Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore

Rekomendowane odpowiedzi

To może teraz coś o skrzyniach biegów .Automaty kontra manuale ,klasyczne automaty ( 8 ,9, 10 biegowe ) ,skrzynie dwusprzęgłowe  ( mokre i suche ) .Porównania ,własne doświadczenia .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

To może teraz coś o skrzyniach biegów .Automaty kontra manuale ,klasyczne automaty ( 8 ,9, 10 biegowe ) ,skrzynie dwusprzęgłowe  ( mokre i suche ) .Porównania ,własne doświadczenia .

Do miasta automat. Na trasę wszystko jedno. Czyli też automat bo trzeba na trasę z miasta wyjechać. ?

Do aktywnej sportowej jazdy lepiej manual. Albo automat BMW, zrobi to samo albo i lepiej. ?

Ja od 13 lat tylko automatami jeżdżę. Ale jak mam akurat wóz z wajchą to się nie gniewam i umiem obsłużyć. Biorąc jednak pod uwagę korki poranne dla siebie zawsze wybiorę tylko automat.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Grzegorz7 napisał:

Nie wykazałeś.

Większość ładowania odbywała by się w nocy gdy spada zapotrzebowanie na energię średnio o 30%.  To na dzień dobry pokryło by 60-70% zapotrzebowania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może teraz coś o skrzyniach biegów .Automaty kontra manuale ,klasyczne automaty ( 8 ,9, 10 biegowe ) ,skrzynie dwusprzęgłowe  ( mokre i suche ) .

Dobre zestawienie/ porownanie po przetlumaczeniu przez Google?)

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, Zbig said:

Większość ładowania odbywała by się w nocy gdy spada zapotrzebowanie na energię średnio o 30%.  To na dzień dobry pokryło by 60-70% zapotrzebowania.

Lansowana dziś fotowoltaika jak na złość w nocy nie chce pracować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, Grzegorz7 napisał:

...to niemożliwe...

Niemożliwe, niemożliwe... Fiat Panda Elettra miał akumalatory zamiast tylnych siedzeń, v-max 70km/h, 0-100km/h ponad 10s i zasięg 100km. W roku 1990 auta typu Leaf czy Tesla też nie były możliwe. Co przyniesie rok 2050? Ja, jeśli jeszcze będę, to już chyba tylko pasażerem.

11 godzin temu, il Dottore napisał:

...ponad 1000km...

Suchy prowiant i siusiu w butelkę?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Zbig napisał:

To jest w większości hybryd i jest bardzo dobre - silnik spalinowy pracuje w warunkach quasi laboratoryjnych, można dowolnie transferować nadwyżkę obrotów lub momentu silnika spalinowego na moment i obroty elektrycznego, w efekcie masz płaski moment od zera, nie potrzeba skrzyni biegów, sprzęgła, rozrusznika ani turbo.

tia i w efekcie masz gównianą japońską zamuloną furmankę. Nie wiem czy zauważyłeś ale niektóre koncerny mają zupełnie inne podejście do tematu a toyota udostępniła technologię bo już sama zauważyła że nikt nie jest nią zainteresowany.

11 godzin temu, szymon1977 napisał:

Hybrydy? Ślepy zaułek. Patrząc na tempo rozwoju aut elektrycznych, już niedługo będą mięć przeciętny zasięg większy, niż przeciętna wytrzymałość przeciętnego kierowcy. A nawet jeśli robić sztafetę, to raz na jakiś czas zatrzymać się trzeba. Rosnąca popularność sprawi, że każde miejsce parkingowe, przy każdym przydrożnym barze, wyposażone będzie w gniazdko do ładowania.

kwestia sporna, 2.0 litry turbo wspomagane elektrykiem o mocy 400 koni w fajnym cupe ? zobacz co zrobiło audi czy bmw, potem volvo dając mocną benzynę i na sam tył mocnego elektryka. To nie jest głupie rozwiązanie, eliminując klasyczny napęd na cztery koła zyskujesz miejsce i wagę na napęd elektryczny. Masz wszystko co chcesz, po za tym elektrykiem możesz jechać nawet ponad 100kmh i w efekcie taka BMW serii 3 na samym elektryku osiąga setkę w około 11 sekund. Klasyczna hybryda faktycznie nie ma przeszłości ale koncerny już to wiedza.

Mnie martwi żywotność takich rozwiązań, z jednej strony baterie z drugiej silnik spaliny, kwestia oleju itd.  Auta elektryczne mają jeden podstawowy problem.. długie ładowanie.

11 godzin temu, stench napisał:

Jeżdxisz tym np BMW i3 a w garażu stoi M3.

które po roku stania nadaje się do remontu a jak nie to z zastania i tak prowadzi się co najmniej słabo.

5 godzin temu, misiomor napisał:

Tylko że na rynku hybryd BMW nie istnieje w porównaniu do Toyoty i Hondy.

"M" to też hybryda... więcej tego spotkasz na drogach niż toyot

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, fetek napisał:

...2.0 litry turbo wspomagane elektrykiem o mocy 400 koni w fajnym cupe ?

Tak... ale ja sprowadzam auto z piwrotem do roli środka transportu.

18 minut temu, fetek napisał:

taka BMW serii 3 na samym elektryku osiąga setkę w około 11 sekund.

Fiat 500e w 9s. 

-----

1 godzinę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

To może teraz coś o skrzyniach biegów .Automaty kontra manuale...

Biorąc pod uwagę ułomność dzisiejszych silników (przed i po turbo nic się nie dzieje), która wymusza zwiększenie liczby biegów (dwukrotne jeśli wziąć pod uwagę nowoczesny auto w aucie wyższej klasy, i klasyczne 4 biegi), to manual nie ma racji bytu. Zimny pot oblewa mnie ze strachu, gdy tematyka dyskusji przywołuje wspomnienie trafiania biegami we właściwe obroty w 207 1.4HDi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, fetek said:

"M" to też hybryda...

Chciałem się dowiedzieć jaka jest zasada działania hybrydy BMW. Wrzucam w youtube "BMW hybrid explained" i widzę same materiały reklamowe ew. jakichś fanbojów. W przypadku Toyoty i Hondy znaleźli się niezależni fachowcy, którym chciało się coś powiedzieć na ten temat w rzeczowy i przystępny sposób.

Poza tym M to jest zabawka. Japońskie hybrydy są produkowane i sprzedawane masowo. Prius ma od lat renomę wśród taryfiarzy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, szymon1977 napisał:

Tak... ale ja sprowadzam auto z piwrotem do roli środka transportu.

ale to dalej jest transport, kiedyś czytałem dość obszerny test "do czego się nadaje hybryda" i niestety wyszło że do niczego, w każdym aspekcie eksploracja będzie droższa niż typowego silnika spalinowego. Oczywiście w teście nie uwzględniono bardzo dobrych silników turbodoładowanych tylko wolnossące klocki.

27 minut temu, szymon1977 napisał:

Fiat 500e w 9s. 

bmw to pełnowartościowe auto z doładowanym silnikiem spalinowym i nie koniecznie najefektywniejsze rozwiązanie, o nim pisałem bo je testowałem.

15 minut temu, misiomor napisał:

Poza tym M to jest zabawka. Japońskie hybrydy są produkowane i sprzedawane masowo. Prius ma od lat renomę wśród taryfiarzy.

Każde mocniejsze volvo z AWD to też hybryda, zgoda skośni mają wypracowaną renomę i robią to od lat dlatego każdy normalny wie że to się nadaje co najwyżej na taksówkę. Co z tego że mam silnik elektryczny jak obok dali wyjca, który robi wir w baku i ledwie co się odpycha ? przy bezstopniowym przeniesieniu napędu jeździsz ze stoperami i maseczce.

Tu chcąc kupić mocniejsze auto kupujesz hybrydę bo nie masz wyboru, tam kupujesz hybrydę z wyboru... ciekawe czego się sprzeda więcej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, fetek napisał:

tia i w efekcie masz gównianą japońską zamuloną furmankę. Nie wiem czy zauważyłeś ale niektóre koncerny mają zupełnie inne podejście do tematu a toyota udostępniła technologię bo już sama zauważyła że nikt nie jest nią zainteresowany.

W skrócie - nie jesteś na bieżąco ?

Czas zrezygnować z paradygmatu garbatego momentu i przywiązania silnika na sztywno do kół.

Toyota już nie rozwija tematu hybryd, one już mają wyłącznie generować przychód, tylko skupiła się na elektrykach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, fetek said:

Każde mocniejsze volvo z AWD to też hybryda, zgoda skośni mają wypracowaną renomę i robią to od lat dlatego każdy normalny wie że to się nadaje co najwyżej na taksówkę.

Tu chcąc kupić mocniejsze auto kupujesz hybrydę bo nie masz wyboru, tam kupujesz hybrydę z wyboru... ciekawe czego się sprzeda więcej.

Hybrydy w mocniejszych wozach są głównie z powodu norm emisji, a nie że są lepsze. To znaczy ja nie mam nic przeciwko rozwiązaniom minimalnie hybrydowym - mały silniczek bezszczotkowy sprzężony z silnikiem głównym, robiący jednocześnie za rozrusznik i alternator, z napędem całego osprzętu też silnikami AC, bez paska osprzętu. To jest prawdziwy postęp techniczny, w kierunku również niezawodności. Tym niemniej większa moc w elektryce (plus coś do gromadzenia energii) to już problemy chociażby z masą i zużyciem opon.

Hybryda nadaje się jako drynda do miasta - np. Prius. Jednak w samochodzie o wyższych osiągach to pomyłka, do czasu jak zrobią to na turbinie gazowej. Koszty serwisowe tych hybryd będą zabójcze, a wartość odsprzedaży żadna.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiomor napisał:

Lansowana dziś fotowoltaika jak na złość w nocy nie chce pracować.

Moje auto stoi pn-pt od 8 do 16 na parkingu i może się ładować tak samo jak w nocy, ze zwykłego gniazdka.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@misiomor jeździłeś hybrydową Toyotą? Ja hybrydowym Aurisem przejechałem 180tys.km (obecnie auto ma ponad 250tys.km przebiegu) i co mogę powiedzieć? Bajki opowiadasz i wprowadzasz ludzi w błąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybrydy w mocniejszych wozach są głównie z powodu norm emisji, a nie że są lepsze. To znaczy ja nie mam nic przeciwko rozwiązaniom minimalnie hybrydowym - mały silniczek bezszczotkowy sprzężony z silnikiem głównym, robiący jednocześnie za rozrusznik i alternator, z napędem całego osprzętu też silnikami AC, bez paska osprzętu. To jest prawdziwy postęp techniczny, w kierunku również niezawodności. Tym niemniej większa moc w elektryce (plus coś do gromadzenia energii) to już problemy chociażby z masą i zużyciem opon.
Hybryda nadaje się jako drynda do miasta - np. Prius. Jednak w samochodzie o wyższych osiągach to pomyłka, do czasu jak zrobią to na turbinie gazowej. Koszty serwisowe tych hybryd będą zabójcze, a wartość odsprzedaży żadna.



To ja mam taka wspomagajaca start-stop i dojezdzanie “bez gazu”.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, przmor said:

@misiomor jeździłeś hybrydową Toyotą? Ja hybrydowym Aurisem przejechałem 180tys.km (obecnie auto ma ponad 250tys.km przebiegu) i co mogę powiedzieć? Bajki opowiadasz i wprowadzasz ludzi w błąd.

Co konkretnie napisałem nie tak o hybrydowych Toyotach?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez misiomor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego że hybryda tylko do miasta, że głośna, że zamula, że w trasie więcej pali od klasycznego auta zaczynając a na kwestiach technicznych jeśli chodzi o działanie napędu hybrydowego Toyoty kończąc. O hybrydzie Hondy ani innych producentów nie wypowiadam się bo ich nie znam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że głośna i zamula to chyba ktoś inny pisał. Przepał w trasie jest faktem - część napędu z silnika idzie przez elektrykę, która ma mniejszą sprawność niż mechaniczne przekładnie. Za to w mieście są zyski w postaci KERS-owania oraz braku konieczności przełączania biegów.

Co napisałem nie tak w kwestiach technicznych odnośnie zasady działania napędu Toyoty?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
13 godzin temu, il Dottore napisał:

jeszcze żony elektryk... gdzie to wszystko pomieścić? No ale bogatemu kto zabroni? ?

No ja na szczęście nie jestem bogaty i musi mi wystarczyć 1 samochód na wszystkie okazje. ?

Bo elektryki mają sens tam gdzie robisz skok na jakąś kasę: dofinansowania z budżetu, darmowe parkingi i ładowanie czy zakaz wjazdu "tradycyjnych spalinowych" do jakiś stref. Na zasadzie zimnej kalkulacji ceny produkcji, zakupu i utylizacji to traci sens.

3 godziny temu, misiomor napisał:

Lansowana dziś fotowoltaika jak na złość w nocy nie chce pracować.

Bo fotowoltanika czy elektrownie wiatrowe w naszych warunkach też są opłacalne jak robisz skok na kasę czyli dofinansowanie . Całkiem jak samochody elektryczne.

2 godziny temu, fetek napisał:

Każde mocniejsze volvo z AWD to też hybryda, zgoda skośni mają wypracowaną renomę i robią to od lat dlatego każdy normalny wie że to się nadaje co najwyżej na taksówkę. Co z tego że mam silnik elektryczny jak obok dali wyjca, który robi wir w baku i ledwie co się odpycha ? przy bezstopniowym przeniesieniu napędu jeździsz ze stoperami i maseczce.

Ładowanie wszędzie silników elektrycznych to wykorzystanie trendu, że samochody hybrydy mogą coś tam więcej czego dla zwykłych  będzie zakaz ( strefy wjazdu, klasa emisji spalin, ubezpieczenia).

3 godziny temu, fetek napisał:

kwestia sporna, 2.0 litry turbo wspomagane elektrykiem o mocy 400 koni w fajnym cupe ?

No właśnie, bez elektryki zyskamy samochód tańszy, lżejszy, fajniej się prowadzący, o mniejszej ilości elementów, które mogą się popsuć, i z mniejszą ilością części które popsują sie na pewno po kilku latach. Zamiast elektryki wagowo wejdzie tam silnik 3.0 6 cylindrów 500 koni.

3 godziny temu, fetek napisał:

po za tym elektrykiem możesz jechać nawet ponad 100kmh i w efekcie taka BMW serii 3 na samym elektryku osiąga setkę w około 11 sekund

BMW i3 przyspiesza w koło 7 sekund, ale silnik spalinowy możesz tak katować w nieskończoność, a elektrykiem po 3 próbach masz puste aku i możesz doturlać się do ładowania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
2 godziny temu, przmor napisał:

jeździłeś hybrydową Toyotą? Ja hybrydowym Aurisem przejechałem 180tys.km (obecnie auto ma ponad 250tys.km przebiegu) i co mogę powiedzieć?

Ale wszędzie Toyota opowiada, że hybrydą jeździ się inaczej, spokojniej , dostojniej, poważniej. Generalnie po dziadkowemu. Wtedy możesz odczuć korzyści płynące z osiadania hybrydy ( niższe spalanie w mieście ). Wiele osób nie chce tak jeździć i potrzebuje czegoś do szybkiego przelotu na trasach szybkiego ruchu i autostradach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy.

25 minutes ago, stench said:

Ale wszędzie Toyota opowiada, że hybrydą jeździ się inaczej, spokojniej , dostojniej, poważniej. Generalnie po dziadkowemu. Wtedy możesz odczuć korzyści płynące z osiadania hybrydy ( niższe spalanie w mieście ). Wiele osób nie chce tak jeździć i potrzebuje czegoś do szybkiego przelotu na trasach szybkiego ruchu i autostradach.

Top Gear zrobili kiedyś test - Prius na torze, usiłujący pojechać tak szybko jak się da. Za nim bez wysiłku trzymało się BMW, chyba V8 z klasycznym silnikiem. I BMW miało niższe zużycie paliwa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, stench napisał:

Ale wszędzie Toyota opowiada, że hybrydą jeździ się inaczej, spokojniej , dostojniej, poważniej. Generalnie po dziadkowemu. Wtedy możesz odczuć korzyści płynące z osiadania hybrydy ( niższe spalanie w mieście ). Wiele osób nie chce tak jeździć i potrzebuje czegoś do szybkiego przelotu na trasach szybkiego ruchu i autostradach.

Ale do rzeczy. Brat mówi, że jego hybrydą z dopuszczalnymi na polskich drogach prędkościami, bez problemu się da. Tych co chcą jeździć szybciej nie trzeba brać pod uwagę... choć bardzo łatwo, bo można ustawić ogranicznik prędkości na dopuszczalną+5. A nawet w Niemczech jeżdżących szybciej, niż dopuszczalna w Polsce jest tak niewielu, że można ich po prostu olać, i niech sami sobie szukają soełnienia własnych kaprysów poza masową motoryzacją.

Demonizujesz problem, którego nie ma. To wszystko. Bo jak ktoś zbyt szybko jeździ, to prawo jazdy należałoby mu odebrać, a nie dawać narzędzie, do zbyt szybkiej jazdy.

51 minut temu, stench napisał:

Ale wszędzie Toyota opowiada, że hybrydą jeździ się inaczej, spokojniej , dostojniej, poważniej. Generalnie po dziadkowemu.

Ale to nie wyklucza dobrego czasu od A do B. Tak jeździ każdy dobry kierowca, nawet Ci robiący dobre czasy w WRC.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@misiomor jeździłeś hybrydową Toyotą? Ja hybrydowym Aurisem przejechałem 180tys.km (obecnie auto ma ponad 250tys.km przebiegu) i co mogę powiedzieć? Bajki opowiadasz i wprowadzasz ludzi w błąd.



Ja probowalem Lexusy hybrydowe - nie bylem zadowolony, prowadzenie slabe, dynamika slaba, wykonczenie slabsze jak konkurencyjne samochody.

Moze trzeba bylo kable wymienic na audiofilskie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, misiomor napisał:

Top Gear zrobili kiedyś test - Prius na torze, usiłujący pojechać tak szybko jak się da. Za nim bez wysiłku trzymało się BMW, chyba V8 z klasycznym silnikiem. I BMW miało niższe zużycie paliwa

I czego to dowodzi poza tym że goście z Top Gear to kompletne palanty?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Porównanie spalania benzyny , dizla i hybrydy.

Dizel 2.0 , benzyna 1.5 i hybryda Toyoty

W skrócie spalają tyle samo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, stench napisał:

W skrócie spalają tyle samo.

W mieście lepiej hybrydą, na trasie dieslem. Ale "at the end of the day" wszystko się uśrednia i wychodzi podobnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ze uzywa sie samochodu glowinie na trasie lub w miescie - wtedy lepiej dopasowac pojazd do potrzeb.

 

 

Nic nie zmienia faktu ze samochody wiekszosc osob kupuje oczami. Przod i tyl samochodu czesto kojarzy sie (tak jest projektowany) z twarza. Sa takie ktore lubimy bardziej i takie co lubimy mniej ;)

 

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wszędzie Toyota opowiada, że hybrydą jeździ się inaczej, spokojniej , dostojniej, poważniej. Generalnie po dziadkowemu. Wiele osób nie chce tak jeździć i potrzebuje czegoś do szybkiego przelotu na trasach szybkiego ruchu i autostradach.

Nie jezdzilem tym, ale nie wyglada to na dziadkowe jezdzenie. Do szybkiego przelotu wystarczy

Tycan: w 2,8s do 100kmh

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.