Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, przemak napisał:

Czyli tam nie ma działania matematycznego?

Jak chcesz dokładnie matematycznie od 0-100% to 40kWh/6.6kW (taka ładowarka jest w Leaf 2008-->)...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Lolo2 napisał:

To ty wymyslasz ze masz 2kw w domu nie my. Wiec ty glupoty piszesz.

To Ty piszes głupoty, że 2kW a 2,2kW to jakaś istotna różnica, choć ja nie pisałem 2,0kW. A tak swoją drogą to pomiędzy 2kW a 2,0kW jest istotna różnica.

24 minuty temu, Lolo2 napisał:

Pokaz wkoncu ta trase, gdzie nie masz szybkich ladowarek i skad dokad nie dojedziesz.... 

Na tę chwilę mam w Europie 8000pkt, w których w 90min mogę podładować Leafa e+ na 150-200km oszczędnego turlania się za TIR-ami. Coś jeszcze? Wczorajszy wypad w góry straciłby sens.

24 minuty temu, hi_aro napisał:

Jak chcesz dokładnie matematycznie od 0-100% to 40kWh/6.6kW (taka ładowarka jest w Leaf 2008-->)...

A żeby samochód elektryczny stał się konkurencyjny dla spalinowego, to na trasie potrzeba sieci gniazdek 300x mocniejszych niż zwykłe gniazdko 220V, a nie gniazdka 2x mocniejszego w domu. A co jeszcze lepsze, gdy sieć gniazdek na trasie już powstanie, to te gniazdka w domu staną się zbędne. Zrozumiesz to w końcu?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, szymon1977 napisał:

To Ty piszes głupoty, że 2kW a 2,2kW to jakaś istotna różnica, choć ja nie pisałem 2,0kW. A tak swoją drogą to pomiędzy 2kW a 2,0kW jest istotna różnica.

Na tę chwilę mam w Europie 8000pkt, w których w 90min mogę podładować Leafa e+ na 150-200km oszczędnego turlania się za TIR-ami. Coś jeszcze? Wczorajszy wypad w góry straciłby sens.

A żeby samochód elektryczny stał się konkurencyjny dla spalinowego, to na trasie potrzeba sieci gniazdek 300x mocniejszych niż zwykłe gniazdko 220V, a nie gniazdka 2x mocniejszego w domu. A co jeszcze lepsze, gdy sieć gniazdek na trasie już powstanie, to te gniazdka w domu staną się zbędne. Zrozumiesz to w końcu?

 

Podaj ta trase,,,  bo czytasz znowu glupoty z ulotek. Pozwolisz ze sam sprawdze z ciekawosci. 

 

300 razy szybsze ladowanie? Przestan gadac glupoty. Ladowarki o mocy 100kw juz  popitalaja bardzo ladnie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Lolo2 napisał:

Podaj ta trase,,, 

Nie wiem, nie znam - wsiadłem i pojechałem.

9 minut temu, Lolo2 napisał:

300 razy szybsze ladowanie?

 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

...w 90min mogę podładować Leafa e+ na 150-200km oszczędnego turlania się za TIR-ami.

Więc...

9 minut temu, Lolo2 napisał:

Przestan gadac glupoty.

-----

7 minut temu, fetek napisał:

o ile kojarzę w uk jest 240V / 220V , 240*16 = 3.8kw

Mawet jeśli, to nie 300x a 150x za mało aby naładować w tempie tankowania. W zasadzie bez różnicy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

o ile kojarzę w uk jest 240V / 220V , 240*16 = 3.8kW

To źle kojarzysz. 230V+-10%, jak w całej Europie. I 13A max wg przepisów. Ale można i 20A pociągnąć jak masz ładowarkę od Chińczyka albo sobie sam zrobisz...

4 minuty temu, szymon1977 napisał:

Mawet jeśli, to  ie 300x a 150x za mało. W zasadzie bez różnicy.

Dla Ciebie nic nie ma różnicy... Wiele firm oferuję montaż  ściennych ładowarek 7.2kW jako pakiet z elektrykiem. Więc zacznij myśleć....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, hi_aro napisał:

To źle kojarzysz. 230V+-10%, jak w całej Europie. I 13A max wg przepisów. Ale można i 20A pociągnąć jak masz ładowarkę od Chińczyka albo sobie sam zrobisz...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

13A ? faktycznie nie urywa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, fetek napisał:

13A ? faktycznie nie urywa

Nikt obecnie nie stosuje takich ładowarek. Chyba że użytkownicy 10 letnich Leaf (o ile istnieją) bo w I serii były tylko zintegrowane 3kW ładowarki. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, hi_aro napisał:

Wiele firm oferuję montaż  ściennych ładowarek 7.2kW jako pakiet z elektrykiem.

Problemem nie jest ładowanie w nocy w domu, a w dzień na trasie.

24 minuty temu, hi_aro napisał:

Więc zacznij myśleć....

 

24 minuty temu, hi_aro napisał:

Dla Ciebie nic nie ma różnicy...

Tankowanie w 10minut gdy zachce mi się siusiu, a siusianie tam, gdzie apka pokaże, że jest wolna ładowarka to jest różnica dla każdego... i jeszcze to siusianie o 90minut przeciągać.

12 minut temu, hi_aro napisał:

Nikt obecnie nie stosuje takich ładowarek

"Wystarczy podłączyć samochód do standardowego gniazdka w ścianie."

12 minut temu, hi_aro napisał:

Chyba że użytkownicy 10 letnich Leaf (o ile istnieją)...

"...średni wiek pojazdów w Unii to 11 lat."

Po prostu nie wiesz o czym mówisz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, szymon1977 napisał:

Problemem nie jest ładowanie w nocy w domu, a w dzień na trasie.

Nie jest bo 80% elektryków nie przejeżdzają takiego zasięgu dziennie. A nowe polityka dotycząca EV zapewni w najbliższych 8 latach tą infrastrukturę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, hi_aro napisał:

Nie jest bo 80% elektryków nie przejeżdzają takiego zasięgu dziennie.

A jaki procent spalinowych poza codziennym turlaniem po mieście wyjeżdża też w trasy? Obstawiam, że też jakieś 80%. Więc nie próbuj mącić liczbami, bo nikt nie oczekuje, że ktoś Leafem pojedzie w góry, skoro zrobić się tego za bardzo nie da.

Te Twoje 80% potwierdza nieprzydatność elektryka no codzień, a nie brak istnienia problemu z ograniczonym zasięgiem i brakiem możliwości ładowania. Po prostu jak ktoś potrzebuje praktyczny środek transportu, to za pół ceny kupuje spalinowy.

26 minut temu, hi_aro napisał:

A nowe polityka dotycząca EV zapewni w najbliższych 8 latach tą infrastrukturę.

Ile razy jeszcze trzeba pisać, że zostaniemy zmuszeni do kupowania drożej gorszego produktu?

Na tę chwilę możliwości zwykłego elektryka to ładowanie przez 90min co 200km. Aby elektryk był choć porównywalny ze spalinowym potrzeba 9min co 400km, czyli 20 krotnej poprawy. I to nie w ulotce reklamowej, a w tylu punktach ładowania na trasie, ile dziś jest punktów tankowania. A wszystko przy zmiejszeniu ceny zakupu o połowę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, szymon1977 napisał:

nikt nie oczekuje, że ktoś Leafem pojedzie w góry, skoro zrobić się tego za bardzo nie da.

 

Wzasadzie to nie musi bo to autko do miejskiego turlania i chyba w tym srodowisku sie niezle sprawdza . Za to Tesla niezle daje rade w gorach , z ladowaniem tez nie ma problemu bo sa faktycznie dostepne szybkie ladowarki na trasie . Niewiem jak bedzie z Polestarem ale chyba tez poradzi sobie bezproblemowo . To trasa okolo 900 km wiec calkiem sporo. 

Na trasie z ladowaniem to nie ma duzego problemu , naprawde nieciekawie robi sie w miescie . Niby obiecuja ze cos z tym zrobia , mam nadzieje ze tak bedzie zanim sam sie wpakuje w elektryka .?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, marcusSE napisał:

Wzasadzie to nie musi bo to autko do miejskiego turlania i chyba w tym srodowisku sie niezle sprawdza .

Tak, ale w przyszłości ma zastąpić Golfa, a niektórzy siędziwią, że dziś chętnych brak.

20 minut temu, marcusSE napisał:

Za to Tesla...

Dzisiejszych żytkowników Golfa nigdy nie będzie stać hi-tech-top-of-the-range.

21 minut temu, marcusSE napisał:

Na trasie z ladowaniem to nie ma duzego problemu...

Wyobraź sobie mój wczorajszy wypad w góry, ale Leafem:

noc przed ładowanie, przed wjazdem w góry ładowanie 90min - nonsens!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, szymon1977 napisał:

Tak, ale w przyszłości ma zastąpić Golfa, a niektórzy siędziwią, że dziś chętnych brak.

Dzisiejszych żytkowników Golfa nigdy nie będzie stać hi-tech-top-of-the-range.

Wyobraź sobie mój wczorajszy wypad w góry, ale Leafem:

noc przed ładowanie, przed wjazdem w góry ładowanie 90min - nonsens!

Jestes odwazna osoba ?, ja bym tym nieryzykowal ?

Tesla jest naprawde fajna ale ma przegieta cene na maxa  , dlatego mam nadzieje ze troche teraz Polestary namieszaja  na rynku ,choc jak zrobilem sumulacje zakupu to mi oczy prawie pekly ?.  

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, marcusSE napisał:

Jestes odwazna osoba ?, ja bym tym nieryzykowal ?

Ale ja nie jechałem Leafem tylko klasycznym 1.6B90KM.

52 minuty temu, marcusSE napisał:

mam nadzieje ze troche teraz Polestary namieszaja

Nie bardzo, to nadal klasa wyższa. Z resztą, to nie auta elektryczne są problemem, a brak infrastruktury. Dlatego choć jest to już myślę możliwe, nikt na razie nie zaoferuje sensownego elektrycznego kompaktu w konkurencyjnej dla Golfa cenie. Na tę chwilę to narzędzie taksówkarzy do omijania zakazów i wyciągania dopłat, lub drogi i efektowny gadżet dla ludzi bogatych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

A żeby samochód elektryczny stał się konkurencyjny dla spalinowego, to na trasie potrzeba sieci gniazdek 300x mocniejszych niż zwykłe gniazdko 220V, a nie gniazdka 2x mocniejszego w domu. A co jeszcze lepsze, gdy sieć gniazdek na trasie już powstanie, to te gniazdka w domu staną się zbędne. Zrozumiesz to w końcu?

Brednie powtarzane w kółko pozostają bredniami.  Oczywiście że gniazdka w domu pozostaną potrzebne bo prąd w nich będzie po standardowej najniższej cenie.  To że przy szybkiej ładowarce będzie trzeba spędzić trochę więcej czasu nie będzie żadnym problemem bo będzie potrzebne rzadko i per saldo kierowcy będą spędzać na tankowaniu mniej czasu niż obecnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Zbig napisał:

Brednie powtarzane w kółko pozostają bredniami. 

Więc po co te brednie w kółko powtarzasz? Ale do rzeczy.

20 minut temu, Zbig napisał:

To że przy szybkiej ładowarce będzie trzeba spędzić trochę więcej czasu nie będzie żadnym problemem bo będzie potrzebne rzadko i per saldo kierowcy będą spędzać na tankowaniu mniej czasu niż obecnie.

Statystyka i uśrednianie to nie jest realne życie. A z całym szacunkiem do Leafa, coś co raz na 2godz jazdy wymaga 1,5godz ładowania, nie jest nieco gorsze od Golfa, a po prostu bezużyteczne.

Być może 80% elektryków nie wyjeżdża na trasę, ale nie dlatego, że 80% aut jeździ tylko pomieście, a Ci co z miasta wyjeżdżają po prostu elektryków nie kupują.

20 minut temu, Zbig napisał:

Oczywiście że gniazdka w domu pozostaną potrzebne bo prąd w nich będzie po standardowej najniższej cenie.

Poważnie myślisz, że rząd nie wprowadzi trzykrotnego opodatkowania prądu, jak trzykrotny podatek przestanie zciągać z benzyny? Może też wybuduje dodatkowe 10 pasów, żeby ekomobile mogły bez korków przejeżdżać przez miasto, a podatek drogowy wyciągnie z księżyca? Przywileje elektryków tak szybko się skończą, jak zaczną się elektryki.

-----

22 minuty temu, TomekL3 napisał:

To w uk może się zmienić. Jeszcze przez 10 lat będą rejestrować auta spalinowe.

Tak, ale nikt temu nie przeczy, że lobby nas zmusi do kupowania gorszych i droższych produktów.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

Dzisiejszych żytkowników Golfa nigdy nie będzie stać hi-tech-top-of-the-range.

Tak samo jak nabywców telewizorów kineskopowych miało być nie stać na ledy i plazmy.  Paru wysoko postawionych gości za takie myślenie i podjęte w związku z nim błędne decyzje z hukiem wyleciało z roboty.  Ciekawe którzy tym razem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Zbig napisał:

Tak samo jak nabywców telewizorów kineskopowych miało być nie stać na ledy i plazmy.

Ot to! LCD wyparły z rynku CRT dopiero gdy stały się lepsze zbliżyły się ceną. Może Leaf 3? Nie wiem.

Ps.

Nie wtykaj nosa w nieswoje sprawy: ja z roboty nie wylecę, bo ja jestem robionym w balona konsumentem a nie rozpatruję sprawy z punktu widzenia producenta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psps.

Pamiętam jak w 2000r zwykły monitor CRT kosztował 700, zaje...sty Sony Trinitron 2200 (kupił takiego brat i do dziś jest zaje...sty), a już rok późnej za 1800 wszedł LG, który miał podobny bilans wad i zalet jak Sony (takiego kupiłem ja). I wtedy zaczęła się rewolucja. Wcześniejsze LCD były tak samo drogie i tak samo gów...ne, jak są dzisiejsze elektromobile. Idea rewolucji nie sprawi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy dobrze zrobilem, ze 3 miesiące nie wchodziłem na ten specjalistyczny wątek, nie miałem czasu wchodzić,  kupiłem Porsche....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, electro napisał:

Nie wiem, czy dobrze zrobilem, ze 3 miesiące nie wchodziłem na ten specjalistyczny wątek, nie miałem czasu wchodzić,  kupiłem Porsche....

Ruzumiem rozczarowanie , a mogla byc Tesla . 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, marcusSE napisał:

Ruzumiem rozczarowanie , a mogla byc Tesla . 

Nie wiem, w tesli nawet nie siedzialem. Chcialem samochod, audi a8 mi sie spodobalo na otomoto, kolor, wyposazenie, ale już bylo zarezerwowane jak podjechalem, taka bieda w kraju, myslalem, ze przyjde i bede targowal sie, warunki stawial, ale nie, samochód już był sprzedany, ale w salonie stało porsche, jeszcze na gwarancji, wzialem porsche.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, electro napisał:

Nie wiem, w tesli nawet nie siedzialem. Chcialem samochod, audi a8 mi sie spodobalo na otomoto, kolor, wyposazenie, ale już bylo zarezerwowane jak podjechalem, taka bieda w kraju, myslalem, ze przyjde i bede targowal sie, warunki stawial, ale nie, samochód już był sprzedany, ale w salonie stało porsche, jeszcze na gwarancji, wzialem porsche.

Dobre auta zawsze schodza szybko, jak tego giganta A8 to koniecznie z szoferem ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, marcusSE napisał:

Dobre auta zawsze schodza szybko, jak tego giganta A8 to koniecznie z szoferem ?

Od kiedy zwykle a8 to gigant. ? ? ?

W sumie a8 to chyba jedyne auto z nornalnym silnikiem 4 litrowym dizla...   Piperzyc ten "downsizing". 

39 minut temu, electro napisał:

Nie wiem, czy dobrze zrobilem, ze 3 miesiące nie wchodziłem na ten specjalistyczny wątek, nie miałem czasu wchodzić,  kupiłem Porsche....

Jakie to porsze? Model silnik? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Lolo2 napisał:

Od kiedy a8 to gigant. 

W sumie a8 to chyba jedyne auto z nornalnym silnikiem 4 litrowym dizla...   Piperzyc ten "downsizing". 

Jakie to porsze? Model silnik? 

Chciałem panamerę, ale jest za niskie na moj wjazd do garażu, wziąłem Cayenne II 2017, niestety z tym silnikiem najslabszym 3litrowym dizlem audi, ale nie mozna miec wszystkiego, bardzo niski przebieg,  fajna specyfikacja, nie taki typowy golas, szary meatllic, szare koła 20 cali z gts-a [musze zobaczyc ,co mniejszego zalozyc, bo nie lubie duzych kół, aletez chce takie szare, bo ladnie sie prezentuja z lakierem], czarny srodek. On jedzie dopiero w sport plus ustawieniu, tak w normalnym to sie można powiedziec toczy. Mam jeszcze stare a8 d3 4,2 mpi wiec jak chce pojezdzic w moim stylu to mam czym.

A8 d4 czy d5 to jeszcze w granicach rozsadku wielkosc, d5 mi sie nie podoba, d4 z konca produkcji to super samochód i poszedl w kilka dni, mial chyba wszystko oprocz banga olufsena, naprawde dopasiony, nawet jonizator powietrza i tego typu rzeczy. Natomiast Q7 czy q8 to bardzo duze samochody, nie wiem po co byłby mi taki duzy samochód, duże i niskie, nie za dużo można te pneumatykę podnieść, bezsens wg mnie, duze, wielkie koła i niskie, ale taka moda. Cayenne można wysoko podnieść i rzeczywiscie ta pneumatyka i tryby przełożen coś dają.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, electro napisał:

Chciałem panamerę, ale jest za niskie na moj wjazd do garażu, wziąłem Cayenne II 2017, niestety z tym silnikiem najslabszym 3litrowym dizlem audi, ale nie mozna miec wszystkiego, bardzo niski przebieg,  fajna specyfikacja, nie taki typowy golas, szary meatllic, szare koła 20 cali z gts-a [musze zobaczyc ,co mniejszego zalozyc, bo nie lubie duzych kół, aletez chce takie szare, bo ladnie sie prezentuja z lakierem], czarny srodek. On jedzie dopiero w sport plus ustawieniu, tak w normalnym to sie można powiedziec toczy. Mam jeszcze stare a8 d3 4,2 mpi wiec jak chce pojezdzic w moim stylu to mam czym.

Z limuzyny na suvika ? Wypadniesz na zakretach xD

A tak na serio, Cayenne swietne autko. Troche moooze bedzie ci brakowac po przesiadce ale 8 stopniowa skrzynia powinna sporo nadrobic w kulturze jazdy. 

Gratulacje zakupu. 

 

W d4 nie podoba mi sie maska. Zreszta Audi slabo wypada ze wzgledu na wyglad w porownaniu do bmw, gwiazdy czy porsche.  Jazda / Silnik / karoseria w a8 to mistrzostwo, ale wykonczenie slabe. Natomiast w D5 te ekrany wiecznie wypalcowane...  Za rok / dwa bede myslal nad wymiana na a8. Bo tylko to auto ma sensowny silnik dizla w sprzedazy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Albo na wp albo na onecie czytałem o cennikach ładowania elektryków.

Będzie marudzenie nabywców, którzy liczyli na darmową eksploatację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, stench napisał:

Albo na wp albo na onecie czytałem o cennikach ładowania elektryków.

Będzie marudzenie nabywców, którzy liczyli na darmową eksploatację.

No ceny na stacjach wysokie. Placic 2.50zl za 1 kwh na orlenie to przesada. Taniej pojedziesz autem w gazie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.