Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, cir napisał:

rozmowa jest o serwisowaniu rav-ki   60 tys a nie super audi z przebiegiem 200 tys km

gwarantuje ze przebiegu rav-ki nikt nie fałszuje bo po co

klient na audi to całkiem inny klient niz na ravke  a oszust samochodowy i złodziej dostosowywuje sie wyłacznie do rynku

niby w tesli ?

no widzisz.a tu klient z rav okazal sie oszustem.

 

w cenniku tesli znalazlem to ze carbon itp

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, fetek napisał:

do dupy mechanicy, zła diagnostyka generowała koszty a oni przecież na siebie tego nie wezmą.

Stąd warto kupować auta które nie mają za dużo szpejów w środku, wysoko stoją w rankingach bezawaryjności z nie wyżyłowanymi silnikami o wyższej pojemności ale bez różnych turbo doładowań. Mogą być brzydkie ale w środku ma być wygodnie na dłuższe trasy no i trochę wolnego miejsca na szpeja.

Znaczy takie z przed paru lat :))))

 

Znasz jakieś porządne firmy robiące do różnych marek systemy odprowadzania spalin? Nie chodzi o tuning tylko zastosowane materiały odporniejsze na wyższe temperatury gazów wylotowych z silnika co by korozja je tak mocno nie chwytała...wkurza mnie to jak czasem zajrzę na podwozie.” Głupia” wymiana filtra powietrza na sportowy i 5 koników więcej lub parę z 1-2% mniejsze zużycie paliwa co kto woli. Dalej mi po głowie chodzi nitro tak na te 12-15sekund mieć 60-80 koników więcej  żeby móc uciec do przodu w trudnych sytuacjach drogowych- nie zamierzam się z nikim ścigać.

 

Oczywiście koszty bo jak nitro to płukanka  i wymiana płynu w chłodnicy na szybciej odbierający ciepło

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ASURA

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ASURA napisał:

Stąd warto kupować auta które nie mają za dużo szpejów w środku, wysoko stoją w rankingach bezawaryjności z nie wyżyłowanymi silnikami o wyższej pojemności ale bez różnych turbo doładowań. Mogą być brzydkie ale w środku ma być wygodnie na dłuższe trasy no i trochę wolnego miejsca na szpeja.

Znaczy takie z przed paru lat :))))

Kupilem, numer jeden bezawaryjnosci, nowy z salonu i co.... 

4 razy w serwisie z bledami spalania. 2 razy wymieniali katalizator.  (mam nadziejie juz ostatni raz). 

Corolla

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Lolo2 napisał:

Kupilem, numer jeden bezawaryjnosci, nowy z salonu i co.... 

4 razy w serwisie z bledami spalania. 2 razy wymieniali katalizator.  (mam nadziejie juz ostatni raz). 

Corolla

Były kolejne wersje rozwojowe czy zupełnie nowy model?
 

Te najnowsze badania awaryjności marek nawet przez niemieckiego ADAC-a zaczynają być trochę przepłacone wiadomo przez kogo. Przepływ informacji usterek aut na gwarancji też zaczyna być niejawny za tym od wyprodukowania nowego modelu dopiero po trzech latach zaczyna być obraz bardziej klarowny bo klienci zaczynają się skarżyć...

25 minut temu, Lolo2 napisał:

4 razy w serwisie z bledami spalania. 2 razy wymieniali katalizator.  (mam nadziejie juz ostatni raz).

Po co Ci tak skomplikowany samochód, ktoś inny by napisał czy na pewno stać Cię na niego ale myślę że byłby w błędzie bo nie stać nas na głupie oszczędności

9 godzin temu, Lolo2 napisał:

Na to juz nic nie poradze. Trzeba ryzykowac, a przy autach typu audi a8, meras s klasa czy bmw 7 moim zdaniem szkoda kasy na nowki... 

Tyle w niemczech ich jest po wynajmie dlugo terminowym ze hej xD

Może się powtarzam ale swego czasu niemiecki ADAC zrobił tabelkę opłacalności zakupu względem awaryjności i wyszło z niej że najlepiej z niemieckich marek kupić 12letnie garażowane Porsche od pierwszego właściciela w którym to co się miało zepsuć wymieniono i jest szansa że jeszcze sporo bezawaryjnie pojeździ

 

Za tym niemiecki rocznik 2009 rządzi 🤣

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ASURA

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Lolo2 napisał:

Nie wiem, ja zadnych problemow nie widze. 

Jedyny problem to prostowanie i spawanie felg co wymiane.  chyba z gownolitu je zrobili.

To ile ta Twoja Tesla ma prześwitu że tak sobie dobrze na szutrowych i gorszych bocznych drogach z koleinami radzi?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, ASURA napisał:

Po co Ci tak skomplikowany samochód, ktoś inny by napisał czy na pewno stać Cię na niego ale myślę że byłby w błędzie bo nie stać nas na głupie oszczędności

Proste, chcialem zaplacic wiecej za cos NOWEGO, BEZAWARYJNEGO, chcialem miec pewnosc ze nie bede musial do tego auta zagladac ani nic z nim robic przez 8 lat... 

10 minut temu, ASURA napisał:

To ile ta Twoja Tesla ma prześwitu że tak sobie dobrze na szutrowych i gorszych bocznych drogach z koleinami radzi?

Nie wiem, ale chyba sporo. Ma pneumatyczne zawieszenie, podnosisz sobie na Maksymalna wysokosc i jedziesz. 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ASURA napisał:

Znasz jakieś porządne firmy robiące do różnych marek systemy odprowadzania spalin? Nie chodzi o tuning tylko zastosowane materiały odporniejsze na wyższe temperatury gazów wylotowych z silnika co by korozja je tak mocno nie chwytała...wkurza mnie to jak czasem zajrzę na podwozie.” Głupia” wymiana filtra powietrza na sportowy i 5 koników więcej lub parę z 1-2% mniejsze zużycie paliwa co kto woli. Dalej mi po głowie chodzi nitro tak na te 12-15sekund mieć 60-80 koników więcej  żeby móc uciec do przodu w trudnych sytuacjach drogowych- nie zamierzam się z nikim ścigać.

Generalnie wydechy robi się z kwasu i tu nie materiał a spawanie jest problemem i ewentualnie wygłuszenie w tłumikach, fabryczne tłumiki często są z blachy albo jakiegoś gównolitu. Popularne i względnie wytrzymale to Rm motors i mają w ofercie cat back, downpipe, tłumiki, katy itd.

"Sportowe" filtry przy silnikach N/A nie mają tak dużego wpływu, tutaj lepiej pobawić się długością dolotu, jego izolacją etc. Silniki doładowane w teorii zawsze sobie zaciągną ile potrzebują ale po co im życie utrudniać, tutaj ważniejsza jest izolacja.

Do nitro znam tylko firmę z Sopotu, pamiętaj że na drodze nie możesz z tego korzystać.

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

Proste, chcialem zaplacic wiecej za cos NOWEGO, BEZAWARYJNEGO, chcialem miec pewnosc ze nie bede musial do tego auta zagladac ani nic z nim robic przez 8 lat... 

Rodzicie też chcieli mieć spokój i tez im nie wyszło. 

 

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

Nie wiem, ale chyba sporo. Ma pneumatyczne zawieszenie, podnosisz sobie na Maksymalna wysokosc i jedziesz. 

jakieś porównanie do pneumatu w audi ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tomek7776 napisał:

no widzisz.a tu klient z rav okazal sie oszustem.

póki co jest jedynie twoja wersja

gosc moze miec zwyczajnie nierówno pod sufitem skoro łazi wszedzie i klepie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Lolo2 napisał:

Proste, chcialem zaplacic wiecej za cos NOWEGO, BEZAWARYJNEGO, chcialem miec pewnosc ze nie bede musial do tego auta zagladac ani nic z nim robic przez 8 lat... 

Nie wiem, ale chyba sporo. Ma pneumatyczne zawieszenie, podnosisz sobie na Maksymalna wysokosc i jedziesz. 

 

 

looknij z prześwitem do danych technicznych i podaj proszę! Ostatnio mocniejszym civicem szorowałem w górach po podwoziu mimo że optymalizowałem trasę kół do zastanych warunków na maxa

Na automacie mimo dobrej relacji moc masa dobrego trzymania zakrętów niestety głośniejszej pracy układu trakcji (też opony)nie leży mi to auto przez pierwsze dwie sekundy w trybie sport i wciśnięciu pedału gazu do oporu to auto myśli i nic poza tym, później faktycznie zrywa się do lotu. Ech pojeździć po zakrętach w górach Lotusem Elise!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ASURA

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tomek7776 napisał:

w cenniku tesli znalazlem to ze carbon itp

widze - color carbon

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, cir napisał:

póki co jest jedynie twoja wersja

gosc moze miec zwyczajnie nierówno pod sufitem skoro łazi wszedzie i klepie

nie jest to moja wersja,

tylko tak to niestety jest.

albo prowokator.

21" sonic carbon

tak to okreslaja

weglowy dzwiek?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, cir napisał:

póki co jest jedynie twoja wersja

gosc moze miec zwyczajnie nierówno pod sufitem skoro łazi wszedzie i klepie

No dobrze: Toyotami jeżdżą mający nierówno pod sufitem - czym jeżdżą oszuści?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha,

dobre pytanie.

tylko z dalszej jego mowy wynikaly bardzo negatywne sprawy.byl wrecz zaszokowany,ze w innych miejscach nie chca mu pomoc w tym,oraz ze gotow zaplacic nawet!!!500zl.

sporo tego bylo.dobrze ubrany,wygadany,rzekomo na rencie,,,,,,

obracajacy sie w dotacjach...rzekomo.

teraz to zaluje ze nie nagralem goscia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fetek napisał:

jakieś porównanie do pneumatu w audi ?

Chyba nawet ten sam amortyzator ma tesla i audik, cos mi sie kojazy ze oba maja Bilstaina. 

 

W zakretach i sportowej jezdzie tesla bez porownania lepiej, no ale to glownie dzieki niskiemu srodkowi ciezkosci. Zreszta ja nie lubie bujania, w audi tez mam ustawione na sztywne zawieszenie. 

 

Tesla ma fajna funkcjie, zapamietywania geolokalizacji, gdzie hamowalismy, gdzie podnosilismy zawieszenie. 

Gdy jade do domu i zblizam sie do miejsc, gdzie kiedys hamowalem i podnosilem zawieszenie, to tesla robi to teraz automatycznie.  Sama wie ze w tym miejscu trzeba podniesc zawieszenie - jest komunikat na monitorze ze podnosi - w razie czego moge usunac to miejsce z pamieci. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Lolo2 napisał:

Tesla ma fajna funkcjie, zapamietywania geolokalizacji, gdzie hamowalismy, gdzie podnosilismy zawieszenie. 

Gdy jade do domu i zblizam sie do miejsc, gdzie kiedys hamowalem i podnosilem zawieszenie, to tesla robi to teraz automatycznie.  Sama wie ze w tym miejscu trzeba podniesc zawieszenie...

Jak automat w TIR-ach: po kilku przejazdach redukuje biegi przed górką.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Lolo2 napisał:

Tesla ma fajna funkcjie, zapamietywania geolokalizacji, gdzie hamowalismy, gdzie podnosilismy zawieszenie. 

Gdy jade do domu i zblizam sie do miejsc, gdzie kiedys hamowalem i podnosilem zawieszenie, to tesla robi to teraz automatycznie.  Sama wie ze w tym miejscu trzeba podniesc zawieszenie - jest komunikat na monitorze ze podnosi - w razie czego moge usunac to miejsce z pamieci. 

ta, te gadżety są fajne, w drogich furach nie mamy takich rzeczy.

21 minut temu, Lolo2 napisał:

W zakretach i sportowej jezdzie tesla bez porownania lepiej, no ale to glownie dzieki niskiemu srodkowi ciezkosci. Zreszta ja nie lubie bujania, w audi tez mam ustawione na sztywne zawieszenie. 

ja jeździłem dwiema i mnie drażnił układ kierowniczy, gdzieś na necie widziałem że niektórzy narzekają ale to zapewne kwestia przyzwyczajenia. Mam podobnie, nie lubię tapczanów dlatego wszystkie wynalazki jak citroeny omijam z daleka.

Żona dużo lata na krótkich trasach a mnie już wq... naprawienie, z dieslami  (rozruszać, wyczyścić) nie było problemów ale benzyny nienawidzą (wymienić..) takiej eksploatacji. Myślałem o elektryku ale trochę mnie martwi serwis tesli, trochę mi szkoda kasy na auto, którym nie jeżdżę 😛

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, tomek7776 napisał:

mysle ze w razie wypadku mozna wszystko odtworzyc,,,lacznie z predkoscia.

No i dobrze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, fetek napisał:

do dupy mechanicy

To że mechanicy są słabi w aso to jeszcze nic.  W wielu w ogóle nie mają gości którzy kompleksowo ogarniali by elektronikę, sterowniki i soft.  Jak coś nie działa to wymieniają na ślepo kolejne moduły aż się uda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, tomek7776 napisał:

przy okazji caly czas jestesmy w tesli inwigilowani.

mysle ze w razie wypadku mozna wszystko odtworzyc,,,lacznie z predkoscia.

w każdych innych w ciągu roku też będziemy, każde auto ma mieć czarną skrzynkę, będzie można odczytać podstawowe parametry podczas zajścia.

nie żebym znowu na EU pluł...

26 minut temu, Zbig napisał:

To że mechanicy są słabi w aso to jeszcze nic.  W wielu w ogóle nie mają gości którzy kompleksowo ogarniali by elektronikę, sterowniki i soft.  Jak coś nie działa to wymieniają na ślepo kolejne moduły aż się uda.

Dlatego mają swoje procedury, ich programy diagnostyczne są super bo wszystko potrafią zrobić i odczytać ale są tak cholernie toporne że nikt normalny ich nie używa. Ścieżka jest prosta, nie działa Ci szyba to program mówi, sprawdź to i to, nie to wymień to i to, jeszcze nie działa to wymień tamto... a wystarczyło zrobić adaptacje ale ją program blokuje bo jest błąd. To jest częsty problem przy wymianie nastawników, silniczków na używane, dzisiaj można klonować całe chipy zachowując ustawiania i zakresy pracy.

Dwa lata temu miałem akcje z nową Q7, przyniosłem im odczyt z DTC i mówię że mają to naprawić a oni że to nie z tego auta. Podłączają swój sprzęt i się okazuje że czysto w sensie pusto a program nie odczytał podstawowych danych auta jak VIN, przebieg, id sterownika etc, podłączam swój i wszystko widać. Na szczęście wymusiłem dodanie wydruku do akt więc po ~roku kolega nie był chudszy o kilka tysi.

Dlatego w ASO aut się nie naprawia, oni piszczący rozrząd potrafią przesmarować i powiedzieć że jest dobrze !

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, fetek napisał:

w każdych innych w ciągu roku też będziemy, każde auto ma mieć czarną skrzynkę, będzie można odczytać podstawowe parametry podczas zajścia.

Każde auta ma mieć też ogranicznik, w przyszłości zależny od ograniczenia prędkości na drodze.

2 minuty temu, fetek napisał:

nie żebym znowu na EU pluł...

Kiedyś idioci nie jeździli szybko bo nie mieli czym - dziś rosną jak grzyby po deszczu z przekonaniem, że 1000KM Tesli pozwala im jechać szybko ale bezpiecznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, szymon1977 napisał:

Kiedyś idioci nie jeździli szybko bo nie mieli czym - dziś rosną jak grzyby po deszczu z przekonaniem, że 1000KM Tesli pozwala im jechać szybko ale bezpiecznie.

prędkość średnia raczej spadła a wariatów w zakrętach czy wyprzedzających po kilka aut praktycznie się nie widuje. Problemem jest brak umiejętności, brak koncentracji (na drodze nie tel) i ogólne sieroctwo, które przekłada się na korki bo wyprzedzenie ciągnika czy ciężarówki już wymaga dodatkowych kursów a 30kmh na prostej drodze w lesie i tak może być za wiele.

1000km w Tesli to moc szczytowa dostępna tylko przez chwilę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, fetek napisał:

1000km w Tesli to moc szczytowa dostępna tylko przez chwilę.

A być może wogóle, bo obawiam się, że jakby te 1000KM nawet przy 200km/h przekazać na koła, to jeden z drugim efektownym driftem pojechałby w maliny.

29 minut temu, fetek napisał:

prędkość średnia raczej spadła

Mi od zawsze (1995r Fiat126p) wychodzi około 80-90km/h.

29 minut temu, fetek napisał:

bo wyprzedzenie ciągnika czy ciężarówki już wymaga dodatkowych kursów

Już nie spotykamy na drodze wlokących się w kłębach czarnego dymu Jelczy i Autosanów, za to z przeciwka wiele więcej aut jedzie. Problemem nie jest brak umiejętności, tylko że ktoś dziś ma 200KM i podejmuje się debilnych manewrów, których mając 75KM by się nie podjął, a mając 1000KM podjąłby się jeszcze bardziej debilnych.

29 minut temu, fetek napisał:

30kmh na prostej drodze w lesie i tak może być za wiele.

🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W201 znany jako Mercedes Benz 190E/190D: jak dla mnie jedna z najbardziej udanych stylistyk w historii motoryzacji

13c8a35e6d15b13d0877e14d3f541188-0.jpg

Mógłbym mieć takiego, 2.3E lub 2.5D, w manualu oczywiście, bo charakyerystyka mocy w tych silnikach była wzorcowa 🙂

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fetek napisał:

Żona dużo lata na krótkich trasach a mnie już wq... naprawienie, z dieslami  (rozruszać, wyczyścić) nie było problemów ale benzyny nienawidzą (wymienić..) takiej eksploatacji. Myślałem o elektryku ale trochę mnie martwi serwis tesli, trochę mi szkoda kasy na auto, którym nie jeżdżę 😛

Ja bym jej kupil elektryka albo hybryde phev aby jezdzila tylko na elektryku. 

 

Co do serwisu tesli - - - to prakrycznie nie istniejie. Nie ma opcji aby sie tam dodzwonic. Wszystko trzeba umawiac sie przez aplikacje... 

Blacharki wogole w polsce nie ma tylko niemcy. Najpierw proforma na 64 000zl (gdzie PZU wyplaci ci 16 000zl) aby zaklepac kolejke na 3 miesiace w przod.   Wiec naprawialem na miejscu, bo bez sensu. 

2 godziny temu, fetek napisał:

Dlatego w ASO aut się nie naprawia, oni piszczący rozrząd potrafią przesmarować i powiedzieć że jest dobrze !

Dzisiaj to juz chyba nigdzie sie nie naprawia.... 🙂 Wszedzie cos nie tak.

Mam teraz problem z Kamerka w lusterku (nie dzialaja matrixy i noktowizor) niby blad z grzalki.  Gdzie to mam naprawic....  pozostake mi tylko serwis i wkoncu bede musial zajechac. 

 

Tak samo wymienilem klocki i tarcze. Tak smierdza ze masakra - - nie wiem czy jakies gowno mi wmontowal majster czy sie blokuja przy hamowaniu, czy to normalne ze tak wali (wczesniej nie walilo). 

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Kiedyś idioci nie jeździli szybko bo nie mieli czym - dziś rosną jak grzyby po deszczu z przekonaniem, że 1000KM Tesli pozwala im jechać szybko ale bezpiecznie.

No a jak. 

Wez taka Tesle czy Audikiem nie jedz chociaz tych 120km/h. Albo na expresowkach jedz 110km/h  no chyba powalilo wszystkich ze bede tyle jezdzil.... 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

A być może wogóle, bo obawiam się, że jakby te 1000KM nawet przy 200km/h przekazać na koła, to jeden z drugim efektownym driftem pojechałby w maliny.

Dzisiaj masz tak magiczne systemy trakcji ze bajka... 

Zobacz sobie bolidy f1, 3 sek do setki potrzebuja a taka "randomowa" tesla ogarnia to w 2.1.

 

Przyspieszenie jest tak swietne i tyle frajdy stwarza ze az ulamalem fotel kierowcy... 🙂 Czy nakretka na srubie poszla czy co, nie wiem. Ale w serwisie fotel wymienili xD Nie wytrzymal przeciazen xD

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Mi od zawsze (1995r Fiat126p) wychodzi około 80-90km/h.

To jestes kozak. 

Ja bujam sie w granicach 70 - 80km/h  - - gdzie uwielbiam szybka jazde.   (oczywiscie mowa o DK). 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Już nie spotykamy na drodze wlokących się w kłębach czarnego dymu Jelczy i Autosanów, za to z przeciwka wiele więcej aut jedzie. Problemem nie jest brak umiejętności, tylko że ktoś dziś ma 200KM i podejmuje się debilnych manewrów, których mając 75KM by się nie podjął, a mając 1000KM podjąłby się jeszcze bardziej debilnych.

Problemem sa te zawali deogi co nie potrafia jechac 95km/h.  Jedzie taka ofiara 80 albo mniej na drodze o duzym natezeniu. Nazbieraja sie za nim 3 tiry i powodzenia. 

 

Sprobuj sobie jechac z pily do poznania....  Przeciez idzie takiego wk&$&$ dostac ze masakra. 

Za jazde ponizej 70km/h bez powodu na drodze 90km/h powinien TEZ BYC MANDAT. 

 

A najlepsze jak jedziesz i przed toba ktos nagle zobaczy fotoradar, co drugi zaraz po hamulcach bo sierota zapomnial ile mozna jechac wiec trzeba wszystkich wychamowac do 30km/h.

 

Na ekspresowce czy autostradzie, auto osobowe jadace maks 90km/h powinno dostac mandat albo zakaz wjazdu.  To oni najwieksze zagrozenie stwarzaja. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Lolo2 napisał:

Za jazde ponizej 70km/h bez powodu na drodze 90km/h powinien TEZ BYC MANDAT

A z jakiej paki?

36 minut temu, Lolo2 napisał:

Na ekspresowce czy autostradzie, auto osobowe jadace maks 90km/h powinno dostac mandat albo zakaz wjazdu.  To oni najwieksze zagrozenie stwarzaja. 

Nie, Twoja prędkość jest ograniczona dlatego, że droga jest dla wszystkich (śmieciarek, autobusów MPK, traktorów z dwiema przyczepami, skuterów, rowerów, babć przechodzących na drugą stronę jezdni...). Jeśli to dla Ciebie problem, to zwolnij do prędkości przepisowych  bo to Ty stanowisz zagrożenie.

40 minut temu, Lolo2 napisał:

Problemem sa te zawali deogi co nie potrafia jechac 95km/h.  Jedzie taka ofiara 80 albo mniej na drodze o duzym natezeniu. Nazbieraja sie za nim 3 tiry i powodzenia. 

Nie ma warunków do wyprzedzania to jadę za nim - w czym problem?

43 minuty temu, Lolo2 napisał:

Sprobuj sobie jechac z pily do poznania....  Przeciez idzie takiego wk&$&$ dostac ze masakra. 

Eee tam.

41 minut temu, Lolo2 napisał:

To jestes kozak. 

Ja bujam sie w granicach 70 - 80km/h  - - gdzie uwielbiam szybka jazde.   (oczywiscie mowa o DK). 

Widać w mojej okolicy drogi mniej zapchane, bo ja szybko nie jeżdżę.

45 minut temu, Lolo2 napisał:

Dzisiaj masz tak magiczne systemy trakcji ze bajka... 

Nie raz pisałem, że 200km/h to teraz średnio inteligentna małpa da radę, ale ogarnąć ruch drogowym, w którym małpy pędzą 200km/h z regóły wykracza poza możliwości ludzkich zmysłów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i systemy trakcji niektorzy nazywaja magicznymi.szczegolnie w reklamach.

ale prawa fizyki maja te systemy gdzies.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, tomek7776 napisał:

moze i systemy trakcji niektorzy nazywaja magicznymi.szczegolnie w reklamach.

ale prawa fizyki maja te systemy gdzies.

Nie w tym rzecz. Otóż niektórym się wydaje, że ograniczenia prędkości są zbyt niskie, bo przecież on nawet przy 200km/h nie wyleci z drogi. Ale prędkości są tak niskie, bo babcia musi jakoś przejść na drugą stronę jezdni, autobus wyjechać z przystanku, traktor z dwiema przyczepami z pola, a śmieciarka (280KM/28000kg) z podporządkowanej, i gdyby inni jechali 200km/h, to tego po prostu nie dałoby się zrobić. I dlatego dzisiejsze śrubowanie parametrów dynamicznych w kwestii czasu przejazdu i bezpieczeństwa nie wnosi nic, to taka sztuka dla sztuki, aby za pomocą 1000KM odwrócić uwagę od zasięgu i czasu ładowania. No niby są marne, ale za to jak zapier.la... jak @Lolo2powiedział, średnie prędkości jak moje Maluchem ćwierć temu, i takie to zapier.lanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.