Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Lolo2 napisał:

Tia...

No niestety, ale jak masz automat to albo biegi zmieniasz ręcznie, albo akceptujesz opóźnienie czasem kickdownu. A biorąc pod uwagę, że przy stałej prędkości automat trzyma obroty w turbodziurze... gdy potrzeba szybkości to jest kicha i tyle.

6 minut temu, Lolo2 napisał:

A jak chcesz super dynamiczne auto, ktore reaguje na gaz natychmiastowo...

Nie chce auta, superdynamicznego, ale opóźniona reakcja na gaz mnie po prostu irytuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, szymon1977 napisał:

No niestety, ale jak masz automat to albo biegi zmieniasz ręcznie, albo akceptujesz opóźnienie czasem kickdownu. A biorąc pod uwagę, że przy stałej prędkości automat trzyma obroty w turbodziurze... gdy potrzeba szybkości to jest kicha i tyle.

Nie mam tego problemu w swoim automacie. Auto szybciej zredukuje biegi aniezeli ty zdazysz sprzeglo wcisnac do podlogi. 

 

A od tego roku juz wszyscy beda powoli wchodzili w slady audi i montowac beda elektryczyna sprezarke (tzw. lekka hybryde) Wiec bajki o turbo dziurach juz calkowicie bedziesz mogl schowac pod poduche.  (no ale fakt przeciez nie ma rozwoju - postepu motoryzacji). 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Lolo2 napisał:

Nie mam tego problemu w swoim automacie. Auto szybciej zredukuje biegi aniezeli ty zdazysz sprzeglo wcisnac do podlogi. 

Jeszcze raz: ja ma bieg wrzucony PRZED wciśnięciem gazu, a automat wrzuca PO wciśnięciu gazu. Masz to samo, być może nie jest to dla Ciebie problem... zwłaszcza, jeśli nie potrafisz zmieniać biegów ręcznie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry manual to kwintesencja motoryzacji ,masz nad wszystkim pełną kontrolę i to ty decydujesz o wszystkim ,w automatach komputer decyduje na jakim biegu jedziesz i już to powoduje że samochód więcej pali ,daleko automatom do ideału choć są super wygodne .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, szymon1977 napisał:

Jeszcze raz: ja ma bieg wrzucony PRZED wciśnięciem gazu, a automat wrzuca PO wciśnięciu gazu. Masz to samo, być może nie jest to dla Ciebie problem... zwłaszcza, jeśli nie potrafisz zmieniać biegów ręcznie.

 

A slyszalem o trybach "sport i sport plus" w automatach? Wiesz do czego sluza? 

4 minuty temu, caleb66 napisał:

Dobry manual to kwintesencja motoryzacji ,masz nad wszystkim pełną kontrolę i to ty decydujesz o wszystkim ,w automatach komputer decyduje na jakim biegu jedziesz i już to powoduje że samochód więcej pali ,daleko automatom do ideału choć są super wygodne .

Tiaaa duzo pali. 

Stare automaty tak. Ale nowe. 

Juz sam fakt ze automaty maja po 8 - 9 biegow. Juz z samego tego faktu samochod ci mniej bedzie palil.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Tiaaa duzo pali. 
Stare automaty tak. Ale nowe. 
Juz sam fakt ze automaty maja po 8 - 9 biegow. Juz z samego tego faktu samochod ci mniej bedzie palil.
Tak wiem nowe wręcz produkują paliwo ,chłopaku jak pojezdzisz trochę automatami to pogadamy ale póki co w kwestii spalania nic nie przebije skrzyni manualnej ,jeszcze nie spotkałem takiego automatu co by palił mniej .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, szymon1977 napisał:

Po pierwsze mylisz dwa pojęcia: tyłek blisko asfaltu nie wyklucza "pionowego" oparcia.

Po drugie zapoznaj się jak pozycja kierowcy f1 zmieniała się na przestrzeni lat.

A na deser zerknij jak siedzi kierowca wrc.

Ps. Nie chodzi o to, co dzieje się z oponami, a o wyczucie ruchu auta.

-----

Widzę. Po to mam kupić automat, żeby przed każdym wyprzedzaniem ręcznie zbijać np z 9 do 5? Nie, jak kupuję automat, to muszę brać pod uwagę opóźnienie i kickdownu. I żeby nie było nieporozumień, to o ile w DSG sama zmiana biegu trwa ułamek sekundy, to czas od wciśnięcia gazu do tej zmiany nadal wlecze się w nieskończoność.

 

Da się, ale dyskusja o rzekomych zaletach automatu.

Ej tam,   to dyskusja jak z gra z gołębiem w szachy:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, caleb66 napisał:
57 minut temu, Lolo2 napisał:
Tiaaa duzo pali. 
Stare automaty tak. Ale nowe. 
Juz sam fakt ze automaty maja po 8 - 9 biegow. Juz z samego tego faktu samochod ci mniej bedzie palil.

Tak wiem nowe wręcz produkują paliwo ,chłopaku jak pojezdzisz trochę automatami to pogadamy ale póki co w kwestii spalania nic nie przebije skrzyni manualnej ,jeszcze nie spotkałem takiego automatu co by palił mniej .

No chcialem sprawdzic jaka roznica miedzy maniulem a 8 - 9 biegowym automatem ale ciezko. Bo np. taki mercedes C klasa ma gleboko w upie ludzi z manualem. 

Na 18 opcji wyboru az 2 sa ze skrzynia manualna i to w najslabszym silniku jeszcze pewnie tym od renault. 

 

Tak wyglada roznica w spalaniu w zblizonych do siebie silnikach i samochodach...   Zauwazcie ze w automacie mamy wiecej koni. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Screenshot-20200919-182359-com-android-c

Z checia porownalbym takie autka powyzej 250 konia, gdzie silnik sie nie meczy. 

Tam mam podejzenie ze automat moze pokazac ze jest bardziej eko. 

 

Taka e klasa i s klasa mercedes juz wogole nie ma w ofercie skrzyn manualnych.. Faktycznie manual lepszy... jak cholera. Jedynie do golfa i astry. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
No chcialem sprawdzic jaka roznica miedzy maniulem a 8 - 9 biegowym automatem ale ciezko. Bo np. taki mercedes C klasa ma gleboko w upie ludzi z manualem. 
Na 18 opcji wyboru az 2 sa ze skrzynia manualna i to w najslabszym silniku jeszcze pewnie tym od renault. 
 
Tak wyglada roznica w spalaniu w zblizonych do siebie silnikach i samochodach...   Zauwazcie ze w automacie mamy wiecej koni. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Screenshot-20200919-182359-com-android-chrome.jpg
Z checia porownalbym takie autka powyzej 250 konia, gdzie silnik sie nie meczy. 
Tam mam podejzenie ze automat moze pokazac ze jest bardziej eko. 
 
Taka e klasa i s klasa mercedes juz wogole nie ma w ofercie skrzyn manualnych.. Faktycznie manual lepszy... jak cholera. Jedynie do golfa i astry. 
Bo to marki premium dla wygodnych ,zobacz w skodzie w Oplu w fiacie i innych wozach dla ludu .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to mam kupić automat, żeby przed każdym wyprzedzaniem ręcznie zbijać np z 9 do 5?


Nie, ty masz kupic statego Opla Manuala bez Automat, i przestac wciskac ciemnote, czego Automat nigdy nie potrafi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, caleb66 napisał:
33 minuty temu, Lolo2 napisał:

 

Bo to marki premium dla wygodnych ,zobacz w skodzie w Oplu w fiacie i innych wozach dla ludu .

 

?

To nie moja wina ze te "wozy dla ludu" sa jeszcze na tyle zacofane. 

 

Taki ford mondeo w automacie tez ma odrazu wiecej koni i to az o 40 koni. Wiec jak tu porownac spalanie o 0.3litra wieksze skoro mamy 40 koni wiecej. 

 

 

 

 

No ale skoro wy chcecie porownywac auta uzywane 5 letnie do 30 000zl i marudzicie ze Automat wiecej pali i Ze nie ma Rozwoju w samochodach tylko jest "skok w bok" no to sorry.. 

To nie motoryzacja jest zacofana tylko autorzy tych postow. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Tak wiem nowe wręcz produkują paliwo ,chłopaku jak pojezdzisz trochę automatami to pogadamy ale póki co w kwestii spalania nic nie przebije skrzyni manualnej ,jeszcze nie spotkałem takiego automatu co by palił mniej .

Nastepny, ktory ma kulawego kota, i dlatego mysli, ze wszystkie koty na swiecie maja 3 lapy.
Czasami warto spojrzec poza krawedzie wlasnego talerza

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

No niestety, ale jak masz automat to albo biegi zmieniasz ręcznie, albo akceptujesz opóźnienie czasem kickdownu. A biorąc pod uwagę, że przy stałej prędkości automat trzyma obroty w turbodziurze... gdy potrzeba szybkości to jest kicha i tyle.

z uporem maniak opisujesz tanie konstrukcje lub starocie lat kilkanascie

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, cir napisał:

temat zdominował szymon który z jakis powodów ciagle pisze o zardzewiałych sroplach i  doktor z irlandii poszukujacy eleganckiego i taniego wozu/czyli mercedes/  w dyzlu do wożenia sie do pracyi  ale temat jest o szeroko rozumianych 4 kółkach

To mój wątek więc uprzejmie zapraszam do dyskusji.

A komu się nie nie podoba to wie co robić. ?

43 minuty temu, Lolo2 napisał:

Bo np. taki mercedes C klasa ma gleboko w upie ludzi z manualem. 

I słusznie. Jak chcesz sobie pomachać wajchą to kup Opla. ? Mercedes bez automatu i RWD to nie Mercedes. BMW bez 6 garów to nie BMW.

6 godzin temu, caleb66 napisał:

Doktorek po co ci taki samochód, nawet nie wiedziałbyś kiedy by ci prawko zabrali ,nie ma za bardzo gdzie takimi furami jeździć.

Nie gadaj - fajny jest! Jakby był w Dieslu to bym kupił! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepny, ktory ma kulawego kota, i dlatego mysli, ze wszystkie koty na swiecie maja 3 lapy.
Czasami warto spojrzec poza krawedzie wlasnego talerza
No bo jak się jeździ cały czas automatem i przesiadzie się w manual to prawie jak orgazm.
Nie gadaj - fajny jest! Jakby był w Dieslu to bym kupił!
Maserati to kultowa Marka, jasne ze fajny ,po Warszawie więcej tego jeździ niż Mercedesow .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo jak się jeździ cały czas automatem i przesiadzie się w manual to prawie jak orgazm


Jezdze na zmiane dwoma niemalze identycznymi autami (jedno bez dachu i automat, a drugie to samo ale z dachem i manualem) i orgazmu nie dostaje. W kazdym z nich skrzynia pasuje do charakteru samochodu i te uogolnienia, co sie da albo co sie nie da, tudziez co jest generalnie lepsze, to bzdura

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jezdze na zmiane dwoma niemalze identycznymi autami (jedno bez dachu i automat, a drugie to samo ale z dachem i manualem) i orgazmu nie dostaje. W kazdym z nich skrzynia pasuje do charakteru samochodu i te uogolnienia, co sie da albo co sie nie da, albo co jest generalnie lepsze, to bzdura
Poza pastuchem mogę jeździć wszystkim ,miałem kiedyś oltica cluba i też się do celu dojezdzalo. Z fabryki już korozja wyjeżdżały .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, xajas napisał:

Oj fetek, nabierasz zwyczajow jak subfan i cieple kamole, welcome in club, szambo czeka

jak słusznie napisałeś gówno masz w głownie i nie da się go spuścić w kiblu.

Nie nabieram, dla mnie zawsze byłeś farbowany a na bocznicy nie raz darliśmy koty, wtedy nie było jeszcze syfa i poziom rozmowy był inny więc masz prawo nie pamiętać. Szymon1977 częściowo ma rację, Ty nigdy nikomu nie przyznałeś racji.

Godzinę temu, caleb66 napisał:

Maserati to kultowa Marka, jasne ze fajny ,po Warszawie więcej tego jeździ niż Mercedesow .

nie tylko po warszawie

2 godziny temu, caleb66 napisał:

chłopaku jak pojezdzisz trochę automatami to pogadamy ale póki co w kwestii spalania nic nie przebije skrzyni manualnej ,jeszcze nie spotkałem takiego automatu co by palił mniej .

tia po Twoich głupich wypowiedziach widać że Ty jeździłeś. Raczej dopiero poznajesz ten świat i jeszcze go nie ogarniasz.

 

7 godzin temu, szymon1977 napisał:

Opel kiedyś nie szukał klientów tanim efekciarstwem

kiedyś... opel ostatnie lata szedł tylko w gadżety i wygląd a w sklepach brakowało części zmiennych bo nie nadążali produkować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, szymon1977 napisał:

bo człowiek z manulem odpowiedni bied wrzuca ZANIM zajdzie potrzeba, a automat może co najwyżej mieć mniejsze SPÓŹNIENIE.

automat tez ma tryb manualny, w trybach sport reakcja jest tak szybka że przedwczesna zmiana nie ma sensu. Nawet pierwsza generacja DSG była wrażliwa na operowanie gazem i potrafiła zredukować bieg i chwilę przytrzymać obroty.

5 godzin temu, szymon1977 napisał:

zawsze będziesz wciskać gaz, a później czekać na wrzucenie odpowiedniego biegu

to już dawno uległo zmianie, chyba że czkaniem nazywasz ułamek sekundy. 

kolega od kilku lat używa DSG w KJS'ach i sobie chwali

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
No chcialem sprawdzic jaka roznica miedzy maniulem a 8 - 9 biegowym automatem ale ciezko.
.....
Z checia porownalbym takie autka powyzej 250 konia, gdzie silnik sie nie meczy. 

Tutaj silnik sie nie meczy (420KM)

Automat (PDK) ma lepsze przyspieszenie i mniejsze zuzycie niz Manual

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_4379.thumb.png.8178e17d922c9750d260595a84899c48.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xajas

Tylko dodaj jeszcze, jaka trzeba miec wprawe w zmianie biegow aby rozpedzic to auto do 100 w 4.4 sekundy. Aczkolwiek podejzewam ze to start z jedynki i na dwojce mam stowke. 

 

Szymon i caleb zyja jeszcze w swiecie skrzyn z 2000 roku wiec nie ma co sie chlopaka dziwic, jak nigdy nie siedzieli w aucie z 8 - 9 biegowa skrzynia. A co dopiero elektryczne turbo lub elektryczny samochod. 

 

Jakby zobaczyli na co dziesiejsza technologia pozwala to zlapaliby sie za glowe. Tanie samochody, elektryczne i 1.8s do setki...   This is madness... 

Taka przyszlosc nas czeka. A oni dalej o dizlu 1.4 w manualu xD

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podoba Ci się Range Rover Evoque ale Twój budżet to tylko 50% jego ceny... ?

Bardzo ciekawy kompaktowy SUV Forda - Territory. Na pewno na rynki Ameryki Płd i Azji. Nie wiem jak z Europą, bo do nas już większość ciekawych aut nie trafia.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
to już dawno uległo zmianie, chyba że czkaniem nazywasz ułamek sekundy. 
kolega od kilku lat używa DSG w KJS'ach i sobie chwali
 
Widac ze nie wiesz o czym piszesz,podniecasz się tym co nie istotne, chwalisz dsg ,sypie to się zanim gwarancja się skończy, czasami po i wtedy płacz, miałem to w superbie po długich bojach z serwisem uznali mi i wymienili a potem od razu do Żyda poszła ,bo serwis wyliczył koszty naprawy na 16 tys.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, gdyby pojawił się też w Europie.

A dla fanów kimchi: nowy Hultaj Tucson 2022.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, fetek napisał:

kolega od kilku lat używa DSG w KJS'ach i sobie chwali

Jeśli w trybie manualnym to ma fantazję, jeśli w automatycznym to zwykły samobójca.

15 minut temu, fetek napisał:

to już dawno uległo zmianie, chyba że czkaniem nazywasz ułamek sekundy. 

Zawsze to będzie czekanie i tego nie zmienisz. Mnie po prostu irytuje, gdy wjeżdżając na rondo mam 5, a do wyjechania z ronda potrzebne mi 2.

17 minut temu, fetek napisał:

automat tez ma tryb manualny

Nie po to automat by zmieniać biegi.

17 minut temu, fetek napisał:

trybach sport reakcja jest tak szybka

Tak, za to obroty przy stałej prędkości nie spadają.

18 minut temu, fetek napisał:

przedwczesna zmiana nie ma sensu

Redukcja jest zbędna, bo automat w trybie S trzyma silnik na wysokich obrotach.

Czy automat w Audi a6 3.0tdi 2015 jest na czasie? Jeżdżę takim dość często.

-----

3 godziny temu, caleb66 napisał:

...w kwestii spalania nic nie przebije skrzyni manualnej...

W realu manual może okazać się lepszy pod wieloma względami. Jest tylko jeden problem: trzeba umieć i chcieć. A biorąc pod uwagę, że nowoczesne silniki swoje wyśrubowane parametry osiągają w bardzo wąskim zakresie i w efekcie potrzebują nawet 9 biegów, to nawet mi by się nie chciało.

-----

1 godzinę temu, cir napisał:

opisujesz tanie konstrukcje lub starocie lat kilkanascie

I jeszcze raz: ja wrzucam odpowiedni bieg PRZED wciśnięciem gazu, automat PO wciśnięciu gazu.

-----

2 godziny temu, xajas napisał:

przestac wciskac ciemnote, czego Automat nigdy nie potrafi

I jeszcze raz: ja wrzucam odpowiedni bieg PRZED wciśnięciem gazu, automat PO wciśnięciu gazu.

2 godziny temu, xajas napisał:

Nie, ty masz kupic statego Opla Manuala... 

Po kilu przygodach z aktualną motoryzacją właśnie taki mam zamiar.

-----

2 godziny temu, Lolo2 napisał:

No ale skoro wy chcecie porownywac auta uzywane 5 letnie do 30 000zl...

A kto wpadł na pomysł, aby lepszość SUV-ów udowadniać porównaniem xc90 za 300.000 z "moim starym oplem" za 30.000? 

-----

3 godziny temu, audiofan01 napisał:

Ej tam,   to dyskusja jak z gra z gołębiem w szachy:)

Nasrałeś - odlatuj.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Lolo2 napisał:

Szymon i caleb zyja jeszcze w swiecie skrzyn z 2000 roku wiec nie ma co sie chlopaka dziwic, jak nigdy nie siedzieli w aucie z 8 - 9 biegowa skrzynia. A co dopiero elektryczne turbo lub elektryczny samochod. 

6-7G też dają radę ale do obecnych generacji nie mają startu. Choć z drugiej strony mizerna DQ200 po modzie jest przyjemniejsza w eksploracji niż badziewie, które zamontowali w Q5, aż się prosi poprawić

u mnie zawsze wlatuje pakiet ECU + TCU, wkurzają mnie nowe auta na gwarancji bo ciężko to dłubnąć.

22 minuty temu, caleb66 napisał:

Widac ze nie wiesz o czym piszesz,podniecasz się tym co nie istotne,

w przeciwieństwie do Ciebie nie posuwam rury wydechowej

22 minuty temu, caleb66 napisał:

chwalisz dsg ,sypie to się zanim gwarancja się skończy, czasami po i wtedy płacz, miałem to w superbie po długich bojach z serwisem uznali mi i wymienili a potem od razu do Żyda poszła ,bo serwis wyliczył koszty naprawy na 16 tys.

Chwalisz się czy żalisz ? rewelacja, kolejny smarkacz, który na podstawie jednego auta wydaje wyrok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby zobaczyli na co dziesiejsza technologia pozwala to zlapaliby sie za glowe. Tanie samochody, elektryczne i 1.8s do setki...   This is madness... 
Taka przyszlosc nas czeka. A oni dalej o dizlu 1.4 w manualu xD


Ostatnio kumpel pdjechal takim elektrycznym BMW i3 i nie moglem wierzyc jakie ma przyspieszenie.
Tutaj porownanie elektrycznych 180KM z benzynowymi 450KM. Na pierwszych 60-70km/h benzynowy nie ma szans

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Chwalisz się czy żalisz ? rewelacja, kolejny smarkacz, który na podstawie jednego auta wydaje wyrok.
Chyba automatów do robienia lodów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:


Jezdze na zmiane dwoma niemalze identycznymi autami (jedno bez dachu i automat, a drugie to samo ale z dachem i manualem) i orgazmu nie dostaje.

Ja wczoraj pojechałem do pracy syna Fiestą bo mam koło roboty fantastyczną myjnię, więc zabrałem mu samochód do umycia.

Pierwszy raz miałem okazję poprowadzić ten samochodzik na dłuższej trasie, bo tak to tylko na bardzo krótkich odcinkach.

Fantastycznie się tym jeździ. Z silnikiem 100KM d**y moc nie urywa ale 140km/h osiąga absolutnie bez wysiłku. Więcej nie próbowałem, bo odcinek autostrady miałem bardzo krótki. W każdym razie zdziwiłem się, jak łatwo to idzie. Z motorem 120-140 KM to musi być świetny ostry samochodzik, że nie wspomnę o ST. Układ kierowniczy i zawias - fenomenalne. Mam tylko jedno porównanie - BMW. Układ kierowniczy 8/10 w porównaniu z BMW, zawias - spokojnie 9/10. Za takie pieniądze w tak gównianej klasie! Szok! Jak to chodzi po zakrętach - ogromna radość! Czasy mojej Alfy 147 mi się przypomniały.

Manualna skrzynia biegów dla mnie przywykłego do automatu - absolutnie bezproblemowa. Biegi wchodzą elegancko ale nie ma tego sportowego kliku. Za wiele nie wymagajmy. Rewelacyjne hamulce! Byłem w szoku jakie to ostre! Hamulce równie dobre jak zawieszenie! Silnik świetnie wyciszony. Mimo utwardzonego i obniżonego zawiasu w wersji ST-line na bocznych nierównych drogach nie ma dyskomfortu. Jak wolicie bardziej miękko to bierzcie Titanium ale ST-line bardziej szpanerska. ?

Naprawdę - jeśli szukacie małego samochodziku to Fiesta ST-line dostarcza kupę funu. Tylko nie żałujcie na extrasy! Szklany dach, grzane fotele i kierownica, automatyczna klima, asystent świateł długich (skuteczny!),  dobre audio B&O to podstawa, elektronika (Blindspot, ruch poprzeczny z tyłu, kamera cofania i czujniki tylne) to również przydatne dodatki. Kamera daje super obraz w nocy, to też mnie zaskoczyło.

Bardzo przyjemnie tym się jeździ. Sportowość na poziomie Alfy czy BMW za ułamek ich ceny. No i nie boicie się złodziei bo to tylko Fiesta. ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, szymon1977 napisał:

Nasrałeś - odlatuj

Widzisz, Ty nawet nie potrafisz odgadnąć kto jest tym gołębiem, a co dopiero o autach dyskutować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.