Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.09.2021 o 18:27, tomek7776 napisał:

wyszla na ten rok wersja 1100KM

Nawet większa moc w niczym nie pomoże,wnętrze Tesli ti dziadostwo

Materiały,wykończenie,spasowanie woła o pomstę do .......

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frank

sa rozne wersje wnetrza.niektore sa ok

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, frank1 napisał:

Nawet większa moc w niczym nie pomoże,wnętrze Tesli ti dziadostwo

Materiały,wykończenie,spasowanie woła o pomstę do .......

Chyba nie siedziałeś w aktualnym wydaniu Performance...

Z koreańczyków też się podśmiewano jeszcze nie tak dawno.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Zbig napisał:

Wow, to już nie taksówkarze kupują elektryki tylko zwolennicy jazdy bez pasów.  Co odpowiedź to głupsza...

Tak, ale to Twoja wypowiedź, a ja pisałem coś innego.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, szymon1977 napisał:

Tak, ale to Twoja wypowiedź, a ja pisałem coś innego.

 

 

Co pisałeś nie ma żadego istotnego znaczenia. Liczy się wydźwięk a ten nieustająco przypomina kotwicę głęboko zarytą w mule.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa Daćka Jogger - oglądajcie, bo niedługo tylko na takie samochody Polaków będzie stać. A i to tylko wybrani przez Partię i Rząd dostąpią zaszczytu odebrania talonu.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zbig napisał:

Co pisałeś nie ma żadego istotnego znaczenia. Liczy się wydźwięk a ten nieustająco przypomina kotwicę głęboko zarytą w mule.

Jeśli utożsamiasz się z mułem, to dyskutując z Tobą faktycznie w mule ryję.

-----

1 godzinę temu, tomek7776 napisał:

agresywny zaczynasz byc.

Ta agresja jest efektem połączenia braku argumentów z przekonaniem o posiadaniu racji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, cir napisał:

przeciez to 3 latek , dodatkowo kazdy normalny chce papiery poserwisowe do wglądu

jakis idiota

i po jakiego grzyba Ci te papiery ? przecież to wszystko jest gówno warte. Inspekcje w ASO są o kant dupy rozbić, nie ważne jaka marka, wszędzie są partacze.

 

 

3 godziny temu, tomek7776 napisał:

agresywny zaczynasz byc.

bo mu "czegoś" brakuje, nawet auto jest protezą  🤣

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.09.2021 o 20:24, Zbig napisał:

Czyli w momencie gdy wszystkie aktywnie użytkowane w Polsce auta osobowe, około 15 mln, wymieni się na elektryki, powiedzmy że o średniej pojemności baterii 50 kWh, to mamy magazyn o pojemności do 0,75 TWh - obecne średnie dzienne krajowe zapotrzebowanie na energię elektryczną to niecałe 0,5 TWh.

Większość aut osobowych jeździ dziennie przez 1-2 godziny max, resztę czasu parkują i mogą być podpięte do sieci, można je ładować gdy jest nadwyżka energii w sieci i cena spada i oddawać energię do sieci gdy jest zapotrzebowanie i cena rośnie.

Teoretycznie...jeśli te elektryki w ogóle wejdą, a jeśli wejdą, to kogo będzie na nie stać...a może będzie ich mniej niż milion, a wtedy ładowanie tylko w specjalnych stacjach. Producenci aut mogą cofnąć się do spalinówek.

Weźmy sobie te 15 000 000 x 150 000 zł - cena auta nowego = 2 250 000 000 000 to jest 5-6 budżetów państwa lub prawie roczne PKB. Do tego doliczyć koszt montażu ładowarek, koszt ładowarek, obsługa i szybki serwis.

Wyjściem z tej sytuacji mogą być jedynie auta na wypożyczanie. Skoro auta jeżdżą prze z 1-2 godziny, to są wykorzystywane w małym stopniu. Jedno auto wykorzystywane przez wiele osób zmniejszy znacznie zapotrzebowanie na auta...może nawet z 10X. Tyle też mniej wydamy na auta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, fetek napisał:

po jakiego grzyba Ci te papiery ?

potwierdzaja przebieg , rozmowa jest o wiarygodnosci przebiegu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, frank1 napisał:

Nawet większa moc w niczym nie pomoże,wnętrze Tesli ti dziadostwo

Materiały,wykończenie,spasowanie woła o pomstę do .......

najnowsze egzemplarze już nie są takie tragiczne, spasowanie też poprawili.

3 godziny temu, tomek7776 napisał:

frank

sa rozne wersje wnetrza.niektore sa ok

Tu chodzi o jakość materiałów, spasowanie (również blach), wygłuszenie itd.. pierwsze egzemplarze to była TRAGEDIA i pośmiewisko.

4 minuty temu, cir napisał:

potwierdzaja przebieg , rozmowa jest o wiarygodnosci przebiegu

ludzi nie rozśmieszaj, kto chce i tak ogranie, kwestia kasy.  Legalizacja przebiegów w ASO / przeglądzie to żadna filozofia i dość uciążliwy proceder zwłaszcza w autach dostawczych gdzie nie ma dodatkowych modułów zapisujących stan pojazdu.

Po za tym kupując np BMW musisz iść z kulczykiem bo serwis z niego odczytuje dane a dzisiaj nie problem zmienić w nim nawet historię serwisową, w sumie łatwiej spreparować serwisy i naprawy niż sam przebieg.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, fetek napisał:

i po jakiego grzyba Ci te papiery ? przecież to wszystko jest gówno warte. Inspekcje w ASO są o kant dupy rozbić, nie ważne jaka marka, wszędzie są partacze.

Może ciut inaczej, młodzi mechanicy w ASO są szkoleni przez producentów uczą się i jak już dużo potrafią i zaczynają to robić dobrze nie zdrowy do końca kapitalizm stwierdza no na co im lepiej zapłacić skoro znów można wziąć młodych  no i odchodzą do szop w polu innej konkurencji która ich prace potrafi lepiej wynagrodzić. Płacąc np. 274 złote za roboczogodzinę w ASO (przypominam to jest 46 tysięcy brutto za pracę jednego mechanika kierownika nad nim i pani sekretarki) można coś wymagać że przy naprawie jednego nie spartolą drugiego no ale jak się właściciel godziwiej nie chce z tą kwotą z mechanikiem podzielić to za naukę młodego oczywiście płaci klient! Ostatnio to nawet nie pytałem tylko wymieniłem olej gdzie indziej z porządnym płukaniem (bo w ASO to tylko korek odkręcają i zakręcają  i szlus) już po 6,5 tysiącach bo przy wymianie sprzęgła spuszczając olej i dolewając z powrotem ten sam jakiś syfów mi z nim nalali od innego klienta a audiofilskie ucho tego rzegotu nie zdzierżyło... Autko znów odżyło i silnik cicho fajnie "mlaska" Oczywiście jak poprosiłem o monitoring z wymiany oleju to woda w usta..

 

Śmiać mi się chce z tymi inspekcjami przykładowo używany samochód w momencie zakupu w tym ASO miał trochę tych much-brudów  i w związku z nimi szkód mechanicznych w chłodnicy, po drodze za bardzo nic się nie zmieniło nikt nie wpadł na pomysł że można to jakoś oczyścić jak chłodnicę w klimie w domu są płyny do mycia klimatyzacji i chłodnic, delikatna ręczna  myjka 5 bar krzywdy jej nie zrobi a chłodnica będzie świecić czystością ale! po ostatniej inspekcji chłodnica się już nie spodobała inspekcji! Jak ktoś jest techniczny to ma to głęboko tam póki chłodnica nie cieknie i prawidłowo odbiera ciepło no ale co robią pozostali klienci...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja sie staram trzymac auto max 180k km i sprzedaje. Niech inni sie martwia zlymi wymianami oleju czy innymi szopkami. 

Swojego audika tez bede sprzedawal wkrotce (ten lub przyszly rok) 155k km i juz powoli mam do niego żale. 

Nie dziala termowizja i matrixy - podobno kamerka w lusterku sie nie wlacza z powodu grzałki w szybie. 

 

Czas najwyzszy pozbyc sie i kupic cos mlodego z przebiegiem maks 40k km.  Tylko problem taki ze nie produkuja juz tak dobrych aut z silnikiem 4 litrowym w dizlu. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, tomek7776 napisał:

frank

sa rozne wersje wnetrza.niektore sa ok

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Takie meble swego czasu były modne  na tak zaokrąglone drzwiczki kuchenne mówiło się mydełko no ale łatwo takie proste kształty i powierzchnie utrzymać w czystości zamiast czyścić 500 designerskich  kształtów dołków, przewężeń z zabrudzeń

Mimo że sympatyzuję trochę z pomysłami Elona to zjedź cut dalej taką S-ką z asfaltowej drogi, no horror!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, ASURA napisał:

Śmiać mi się chce z tymi inspekcjami przykładowo używany samochód w momencie zakupu w tym ASO miał trochę tych much-brudów  i w związku z nimi szkód mechanicznych w chłodnicy, po drodze za bardzo nic się nie zmieniło nikt nie wpadł na pomysł że można to jakoś oczyścić jak chłodnicę w klimie w domu są płyny do mycia klimatyzacji i chłodnic, delikatna ręczna  myjka 5 bar krzywdy jej nie zrobi a chłodnica będzie świecić czystością ale! po ostatniej inspekcji chłodnica się już nie spodobała inspekcji! Jak ktoś jest techniczny to ma to głęboko tam póki chłodnica nie cieknie i prawidłowo odbiera ciepło no ale co robią pozostali klienci...

W tym roku kupiłem 2 latka z przebiegiem ponad 200 tyś km. Auto sprzedawane z pełną dokumentacją z dużym przeglądałem w ASO na koniec gwarancji. Protokół z 1000 pozycji, 10 stron oczywiście stan igła.

Rzeczywistość: Nieszczelność w dolocie (stopiona i pęknięta rura), wyciek oleju (wąż powrotu wygięty i widać że ktoś grzebał), półoś (auto całe podskakiwało), tylne hamulce, elektronika tylnych drzwi (nie działały światła), sworzeń, pompa wody, zawór wysokiego ciśnienia CR, moduł grzewczy pierwszego katalizatora i jakieś pierdoły. Kilka usterek w tym wyżej wymiennych miało już błędy stałe. Ogólnie auto nie przekraczało 100kmh a podczas przyspieszania podskakiwało.

Ogólnie to był pikuś, choć osoby mniej zorientowane mogą mieć duży problem i utopić trochę kasy, kolega jak kupował C5 z SALONU, to wpakował prawie 20k. Według papierów również igła. Takich przypadków jest w cholerę.

9 minut temu, Lolo2 napisał:

Dlatego ja sie staram trzymac auto max 180k km i sprzedaje. Niech inni sie martwia zlymi wymianami oleju czy innymi szopkami. 

Swojego audika tez bede sprzedawal wkrotce (ten lub przyszly rok) 155k km i juz powoli mam do niego żale. 

Nie dziala termowizja i matrixy - podobno kamerka w lusterku sie nie wlacza z powodu grzałki w szybie. 

tylko że teraz nie ma reguły... znam masę nowych aut z różnymi najczęściej ignorowanymi problemami, które w przyszłości się zemszczą. Ludzie wychodzą z podobnego założenia co Ty, tylko że sprzedają przy tych 40-50 tyś km.

Do tego ASO, nigdy nie widzi, nie słyszy panie ten typ tak ma...

8 minut temu, ASURA napisał:

Mimo że sympatyzuję trochę z pomysłami Elona to zjedź cut dalej taką S-ką z asfaltowej drogi, no horror!

Ogólnie zestrojenie zawszenia i układ kierowniczy tesli to tak trochę.. słabo i trzeba się przyzwyczaić a mam na myśli najnowsze modele, starsze było znacznie gorzej i do tego coś na wzór hamulca.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, fetek napisał:

tylko że teraz nie ma reguły... znam masę nowych aut z różnymi najczęściej ignorowanymi problemami, które w przyszłości się zemszczą. Ludzie wychodzą z podobnego założenia co Ty, tylko że sprzedają przy tych 40-50 tyś km.

Do tego ASO, nigdy nie widzi, nie słyszy panie ten typ tak ma...

Na to juz nic nie poradze. Trzeba ryzykowac, a przy autach typu audi a8, meras s klasa czy bmw 7 moim zdaniem szkoda kasy na nowki... 

Tyle w niemczech ich jest po wynajmie dlugo terminowym ze hej xD

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, fetek napisał:

W tym roku kupiłem 2 latka z przebiegiem ponad 200 tyś km. Auto sprzedawane z pełną dokumentacją z dużym przeglądałem w ASO na koniec gwarancji. Protokół z 1000 pozycji, 10 stron oczywiście stan igła.

Rzeczywistość: Nieszczelność w dolocie (stopiona i pęknięta rura), wyciek oleju (wąż powrotu wygięty i widać że ktoś grzebał), półoś (auto całe podskakiwało), tylne hamulce, elektronika tylnych drzwi (nie działały światła), sworzeń, pompa wody, zawór wysokiego ciśnienia CR, moduł grzewczy pierwszego katalizatora i jakieś pierdoły. Kilka usterek w tym wyżej wymiennych miało już błędy stałe. Ogólnie auto nie przekraczało 100kmh a podczas przyspieszania podskakiwało.

Ogólnie to był pikuś, choć osoby mniej zorientowane mogą mieć duży problem i utopić trochę kasy, kolega jak kupował C5 z SALONU, to wpakował prawie 20k. Według papierów również igła. Takich przypadków jest w cholerę.

tylko że teraz nie ma reguły... znam masę nowych aut z różnymi najczęściej ignorowanymi problemami, które w przyszłości się zemszczą. Ludzie wychodzą z podobnego założenia co Ty, tylko że sprzedają przy tych 40-50 tyś km.

Do tego ASO, nigdy nie widzi, nie słyszy panie ten typ tak ma...

Ogólnie zestrojenie zawszenia i układ kierowniczy tesli to tak trochę.. słabo i trzeba się przyzwyczaić a mam na myśli najnowsze modele, starsze było znacznie gorzej i do tego coś na wzór hamulca.

Jest inny problem każdy następny model ma coraz więcej elektronicznych wypasów które znacznie zwiększają z racji rachunku prawdopodobieństwa  awaryjność samochodu no i ta nieszczęsna cyna bezołowiowa gdzie elektronika zaczyna się sypać.  Tak te najmniejsze elektrolityczne kądki podgrzane do 285 stopniC rozszczelniają się w momencie lutowania i z czasem wysychają a pózniej między 3,5 roku a 6  dup i np. wymiana modułu za 6-12 tysiaków bo nikt tego nie naprawia a na be ołowiu temperatura lutowania to sto stopni niżej i bez takich szoków termicznych 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fetek miałeś kiedyś do czynienia z Golfem HGP?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minute ago, Lolo2 said:

Na to juz nic nie poradze. Trzeba ryzykowac, a przy autach typu audi a8, meras s klasa czy bmw 7 moim zdaniem szkoda kasy na nowki... 

Tyle w niemczech ich jest po wynajmie dlugo terminowym ze hej xD

 

Co bys polecil bardziej.

Audi a8L w hybrydzie i ponad 400km

Czy audi rs6

Tak zeby wytrzymalo znowu do 200k km. 

Wszystko, tylko nie audi, zwłaszcza czarne. To auta dla ..... i obajtków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, ASURA napisał:

Mimo że sympatyzuję trochę z pomysłami Elona to zjedź cut dalej taką S-ką z asfaltowej drogi, no horror!

Nie wiem, ja zadnych problemow nie widze. 

Jedyny problem to prostowanie i spawanie felg co wymiane.  chyba z gownolitu je zrobili.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, J.Jerry napisał:

Weźmy sobie te 15 000 000 x 150 000 zł - cena auta nowego = 2 250 000 000 000 to jest 5-6 budżetów państwa lub prawie roczne PKB. Do tego doliczyć koszt montażu ładowarek, koszt ładowarek, obsługa i szybki serwis.

Ale to będzie proces rozłożony na wiele lat.  Rynek jest w stanie wchłonąć rocznie około 500 tys aut nowych i milion używanych z importu, i to się nie zmieni tylko rosnąć będzie proporcja elektryków do spalinowych.

Podobnie sieć ładowarek będzie finansowana przez kapitał wychodzący z biznesu paliwowego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, fetek napisał:

kolega jak kupował C5 z SALONU, to wpakował prawie 20k. Według papierów również igła. Takich przypadków jest w cholerę.

Dla tego warto w salonie wydębić gwarancję roczną po takim przeglądzie na wszystkie sprawdzane pozycje i co więcej się da. Tak właśnie zrobiłem tak że np. ominął mnie w 50% koszt wymiany przednich manszetów amortyzatorów mimo że to było podobno? normalne użycie no ale podobno w tej marce psują się tylko  żarówki ;)))  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, szymon1977 napisał:

@fetek miałeś kiedyś do czynienia z Golfem HGP?

Nie ale kolega robił MK4 na wzór i wyszło mu lepiej 😛

 

6 minut temu, ASURA napisał:

Dla tego warto w salonie wydębić gwarancję roczną po takim przeglądzie na wszystkie sprawdzane pozycje i co więcej się da. Tak właśnie zrobiłem tak że np. ominął mnie w 50% koszt wymiany przednich manszetów amortyzatorów mimo że to było podobno? normalne użycie no ale podobno w tej marce psują się tylko  żarówki ;)))  

On kupował auto z ASO używane, jakaś tam gwarancja była więc walczył, 20k to był koszt po "dobrej woli". Niestety naprawa polegała na losowej wymianie części więc się uzbierało.

Ja miałem auto z DE, tam przeszło ostatni przegląd i sprawdzenie, po miesiącu trafiło do mnie. Dla mnie te naprawy to eksploatacja, za 5k nie opłaca mi się z nimi walczyć zwłaszcza że cena nie była najgorsza a wybór zerowy.

18 minut temu, kazmirz napisał:

Wszystko, tylko nie audi, zwłaszcza czarne. To auta dla ..... i obajtków.

w takim razie co ? Toyota 😛

19 minut temu, szymon1977 napisał:

@fetek miałeś kiedyś do czynienia z Golfem HGP?

 

22 minuty temu, ASURA napisał:

Jest inny problem każdy następny model ma coraz więcej elektronicznych wypasów które znacznie zwiększają z racji rachunku prawdopodobieństwa  awaryjność samochodu no i ta nieszczęsna cyna bezołowiowa gdzie elektronika zaczyna się sypać.  Tak te najmniejsze elektrolityczne kądki podgrzane do 285 stopniC rozszczelniają się w momencie lutowania i z czasem wysychają a pózniej między 3,5 roku a 6  dup i np. wymiana modułu za 6-12 tysiaków bo nikt tego nie naprawia a na be ołowiu temperatura lutowania to sto stopni niżej i bez takich szoków termicznych 

Moduły to nie problem, jest tego w pip na rynku wtórnym ale by to zainstalować już trzeba mieć sprzęt i wiedzę. Oczywiście mówię o markach europejskich. Teraz nawet diagnostyka zrobiła się droga i problematyczna, musisz mieć zabawki i na każdy numer VIN wykupujesz czasową subskrypcję, np na 24h za 150 zł (cena dla mechanika).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

On kupował auto z ASO używane, jakaś tam gwarancja była więc walczył, 20k to był koszt po "dobrej woli". Niestety naprawa polegała na losowej wymianie części więc się uzbierało.

Kurna pech albo takie auta jednak!

Kolega kiedyś kupił od firmy w której pracował kombi Mitsubishi co ciekawe był zaopatrzeniowcem i on tylko tym autem jeździł. Auto w ciągu roku zaczęło się tak koszmarnie sypać, naprawa za naprawą że to był chyba jego najgorszy w życiu zakup

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Lolo2 napisał:

Na to juz nic nie poradze. Trzeba ryzykowac, a przy autach typu audi a8, meras s klasa czy bmw 7 moim zdaniem szkoda kasy na nowki... 

Mi na każde auto szkoda kasy 🙂 nie lubię nowych aut bo nie mogę w nich grzebać, muszę znosić debili z ASO i są w cholerę przepłacone.

Odnośnie ASO przymizerniała mi się historia autka z rodziny. Problem z drganiami, wyższym spalaniem i kłaczkowaniem pojawił się po ostatnim przeglądzie w ASO. Na początku było bardzo delikatnie, potem coraz mocniej. Oczywiście wszyscy wysiadali a ludki w kilku ASO nie mieli żadnego punktu zaczepienia.

Po kilku latach auto trafiło do mnie, padło na kolektor dolotowy (strzał w 10) i co się okazało, kolektor był młodszy od auta. Komuś się oryginalny w ASO spodobał czy co ?

9 minut temu, ASURA napisał:

Kurna pech albo takie auta jednak!

do dupy mechanicy, zła diagnostyka generowała koszty a oni przecież na siebie tego nie wezmą.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, fetek napisał:

Nie...

Ciekawy jestem jak jakość i trwałość HGP. Ale mniejsza o to.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Lolo2 napisał:

Nie wiem, ja zadnych problemow nie widze. 

Jedyny problem to prostowanie i spawanie felg co wymiane.  chyba z gownolitu je zrobili.

jak masz kola 21 cali.to raczej z asfaltu nie zjezdzasz.

te kola to nie wiem czy nie z wlokna weglowego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, fetek napisał:

ludzi nie rozśmieszaj, kto chce i tak ogranie, kwestia kasy.  Legalizacja przebiegów w ASO / przeglądzie to żadna filozofia i dość uciążliwy proceder zwłaszcza w autach dostawczych gdzie nie ma dodatkowych modułów zapisujących stan pojazdu.

Po za tym kupując np BMW musisz iść z kulczykiem bo serwis z niego odczytuje dane a dzisiaj nie problem zmienić w nim nawet historię serwisową, w sumie łatwiej spreparować serwisy i naprawy niż sam przebieg.

rozmowa jest o serwisowaniu rav-ki   60 tys a nie super audi z przebiegiem 200 tys km

gwarantuje ze przebiegu rav-ki nikt nie fałszuje bo po co

klient na audi to całkiem inny klient niz na ravke  a oszust samochodowy i złodziej dostosowywuje sie wyłacznie do rynku

15 minut temu, tomek7776 napisał:

te kola to nie wiem czy nie z wlokna weglowego.

niby w tesli ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, tomek7776 napisał:

jak masz kola 21 cali.to raczej z asfaltu nie zjezdzasz.

te kola to nie wiem czy nie z wlokna weglowego.

21 cali. Oczywiscie ze zjezdzam, nawet mieszkam na odludziu gdzie polna musisz jechac. 

 

Ostatnio zabrali mi tesle i jezdze tylko audikiem. A tym to normalnie po polu i tez ma 21 cali.

 

Tesla jezdzi codziennie trasy po 200 - 300km, mozna gonic buspasem i darmowe parkowania. Wiec wola to elektrykiem robic, zajezdzasz nie idziesz do parkometru sprawe zalatwiasz i jedziesz dalej. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.