Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, szymon1977 napisał:

Jeśli w trybie manualnym to ma fantazję, jeśli w automatycznym to zwykły samobójca.

Kiedyś używał obu, teraz chyba tylko automat. Nie wiesz na co stać tą skrzynie więc nie wydawaj wyroków ?

25 minut temu, szymon1977 napisał:

Zawsze to będzie czekanie i tego nie zmienisz. Mnie po prostu irytuje, gdy wjeżdżając na rondo mam 5, a do wyjechania z ronda potrzebne mi 2.

Skrzynie są dostatecznie szybkie by nie czekać, to o czym ty piszesz to kwestia sterowania skrzyni a tu czynników jest wiele i owszem nawet w starszych można to poprawić.

Jeśli chodzi o samą zmianę to na pewno denerwuje Cie fakt że wciskasz gaz a skrzynia zamiast wrzucić biega po obrotach. W nowszych generacjach wygląda to lepiej, w najnowszych nie istnieje.

25 minut temu, szymon1977 napisał:

Tak, za to obroty przy stałej prędkości nie spadają.

25 minut temu, szymon1977 napisał:

Redukcja jest zbędna, bo automat w trybie S trzyma silnik na wysokich obrotach.

zależne od generacji, w starszych faktycznie tak było

25 minut temu, szymon1977 napisał:

W realu manual może okazać się lepszy pod wieloma względami. Jest tylko jeden problem: trzeba umieć i chcieć.

Tu masz rację, nowe skrzynie o ile są mega fajne to bardzo mocno ograniczone programowo przez co ich eksploatacja jest delikatnie mówiąc wk***iająca (czytaj dlatego nie jeżdżę audi)

25 minut temu, szymon1977 napisał:

I jeszcze raz: ja wrzucam odpowiedni bieg PRZED wciśnięciem gazu, automat PO wciśnięciu gazu.

Wychodzi na to ze nie umiesz jeździć automatem. Wystarczy odpowiednio operować gazem (nie w celu przyspieszenia) a skrzynia odpowiednio zadrukuje.

Po za tym pamiętaj że Ty masz starą DSG z gównianym softem a xajas PDK, które zachowuje się zupełnie inaczej i ma dopracowany soft.

 

20 minut temu, xajas napisał:

Ostatnio kumpel pdjechal takim elektrycznym BMW i3 i nie moglem wierzyc jakie ma przyspieszenie.
Tutaj porownanie elektrycznych 180KM z benzynowymi 450KM. Na pierwszych 60-70km/h benzynowy nie ma szans

dlatego 420 koni z elektryka + 2.0 trubo robi robotę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2019_ford_fiesta-pic-4925093341164815691

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, fetek napisał:

Wychodzi na to ze nie umiesz jeździć automatem. Wystarczy odpowiednio operować gazem (nie w celu przyspieszenia) a skrzynia odpowiednio zadrukuje.

Znam ten trick, ale u mnie średnio działa.

27 minut temu, fetek napisał:

Po za tym pamiętaj że Ty masz starą DSG z gównianym softem a xajas PDK, które zachowuje się zupełnie inaczej i ma dopracowany soft.

 

41 minut temu, szymon1977 napisał:

I jeszcze raz: ja wrzucam odpowiedni bieg PRZED wciśnięciem gazu, automat PO wciśnięciu gazu.

 

27 minut temu, fetek napisał:

Nie wiesz na co stać tą skrzynie więc...

Cóż ona zrobi, gdy dokręcę do odcinki? Hmmm... w sumie to nie wziąłem pod uwagę, że może tak szybko zmienić bieg, że z zakrętu nie wylecę. Tylko czy na wyższym wystarczy na kołach momentu, żeby wyjść z poślizgu? 

-----

Stary, dobry Opel, benzyna manual i ładby. Szach mat! 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, szymon1977 napisał:

jeszcze raz: ja wrzucam odpowiedni bieg PRZED wciśnięciem gazu, automat PO wciśnięciu gazu.

to jest jak dyskusja czy papier do dupy czy dupa do papieru

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, cir napisał:

to jest jak dyskusja czy papier do dupy czy dupa do papieru

Skoro tak Ci się wydaje, to po prostu nie wiesz o czym mowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, był Opel, a przed i nim i po nim, też były jakieś auta ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Znam ten trick, ale u mnie średnio działa.

możliwe, jeśli jest jakiś problem z dostępnością momentu albo jego interpretacją to skrzynie są "ociężałe".

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Cóż ona zrobi, gdy dokręcę do odcinki? Hmmm... w sumie to nie wziąłem pod uwagę, że może tak szybko zmienić bieg, że z zakrętu nie wylecę. Tylko czy na wyższym wystarczy na kołach momentu, żeby wyjść z poślizgu? 

zmieni bieg.. generalnie chodziło o starty by zrobić brutalny lunch z wysokich obrotów, przy manualu nie jesteś w stanie zmienić biegu.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, fetek napisał:

zmieni bieg

Hmmm... lecąc po łuku na granicy trochę bym się tego bał.

9 minut temu, fetek napisał:

możliwe, jeśli jest jakiś problem z dostępnością momentu albo jego interpretacją to skrzynie są "ociężałe".

Jak ten trick prawidłowo wykonać?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, szymon1977 napisał:

Jak ten trick prawidłowo wykonać?

ale co konkretnie ?

17 minut temu, szymon1977 napisał:

Hmmm... lecąc po łuku na granicy trochę bym się tego bał.

nie jeżdżę tym więc się nie wypowiem, może ma zrobiony jakiś rev albo wspomaga się manetkami, nie wiem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, fetek napisał:

ale co konkretnie ?

Gazem zredukować bieg bez przyspieszania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, szymon1977 napisał:

Gazem zredukować bieg bez przyspieszania.

sam musisz wyczuć, co skrzynia i silnik to inna bajka. Już nawet nie pamiętam jak u siebie mam ustawione.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, fetek napisał:

musisz wyczuć

Zawsze wyczuwam... mniejsza o to. Gdyby pomiędzy D i S było kilka literek pośrednich (nowsze chyba mają?), to może coś bym dobrał do chwilowego kaprysu. Ale muszę przeznać, że dla klienta niewybrednego (99% klientów?) DSG to strzał w 10.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, szymon1977 napisał:

Ale muszę przeznać, że dla klienta niewybrednego (99% klientów?) DSG to strzał w 10.

Zmienia biegi szybciej niż klasyczny automat ale większa komplikacja w budowie i większa awaryjność. Zresztą... BMW używa normalnej hydraulicznej skrzyni biegów i jakoś nic tam się nie dzieje za wolno i zawsze jesteś jakimś cudem na właściwym biegu. ? Ta sama skrzynia w Alfie Giulia - tylko śladowo wolniejsza. Kwestia użytego softu.

Mając wybór - DSG a zwykły automat - zawsze wybieram zwykły, bo lubię jazdę po drogach a nie po warsztatach. ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, il Dottore napisał:

Zmienia biegi szybciej niż klasyczny automat ale większa komplikacja w budowie i większa awaryjność. Zresztą... BMW używa normalnej hydraulicznej skrzyni biegów i jakoś nic tam się nie dzieje za wolno i zawsze jesteś jakimś cudem na właściwym biegu. ? Ta sama skrzynia w Alfie Giulia - tylko śladowo wolniejsza. Kwestia użytego softu.

Mając wybór - DSG a zwykły automat - zawsze wybieram zwykły, bo lubię jazdę po drogach a nie po warsztatach. ?

 

Najnowszy automat BMW 8 biegowy dwu-sprzęgłowy sport-automat jest rewelacyjny, osiągi lepsze od 7 automat i manuał

przełącza płynnie i bardzo szybko, w trybie sport przełącza w optymalnym punkcie i katapultuje na wyższych biegach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że dwusprzęgłowy zawsze będzie szybszy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Jasne że dwusprzęgłowy zawsze będzie szybszy.
W bolidach młodzieży wiejskiej jest tak dojebane elektroniki ze procesory nie wyrabiają i samochod zaczyna żyć własnym życiem.

Po czym staje się hitem rynku wtórnego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sie po wiejsku bawią w automacie sekwencyjnym

Dodam żeby przejechać sie tym autem trzeba mieć uprawnienia kierowcy rajdowego i przejść symulacje jak w odrzutowcu

900 koni przy 875 kg

cena: bezcenny

spacer.png

Cytat

 

Technische Daten Porsche 919 Hybrid 

 Porsche 919 Hybrid

Zylinder/Ventile pro Zylin.90-Grad-V4-Zylinder, 4-Ventiler; Garrett-Turbolader und Turbine zur Abgasenergie-Rückgewinnung

Hubraum2000 ccm

Leistung500 PS

Leistung E-Motor400 PS

Systemleistung900 PS

Getriebe/Antriebsequenzielles 7-Gang-Getriebe; Hinterachse

Höchstgeschwindigkeitca. 340 km/h

Mindestgewicht (laut Reglement)875 kg

L/B4650/1900/1050 mm

Radstand2955 mm

ReifenMichelin-Slick-Reifen 310/710-18

Preisunverkäuflich

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, caleb66 napisał:

W bolidach młodzieży wiejskiej jest tak dojebane elektroniki ze procesory nie wyrabiają i samochod zaczyna żyć własnym życiem.

Po czym staje się hitem rynku wtórnego.

Czy ja wiem? Znajomi bardzo lubią używane beemki i przysięgam, że to są bezproblemowe autka. 2013-2014... Dla mnie poprzednia Trójeczka jeździ fantastycznie (choć twardawo) ale jest nieco za bardzo plastikowa wewnątrz (tak jakby moja C-klasa nie była plastikowa! ? ). Jednak obecny model wygląda rewelacyjnie także i w środku. Choć może nieco zbyt oszczędnie zaplanowano miejsca z przodu. Ale może to tylko złudzenie, spowodowane "obudowaniem" kierowcy kokpitem i tunelem. No i niższą pozycją za kółkiem. W każdym razie więcej oddechu mam w C-klasie. Nie zmienia to faktu, że nową Trójką jeździłbym. ?

Ale zaraz nowa C-klasa. Ceny używanych W205/C205 spadną (zmiana generacji to zawsze mnóstwo ludzi się przesiada) i raczej Mercedesa nie opuszczę. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Czy ja wiem? Znajomi bardzo lubią używane beemki i przysięgam, że to są bezproblemowe autka. 2013-2014... Dla mnie poprzednia Trójeczka nieco za bardzo plastikowa wewnątrz (tak jakby moja C-klasa nie była plastikowa! ) ale obecny model wygląda rewelacyjnie także i w środku. Choć może nieco zbyt oszczędnie zaplanowano miejsca z przodu. Ale może to tylko złudzenie, spowodowane "obudowaniem" kierowcy kokpitem i tunelem. No i niższą pozycją za kółkiem. W każdym razie więcej oddechu mam w C-klasie. Nie zmienia to faktu, że nową Trójką jeździłbym.
Ale zaraz nowa C-klasa. Ceny używanych W205/C205 spadną (zmiana generacji to zawsze mnóstwo ludzi się przesiada) i raczej Mercedesa nie opuszczę.
C klasa to masowka ,więcej tego tłuką w fabrykach niż Skody ,Mercedes od e klasy a jak chcesz koniecznie Niemca najlepiej Porsche ,jedyna Marka co trzyma poziom i jakość. Tak mi powiedział kolega mechanik .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego serwisu ten mechanik ? bo do ogólnego to przyjeżdżają składaki po przejściach, przeważnie na chińskich częściach

Porsche dopiero to bardzo drogie, po "opcjonalnie" jest dobrze wykończone i wyposażone, identycznie jak BMW, Mercedes czy Audi

 

Zapomniał dodać ze RR tez gniot, bo pewnie w serwisie regularnie stoi

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, caleb66 napisał:

C klasa to masowka ,więcej tego tłuką w fabrykach niż Skody ,Mercedes od e klasy a jak chcesz koniecznie Niemca najlepiej Porsche ,jedyna Marka co trzyma poziom i jakość. Tak mi powiedział kolega mechanik .

Miałem E-klasę. Oczywiście o niebo wygodniejsza ale dla mnie za duża. Po co mam wozić powietrze? I jeszcze ciasno na parkingach, bo to już spory wózek. Teraz są super ceny na W212 - za 17 tys € można mieć z niewielkim przebiegiem. Podobno niezniszczalny wóz. Używane W213 zaczyna się u nas już od 23 tys €, to już wgl luksus nie z tej ziemi wewnątrz... Koledzy sobie pokupowali i mnie podburzają, dlaczego jeżdżę trupciem, ale ja naprawdę nie zamierzam wracać do E-klasy. Potrzebuję auta dla 1-2 osób. Brałbym nawet A ale to nie jest prawdziwy Merc. Automaty DSG, silniki Renault, napęd na przód... błe! Nie dla mnie.

Więc spokojnie poczekam aż jakiś W205/C205 skradnie moje serce. Na razie jednak trupeć wyjątkowo żwawy, mam go od 2013 i nigdy nie miałem z nim problemów. Więc szukanie nowego wroga idzie mi wyjątkowo niespiesznie. Zdecydowanie najlepszy samochód, jaki miałem w życiu. Pali 6-7 litrów, ciągnie 230km/h, dobrze przyspiesza, świetne zawieszenie (aktywne amortyzatory), precyzyjne prowadzenie (choć o lata świetlne od BMW, dopiero W205 przegoniła Bawarię) i totalnie bezproblemowy. Czego jeszcze chcieć?

Znam większe nieszczęścia, niż jazda starym Merolem. ?

Z niedogodności W204 to konieczność łączenia telefonu kablem minijack do audiobooków czy muzyki, bo BT transmituje tylko rozmowy telefoniczne. Dobre i to - przecież to staruszek. Można niby zamówić w pełni funkcjonalnego Androida z dużym ekranem do W204 ale nie chcę żeby mi pół deski rozdzielczej wypruwali.

Ale jak we Fieście syna odpaliłem sobie bezprzewodowo koncert Pink Floyd ze Spotify na jego 675W B&O (9 głośników) ze sterowaniem dotykowym z dużego ekranu... no to mu pozazdrościłem!  Ale cóż poradzić? Postępu nikt nie zatrzyma. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Miałem E-klasę. Oczywiście o niebo wygodniejsza ale dla mnie za duża. Po co mam wozić powietrze? I jeszcze ciasno na parkingach, bo to już spory wózek. Teraz są super ceny na W212 - za 17 tys € można mieć z niewielkim przebiegiem. Podobno niezniszczalny wóz. Używane W213 zaczyna się u nas już od 23 tys €, to już wgl luksus nie z tej ziemi wewnątrz... Koledzy sobie pokupowali i mnie podburzają, dlaczego jeżdżę trupciem, ale ja naprawdę nie zamierzam wracać do E-klasy. Potrzebuję auta dla 1-2 osób. Brałbym nawet A ale to nie jest prawdziwy Merc. Automaty DSG, silniki Renault, napęd na przód... błe! Nie dla mnie.
Więc spokojnie poczekam aż jakiś W205/C205 skradnie moje serce. Na razie jednak trupeć wyjątkowo żwawy, mam go od 2013 i nigdy nie miałem z nim problemów. Więc szukanie nowego wroga idzie mi wyjątkowo niespiesznie. Zdecydowanie najlepszy samochód, jaki miałem w życiu. Pali 6-7 litrów, ciągnie 230km/h, dobrze przyspiesza, świetne zawieszenie (aktywne amortyzatory), precyzyjne prowadzenie (choć o lata świetlne od BMW, dopiero W205 przegoniła Bawarię) i totalnie bezproblemowy. Czego jeszcze chcieć?
Znam większe nieszczęścia, niż jazda starym Merolem.
Z niedogodności W204 to konieczność łączenia telefonu kablem minijack do audiobooków czy muzyki, bo BT transmituje tylko rozmowy telefoniczne. Dobre i to - przecież to staruszek. Można niby zamówić w pełni funkcjonalnego Androida z dużym ekranem do W204 ale nie chcę żeby mi pół deski rozdzielczej wypruwali.
Ale jak we Fieście syna odpaliłem sobie bezprzewodowo koncert Pink Floyd ze Spotify na jego 675W B&O (9 głośników) ze sterowaniem dotykowym z dużego ekranu... no to mu pozazdrościłem!  Ale cóż poradzić? Postępu nikt nie zatrzyma.
Ale Niemcy napadli nas w 39

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba kwestia gustu z tym przegonieniem BMW

To zawieszenie pływające musi sie podobać, najnowsze BMW tez pływa, zero kontaktu z nawierzchnią, to nie zaleta a wada "żyłki sportowosci"  BMW

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, caleb66 napisał:

Ale Niemcy napadli nas w 39

Dokładnie. A było razem iść na Moskwę. ?

Jeśli nie niemiecki to Lexus. A z europejskich to wspaniale się czuję w Koleosie. Do tego Koleos to wóz koreański, więc się nie psuje jak inne Francuzy. ? Ale dla mnie za duży.

1 minutę temu, .:Gerard:. napisał:

najnowsze BMW tez pływa, zero kontaktu z nawierzchnią

Nie wiem. Nową Trójką nie jeździłem. Poprzedni model ma cudowny zawias, ale ze wskazaniem bardziej na sport niż komfort. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, caleb66 napisał:
13 minut temu, il Dottore napisał:
Miałem E-klasę. Oczywiście o niebo wygodniejsza ale dla mnie za duża. Po co mam wozić powietrze? I jeszcze ciasno na parkingach, bo to już spory wózek. Teraz są super ceny na W212 - za 17 tys € można mieć z niewielkim przebiegiem. Podobno niezniszczalny wóz. Używane W213 zaczyna się u nas już od 23 tys €, to już wgl luksus nie z tej ziemi wewnątrz... Koledzy sobie pokupowali i mnie podburzają, dlaczego jeżdżę trupciem, ale ja naprawdę nie zamierzam wracać do E-klasy. Potrzebuję auta dla 1-2 osób. Brałbym nawet A ale to nie jest prawdziwy Merc. Automaty DSG, silniki Renault, napęd na przód... błe! Nie dla mnie.
Więc spokojnie poczekam aż jakiś W205/C205 skradnie moje serce. Na razie jednak trupeć wyjątkowo żwawy, mam go od 2013 i nigdy nie miałem z nim problemów. Więc szukanie nowego wroga idzie mi wyjątkowo niespiesznie. Zdecydowanie najlepszy samochód, jaki miałem w życiu. Pali 6-7 litrów, ciągnie 230km/h, dobrze przyspiesza, świetne zawieszenie (aktywne amortyzatory), precyzyjne prowadzenie (choć o lata świetlne od BMW, dopiero W205 przegoniła Bawarię) i totalnie bezproblemowy. Czego jeszcze chcieć?
Znam większe nieszczęścia, niż jazda starym Merolem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Z niedogodności W204 to konieczność łączenia telefonu kablem minijack do audiobooków czy muzyki, bo BT transmituje tylko rozmowy telefoniczne. Dobre i to - przecież to staruszek. Można niby zamówić w pełni funkcjonalnego Androida z dużym ekranem do W204 ale nie chcę żeby mi pół deski rozdzielczej wypruwali.
Ale jak we Fieście syna odpaliłem sobie bezprzewodowo koncert Pink Floyd ze Spotify na jego 675W B&O (9 głośników) ze sterowaniem dotykowym z dużego ekranu... no to mu pozazdrościłem!  Ale cóż poradzić? Postępu nikt nie zatrzyma.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ale Niemcy napadli nas w 39

A Polacy za królów napie... inne narody, i nigdy nie grabili, to święty naród

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, .:Gerard:. napisał:

A Polacy za królów napie... inne narody

A jak! I tego mi dzisiaj brakuje! ? Wtedy sytuacja była jasna: żaden madafaka nie podskoczy do Polaka. ?

 

O, jest eleganckie rozwiązanie! ? Odbiornik BT podłączony do gniazda minijack. ? Muszę kupić.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem. Nową Trójką nie jeździłem. Poprzedni model ma cudowny zawias, ale ze wskazaniem bardziej na sport niż komfort.
Trójki nie mają dobrego zawieszenia tzn komfortowego ,plomby z zębów wypadają, jezdzilem i nowymi i starymi to samo .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę! 11 funciaków. A ja się z kablem bujam... Tylko że to też nie załatwia sprawy, bo nie połączysz się wówczas z samochodem do rozmów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.