności tym lepiej

Gdyby było to takie proste to ci którzy nie posiadają kupiliby dwa aktywne duże subbasy 15" a może 18" do tego monitory po zabiegu.
No nic, to tylko mój taki pogląd, ogólnie tez wole większe konstrukcje od mniejszych ale wiele dużych konstrukcji gra dziwnie, niespójnie itd. Ani cena ani wielkość nie jest wyznacznikiem

 

Dodam, identycznie jest na wyższych zakresach, przekombinowane albo niepasujące może być tez na najwyższym zakresie

Link to comment
Share on other sites

Co za bzdury.
15 calowy głośnik ? Ciekawe jak go chcecie wykorzystać i okiełznać. Raz - lampową integrą Jadisa ? Dwa - od strony środowiska akustycznego - tutaj Dyfuzory 1D czy 2D nic nie dadzą. Trzy - nie słyszałem jeszcze dobrze brzmiących kolumn na 15 calowym wooferze. Cztery - takie mastodonty potrzebują dużej kubatury - a jeszcze nie słyszałem by w wielkim pokoju 60-100m.kw muzyka odtwarzana ze sprzętu audio dobrze brzmiała.
To ze wokalista ma 4 m wysokości a jego gardło jest wielkie jak studnia - to nie jest jakość. Mylicie pojęcia panowie audiofile-melomani.
Wielkość to nie jest jakość.

Ja się chcesz dowiedzieć jak, to posłuchaj studio monitorów np JBL 4343 która są z 15" ale zostały tak zaprojektowane, do zastosowań profesjonalnych, że grają dobrze również w malych pomieszczeniach. Były stosowane, jak może wiesz, przez lata w studiach nagraniowych a tam głusi nie pracują.
Nie słyszałeś dobrych kolumn z 15" ? To poczytaj sobie opinie Nelsona Passa - chyba że też głuchy?? - na temat JBL L300, akurat te znam bo mam ale pewnie jest więcej bardzo dobrych.
No i jak nie będziesz zaczynał wypowiedzi od "co za bzdury" to uważam że podniesie to ich wartość, ale to moje zdanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

  • Moderatorzy
6 minut temu, babatular napisał:

JBL to się na stadion nadają. Tyle mam do powiedzenia w sprawie tych estradowch kolumn.

Krótko, zwięźle i na temat. Tylko bez uzasadnienia 🙂

Babatular, ciężko nie docenić Twojej zdolności w wyszukiwaniu wad produktów (zresztą często zgadzam się z Twoim zdaniem), ale czy są jeszcze jakieś produkty warte zainteresowania Twoim zdaniem? Chyba tylko kolumny Sonus Faber i Franco Serblina tolerujesz, jeśłi dobrze kojarzę? Czy coś jeszcze gra innego?

simple-events.pl

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, plastik1989 napisał:

Krótko, zwięźle i na temat. Tylko bez uzasadnienia 🙂

Babatular, ciężko nie docenić Twojej zdolności w wyszukiwaniu wad produktów (zresztą często zgadzam się z Twoim zdaniem), ale czy są jeszcze jakieś produkty warte zainteresowania Twoim zdaniem? Chyba tylko kolumny Sonus Faber i Franco Serblina tolerujesz, jeśłi dobrze kojarzę? Czy coś jeszcze gra innego?

Jak to nie ma uzasadnienia ? Jest - JBL na stadiony.

Xavian kiedyś robił fajne kolumny. Wilson Audio robi cały czas dobre kolumny. Raidho polecam. Seria Vela od Elaca jest naprawdę dobra w rozsądnych pieniądzach. Falcony, Chartwell są ciekawe. Sonus Faber to już nie wiem co ma w ofercie co mi się podoba. Serbliny super kolumny. Najtańsza seria Martena jest bardzo ciekawa. Dynaudio to też firma od lat trzymająca wysoki poziom z dużą progresją w ostatnich latach. Audiovector w wyższych seriach to super brzmienie. Interesująco potrafią brzmiec te nowe B&W z serii "7". Mało popularny u nas szwedzki QLN jest super. Magico mimo wszystko cenię.  Dla tuzów - radzę zwrócić uwagę na Kharmy,  czy topową serię Audio Solution. 

In my humble opinion

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, babatular napisał:

Jest

co jest, to wszystkie widzą. Otóż jest dymanko forumowej społeczności, więc ponawiam pytanie #2730

baba, Królu!

Kiedy dorośniesz do forum i napiszesz jakie masz kolumny/ system, bo póki co, dymasz społeczność na maxa? 

Altec/Gpa 604 8HIII/Shindo Richerbourg6L6G monoamp/Mbl 1621A,1611F, 6010D  

Link to comment
Share on other sites

Panie Maciek daj spokój i tak  nie dowiesz się od baby  co ma....kiedyś na forum napisałem że ma jakieś Audio Physic + końcówkę  Gryphona ale pies trącał te graty 😉 .....są ważniejsze sprawy.....wcześniej wspomniałeś że gościłeś u siebie pięć konstrukcji opartych o '15.....czy w tej piątce były kolumny otwarte jak u mnie? 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, piano napisał:

Ardento Alter I otwarta odgroda. 

....jakim wzmacniaczem napędzałeś ? czy były trudne ? ....ogólnie mógłbyś  napisać kilka zdań.....

...moje '15 jakoś specjalnie ciężkie nie są do ogarnięcia a jeszcze nie sprawdzałem ich z FBI, który od  strony prądowej jest najmocniejszy....

Link to comment
Share on other sites

Ardento grały na paru amp w tym integrze

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Wydaje się, że najciekawiej z Art Audio Adagio, choć były zdania opowiadające się za Art Sonum głównie z racji mocy/ wysterowania. 

Co by nie było, wszyscy słuchający stwierdzili, że Ardento Alter I, to propozycja bardziej dla melomana.

Istotnie, b. muzykalne, chyba za bardzo, bo ich sygnatura b. mocno wpływała na obraz i kształt tego co słyszymy.

Innymi słowy, muzykalność bez różnicowania. Początki były ciekawe, wciągające, ale po paru dniach hmm.., trochę nudne. Wsio grało tak samo, ECM, Max Jazz czy inna wytwórnia, wsio podobnie na jedno kopyto, choć przedstawione na przyzwoitym levelu. To chyba jedyna konstrukcja jaką miałem u siebie/ znam, która tak mocno narzuca swoje DNA i zarazem słabo różnicuje materiał źródłowy. 

16 minut temu, Miroslav1 napisał:

czy były trudne ?

dedykowane do lampy, ale pamiętam, ze mój nadworny elektronik zwykł mierzyć co się tylko da, więc i je pomierzył i wyszedł babol, bo był spadek do blisko 2 ohm. Gdzieś mam te pomiary, ale z bani już nie pamiętam szczegółów. 

Także z jednej strony dedykowane do lampy, ale ów spadek je szybciej uśmiercał. 

Zachowawczo na linii zg - pokój, nie było chyba żadnych problemów. Ładnie prezentowały scenę, pozorne i w sumie, gdyby nie ich mocne DNA i ten spadek, to kto wie, może by zostały. 

Mimo niedoskonałości, można było z nimi poszaleć repertuarowo z Rockiem i Symfoniką włącznie. Tu nie stanowiły najmniejszego problemu. 

Także jeśli komu różnicowanie kością nie stoi, to warto posłuchać. Wtedy, a był to bodaj 2015 czy 16 rok, wyceniano je chyba na ok. 27 k. pln.  

Z perspektywy czasu, wolałbym obecnie posiadane Alteci/ GPA. na max różnicują, są ultra szybkie i nie schodzą poniżej 8 ohm. Ale to też insza konstrukcja, a tylko szybkie porównanie '15 do '15 - tki. 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Altec/Gpa 604 8HIII/Shindo Richerbourg6L6G monoamp/Mbl 1621A,1611F, 6010D  

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, piano napisał:

Ardento grały na paru amp w tym integrze

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Wydaje się, że najciekawiej z Art Audio Adagio, choć były zdania opowiadające się za Art Sonum głównie z racji mocy/ wysterowania. 

Co by nie było, wszyscy słuchający stwierdzili, że Ardento Alter I, to propozycja bardziej dla melomana.

Istotnie, b. muzykalne, chyba za bardzo, bo ich sygnatura b. mocno wpływała na obraz i kształt tego co słyszymy.

Innymi słowy, muzykalność bez różnicowania. Początki były ciekawe, wciągające, ale po paru dniach hmm.., trochę nudne. Wsio grało tak samo, ECM, Max Jazz czy inna wytwórnia, wsio podobnie na jedno kopyto, choć przedstawione na przyzwoitym levelu. To chyba jedyna konstrukcja jaką miałem u siebie/ znam, która tak mocno narzuca swoje DNA i zarazem słabo różnicuje materiał źródłowy. 

dedykowane do lampy, ale pamiętam, ze mój nadworny elektronik zwykł mierzyć co się tylko da, więc i je pomierzył i wyszedł babol, bo był spadek do blisko 2 ohm. Gdzieś mam te pomiary, ale z bani już nie pamiętam szczegółów. 

Także z jednej strony dedykowane do lampy, ale ów spadek je szybciej uśmiercał. 

Zachowawczo na linii zg - pokój, nie było chyba żadnych problemów. Ładnie prezentowały scenę, pozorne i w sumie, gdyby nie ich mocne DNA i ten spadek, to kto wie, może by zostały. 

Mimo niedoskonałości, można było z nimi poszaleć repertuarowo z Rockiem i Symfoniką włącznie. Tu nie stanowiły najmniejszego problemu. 

Także jeśli komu różnicowanie kością nie stoi, to warto posłuchać. Wtedy, a był to bodaj 2015 czy 16 rok, wyceniano je chyba na ok. 27 k. pln.  

Z perspektywy czasu, wolałbym obecnie posiadane Alteci/ GPA. na max różnicują, są ultra szybkie i nie schodzą poniżej 8 ohm. Ale to też insza konstrukcja, a tylko szybkie porównanie '15 do '15 - tki. 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A jak porównanie Altec/GPA do ATC 150?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.