Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

Co to za "pomnik"? A może to Twój sekret i nam nie zdradzisz?

Pozostałości fabryki Philips-LG.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny filmik, tłumaczący dlaczego elektryki nie zastąpią silniki spalinowe w bliższym czasie, czy w ogóle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy amerykański Pickup Truck z silnikiem hybrydowym. Od razu jak należy, ponieważ tym pierwszym jest Ford F-150 -  wciąż najlepiej sprzedający się Pickup Truck w USA.  Początkowo zakładano, że do najnowszej edycji F-150 użyją tradycyjnego silnika 4.8L V8 z technologią hybrydową, jednak Ford zdecydował się na hybrydę 3.3L z Explorera śmigającą też w zmodernizowanej wersji w policyjnych Interceptorach. Na 2021 rok oficjalnie zaprezentowano zupełnie nowy silnik dla F-150 i jest nim jednostka hybrydowa o pojemności 3.5L V6 Power Boost - zasięg na pełnym zbiorniku ok. 700 mil. Kiedy pojawi się pierwszy pełny elektryk...??? Mówią, że już w 2022 roku.

a3f226fee711602a4ddf5de2731fd312x.jpg 003-all-new-2021-ford-f150-powerboost-hy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ivan Nikitin napisał:

Fajny filmik, tłumaczący dlaczego elektryki nie zastąpią silniki spalinowe w bliższym czasie, czy w ogóle.

fajnie koleś to zobrazował

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryki to przyszlosc czy tego chcemy czy nie. Jak tylko zostanie rozwiazany problem przechowywania energii i ladowania nic ich nie zatrzyma.

Emisje: Europa sie ogranicza na czym kozystaja kraje nie ograniczajace sie (zobaczcie z jakiego kraju wiekszosc szkla z Ikeii pochodzi).

Chiny, Indie, Ameryka, Rosja : truly i truc beda.

Sztuka by utrzymac miejsca pracy i ograniczas emisje. Zadna to sztuka przemysl polozyc i kupowac od kogos kto ma w nosie emisje.

Paliwa kopalniane obecnie sa latwo dostepne i tak wygodne (tankowanie to 5 min) - ale ida zmniany, najpierw hybrydy potem pelne elektryki.

Baterie sie starzeja i traca pojemnosc, sa drogie w recyklingu, nie wydaje mi sie aby na utrate pojemnosci byla gwarancja.










Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ivan Nikitin napisał:

Fajny filmik, tłumaczący dlaczego elektryki nie zastąpią silniki spalinowe w bliższym czasie, czy w ogóle.
 

Kolejne z niezliczonych pier....nie o Szopenie przez anonimowego internetowego mędrca, który tradycyjnie zapomniał o paru istotnych faktach...

16 minut temu, file-moon napisał:

Baterie sie starzeja i traca pojemnosc, sa drogie w recyklingu, nie wydaje mi sie aby na utrate pojemnosci byla gwarancja.

Czyli po ile konkretnie ten recykling?

Prędzej się te wysilone turbo srurbo silniki rozlecą niż bateria zacznie istotnie tracić pojemność.  Niedawno robili tzn. chcieli porównać Golfa TSI. z A-Classe na dystansie 300 tys km no i test się skończył na 250 tys wraz z silnikiem Golfa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Prędzej się te wysilone turbo srurbo silniki rozlecą niż bateria zacznie istotnie tracić pojemność

nie no silniki ten rok wytrzymują... baterie nie koniecznie, silniki elektryczne z resztą też są cholernie awaryjne.

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Niedawno robili tzn. chcieli porównać Golfa TSI. z A-Classe na dystansie 300 tys km no i test się skończył na 250 tys wraz z silnikiem Golfa.

jak już to prawie 290 tyś km nie 250, jak na jeden z najgorszych silników  poprzedniej generacji to wynik rewelacyjny. Zastanawia mnie tylko wymiana skrzyni i wyciek oleju... z suchej skrzyni (!!!!???).. taki test dla debili.

Nie wierzę że WG wytrzymał nawet 100 tyś km a słowa o tym nie napisali.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, file-moon napisał:

Sztuka by utrzymac miejsca pracy i ograniczas emisje.

Ciekawie co zrobili w Holandii - ograniczyli max prędkość na autostradach do 100km/g. W przypadku mojego samochodu to oznacza zużycie na poziomie 5l. Dla porównania: w Niemczech i Polsce zużycie na autostradzie oscyluje w okolicach 8 litrów. Przyczyna nie tylko w niższej prędkości ale bardziej równomiernej jeździe, które ono powoduje.

Nie wiem czy się spisze w kraju gdzie pomiędzy dużymi miastami jest więcej niż 20km.

 

1 godzinę temu, file-moon napisał:

nie wydaje mi sie aby na utrate pojemnosci byla gwarancja.

Z tego co wiem, Toyota daje do 10 lat (5 w cenie, 5 dodatkowych lat za 200zł rocznie).

Amerykanie w 2011 przetestowali 10 letnie Priusy z przebiegiem powyżej 200 tys mil. Spalanie prawie nie róźniło się od spalania nowych samochodów, więc baterie trzymają większość swojej pojemności przez ten okres.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Kolejne z niezliczonych pier....nie o Szopenie przez anonimowego internetowego mędrca, który tradycyjnie zapomniał o paru istotnych faktach...

sam jesteś piernik filozof od siedmiu boleści więc przyganiał kocioł garnkowi.

Teraz, Ivan Nikitin napisał:

Ciekawie co zrobili w Holandii - ograniczyli max prędkość na autostradach do 100km/g. W przypadku mojego samochodu to oznacza zużycie na poziomie 5l. Dla porównania: w Niemczech i Polsce zużycie na autostradzie oscyluje w okolicach 8 litrów. Przyczyna nie tylko w niższej prędkości ale bardziej równomiernej jeździe, które ono powoduje.

Nie wiem czy się spisze w kraju gdzie pomiędzy dużymi miastami jest więcej niż 20km.

zapomniałeś dodać że tam masz 5 pasów i brak możliwości wyprzedzania.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fetek napisał:

prawie 290 tyś km, jak na jeden z najgorszych silników  poprzedniej generacji to wynik rewelacyjny.

Też czytałem ten test i zgadzam się, że wynik jest bardzo dobry. W testach Auto-bild/Auto-świat mnie nie podoba brak statystyki. Mógł im trafić udany (albo odwrotnie) egzemplarz, ale oni robią wnioski o całym modelu. Jednak kupując samochód chce się wiedzieć jak on spisuje dla 90% użytkowników, a nie dla jednego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ivan Nikitin napisał:

Z tego co wiem, Toyota daje do 10 lat (5 w cenie, 5 dodatkowych lat za 200zł rocznie).

Amerykanie w 2011 przetestowali 10 letnie Priusy z przebiegiem powyżej 200 tys mil. Spalanie prawie nie róźniło się od spalania nowych samochodów, więc baterie trzymają większość swojej pojemności przez ten okres.

pod warunkiem corocznego serwisu bakterii. Układ w hybrydzie to inne prądy inne napięcia, nie występują problemy przegrzewania i nie są niszczone poprzez pseudo szybkie ładowanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, fetek napisał:

zapomniałeś dodać że tam masz 5 pasów i brak możliwości wyprzedzania.

5 pasów w niektórych miejscach mają, ale znaków o zakazie wyprzedzania nie widziałem. No i przy mnie samochody z tablicami NL spokojnie wyprzedzały wolnejsze.

5 pasów nie ma chociażby na autostradzie w kierunku Hanowera. Tylko 2 jak na polskiej ekspresówce.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Ivan Nikitin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ivan Nikitin napisał:

Też czytałem ten test i zgadzam się, że wynik jest bardzo dobry. W testach Auto-bild/Auto-świat mnie nie podoba brak statystyki. Mógł im trafić udany (albo odwrotnie) egzemplarz, ale oni robią wnioski o całym modelu. Jednak kupując samochód chce się wiedzieć jak on spisuje dla 90% użytkowników, a nie dla jednego.

ja przeczytałem tylko jeden akapit i miałem dosyć. CAX/CAXA same w sobie są pancerne ale osprzęt siada na potęgę w efekcie czego niszczy silnik.

2 minuty temu, Ivan Nikitin napisał:

5 pasów w niektórych miejscach mają, ale znaków o zakazie wyprzedzania nie widziałem.

chodziło mi o "krawężniki" między pasami, nie wiem jak się to nazywa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fetek napisał:

Układ w hybrydzie to inne prądy inne napięcia, nie występują problemy przegrzewania i nie są niszczone poprzez pseudo szybkie ładowanie.

Piszę o testach, które widziałem. Chętnie dowiem się o innych testach z większą liczbą samochodów i wykonanych nie przez producentów.

5 minut temu, fetek napisał:

chodziło mi o "krawężniki" między pasami, nie wiem jak się to nazywa.

To jest oddzielony zjazd z autostrady. Na warszawskiej obwodnice zamiast krawężnika jest zamontowany metalowy płot przy zjazdach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, jest Ivan - opowiedz nam coś o sobie! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, fetek napisał:

silniki elektryczne z resztą też są cholernie awaryjne.

Oj uważaj bo Cię jakiś kolejarz śmiechem zabije, albo co gorsza motorniczy...

40 minut temu, fetek napisał:

sam jesteś piernik filozof od siedmiu boleści więc przyganiał kocioł garnkowi.

No i słoma z bucików wylazła, jak to zwykle.  Szukaj dalej wiedzy po internetach, na pewno znajdziesz.

37 minut temu, Ivan Nikitin napisał:

Piszę o testach, które widziałem. Chętnie dowiem się o innych testach z większą liczbą samochodów i wykonanych nie przez producentów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )


Właścicieli Tesli się cieszą:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po ile konkretnie ten recykling?
Prędzej się te wysilone turbo srurbo silniki rozlecą niż bateria zacznie istotnie tracić pojemność.  Niedawno robili tzn. chcieli porównać Golfa TSI. z A-Classe na dystansie 300 tys km no i test się skończył na 250 tys wraz z silnikiem Golfa.



Jesli jest tak dobrze to dlaczego gwarancji nie ma na pojemnosc?

Druga sprawa jak sie ogniwo uszkodzi to trzeba czekac az sie wypali bo zgasic tego nie sposob.


Ja mysle ze elektryki to przyszlosc - moim zdaniem jeszcze nie sa gotowe by przejac paleczke teraz ale juz niebawem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, file-moon napisał:

Jesli jest tak dobrze to dlaczego gwarancji nie ma na pojemnosc?

Z podobnych powodów, z których nie ma gwarancji na wysokość spalania l/100 km

5 minut temu, file-moon napisał:

Ja mysle ze elektryki to przyszlosc - moim zdaniem jeszcze nie sa gotowe by przejac paleczke teraz ale juz niebawem.

Widać pewne ruchy, które wskazują na przechodzenie z poziomu badań laboratoryjnych na poziom wdrożenia technologii produkcji. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zbig napisał:

Oj uważaj bo Cię jakiś kolejarz śmiechem zabije, albo co gorsza motorniczy...

Tia... sam się powołujesz na ludzi, którzy wymieniają olej w suchej skrzyni... kolorowe pisemka itd

Godzinę temu, Zbig napisał:

No i słoma z bucików wylazła, jak to zwykle.  Szukaj dalej wiedzy po internetach, na pewno znajdziesz.

nie szukam, w przeciwieństwie do Ciebie mam styczność z autami o których rozmawiamy.

Godzinę temu, Zbig napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

znowu prasa kolorowa i symulacje bo nawet nie testy... z życia 80% baterii to przebieg około 200 tyś km, im więcej korzystamy z szybkiego ładowania tym mocniej degradujemy baterię, do tego dochodzą problematyczne aktualizacje i kilkadziesiąt rewizji samych akumulatorów.

Co do samej analizy to przypominam że soft bardzo ładnie markuje realne zasięgi i stan akumulatorów.

55 minut temu, Ivan Nikitin napisał:

Właścicieli Tesli się cieszą:)

Nawet BMW zastosowało lepszą i bardziej trwałą technologię. Ta sama analiza mówi o sprawności rzędu 90% w tesli i 95% w BMW

no ale kto wieży dziennikarzom..

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fetek napisał:

znowu prasa kolorowa

Niecierpliwie czekam na Twoje cytowania czarno-białej.

35 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Pierdolenie bez sensu aby coś wyskrobać   

Klik i znikasz

Godzinę temu, fetek napisał:

Tia... sam się powołujesz na ludzi, którzy wymieniają olej w suchej skrzyni... kolorowe pisemka itd

Bo Ty rozumiem czytujesz wyłącznie czarno-białe, pewnie drukowane na powielaczu?  Nie bądź śmieszny.

Godzinę temu, fetek napisał:

Nawet BMW zastosowało lepszą i bardziej trwałą technologię. Ta sama analiza mówi o sprawności rzędu 90% w tesli i 95% w BMW

Gdzie ta analiza?  Kto ją robił, jaką metodologią?

Godzinę temu, fetek napisał:

nie szukam, w przeciwieństwie do Ciebie mam styczność z autami o których rozmawiamy

Tak na pewno, jesteś motoryzacyjnym świętym Mikołajem i obskakujesz w jeden dzień wszystkie fabryki i serwisy na całym świecie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fetek napisał:

Co do samej analizy to przypominam że soft bardzo ładnie markuje realne zasięgi i stan akumulatorów.

Takie kłamstwo w samochodzie ma krótkie nóżki bo jeździ się po realnych i zazwyczaj dobrze sobie znanych dystansach które nie są z gumy i nie podlegają gwałtownym zmianom jak natężenie transferu danych w przypadku telefonu lub komputera.  A dobrze skonstruowane badanie naukowe omija takie rafy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ivan - w jakim jeszcze języku piszesz na Insta oprócz polskiego? ?

Foto własne, auto - nie!  ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Ivan Nikitin napisał:

Ciekawie co zrobili w Holandii - ograniczyli max prędkość na autostradach do 100km/g. W przypadku mojego samochodu to oznacza zużycie na poziomie 5l. Dla porównania: w Niemczech i Polsce zużycie na autostradzie oscyluje w okolicach 8 litrów. Przyczyna nie tylko w niższej prędkości ale bardziej równomiernej jeździe, które ono powoduje.

Nie wiem czy się spisze w kraju gdzie pomiędzy dużymi miastami jest więcej niż 20km.

Spisze się doskonale! Różnicy w czasach przejazdu będzie w większości niezauważalna, zużycie paliwa i emisja spalin wyraźnie mniejsza, ilość tragicznych wypadków przy dużych prędkościach spadnie.

Łyżka dziegciu, to że wbrew pozorom ruch się nie uspokoi. Będą ciągłe wymiany pasów ruchu pomiędzy tymi, co na tempomacie jadą 99km/h i 100km/h, do tego dojdą kozaki co pędzą 101km/h. Tak to wygląda w UK, gdzie dopuszczalna jest i tak nieco wyższa bo wynosi 112km/h.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisze się doskonale! Różnicy w czasach przejazdu będzie w większości niezauważalna, zużycie paliwa i emisja spalin wyraźnie mniejsza, ilość tragicznych wypadków przy dużych prędkościach spadnie


W takim razie popieram. Mam samochód, kupiony do upalania na torze, ale uważam, że na drogach publicznych trzeba jeździć przepisowo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ivan Nikitin napisał:

Mam samochód, kupiony do upalania na torze...

A to ja popieram. Wracając do tematu, to jedyne z czym tak naprawdę koliduje zmniejszenie dopuszczalnych prędkości, to wybujałe ego nadętych buców, dowartościowujących się na drogach publicznych szybką jazdą swoim V6, V8...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że od prędkości 100km/h dużo bardziej bezpieczna jest prędkość 10km/h.

I tyle bym dał w miastach. A na autostradzie max 20km/h.

Skretyniałe lewactwo wszystko doprowadzi do absurdu. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 33

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.