Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, fetek napisał:

...nie znasz parametrów auta...

Powtórzę bo umknęło:

13 godzin temu, szymon1977 napisał:

...trzeba się mooocno napracować, żeby odnaleźć i wpisać wszystkie niezbędne dane...

 

2 godziny temu, fetek napisał:

...nie jesteś w stanie tego policzyć...

Pudło! Bo im więcej parametrów teoretyczne rozważania uwzględniają, tym bardziej wynik będzie zbliżony do rzeczywistości.

2 godziny temu, fetek napisał:

napęd, zwłaszcza 4x4 przy wysokich prędkościach są dla silnika bardzo dużym obciążaniem

Program Cartest uwzględnia rodzaj napędu, ale uwierz, że ponieważ opór powietrza rośnie do kwadratu prędkości, to przy 300km/h wszystkie pozostałe opory są tak małe, że można je całkowicie pominąć.

2 godziny temu, fetek napisał:

291kmh i zabrakło przełożenia

Seryjny Polonez, opony 185r13, 5bieg, 6500obr/min, 190km/h... ale było z górki, mróz, a w plecy wiał wiatr.

2 godziny temu, fetek napisał:

Jak widzisz cytowana w temacie matematyka i kolorowa prasa oraz auta seryjne pokazują zupełnie co innego...

Nie widzę żeby matematyka mówiła co innego, a kolorowa prasa to się nie nadaje nawet do... choć w sumie też potwierdza to, o czym mówię.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tomek6 napisał:

Prędkość z licznika ??? co to ma być.

W latach 90 nie było lepszego sposobu, dlatego wskazanie licznika trzeba było porównać z teoretycznym obliczenien uwględniającym obroty, przełożenie i rozmiar opon.

Ale dziś? Mój samochód, będący nadal w produkcji, przekłamuje o jakieś 7%. Przekłamuje bo musi, inaczej nie dostałby homologacji. No i gdybym rozbujał się do licznikowych 300, to rzeczywista byłaby 280. Biorąc pod uwagę opór powietrza rosnący do kwadratu prędkości jest to przepaść. Bo aby z 280 rozbujać się do 300, potrzeba dodatkowo jakieś 50-100KM.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Seryjny Polonez, opony 185r13, 5bieg, 6500obr/min, 190km/h... ale było z górki, mróz, a w plecy wiał wiatr.

pier**le z tobą gadać, nie wiem kto Cie skrzywdził ale jak w życiu codziennym jesteś taki niedowartościowany filozof teoretyk to współczuje Twojej rodzinie. Z życia chyba też jesteś zadowolony, przepisy złe, auta złe, stare trupy za drogie  a najlepiej wrócić do głębokiej komuny.

1 godzinę temu, tomek6 napisał:

Prędkość z licznika ??? co to ma być.

tak ja podałem prędkość licznikową więc te 32x kmh należy traktować z przymrużeniem oka, tak samo jak moc auta, która była teoretyczna (ostatni mod nie był hamowany).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, fetek napisał:

...niedowartościowany filozof teoretyk...

Otrząśnij się kolego! Ja tylko nieco bardziej się zagłębiłem w bzdury wymyślane na podst filmików z YT. Może i w tym swoim 3.0TDI faktycznie z pomocą górki, wiatru, temperatury i ciśnienia zobaczyłeś na liczniku prawie 330, ale rzeczywiście raczej nie przebiłeś 300, a prędkość maksymalna określona zgodnie z normami przy 420KM to raczej 290. Zakładając oczywiście farta, że fabryczne przełożenia skrzyni i dyfra ku temu sprzyjały.

8 godzin temu, fetek napisał:

...pier**le z tobą gadać...

Przykro mi kolego, ale ja swoje praktyczne doświadczenie mogę teoretycznie wyjaśnić, a dlaczego Ty powielasz tylko internetowe bajki już wyjaśniłem. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ci Koreańczycy wyprawiają, to się w głowie nie mieści.

Trochę Seata, trochę Skody i znów kolejny kawałek rynku zostanie przez nich opanowany. To jest współczesny Volkswagen - auta dla ludzi w dobrej cenie. Nie wiadomo, czy będzie w Europie ale KIA zapowiada go jako model globalny, więc najpierw sprzedaż w krajach cywilizowanych (USA i Azja) a z czasem pewnie i na naszym zadupiu się pojawi. Jesteśmy już bowiem zadupiem świata i coraz więcej ciekawych modeli nas omija.

 

Tymczasem w Japonii dostrzeżono Yarisa Cross na lawecie... Nie wiadomo czy już rozwożą demka po salonach czy to pokazówka-reklamówka przyjechała z Francji do centrali firmy?

crrie5jk_toyota-yaris-cross-spotted-for-

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos Yaris Cross: w Japonii w salonach od września! W Europie od 2021.

Jest pierwszy dobry film pokazujący Yarisa Cross z detalami. Robił Japoniec na jakimś show samochodowym ale dał angielskie napisy. Typowy Yaris - twarde plastiki, ale przemyślany. Zwracają uwagę fajne detale - podwyższone spryskiwacze (dobre na opady śniegu), podwójna podłoga bagażnika, składanie 40:20:40 tylnych siedzeń w takim małym samochodzie, mechaniczna pamięć odsunięcia fotela, monitor martwego pola,  elektryczna klapa bagażnika, wiadomo też że w końcu Toyota opanowała Android Auto i Apple Carplay. Ciekawe, kiedy w Lexusie? ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miedzyczasie te wszystkie toyoty, kie, mazdy, ople, peugoty itd. wygladaja tak „identycznie“, ze gdyby nie mialy firmowego logo, trudno bylo by rozpoznac, co to za marka.

 

Gdzie te czasy, gdzie Syrenka zdecydowanie odrozniala sie od Wartburga albo Warszawy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, szymon1977 napisał:

Seryjny Polonez, opony 185r13, 5bieg, 6500obr/min, 190km/h... ale było z górki, mróz, a w plecy wiał wiatr.

Jako były użytkownik 2 Polonezów jestem pod wrażeniem,nawet wersja Caro 1.416V była daleka od sportowych zapędów,o bagiennym mule 1.9D nie mówiąc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, fan64 napisał:

Jako były użytkownik 2 Polonezów jestem pod wrażeniem,nawet wersja Caro 1.416V była daleka od sportowych zapędów,o bagiennym mule 1.9D nie mówiąc.

Polonez Caro 1.6 - 175 licznikowe na ssaniu. Na drugi dzień przy uruchamianiu rozsadziło tłumik ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, przemak napisał:

Polonez Caro 1.6 - 175 licznikowe...

W Caro 1.6 było o 10KM słabsze, niż w SLE.

Godzinę temu, fan64 napisał:

Caro 1.416V

Sam w sobie silnik był ciekawy, ale totalnie nie pasował do przełożeń i masy auta. O wiele przyjemniej jeździło 1.6 na gaźniku, tylko warunkiem był dobry stan techniczny i usunięcie fabrycznych niedoróbek.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Sam w sobie silnik był ciekawy, ale totalnie nie pasował do przełożeń i masy auta. O wiele przyjemniej jeździło 1.6 na gaźniku, tylko warunkiem był dobry stan techniczny i usunięcie fabrycznych niedoróbek.

Te 101KM z 1.4 po drodze słabły w starej skrzyni i jeszcze bardziej zabytkowym tylnym moście.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, fan64 napisał:

Te 101KM z 1.4 po drodze słabły w starej skrzyni i jeszcze bardziej zabytkowym tylnym moście.

Fabryczne niedoróbki w gaźniki, zarżnięte panewki wału korbowego, wyjący tylny most, mieszalnik lpg w dolocie... to wszystko sprawiało, że Polonez faktycznie miewał problem z osiągnięciem 140, a czasem 120. A zadbany mechanicznie nie odbiegał osiągami od zachodnich aut o zbliżonych parametrach.

Jeśli chodzi o 1.4 16V, to te 104KM były przy wysokich obrotach, a przy niższych było tyle co w 1.6, a może nawet mniej. Do tego totalnie źle dobrane przełożenia, i auto po prostu nie jechało. No chyba, że ktoś kręcił do 7000 na każdym biegu.

A 1.9D choć sałabiutki, to jeździł przyjemnie. Tak, jak przystało na 1.9D.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, szymon1977 napisał:

Otrząśnij się kolego! Ja tylko nieco bardziej się zagłębiłem w bzdury wymyślane na podst filmików z YT. Może i w tym swoim 3.0TDI faktycznie z pomocą górki, wiatru, temperatury i ciśnienia zobaczyłeś na liczniku prawie 330, ale rzeczywiście raczej nie przebiłeś 300, a prędkość maksymalna określona zgodnie z normami przy 420KM to raczej 290. Zakładając oczywiście farta, że fabryczne przełożenia skrzyni i dyfra ku temu sprzyjały.

Anonimowe filmy z zerowymi informacjami o projekcie nie są warte analizowania. Okolice 290 miałem po GPS na poprzednim stageu, nie pamiętam ile było na liczniku bo kończył się chyba ~260 cz 270kmh.

Przy 250kmh różnica wynosiła ~10kmh (licznik 260kmh)

Jak już pisałem że napęd był po swapie.

12 godzin temu, szymon1977 napisał:

Przykro mi kolego, ale ja swoje praktyczne doświadczenie mogę teoretycznie wyjaśnić, a dlaczego Ty powielasz tylko internetowe bajki już wyjaśniłem. 

Ty nie masz praktycznych doświadczeń, wszystko o czym piszesz jest papierową teorią. Zgrywasz mądrego a rozkładają Cie podstawy i proste problemy.

Właśnie sobie przypomniałem Twoje mądrości w kwestii dynamiki spalin. Na uniwersytecie nie było fizyki ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, fetek napisał:

...podstawy...

Proszę bardzo:

W dniu 2.08.2020 o 19:05, szymon1977 napisał:

Opór powietrza rośnie do kwadratu prędkości, i przy 330km/h jest tak duży, że wszelkie inne opory można pominąć.

Dlatego:

W dniu 3.08.2020 o 00:30, szymon1977 napisał:

Dla auta o normalnym współczynniku oporu powietrza, bez 500KM nie przeskoczysz ponad 300km/h

 

17 minut temu, fetek napisał:

Anonimowe filmy z zerowymi informacjami o projekcie nie są warte analizowania.

Ale co Ty niby chciałbyś wyanalizować, że do przezwyciężenia oporu powietrza potrzebna jest mniejsza moc, niż wynika to z praw fizyki?

13 minut temu, fetek napisał:

...w kwestii dynamiki spalin.

Błądzisz jeszcze bardziej, niż w dyskusji o prędkości maksymalnej pisząc o momemncie obrotowym silnika.

 

15 minut temu, fetek napisał:

Okolice 290 miałem po GPS... 

A ja miałem 190 seryjnym Polonezem, ale z górki na pazurki, a to jest więcej niż prędkość maksymalna samochodu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdzie nie naginam praw fizyki, po prostu nie filozofuje... mam w dupie gdybanie i narzekanie, jak powiedział nasz zniemczony kolega życie jest za krótkie. Ja już swoje przerobiłem co Cie chyba najbardziej boli. Ty nawet nie siedziałeś w aucie które na 1/4 opierdala GTR'y a inni zarywali noce by je doprowadzić do takiego stanu ale ty i tak wiesz lepiej.

Pomyśl lepiej o życiu, zainwestuj w coś co pozwoli spełniać zachcianki nie koniecznie na emeryturze. Ile można pier**lić i narzekać na własny samochód, choć nie ty narzekasz na wszystko.

I wbij sobie do tego durnego łba że w aucie turbodoładowanym moment obrotowy i dynamika spalin są ze sobą bardzo mocno powiązane.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, fetek napisał:

...w aucie turbodoładowanym moment obrotowy i dynamika spalin są ze sobą bardzo mocno powiązane.

Jeszcze raz, bo widzę, że nie dotarło:

42 minuty temu, szymon1977 napisał:
Godzinę temu, fetek napisał:

...podstawy...

Proszę bardzo:

W dniu 2.08.2020 o 19:05, szymon1977 napisał:

Opór powietrza rośnie do kwadratu prędkości, i przy 330km/h jest tak duży, że wszelkie inne opory można pominąć.

Dlatego:

W dniu 3.08.2020 o 00:30, szymon1977 napisał:

Dla auta o normalnym współczynniku oporu powietrza, bez 500KM nie przeskoczysz ponad 300km/h

-----

17 minut temu, fetek napisał:

Ja już swoje przerobiłem co Cie chyba najbardziej boli.

Szybka jazda, szybkimi samochodami, po szybkiej drodze przestała mnie kręcić, gdy Ciebie dopiero zaczynała.

17 minut temu, fetek napisał:

Pomyśl lepiej o życiu... 

Myślę, i dlatego życia nie tracę na zarabianie na drogie zabawki. Za pasję, doświadczenie i doświadczenie masz u mnie szacunek, ale tym razem piszesz zwykłe bzdury.

17 minut temu, fetek napisał:

Ty nawet nie siedziałeś w aucie które na 1/4 opierdala GTR'y... 

Nie pasjonujenie mnie to ani trochę. Propozycje przejażdżki szybkimi samochodami odmawiam, niezależnie czy mam być kierowcą czy pasażerem. Nie lubię tylko gdy ktoś się przechwala, więc czasem przewiozę go swoim "fiatem uno" po kilku zakrętach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, fetek napisał:

Ja już swoje przerobiłem...

Co jest nie tak z 1.9tdi z końca produkcji? Bo mawiają, że już nie są pancerne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Sine Metu napisał:

co to za hulajnoga za oknem?

Peugeot Metropolis?

###################################

Ciekawostka taka... W związku z coraz liczniejszymi przypadkami blokowania dróg w USA przez lewactwo, ludzie zaczęli kupować wielkie pickupy jak wściekli. Taki wóz przechodzi przez dowolną ilość lewaków jak przez masełko.  ?

1596581860680.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Sine Metu napisał:

...z ceną popłynęli.

Nie taki kozak, ale za pół ceny. Kymco to ceniona na rynku marka tajwańska (nie mylić z chińszczyzną).

images?q=tbn:ANd9GcQ2TJua5NQ9vBWQZH7A5j4

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Albo jeszcze chyba troszkę tańszy Sym (też tajwański):

29434.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

-----

Obie marki na rynku od wielu lat. Nie są to zerżnię nielegalnie kopie, a rozwinięcia licencji i własne konstrukcje. Na potwierdzenie jakości obie marki produkują całe podzespoły (np silniki) dla BMW i chyba Yamaha.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taką fazę, żeby sobie Hondę Forza 125 kupić do Polski. Oczywiście w IRL to absolutny bezsens (deszcz, deszcz, deszcz), ale w Polsce jak mam nad morze 13 minut jazdy samochodem, to powiedzmy skuterkiem będzie 25 minut. Przyjemnie tak sobie latem skuterkiem śmignąć a nie w puszce. Garaż mam własny w PL, byłoby gdzie trzymać.  

Essai-Honda-Forza-300-2018-1.jpg
                                                                                                                  

No ale wirus i cały pomysł upadł. Kasę mam odłożoną na skuter, kaski kurtki i cały bajerancki osprzęt, ale chyba pójdzie na nowy aparat i szkła.

Z tegorocznych modeli bardzo mi się jeszcze Yamaha Tricity 300 podoba. Jest to trójkołowiec (przednie zawieszenie jak w Nikenie) i dlatego, mimo większego silnika, można nim zasuwać na prawko B. Kosztuje od 35 tys cebulionów ale wygląda fenomenalnie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
10 godzin temu, szymon1977 napisał:

Co jest nie tak z 1.9tdi z końca produkcji? Bo mawiają, że już nie są pancerne.

Panewki do profilaktycznej wymiany.

 

Tu masz kopalnie wiedzy :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

25 minut temu, il Dottore napisał:

Ja miałem taką fazę, żeby sobie Hondę Forza 125 kupić

Lepiej zrobić prawko A i masz wtedy dostęp do wszystkich motocykli.

A jak lubisz automaty to Honda ma też 700.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, stench napisał:

Lepiej zrobić prawko A

Lepiej, ale ja jestem w tym wieku, że już nie chce mi się motorem za***rdalać. Skuterek 125 spokojnie styknie. Zero dalekiej turystyki. Tylko latem po mieście i w okolicy tak do 20-30km.

Choć taka Tricity 300 to już fajny duży sprzęt. A też można na B. Po co mi coś więcej? Ale ja jestem motomaniak teoretyk. Przecież na gorące polskie lato taki Fiat 124 też byłby fantastyczny! ? Tylko, że produkcja tego modelu na Europę już się kończy. W ogóle Fiat się kończy. ?

ft020-062sp10o7fcesnrtuk9t72631k4ndgd-15

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, il Dottore napisał:

Przecież na gorące polskie lato taki Fiat 124 też byłby fantastyczny! ? Tylko, że produkcja tego modelu na Europę już się kończy. W ogóle Fiat się kończy. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mazda MX-5 to jest to samo. Mozesz kupic. I to w ladnej czerwieni

Mehr-Power-im-neuen-MX-5-644x363-ad45020

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, xajas napisał:

Mazda MX-5 to jest to samo. Mozesz kupic. I to w ladnej czerwieni

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To prawda. Przecież decyzja o końcu sprzedaży MX-5 to byłby koniec świata! ?

A może coś z wyższej półki? Pogonić pracowników do wydajniejszej pracy, obniżyć im pensje i na lato 2021 zafundować sobie szykowny nowy model SLK? ?

45-New-Mercedes-Slk-2020-History-for-Mer

Inna sprawa, że jak ktoś nie chce czekać to Z4 już jest w każdym salonie. Często u mnie we wsi spotykam ten model w Lidlu. ?

maxresdefault.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej, ale ja jestem w tym wieku, że już nie chce mi się motorem za***rdalać. Skuterek 125 spokojnie styknie. Zero dalekiej turystyki. Tylko latem po mieście i w okolicy tak do 20-30km.
Choć taka Tricity 300 to już fajny duży sprzęt. A też można na B. Po co mi coś więcej? Ale ja jestem motomaniak teoretyk. Przecież na gorące polskie lato taki Fiat 124 też byłby fantastyczny! Tylko, że produkcja tego modelu na Europę już się kończy. W ogóle Fiat się kończy.
ft020-062sp10o7fcesnrtuk9t72631k4ndgd-1575565256.jpg

To może elektryka.


Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, TomekL3 napisał:

To może elektryka.

Pewnie! Czemu nie? Ale maleńki zasięg! ?

Tylko BMW C Evolution ma sensowne baterie i doskonałe osiągi ale kosztuje oczy z głowy. ?

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.