Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
2 godziny temu, fetek napisał:

tylko że yaris to jakiś leniwiec bez możliwości sensownego rozwoju.

Bo urósł do wielkości poprzednich generacji Corolli.

2 godziny temu, xajas napisał:

Co to jest sensowny rozwoj?

+70KM i pasujące kapcie 17/18 ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, stench napisał:

+70KM i pasujące kapcie 17/18

Yaris GR jest standardowo na 18'.  Koni też mu chyba nie brakuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
+70KM i pasujące kapcie 17/18

Ja nierozumiem dlaczego musisz kazde audo pimpowac. Dlaczego kupujesz auta, ktore od poczatku ci nie pasuja a potem je poprawiasz. To tak, jak bys kupowal glosniki ktore brzmia do du..szy, a potem probowal je poprawic kablami. Czy nie mozna kupic glosnikow, ktore od fabryki dobrze graja?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
12 minut temu, xajas napisał:

Czy nie mozna kupic glosnikow, ktore od fabryki dobrze graja?

Fabryki oszczędzają. Dlatego jest Brabus, AMG.

Tak samo z głośnikami. W środku masz bennic a przy pomocy lutownicy wstawisz tam jantzena i mundorfa.

Kolumniarze też oferują kity lub zmodowane kolumny ( AA, kiedyś HArpia, Audiovector)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.07.2020 o 12:10, stench napisał:

Z silnikami VW to jak z grzybami. Musisz się znać , poczytać i mieć ze sobą atlas inaczej wtopa.

Starsze dramat z pierścieniami, olejem i pompą paliwa.

Potem chwilę OK a potem po wprowadzeniu bezpośredniego wtrysku zaczęły zapychać się kanały dolotowe więc prowadzono po 2 wtryskiwacze komplikując budowę.

Jeśli mowa o TSI, to 1 generacja EA113 uwazana jest ogolnie za bezproblemowa, nie wystepuje tu nadmierne spalanie oleju jak niektorzy mysla, psuje sie pierdoly kosztujace grosze jak zawór odmy za 120zl czy zawór evap za 140zł, nagar faktycznie jest problemem ale sprawa nie wyglada tak zle, wystarczy wyczyscic uklad dolotowy co jakies 80-100tys km i po klopocie, kosztuje to w zaleznosci od miasta ok 1000-1500zl wiec jesli rozlozyc ta kwote na 80tys km to juz nie wyglada to zle.

Warto zaznaczyc za te silniki byly produkowane bardzo dlugo, w zasadzie od 2004 do 2012r

 

pozniej weszla generacja EA888 ze zmienionym rozrzadzem na lancuch i ukladem korbowotlokowym, tutaj jest problem spalania oleju, przedwczesnie rozciagajacego sie rozrzadu, silniki z wadami produkowane od ok 2007 do 2011r

 

trzecia generacja oznaczona jako EA888 3b jest juz pozbawiona wady olejowej, rozrzad wrocil na pasku, sa dodatkowe wtryskiwacze benzyny w kolektorze, konstrukcje nie sa pozbawione wad, zawodzi np czesciowo elektryczna pompa wody z przeslona, ale ogolnie nie ma wiekszych problemow z tymi silnikami

 

jesli ktos potrzebuje jakichs rzetelnych informacji to pytac, sam posiadam i wielu znajomych rowniez wiec dosc sporo wiem o tych silnikach a niestety w internecie w wiekszosci same mity ludzie powielaja

W dniu 28.07.2020 o 21:54, szymon1977 napisał:

- 1.4 tfsi, 

- 1.6 fsi

- 2.0 fsi, 

- 1.9tdi (ale nie tym legendarnym, tylko zvkońca produkcji), 

- no i 1.6 tdi.

1.4tfsi zalezy jaki, przeciez wersji bylo od groma, 122km spoko praktycznie bez wad, 160km twin charger to chyba najwieksza wtopa koncernu

 

1.6 fsi stary silnik jak swiat, problemy to rozrzad i nagar

2.0fsi podobnie jak 1.6 fsi, to tez konstrukcja EA113, wyczyscic nagar raz na 100tys, zrobic rozrzad (jak w kazdym aucie po zakupie zreszta) i cieszyc sie jazda

 

1.9tdi tez wersji od groma, unikac BLS, ale po zakupie wymienic panewki profilaktycznie

 

1.6 tdi praktycznie bez wad

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Zbig napisał:

Yaris GR jest standardowo na 18'.  Koni też mu chyba nie brakuje.

tylko że nikt tu nie rozmawia o wersji GR

Godzinę temu, Bumpalump napisał:

122km spoko praktycznie bez wad

wariator, napęd pompy oleju, turbosprężarka, zawory paliwowe, rozszczepiający się IC ale tak generalnie bez wad...

 

 

1 godzinę temu, stench napisał:

Fabryki oszczędzają.

oszczędności + gówniana ekologia... po za tym zawsze można dopasować pod własne preferencje.

Godzinę temu, Bumpalump napisał:

1.6 tdi praktycznie bez wad

egr, dpf w niektórych układ paliwowy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, fetek napisał:

wariator, napęd pompy oleju, turbosprężarka, zawory paliwowe, rozszczepiający się IC ale tak generalnie bez wad...

za duzo autoswiata czytasz, jedyna powazniejsza wada lub nie jest rozrzad jesli ktos dalej zyje w latach 90 i bezobslugowymi napedami lancuchowymi, tutaj tak jak w przypadku paska 80-90tys i wymiana, dostepne sa poprawione wersje slizgow, napinaczy i samych lancuchow jednak w opinnii moich mechanikow i znajomych nikt nigdy nie kusil losu i nawet jak wszystko bylo w porzadku to wymiana z racji kilometrow

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, fetek napisał:

tylko że nikt tu nie rozmawia o wersji GR

1.8 TS też był standardowo na 17'

Może poprośmy moderację aby dała żółte tło pod nazwę wątku aby zapobiec nieporozumieniom.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Bumpalump napisał:

tutaj tak jak w przypadku paska 80-90tys i wymiana, dostepne sa poprawione wersje slizgow, napinaczy i samych lancuchow j

Trochę nie tak kolego.  Aby problem nie wrócił najdalej po kilkunastu tys km, niezbędna była również wymiana wariatora, który sam kosztował ponad 2 tys zł a cała operacja wychodziła koło 5 tys zł, trochę drogo jak na rutynową wymianę eksploatacyjną w kompakcie.  Podobno po 2015 pojawiły się jakieś zamienniki ale nie śledziłem tematu tylko sprzedałem to badziewie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Bumpalump napisał:

za duzo autoswiata czytasz, jedyna powazniejsza wada lub nie jest rozrzad jesli ktos dalej zyje w latach 90 i bezobslugowymi napedami lancuchowymi, tutaj tak jak w przypadku paska 80-90tys i wymiana, dostepne sa poprawione wersje slizgow, napinaczy i samych lancuchow jednak w opinnii moich mechanikow i znajomych nikt nigdy nie kusil losu i nawet jak wszystko bylo w porzadku to wymiana z racji kilometrow

no właśnie filozofie teoretyku... do wszystkich silników nie ważne czy to TDI czy TFSI/TSI wydawano poprawione graty w finalnie przebudowywano cały rozrząd bo poprawki i tak nie rozwiązywały problemu.

do 1.4 nie ma poprawionych ślizgów ani napinacza bo nie one były problem, rewizje wariatora były chyba 4 a problem i tak nie został rozwiązany. Kolejnym krokiem była wymiana całego rozrządu łącznie z podwójnym kołem zębatym oraz łańcuchem i napinaczem pompy oleju. Zmieniono ilość zębów co w najprostszy możliwy sposób zwiększyło ciśnienie oleju na rozruchu a potem i tak pojawił się problematyczny pasek. Do 90 tyś km niektórzy mieli 3 komplety rozrządu, z czego sam wariator w ASO to koszt 2800 zł + śruba, uszczelka itd.

Zawór upustowy spalin montowany w każdej wersji 12x  i niewiele poprawiony w 1.5 dawał o sobie znać już w okolicach 30 tyś km, ponieważ jest zintegrowany z kolektorem wymienić musisz wszystko, sam kolektor w ASO 2000zł, plus szpilki, podkładki, rozebranie całego przodu i odpowiednie ustawianie gruszki.

Problem wypadania zapłonów, który w silnikach CAXX był standardem to wtryski, syf w kolektorze miałeś już po 50-60 tyś km a czyszczenie jest znacznie trudniejsze niż w 2.0 bo gniazda są osadzone głębiej a silnik inaczej ułożony.

reszta to pierdoły.

wniosek ? zacznij czytać kolorowe gazety, zmień mechanika i znajomych.

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Podobno po 2015 pojawiły się jakieś zamienniki ale nie śledziłem tematu tylko sprzedałem to badziewie.

tak komplety z kołami zębatymi, niestety dodatkowo było trzeba zwalić miskę a całość kupowałeś po numerze silnika bo ważna była ilość zębów. 

2 godziny temu, Zbig napisał:

Może poprośmy moderację aby dała żółte tło pod nazwę wątku aby zapobiec nieporozumieniom.

Autor pytania podał konkrety model, wystarczy czytać.

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, xajas napisał:

Czy nie mozna kupic glosnikow, ktore od fabryki dobrze graja?

Można. A nawet - trzeba! ?

10 godzin temu, Zbig napisał:

ale nie śledziłem tematu tylko sprzedałem to badziewie.

Tak postępuje mężczyzna. Jak zdałem sobie sprawę, że Alfa 147 to padlina (choć diablo szybka padlina) to też sprzedałem.

Oprócz przyjemności z jazdy i bajeranckiego wyglądu liczy się jeszcze spokój ducha a nie zastanawianie się, co Ci dzisiaj nowego ukochane autko zmaluje.

Dlatego rozumiem moją córkę - Toyoty są bezpłciowe ale niekłopotliwe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, il Dottore napisał:

Tak postępuje mężczyzna. Jak zdałem sobie sprawę, że Alfa 147 to padlina (choć diablo szybka padlina) to też sprzedałem.

ja zaryzykowałem i jeździ całkiem przyjemnie. Bardziej mnie martwiła skrzynia niż silnik bo tego nie jestem w stanie tanio zrobić.

auto było tanie więc co tam.
 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, il Dottore napisał:

Dlatego rozumiem moją córkę - Toyoty są bezpłciowe ale niekłopotliwe.

niekłopotliwe od bardzo dawna to fakt , stylistycznie niezłe ostatnimi laty i kobiety to doceniają

a w sensie osiągów ? wszystko zalezy od włozonej kasy

niektóre nowe modele hybrydowe jakby zauwazały wreszcie ten problem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, fetek napisał:

i jeździ całkiem przyjemnie

BMW też jeździ całkiem przyjemnie a nie trzeba wymieniać zawieszenia co 15kkm. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, fetek napisał:

wniosek ? zacznij czytać kolorowe gazety, zmień mechanika i znajomych.

dzieki ale jednak bardziej ufam posiadaczom tych aut jak i najlepszym mechanikom w kraju od TSI/TFSI

 

gdybym mial sie sugerowac gazetkami czy forami to nigdy w zyciu nie kupilbym auta z TSI pod maska, tymczasem od ponad 1,5 roku uzytkuje, ze znacznie podniesiona moca i kompletnie nic sie nie dzieje, po zakupie oczywiscie wymienilem kilka sugerowanych elementow + czyszczenie nagaru, koszty akceptowalne biorac pod uwage mozliwosci modyfikacji gdzie konkurencja np ma problemy zeby utrzymac fabryczna moc (ford focus rs, zamiast katalogowych 350 zazwyczaj 300-310km i faktycznie cos w tym musi byc bo auto nie jedzie jakby mialo miec te 350km) tymczasem w grupie VAG na starcie dostajemy bonusy mocy, moje auto mialo 15 koni i 30 momentu w gratisie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, cir napisał:

a w sensie osiągów ? wszystko zalezy od włozonej kasy

niektóre nowe modele hybrydowe jakby zauwazały wreszcie ten problem

toyoty hybrydy i tak jeździły całkiem fajnie, kiedyś gdy nie było konkurencji. Teraz kupujesz 2.0T + aku na ~50km (nie gówniane 7) i sumaryczną moc na poziomie 300 koni.

9 godzin temu, Bumpalump napisał:

dzieki ale jednak bardziej ufam posiadaczom tych aut jak i najlepszym mechanikom w kraju od TSI/TFSI

i wyłożyłeś się na podstawach ? dobre.

9 godzin temu, Bumpalump napisał:

gdybym mial sie sugerowac gazetkami czy forami to nigdy w zyciu nie kupilbym auta z TSI pod maska

coś w tym jest.

9 godzin temu, Bumpalump napisał:

tymczasem od ponad 1,5 roku uzytkuje, ze znacznie podniesiona moca i kompletnie nic sie nie dzieje

czyli doświadczenia zero, pękła jakaś fajna moc ?

9 godzin temu, Bumpalump napisał:

tymczasem w grupie VAG na starcie dostajemy bonusy mocy, moje auto mialo 15 koni i 30 momentu w gratisie

to nie jest bonus producenta tylko hamowani, ewentualnie pomiaru niezgodnego z normą. Nie te czasy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, xajas napisał:

Dawno temu Cayenne uratowal Porsche przed ruina, a teraz...

to nie było tak

według wszystkich pomysł z Cayenne miał ich dobić ?

29 minut temu, fetek napisał:

toyoty hybrydy i tak jeździły całkiem fajnie, kiedyś gdy nie było konkurencji. Teraz kupujesz 2.0T + aku na ~50km (nie gówniane 7) i sumaryczną moc na poziomie 300 koni.

toyota tez  ma hybryde 300KM i 70 km  tyle ze póki co nie w Europie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, fetek napisał:

czyli doświadczenia zero, pękła jakaś fajna moc ?

czytalem 3 razy i nie kumam za cholere co miales na mysli z tym doswiadczeniem w kontekscie mojej bezawaryjnej jazdy, a mocy 350km

43 minuty temu, fetek napisał:

to nie jest bonus producenta tylko hamowani

pomiarow w sieci jest od groma, auta sprawdzane na tej samej hamowni, to nie tak ze vag byl sprawdzany na obciazeniowej a foka na inercji zeby z racji roznych typow hamowni wychodzily takie roznice

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Bumpalump
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, cir napisał:

według wszystkich pomysł z Cayenne miał ich dobić ?

no właśnie... mocno gówniane auto.

18 minut temu, Bumpalump napisał:

czytalem 3 razy i nie kumam za cholere co miales na mysli z tym doswiadczeniem w kontekscie mojej bezawaryjnej jazdy, a mocy 350km

krótko masz auto, FMIC 300 czy wcisnęli Ci  wagnera ?

18 minut temu, Bumpalump napisał:

pomiarow w sieci jest od groma, auta sprawdzane na tej samej hamowni, to nie tak ze vag byl sprawdzany na obciazeniowej a foka na inercji zeby z racji roznych typow hamowni wychodzily takie roznice

typ hamowani nie ma znaczenia, inercja jak już może zafałszować moment w niskich partiach choć i tak jest to kwestia wysoce dyskusyjna.

większość fordów nie trzyma serii, termika je zabija.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, xajas napisał:

A jednak to wlasnie to mocno gowniane Auto uratowalo Porsche

Trochę późno się zorientowali ale na czas ☺

9 godzin temu, fetek napisał:

no właśnie... mocno gówniane auto.

Eee nie znasz się... Do jazdy po mieście, dojazdu na lotnisko, ewentualnie do najbliższego spa - idealne ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Zbig napisał:

Eee nie znasz się... Do jazdy po mieście, dojazdu na lotnisko, ewentualnie do najbliższego spa - idealne ?

nie wiem, jak widzę to na ulicy to mi się z biedą kojarzy. Ogólnie skarbonka i śmietnik ale kto co lubi. Macan też nie jest koszerny, kolejne porsche dla szarego kowalskiego

12 godzin temu, xajas napisał:

A jednak to wlasnie to mocno gowniane Auto uratowalo Porsche

bo było tanie a mimo wszystko pod wieloma względami lepsze od bezpośredniej konkurencji ze strony VW

Mi się podoba urus, fajnie się tym jeździ no ale to trochę inna liga i z praktycznego punktu widzenia chyba bym wolał coś z USA

W dniu 10.08.2020 o 05:58, il Dottore napisał:

ale niekłopotliwe.

takie były stare toyoty nie nowsze, pierwsze valvematic to była tragedia. No i podwozie, nie jest tak źle jak u Mazdy ale też fajnie mieć znajomego blacharza.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj że oni dopiero wprowadzają to co inny masowo sprzedają od blisko 15 lat, kurczowo trzymali się relatywnie prostej technologii. W silniku N/A nawet jak coś już się posypało to szary obywatel jeździ dalej bo niczego nie czuje, w silniku doładowanym taki patent nie przejdzie.

kto miał rav4 albo sie zakochał i zbierał na naprawy albo znienawidził.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, fetek napisał:

krótko masz auto, FMIC 300 czy wcisnęli Ci  wagnera ?

Moze i krotko, IC z audi S3, temp pod obciążeniem nie przekracza 40 stopni, seryjny ogarniał do mocy 310 z seryjnych 265. Zmienione cewki z audi R8 i dolot ramair, reszta seria, dołożona mechaniczna szpera quaife i na tym koncze zabawę z tym autem. Ewentualnie jeszcze wydech zrobię ale do tego potrzebuje nowy zderzak, ew. Alternatywa w postaci maxtona ale opinie skrajne a oryginalnego nie chce ciąć. 

12 godzin temu, fetek napisał:

większość fordów nie trzyma serii, termika je zabija.

Czyli potwierdzasz to co napisałem, większość seryjnych aut zabija termika, ale vag pod tym względem sobie dobrze radzi, bo seria wychodzi na + i nawet po programie dolot nie puchnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, fetek napisał:

to nie jest bonus producenta tylko hamowani, ewentualnie pomiaru niezgodnego z normą. Nie te czasy.

Nie do końca śię zgodzę,dwa niezależne pomiary w różnych miejscach i odpowiednio 5 i 7 KM na plus,nominalnie 177KM,niby niewiele ale zawsze coś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, fetek napisał:

kto miał rav4 albo sie zakochał i zbierał na naprawy albo znienawidził.

ravka i naprawy ? od kilkunastu lat mijam sie w serwisie z ludzmi jezdącymi ravka i nie ma bardziej niekłopotliwego auta

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Bumpalump napisał:

Czyli potwierdzasz to co napisałem, większość seryjnych aut zabija termika, ale vag pod tym względem sobie dobrze radzi, bo seria wychodzi na + i nawet po programie dolot nie puchnie.

tak, ford to norma, kia i hyundai też mają problemy ale serie trzymają a auta coraz ciekawsze.

4 godziny temu, fan64 napisał:

Nie do końca śię zgodzę,dwa niezależne pomiary w różnych miejscach i odpowiednio 5 i 7 KM na plus,nominalnie 177KM,niby niewiele ale zawsze coś.

nie zgadzasz się ale potwierdzasz że hamowania dodała analogicznie 5 i 7 koni.

4 godziny temu, Bumpalump napisał:

Moze i krotko, IC z audi S3, temp pod obciążeniem nie przekracza 40 stopni, seryjny ogarniał do mocy 310 z seryjnych 265. Zmienione cewki z audi R8 i dolot ramair, reszta seria, dołożona mechaniczna szpera quaife i na tym koncze zabawę z tym autem

 CDLA i 350 koni na takich gratach to bardzo mocno naciągany wynik.

23 minuty temu, cir napisał:

ravka i naprawy ? od kilkunastu lat mijam sie w serwisie z ludzmi jezdącymi ravka i nie ma bardziej niekłopotliwego auta

to co robią w serwisie ? poczekaj aż im bak skoroduje..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, fetek napisał:

CDLA i 350 koni na takich gratach to bardzo mocno naciągany wynik

Nie ma w tym nic dziwnego, mocna seria, caly nowy osprzet silnika (nie z powodu awarii tylko mojego widzimisie) dolot oczywiście wyczyszczony, wałek jak nowy, nowa szklanka hpfp

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.