Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.08.2020 o 09:41, szymon1977 napisał:

jeżeli uważasz, że się mylę, to udowodnij, bo Twój kaprys to za mało. A na razie w kwestiach, o których ja piszę, to Ty prezentuje sz nic. Poza dziecięcym oporem zero absolutne.

przecież już dawno udowodniłem, wszystko było.. co czytać kolega nie umie ?

Dawaj obliczenia

 

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez stench
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

moc rosnie proporcjonalnie z momentem obrotowym

Proporcjonalnie? Coś Ci się pomyliło.

2 godziny temu, xajas napisał:

tez inna historia

Prawa fizyki są dla wszystkich aut takie same, dlatego wszystkie auta klasy Golfa pozostałe parametry mają na tyle zbliżone, że dla aut wielkości Golfa moc 115KM od ćwierć wieku wystarcza na 190-200km/h i przyspieszenie 0-100km/h w około 10s.

2 godziny temu, xajas napisał:

...bzdurne...

Wykaż choć jeden mój błąd.

2 godziny temu, xajas napisał:

Czy piszemy tu o paramaetrach samolotow?

Przyspieszenie i prędkość maksymalna to parmetry samochodu, a moment obrotowy zmierzony na wale to parametr silnika. Nie ma żadnego parametru samochodu, który byłby proporcjonalny do wartości momentu obrotowego.

-----

Godzinę temu, fetek napisał:

...udowodniłem...

Nie robisz nic innego poza pyskowaniem, gdy piszę o czymś, czego sam nie wiesz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.08.2020 o 13:50, szymon1977 napisał:

Zacytuj choćby jedną krytykę mojego autorstwa, która była bezpodstawna.

Może już skończ z tymi żałosnymi sztuczkami erystycznymi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, szymon1977 napisał:

No właśnie, a ćwierć wieku temu dla 2.0i do 200km/h wystarczały 4 biegi (piąty to nadbieg). Charakterystyka aktualnego diesla jest baaardzo mocno ograniczona, i nadrabia się ją dodatkowymi biegami. Zużycie paliwa i ekologia to minimalne obroty, a dynamika to redukcja przy każdym dotknięciu gazu.

Porównanie na trasie przy jeździe bez możliwości zmiany biegu zapewne szybko obaliło by to twierdzenie.  Biegów dodawano aby zmniejszyć zużycie paliwa i emisję.

17 godzin temu, fetek napisał:

Moc silnika to pochodna wartości momentu obrotowego i prędkości obrotowej.

Możesz mu to powtórzyć tysiąc razy i tak nic to nie da,  Będzie wyłącznie szukał dziury w całym, czepiając się nieistotnych szczegółów i stosował sztuczki erystyczne, do zmęczenia przeciwnika. Po prostu są na świecie 3 rzeczy niemożliwe.  Nie da się założyć hełmu na lewą stronę, spać na suficie i przekonać Szymona że się myli.

17 godzin temu, fetek napisał:

Moc silnika to pochodna wartości momentu obrotowego i prędkości obrotowej.

Możesz mu to powtórzyć tysiąc razy i tak nic to nie da,  Będzie wyłącznie szukał dziury w całym, czepiając się nieistotnych szczegółów i stosował sztuczki erystyczne, do zmęczenia przeciwnika. Po prostu są na świecie 3 rzeczy niemożliwe.  Nie da się założyć hełmu na lewą stronę, spać na suficie i przekonać Szymona że się myli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

Co mi sie pomylilo?

To:

5 godzin temu, xajas napisał:

moc rosnie proporcjonalnie z momentem obrotowym

Jakoś nie chce, bo na każdym wykresie widać, że choć moment zaczyna spadać, to moc spadać nie zamierza i nadal rośnie, a często jest to dopiero połowa wzrostu.

-----

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Porównanie na trasie przy jeździe bez możliwości zmiany biegu zapewne szybko obaliło by to twierdzenie. 

Skoro negujesz bardzo prostą matematykę, o której ja pisałem, to czeka Cię niemiłe zaskoczenie. Otóż typowe tdi w wąskim zakresie będzie mieć przewagę, ale poza tym zakresem będzie lipa. Ćwierć wieku temu 2.0i na 4 dawało radę od 40-200km/h, a tego żaden diesel nie potrafi. ŻADEN! To po prostu fizycznie niemożliwe.

1 godzinę temu, Zbig napisał:

Biegów dodawano aby zmniejszyć zużycie paliwa i emisję.

A dokładnie to zużycie paliwa i hałas. Bo w latach 70, kiedy ponad bezpośrednią 4 dodano będący nadbiegiem 5, nikt emisją się nie przejmował. Tylko, że to było w latach 70.

A w latach 90 pojawił się 1.9tdi. Choć 90KM wystarczało aby rozpędzić się do 180, to okazało się, że 4 biegi to za mało. Dlaczego? Bo po zmianie biegu zbyt łatwo można było trafić w obroty z poza zakresu pracy turbo. Więc 5 skrócono do biegu bezpośredniego, a poniżej zrobione 4 gęste biegi. Po jakimś czasie dodano 6 będący nadbiegiem.

A co z benzynowymi? Tu decydującą rolę odgrywała rzekoma elastyczność tdi. Dlaczego rzekoma? Bo porównywano bezpośrednią 5 tdi, z nadbiegiem 5 benzynowego, który często z powodu większej mocy była o wieeele dłuższa*. Więc w benzynowym też 5 skrócono do biegu bezpośredniego, poniżej zrobiono 4 gęste biegi. Po jakimś czasie w benzynowym też dodano 6 będący nadbiegiem.

I tak po krótce historia skrzyń biegów z ostatnich 50 lat.

* - pamiętam jak w którymś czasopiśmie porównano 60-100 Audi 80 tdi na 5 będącym bezpośrednim biegiem do 180km/h, z 5 będącą nadbiegiem jakiegoś Mercedesa osiągającego 240km/h. Bzdura! 

 

2 godziny temu, Zbig napisał:

Może już skończ z tymi żałosnymi sztuczkami erystycznymi

Żałosną sztuczką erystyczną jest Twój post, bo ja po prostu oczekuję uzasadnienia od kogoś, kto twierdzi, że to ja jestem w błędzie.

2 godziny temu, Zbig napisał:

Nie da się... przekonać Szymona że się myli.

Da się. Ale nikt tego nie zrobi uzasadniając swoje "nie" jedynie własnym widzimisię i przerośniętym ego, a tym bardziej obelgami pod moim adresem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

Jakoś nie chce, bo na każdym wykresie widać, że choć moment zaczyna spadać, to moc spadać nie zamierza i nadal rośnie, a często jest to dopiero połowa wzrostu.

 

 

Na tym wykresie (ktory sam przytoczyles) tego jakos nie widac. Powyzej 3400 obrotow moc spada mimo ze obroty rosna Dlaczego?

 

Czy ty rozumiesz wykresy, ktore sam przytaczasz?

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dyskusje biora sie z biedy. Tak jak dizle w samochodach osobowych wziely sie z biedy. Ktos, kto jezdzi wolnossacym v8, v12 i lubi samochody nie przesiadzie sie do dizla, inny komfort jazdy, spokoj tej jazdy, brak wibracji charakterystycznych dla ciagnikow siodlowych. Juz nie biore pod uwage niezaleznych badan jak dizle zasyfiaja atmosfere itd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, xajas napisał:

na tym powyzszym wykresie widac ze moc spada

A czy ja pisałem, że rośnie w nieskończoność? Uroiło Ci się coś, więc w sumie to dobrze, że sam sobie udowodniłeś, że Twoje urojenia rozmijają się z rzeczywistością.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele rzeczy nie pisales, np. ze dzis jest poniedzialek, ze mamy lato, ze ci szajba odbila i ze jestes slepy. Ale napewno pisales, ze na kazdym wykresie widac ze moc nie zamierza spadac, a na tym powyzszym wykresie widac ze zamierza

I to mi sie nie uroilo

 

Czasami trzeba miec na tyle jaj w gaciach, by zamiast macic i dalej brnac w bagno i kretactwa, po prostu przyznac sie do popelnionego bledu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, electro napisał:

...dizle w samochodach osobowych wziely sie z biedy.

Tutaj racja. Kiedyś wolne, za to trwałe i oszczędne, dziś dzięki skomplikowanej technice parametrami przegoniły prostą benzynówkę, ale kosztem utraty legendarnych zalet. Taki paradoks, że równie skomplikowana benzynówka, w większości konkurencji rozłożyłaby współczesnego diesla na łopatki, ale byłaby tak mocna, że nikt by jej nie kupił. Dlatego nowoczesna benzynówka idzie w downsizing, i w efekcie 1.4b potrafi mieć osiągi jak 2.0d.

-----

13 minut temu, xajas napisał:

pisales ze na kazdym wykresie widac ze moc nie zamierza spadac

Nieudolna manipulacja* wyrwanym z kontekstu fragmentem: pisałem też, że dzieje się to wtedy, kiedy moment zaczyna spadać, a nie w nieskończoności.

* - biorę też pod uwagę analfabetyzm wtórny lub celową upierdliwość.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, xajas napisał:

nie odnosilem

Ale ja się odnosiłem do obrotów, przy których moment zaczyna spadać.

5 minut temu, xajas napisał:

nie lubie kretaczy

Nie patrz w lustro bo się w kamień zamienisz.

7 minut temu, xajas napisał:

To nie jest wyrwane z kontekstu

Przecież właśnie przypomniałem kontekst, który Ci umknął.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek wypadałoby abyś zrozumiał, o czym wogóle mowa.

200214ren-a.310.jpg

Zależność między momentem a mocą przy zadanych obrotach to czysta metematyka, i jakbyś wysoko nie skakał, to jej nie przeskoczysz.

Pora na Twój wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Zbig napisał:

Możesz mu to powtórzyć tysiąc razy i tak nic to nie da,  Będzie wyłącznie szukał dziury w całym, czepiając się nieistotnych szczegółów i stosował sztuczki erystyczne, do zmęczenia przeciwnika. Po prostu są na świecie 3 rzeczy niemożliwe.  Nie da się założyć hełmu na lewą stronę, spać na suficie i przekonać Szymona że się myli.

wiem, dlatego jawnie mu napisałem że jest debilem.

korzystając z okazji przepraszam za niestosowne słownictwo.

47 minut temu, electro napisał:

Te dyskusje biora sie z biedy

ni.. biorą się z egoizmu i zbyt wysokiego mniemania o sobie.

8 godzin temu, szymon1977 napisał:

Nie robisz nic innego poza pyskowaniem, gdy piszę o czymś, czego sam nie wiesz.

DAWAJ OBLICZENIA !!! Napisałeś 400 za mało, musi być 500 więc teraz to udowodnij !

każdy z nas wie ze jedyne co liczyłeś to klocki w kiblu a cała reszta jest wyssana z palca

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, fetek napisał:

DAWAJ OBLICZENIA !!! Napisałeś 400 za mało, musi być 500 więc teraz to udowodnij !

Przeczytaj jeszcze raz to co pisałem, i zadaj jakieś sensowne pytanie.

2 minuty temu, fetek napisał:

każdy z nas wie ze jedyne co liczyłeś to klocki w kiblu a cała reszta jest wyssana z palca

Idąc dalej tym tokiem "rozumowania", to Ty upraszczas sprawę i ssąc klocki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, szymon1977 napisał:

Przeczytaj jeszcze raz to co pisałem

co konkretnie ?

2 minuty temu, szymon1977 napisał:

zadaj jakieś sensowne pytanie.

ok, w jaki sposób obliczyłeś że ponad 400 konne audi nie przyspieszy do 330kmh i potrzebuje do tego minimum 500 koni. Interesuje mnie czysty dowód plus Twoje obliczenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

korzystając z okazji przepraszam za niestosowne słownictwo.

Ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora na Twój wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu.


Twoj wlasny wykres

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, fetek napisał:

ok, w jaki sposób obliczyłeś że ponad 400 konne audi nie przyspieszy do 330kmh i potrzebuje do tego minimum 500 koni.

Tego nie trzeba liczyć - wystarczy przyjrzeć się danym innych pojazdów aby bez cienia wątpliwości stwierdzić, że choć 500KM mocno przybliżone, to 400KM na 330km/h zdecydowanie za mało. Podobnie by stwierdzić, że 120KM kompakt pojedzie prawie 200km/h i przyspieszy 0-100km/h w około 10s. Wysoki moment nie wyniesie Audi ani kompaktu ponad prawa fizyki.

11 minut temu, fetek napisał:

Miałem na myśli innych forumowiczów.

Wiem. Aby przeprosić mnie masz zbyt wysokie o sobie mniemanie. Ale i tak ok.

-----

11 minut temu, xajas napisał:

Twoj wlasny wykres

To teraz

23 minuty temu, szymon1977 napisał:

Pora na Twój wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, szymon1977 napisał:

Tego nie trzeba liczyć - wystarczy przyjrzeć się danym innych pojazdów aby bez cienia wątpliwości stwierdzić, że choć 500 mocno przybliżone,

ok... wystarczy być wyszczekanym

Corvette C6 - 400koni / 310mkh
Porsche 911 Turbo 996 - 430 koni / 305 kmh
M3 E90 420 koni - po zdjęciu blokady 330kmh

ale najciekawszy wydaje się Tuscan S o mocy 395 koni i prędkości maksymalnej 314 kmh

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

cóż koło 500 nie stali..

No ale zamiast filozofować policzmy.

opcja pierwsza, organicznie elektroniczne

obraz.thumb.png.88bb4ec5508fa60579e665813f7c32df.png

300kmh wymaga 415 koni

Opcja druga, 10kmh szybciej niż kaganiec.

obraz.thumb.png.270df0c8ab43d73679e0b5d050aaeb27.png

312kmh wymaga 415 koni

Ponieważ dokładna moc auta nie jest znana i rozmawiamy o prędkości licznikowej 32x można wysunąć tylko jeden wniosek. Jestem tak zajebistym kłamcą, że wstrzeliłem się idealnie w granicę.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

...wstrzeliłem się idealnie w granicę.

To teraz wróć kilka stron wcześniej i przypomnij sobie, co ja na ten temat pisałem, a także bzdurę, którą Ty przy okazji palnąłeś.

-----

Ciekawy artykuł o prototypach Porsche:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon1977 napisał:

To teraz wróć kilka stron wcześniej i przypomnij sobie, co ja na ten temat pisałem, a także bzdurę, którą Ty przy okazji palnąłeś.

Mów konkretnie, nikt nie będzie tracił czasu na szukanie nie wiadomo czego bo Ci coś nagle do łba strzeliło. Gówno nas obchodzą Twoje domysły, które jak widać są jedną wielką bujdą.

Chcesz coś powiedzieć, chcesz coś UDOWODNIĆ to nadzwyczajnie to zrób. Odstawiasz szopkę, bawisz się jak gówniarz w cytowanie cytatów, bo jesteś za głupi ! Każdy doskonale wie że się wrypałeś, Ty również. Nawet jak masz rację (a niestety masz) to nie potrafisz jej uzasadnić i wolisz wyśmiewać i odwracać kota ogonem.

Takich jak Ty powinno się rzucić na chłostę, niestety mamy XXI wiek i wszystkie ułomności muszą być tolerowane.

 

 

17 minut temu, szymon1977 napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

szybko naczelny kłamca zmienia temat. Niemieckie tabloidy już nie są pod publiczne a treść nie zawiera bubli ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, szymon1977 napisał:

Skoro negujesz bardzo prostą matematykę, o której ja pisałem, to czeka Cię niemiłe zaskoczenie. Otóż typowe tdi w wąskim zakresie będzie mieć przewagę, ale poza tym zakresem będzie lipa. Ćwierć wieku temu 2.0i na 4 dawało radę od 40-200km/h, a tego żaden diesel nie potrafi. ŻADEN! To po prostu fizycznie niemożliwe.

Jak chcesz przywoływać jakąkolwiek matematykę to ją podaj a nie o niej opowiadaj. 

40-200 na jednym przełożeniu nie robi na mnie wrażenia bo mój robi tak od 0 do 180 ?

Natomiast po co komu 40-200 na 4 biegu to już nie wiem, przecież to musiało całe minuty trwać...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, fetek napisał:

Mów konkretnie... 

Pisałem konkretnie to się motałeś - chcesz się odmotać, to przeczytaj to co pisałem.

23 minuty temu, fetek napisał:

Takich jak Ty powinno się rzucić na chłostę...

...żeby chłopcy bez skrępowania mogli się jarać momentem obrotowym jak nowym resorakiem.

-----

7 minut temu, Zbig napisał:

...podaj...

Nie będę powtarzać tylko dlatego, że nie przeczytałeś.

7 minut temu, Zbig napisał:

...po co komu 40-200 na 4 biegu...

Nie wiem, ale to Ty wpadłeś na pomysł porównać tdi z benzynowym bez zmiany biegu. 

7 minut temu, Zbig napisał:

40-200 na jednym przełożeniu nie robi na mnie wrażenia bo mój robi tak od 0 do 180 ?

Masz Wectora W8 czy CVT?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.