Skocz do zawartości
IGNORED

marantz_pm_68_g za ile??

Wajman

Rekomendowane odpowiedzi

mam zamiar sobie kupic marantz pm 68 g

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

opyla sie go kupic za tyle kasy? (1k zl)

gdzie ew moglbym go kupic taniej...? jestem zielony w temacie...

do niego chcialbym kolumny maestro II 130/180. bedzie doprze?

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/15094-marantz_pm_68_g-za-ile/

Jakiś czas temu Marantz PM 68 posaedł na allegro za jakieś 700 zł co prawda był czarny ale też w stanie bdb i z pilotem także nie jest to jakaś super okazja no chyba że zależy Ci na kolorze złotym.

1000 za PM68 to trochę dużo, ale z drugiej strony to dobry wzmacniacz i warto go mieć, warto też później stuningować, dostaje skrzydeł. Kolumny Maestro 130 mają ładne i solidne obudowy i dobre midwoofery, ale projekt jest skaszaniony, należałoby tuningować od razu, wtedy zagra naprawdę dobrze (zobacz ten wątek:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) . Poniżej 1000 za parę można się zastanowić.

Ukryta Zawartość

Wajman, to dobry klocek, szczególnie pod tuning, nie ma on 4x155W ale 2x chyba około 100W, mocy użytecznej czyli w zakresie 20-20kHz. Jest to naprawdę sporo. Dzisiejszy PM7000 to dokładnie TEN SAM wzmacniacz.

Pozdrawiam

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

na kolorze mi nie zalezy. liczy sie tylko wydajnosc. moze moglibyscie zaproponowac cos innego w tej cenie? jak sie ma

Ukryta Zawartość

do tego marantza ?

co z maestro 180. dopre sa? na tunningowaniu sie nie znam wogole.... wogole nie jestem w temacie.

Ukryta Zawartość

Wajman, ja mam podobny (PM78) też bliźniacza konstrukcja plus klasa A, po tuningu wzmak staje się na prawdę niezły, jeśli sam sobie nie zrobisz zleć to np McGyver -owi, dodam, że wg jego wskazówek robiłem swojego i jest OK,