Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, fetek napisał:

. Problem i tak leży w możliwościach przerobowych ładowarek, ludzie będą musieli wywrócić swoje życie do góry nogami i dopasować je do auta.

Brakuje parkingów a teraz jeszcze trzeba wygospodarować miejsce na ładowarki

Gdzie jest problem tam jest pomysl na biznes. 

Wieksza popularnosc zyskaja restauracje z parkingiem z ladowarka. Zamiast siedziec na dupie i ogladac netflixa wsiadziesz w auto i zabierzesz rodzine do restauracji podladowac auto i zjesc smaczy obiad xD

<ot historia z przymrozeniem oka>

 

I tak dziwi mnie ze w Polsce ludzie siedza w domach, a takie wlochy czy hiszpania godzina 19 i wszyscy gonia na miasto cos zjesc. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Lolo2 napisał:

I tak dziwi mnie ze w Polsce ludzie siedza w domach, a takie wlochy czy hiszpania godzina 19 i wszyscy gonia na miasto cos zjesc. 

Bo tam po południu nikt nie pracuje i prawie wszystko jest zamknięte, u nich 19 to taki "prawie obiad".

25 minut temu, Lolo2 napisał:

Wieksza popularnosc zyskaja restauracje z parkingiem z ladowarka. Zamiast siedziec na dupie i ogladac netflixa wsiadziesz w auto i zabierzesz rodzine do restauracji podladowac auto i zjesc smaczy obiad xD

to wieczorem albo w weekend a zwykły szary tydzień robaka w korpo ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, fetek napisał:

to wieczorem albo w weekend a zwykły szary tydzień robaka w korpo ?

System wloski. 

W tygodniu pojedziesz do restauracji zjesc i zaladowac xD. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lolo2 napisał:

W tygodniu pojedziesz do restauracji zjesc i zaladowac xD. 

No właśnie: jem bo muszę naładować auto, kontra zatankuję jak mi się zachce siusiu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lolo2 napisał:

System wloski. 

Włosi (szczególnie w dużych miastach) nawet na śniadanko wstępują do lokalu po drodze do pracy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, szymon1977 napisał:

No właśnie: jem bo muszę naładować auto, kontra zatankuję jak mi się zachce siusiu.

Trudno o bardziej obrzydliwe miejsce do sikania niż stacje benzynowe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Zbig napisał:

Trudno o bardziej obrzydliwe miejsce do sikania niż stacje benzynowe.

W Europie autostrady są, a na autostradach trudno o inne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, szymon1977 napisał:

W Europie autostrady są, a na autostradach trudno o inne.

chłop tylko na szparagi do Niemiec jechał i to pociągiem więc nie wymagaj za wiele.

4 godziny temu, il Dottore napisał:

Włosi (szczególnie w dużych miastach) nawet na śniadanko wstępują do lokalu po drodze do pracy.

Nie przypominam sobie by włosi pracowali 😛 zwłaszcza jak jest ładna pogoda.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.04.2021 o 21:13, Zbig napisał:

Designersko i pod względem ilości wodotrysków tak, funkcjonalnie względem Aurisa krok do tyłu, czekam na facelift, może to poprawią.

W czym Corolla TS jest gorsza od Aurisa?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, il Dottore napisał:

Włosi (szczególnie w dużych miastach) nawet na śniadanko wstępują do lokalu po drodze do pracy.

każdy żyje tak jak lubi

jeden jest szczesliwy jak 3 godziny przefika na kolacji bez celu inny ma hobby jedno lub sto  i woli tak czas sprządzać

jaka konsumpcja jest wyznacznikiem jakosci życia - pytanie stare jak swiat

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Seband napisał:

W czym Corolla TS jest gorsza od Aurisa?

Brak schowka na okulary

Brak schowka pod kierownicą

Brak tacki na kwity / długopis w schowku centralnym

W części wersji zlikwidowali nawet jedną z kieszeni za fotelami

Wąskie schowki w drzwiach, nie wchodzi żadne pudełko z chusteczkami

Wielka wajcha jak  w starych automatach zamiast wygodnego joysticka

Tablet – „ołtarzyk”, brak miejsca na uchwyt do telefonu

„Miękkie plastiki” z cienkiego skaju, słaba jakość skóry na kierownicy

Wysokotonowe w podszybiu zamiast w słupkach

Mniej miejsca na szerokość z przodu i z tyłu (mierzone pomiędzy podłokietnikami)

Mniej miejsca na wysokość, w Aurisie mogę maksymalnie podnieść fotel i wciąż nie dotykam głową sufitu, w Corolli dzieje się to w połowie zakresu

Wersja 1.8 ma obniżoną moc i znacznie gorszą elastyczność względem Aurisa 1.8

Gorszy cx powoduje wyższe spalanie na autostradzie – 0,33 vs 0,29 w Aurisie

Corolla ma mniejszy bagażnik, te 596 litrów to policzyli chyba razem z wnęką na koło.

Zlikwidowano wygodną możliwość przesunięcia rolety w górę

Siatka oddzielająca bagażnik od kabiny, która w Aurisie kosztowała 99 zł tu kosztuje astronomiczne 1800 zł

Dojazdówka za 1000 zł to też jakiś chory kosmos

Brak oddzielnej wykładziny na dnie bagażnika, można tylko zmieniać położenie podłogi, ale jak jest w górnym położeniu to pod spodem jest goła blacha

Sama podłoga to wielka nieporęczna płyta, w Aurisie jest dzielona, pod wewnętrzną częścią jest duży wygodny przybornik, w Corolli zmniejszono go do wymiarów mikroskopijnych

W Aurisie pod podłogę w dolnym położeniu wchodzi pełnowymiarowe koło zapasowe, w Corolli tylko dojazdówka.

12 godzin temu, fetek napisał:

chłop tylko na szparagi do Niemiec jechał i to pociągiem więc nie wymagaj za wiele.

Ty za to wciąż nie wyjechałeś z piaskownicy, gówniarzyku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zbig napisał:

Ty za to wciąż nie wyjechałeś z piaskownicy, gówniarzyku

😅 wyluzuj stary ćwoku bo Ci żyłka walnie

Godzinę temu, Zbig napisał:

Brak schowka na okulary

Brak schowka pod kierownicą

Brak tacki na kwity / długopis w schowku centralnym

W części wersji zlikwidowali nawet jedną z kieszeni za fotelami

Wąskie schowki w drzwiach, nie wchodzi żadne pudełko z chusteczkami

Wielka wajcha jak  w starych automatach zamiast wygodnego joysticka

Tablet – „ołtarzyk”, brak miejsca na uchwyt do telefonu

„Miękkie plastiki” z cienkiego skaju, słaba jakość skóry na kierownicy

Wysokotonowe w podszybiu zamiast w słupkach

Mniej miejsca na szerokość z przodu i z tyłu (mierzone pomiędzy podłokietnikami)

Mniej miejsca na wysokość, w Aurisie mogę maksymalnie podnieść fotel i wciąż nie dotykam głową sufitu, w Corolli dzieje się to w połowie zakresu

Wersja 1.8 ma obniżoną moc i znacznie gorszą elastyczność względem Aurisa 1.8

Gorszy cx powoduje wyższe spalanie na autostradzie – 0,33 vs 0,29 w Aurisie

Corolla ma mniejszy bagażnik, te 596 litrów to policzyli chyba razem z wnęką na koło.

Zlikwidowano wygodną możliwość przesunięcia rolety w górę

Siatka oddzielająca bagażnik od kabiny, która w Aurisie kosztowała 99 zł tu kosztuje astronomiczne 1800 zł

Dojazdówka za 1000 zł to też jakiś chory kosmos

Brak oddzielnej wykładziny na dnie bagażnika, można tylko zmieniać położenie podłogi, ale jak jest w górnym położeniu to pod spodem jest goła blacha

Sama podłoga to wielka nieporęczna płyta, w Aurisie jest dzielona, pod wewnętrzną częścią jest duży wygodny przybornik, w Corolli zmniejszono go do wymiarów mikroskopijnych

W Aurisie pod podłogę w dolnym położeniu wchodzi pełnowymiarowe koło zapasowe, w Corolli tylko dojazdówka.

😅 nie łatwiej podać link do recenzji ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zbig napisał:

Brak schowka na okulary

Brak schowka pod kierownicą

Brak tacki na kwity / długopis w schowku centralnym

W części wersji zlikwidowali nawet jedną z kieszeni za fotelami

Wąskie schowki w drzwiach, nie wchodzi żadne pudełko z chusteczkami

Wielka wajcha jak  w starych automatach zamiast wygodnego joysticka

Tablet – „ołtarzyk”, brak miejsca na uchwyt do telefonu

„Miękkie plastiki” z cienkiego skaju, słaba jakość skóry na kierownicy

Wysokotonowe w podszybiu zamiast w słupkach

Mniej miejsca na szerokość z przodu i z tyłu (mierzone pomiędzy podłokietnikami)

Mniej miejsca na wysokość, w Aurisie mogę maksymalnie podnieść fotel i wciąż nie dotykam głową sufitu, w Corolli dzieje się to w połowie zakresu

Wersja 1.8 ma obniżoną moc i znacznie gorszą elastyczność względem Aurisa 1.8

Gorszy cx powoduje wyższe spalanie na autostradzie – 0,33 vs 0,29 w Aurisie

Corolla ma mniejszy bagażnik, te 596 litrów to policzyli chyba razem z wnęką na koło.

Zlikwidowano wygodną możliwość przesunięcia rolety w górę

Siatka oddzielająca bagażnik od kabiny, która w Aurisie kosztowała 99 zł tu kosztuje astronomiczne 1800 zł

Dojazdówka za 1000 zł to też jakiś chory kosmos

Brak oddzielnej wykładziny na dnie bagażnika, można tylko zmieniać położenie podłogi, ale jak jest w górnym położeniu to pod spodem jest goła blacha

Sama podłoga to wielka nieporęczna płyta, w Aurisie jest dzielona, pod wewnętrzną częścią jest duży wygodny przybornik, w Corolli zmniejszono go do wymiarów mikroskopijnych

W Aurisie pod podłogę w dolnym położeniu wchodzi pełnowymiarowe koło zapasowe, w Corolli tylko dojazdówka.

Hahaha. A teraz powtórzę pytanie kolegi...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, szymon1977 napisał:

Hahaha. A teraz powtórzę pytanie kolegi...

i czego oczekujesz ? przecież auta widział tylko w internecie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.06.2021 o 21:16, Zbig napisał:

Wielka wajcha jak  w starych automatach zamiast wygodnego joysticka

Teraz mam wajchę przy kierownicy. Jest to tak wygodne rozwiązanie, że aż nie do wiary, iż Europa zdecydowała się na nie dopiero po kilkudziesięciu latach istnienia tego rozwiązania w USA. Oczywiście dzisiaj wajcha jest elektroniczna a nie mechaniczna, ale jaki zysk! Ile miejsca zyskujesz na tunelu środkowym! Nawet guziczki z dzisiejszych automatów Hondy niepotrzebnie zajmują miejsce. Oczywiście Mercedesowi łatwiej, bo normalnie miał wajchy przy kierownicy tylko po prawej i aż prosiło się dać zmianę biegów na lewą stronę kierownicy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś wątek spadł z wokandy... no to podgrzejmy trochę atmosferę 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niniejszym wyrażam głęboką pogardę dla elektromobilności i pokazuję prawdziwy samochód, którym chętnie bym pojeździł. 🙂 Ładny lakier. Dobry do sticker tuningu. Wystarczą bowiem naklejki Alpiny i wszyscy uwierzą. 🙂

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, il Dottore napisał:

Niniejszym wyrażam głęboką pogardę dla elektromobilności i pokazuję prawdziwy samochód, którym chętnie bym pojeździł. 🙂 Ładny lakier. Dobry do sticker tuningu. Wystarczą bowiem naklejki Alpiny i wszyscy uwierzą. 🙂

seria G fajna, wygląd, materiały jest naprawdę spoko. Mnie w hybrydzie męczy .. gówniany zasięg (zerowy bez stacjonarnego ładowania), bagażnik a właściwie jego brak, brutalne dla silnika spalinowego tryby pracy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.06.2021 o 16:24, fetek napisał:

Mnie w hybrydzie męczy .. gówniany zasięg (zerowy bez stacjonarnego ładowania), bagażnik a właściwie jego brak, brutalne dla silnika spalinowego tryby pracy.

430i to nie hybryda. Jeszcze nie prawdziwe BMW, czyli nie R6 ale czym chata bogata: R4 biturbo ponad 250 kunia, 5,9s do setki.

Ale ja bym wolał na gnojówkę. Teraz ma wyjść 430d - też ponad 250KM. Osiągi godne a pali mniej.

Oczywiście osoba, którą stać na nową 4, ma kompletnie wywalone na zużycie paliwa. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, il Dottore napisał:

430i to nie hybryda

M to już hybryda.

Godzinę temu, il Dottore napisał:

Ale ja bym wolał na gnojówkę. Teraz ma wyjść 430d - też ponad 250KM. Osiągi godne a pali mniej.

dokładnie, C7 3.0 BiTDI to było dla mnie idealnym autem. Szybkie, mega wygodne, względnie pakowane i ekonomiczne. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.06.2021 o 23:12, Lolo2 napisał:

I tak dziwi mnie ze w Polsce ludzie siedza w domach, a takie wlochy czy hiszpania godzina 19 i wszyscy gonia na miasto cos zjesc. 

Trudno wymagać od Włocha czy Hiszpana żeby miał coś ciekawego do roboty poza napełnieniem kałduna w barze na mieście . Książki ma czytać ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, berkut napisał:

Książki ma czytać ?

Taki Umberto Eco to nawet pisał książki... 🙂

Ale ja nie o tym.

Nowy VW Multivan T7: rośnie nam król klasy MPV!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo ładny FL BMW X3. Sensowny samochód, jeśli ktoś lubi SUV.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista lokalizacji odcinkowego pomiaru prędkości w 2021 r.

A1 Częstochowa - Kamieńsk - woj. łódzkie/śląskie

A1 Piotrków Trybunalski - Tuszyn - woj. łódzkie

Kluki - woj. łódzkie

Tomaszów Mazowiecki - woj. łódzkie

Złota - woj. łódzkie

Gorzyce - woj. śląskie

Tarnowskie Góry - woj. śląskie

Wilcza - Nieborowice - woj. śląskie

Gietrzwałd - Naglady - woj. warmińsko-mazurskie

Gwiazdowo - Piecki - woj. warmińsko-mazurskie

Karniewo - woj. mazowieckie

Regut - Człekówka - woj. mazowieckie

Sochaczew - woj. mazowieckie

Warmiaki - Strachówka - woj. mazowieckie

Zakręt - woj. mazowieckie

Kolbuszowa - Kolbuszowa Górna - woj. podkarpackie

Krościenko Wyżne - Iskrzynia - woj. podkarpackie

Lubin - woj. dolnośląskie

Ładna - Tarnów - woj. małopolskie

Łęczna - Turowola - woj. lubelskie

Łuszczów Pierwszy - Łuszczów Drugi - woj. lubelskie

Łosiów - woj. opolskie

Radlin - woj. świętokrzyskie

Reda - Rekowo Górne - woj. pomorskie

Sulechów - woj. lubuskie

Szlichtyngowa - Górczyna - woj. lubuskie

Zwierki - Zabłudów - woj. podlaskie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedlogo bedziemy jezdzic jak wlosi czy szwedzi.... Tempomat i jazda. 

 

20 lat temu jechalem do zakopanego 7 godzin. Dzisiaj niby drogi sie zmienily ale tez potrzebuje 7 godzin aby tam dojechac... Taki progress.. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mamy Dustera po FL! 🙂 Na zewnątrz zmiany zupełnie minimalne - troszkę inne światła. Światła mijania i przednie kierunkowskazy LED już od wersji bazowej.

W końcu będzie automat ale wciąż nie ma możliwości połączyć automatu z 4x4 i dieslem. Silniki te same, co były, dobrze że diesel pozostał w ofercie.

Nowy lakier pomarańczowy bardzo mi się podoba. Fajnie zintegrowany nowy system multimediów. Producent zapewnia też o poprawieniu foteli.

Janusze będą szczęśliwi. 🙂

BTW: to już druga premierowa reklama nowego samochodu nakręcona na drodze, którą jechałem. Raz to był Mercedes klasy A - reklama nakręcona na Lanzarote, na drodze z El Golfo do Los Hervideros. A teraz widzimy Dustera na Teneryfie - jest to droga z Adeje do wulkanu Teide. Też ją zaliczyłem, tylko wypożyczonym Golfem VI - miał zaledwie 42km na liczniku. 🙂

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.06.2021 o 10:37, il Dottore napisał:

Niniejszym wyrażam głęboką pogardę dla elektromobilności i pokazuję prawdziwy samochód, którym chętnie bym pojeździł. 🙂 Ładny lakier. Dobry do sticker tuningu. Wystarczą bowiem naklejki Alpiny i wszyscy uwierzą. 🙂

 

 

Nie przeszkadza ,że niemiecki ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Nie przeszkadza ,że niemiecki ?

Uznaję wyłącznie samochody z państw Osi. 🙂

Włoskie, niemieckie i japońskie. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.