Skocz do zawartości
IGNORED

nowe Proaki - czy ktos zna szczegoly?


Mik

Rekomendowane odpowiedzi

McGyver:"Tayler ma talent do sprzedawania... drogo tego co tanie"- bez komentarza.

 

Ale za zaproszenie na odsłuch twoich urządzeń serdeczne dzięki. Nawet ci kibicuje bo ciągle czekam że coś DIY zdetronizuje czołówkę światową. Jednak widząc jak podchodzisz do sprawy to widze że bardzo wierzysz w "materiałówkę" a już dużo mniej w wiedze, doświadczenie , umiejętności i talent twórcy. To powoduje że po prostu ci nie wierzę. Ale usłyszeć znaczy uwierzyć. Może kiedyś....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGyver: z całym szacunkiem do twojej wiedzy i osoby, w kwestii Scan Speaków użytych w Response 2,5 śmiem twierdzić, że nie masz racji. Wysokotonówkę cięzko jest sprawdzić, więc na 100% nie wiem czy jest to modyfikowana wersja, podejrzewam jednak że tak, ponieważ ProAc zamawia takie ilości głośników, że wykonanie wersji specjalnej nie ma prawie żadnego odbicia w cenie, logicznym jest więc zamówienie modyfikowanej wersji w celu uniknięcia możliwości sklonowania kolumn w domowych warunkach. Tak robi się w lwiej części przypadków, kiedy wykorzystuje się głośniki pochodzące od jakiegoś znanego producenta, który oferuje swoje głośniki na rynku DIY.

 

Jesli chodzi o midwoofer to z całą pewnością jest to wersja o innych parametrach niż 18W 8535, którą można sobie kupić. Zewnętrznie nie widać żadnych różnic (oprócz kosza, który też nie jest bez znacznienia - szerszy rant inaczej przenosi drgania na obudowę niż wąski) jednak według osób (wiarygodnych), które miały okazję pomierzyć te głośniki są one całkowicie inne pod względem elektrycznym od zwykłej wersji 8535. Inna jest impedancja, inne są dobroci, stąd właśnie dziwnie wielka obudowa. Zastrzegam jednak, ze sam nie mierzyłem, nikt mi nie dał rozkręcić kolumn za 16000 PLN, nie sądzę też żebyś mierzył ty, albo CYKU.

 

Ja tych głośników nie mierzyłem, jednak miałem okazję porównać oryginał z dobrze wykonanym "klonem". To były zupełnie inne kolumny, różnice wcale nie były subtelne, nie mogły więc wynikać z tolerancji. Kopia zagrała znacznie gorzej, mimo, że w zwrotnicy użyto lepszych jakościowo elementów (w ProAcach cewki rdzeniowe). Dla mnie to jasny dowód, że coś jest tutaj nie tak, że te głośniki są zupełne różne i że klon nie jest żadnym punktem odniesienia, daje raczej mglisty obraz dźwięku prawdziwego ProAca.

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie umiem teraz znaleźć pomiarów dokonanych przez Troelsa Gravesena, ale je pamiętam, wynikało z nich, że głośnik z Response 2,5 jest taki sam jak 18W8535, różnice były pomijalne. Ale jeżeli są one różne, to tym bardziej nie należy ślepo kopiować projektów z netu. Zapraszam na odsłuch mojej wersji i pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>mike27, 1 Lut 2005, 16:38 >"widze że bardzo wierzysz w "materiałówkę" a już dużo mniej w wiedze, doświadczenie , umiejętności i talent twórcy."

----------------------------------------

Tak sie przyglądam dyskusji.... Ja też wierzyłem w "materiałówkę". Ostatecznie jednak wybrałem kiedyś kolumny watpliwie wartościowe materiałowo (Monitor Audio 2) zamiast bardzo wartościowych materiałowo i wysoko ocenianych "prawie-DIY" (Audiowave na Seas WT171XP+KT25F, wartość samych głośników to ponad połowa ceny kolumn), choć jedne i drugie były w podobnej cenie sklepowej. Potencjalnie znacznie więcej warte głosniki, zaaplikowane bardzo dobrze (wysokie oceny w prasie) - pokazały wprawdzie klasę, ale nie pokazały tego co mi było potrzebne na takim samym poziomie jak "konstrukcja sklepowa" na (jak podejrzewam) 3 x tańszych głośnikach. Chociaż trudno ocenić wartość samych głosników w tym modelu, bo nie dało się ich kupić luzem (szczególnie kopułki nie było z czym porównać cenowo...chyba, że z drogim tioxidem Focala).

 

Logika jednak mówi, że dobry (droższy) głośnik może więcej - potencjalnie - od tańszego. Kwestia więc tej właśnie wiedzy, doświadczenia, umiejętności i talentu twórcy - żeby kolumna na podobnych (lepszych a niekoniecznie droższych) głosnikach zmiotła nawet oryginalne Proaki, nawet jeżeli kopułka w nich jest faktycznie modyfikowana "pod producenta". Bo chyba każdy logicznie myślący i słyszący, co słyszał kopułkę 19mm Scan Speaka, zgodzi się, że podobna cenowo bardzo dobra kopułka innego producenta jest POTENCJALNIE lepsza od tego SS.

Tzn. może być wyraźnie lepsza, jeżeli się ją własciwie zastosuje. Na przykład właśnie Dynaudio może być wyraźnie lepsza (choć akurat Esotec jest/był chyba znacznie droższy od 19 mm SS z Proaców).

 

A więc wszystko zależy tak naprawdę od wiedzy, doświadczenia, umiejętności i talentu McGywer i Grze...

Usłyszeć znaczy przekonać się:) Tym się wiara od wiedzy różni, że po usłyszeniu żadna wiara nie jest już potrzebna.

Na szczęście my wierzyć nie musimy, wystarczy po prostu posłuchać :) Czego sobie i innym życzę ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle tekstu, sporów, mędrkowania, dowodzenia swego zdania, a wystarczy posłuchać i samemu ocenić, by wiedzieć i mieć swoje zdanie "po".

Czego Wszystkim życzę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

adse - co do Audiowavów, to mam zupełnie inne odczucia. Przez kilka lat byłem posiadaczem modelu 141 i akurat w moim systemie "zjadły na śniadanie" zarówno Dynki 40 i 50, Monitor Audio B2 i S2, paradigmy Studio 20i jeszcze kilka innych podstawkowców. Każdy z powyższych modeli grał na "pierwszy rzut ucha" lepiej, żywiej, ale przy dłuższym odsłuchu coś mie zaczynało nie pasować,, a to góra była jakaś taka "szarawa" a to za męcząca, a to znowu brakowało muzykalności. A 141-ki były akurat tych wad pozbawione. I nie posądzałbym p.Szotta o brak umiejętności w projektowaniu kolumn głośnikowych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audiowavy miały fajny, cholernie muzykalny i taki dosć naturalny, niemęczący dźwięk. Odsłcuh muzyki na nich to przyjemność dla mniej zboczonych /zaawansowanych/ audfiofili.

Polecam wszystkim "umiarkowanym" dźwiękolubom i nowym osobom, które szukaja czegoś estetycznego, super wykonanego i o znakomitym stos. j./c. Na początek są chyba najfajniejszymi kolumnami z jakimi sie zetknałęm, gdzie co wyższy model (141, 171, itd.) daje różnicę w dźwięku na plus. Trzeba tylko samemu umieć wybrać pod swój gust.

Miał je i nasz forumowy Kolega Leszek.

To, co mam im do zarzucenia z perspektywy doświadczenia to to, że nie są dość szczegółowe; grają jakby zgrubnie, główna linią melodyczną, że się tak niefachowo wyrażę ;). Nie szkodzi. Grają wciągająco i naprawdę b. fajnie.

Klasa wykonania budzi moje najwyższe uznanie i każe wystawić wysokie noty.

Etap Audiowevów dawno mam za sobą, choć nigdy ich nie miałem na własność /błąd ;))/.

To są bez wątpienia dobre kolumny na pewnym etapie zaawansowania i wswietnej cenie. Potem - są lepsi, taka prawda i życie.

 

Pozdrawiam czytajacych, a szczególnie pana R. S., jeśli nas czyta. (On mnie nie kojarzy i niech tak zostanie ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ Fr@ntz, ja mam wielki szacunek do pana Szotta i jego umiejętności. Do dzisiaj mam w szafie Visatony z modelu 17, i mam zamiar coś z nich sklecić:) A przy okazji: czy AUdiowave ma gdzieś w necie stronę internetową? Jakoś nie mogłem znaleźć, a chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć o historycznych już "siedemnastkach", a nie chcę telefonicznie zawracać głowy "pierdołami".

 

Napisałem, że Audiowave nad którymi się zastanawiałem (171 SE, bo jeszcze wtedy nie było modelu 141) pokazały klasę. I faktycznie w swojej cenie były świetne. Tylko wokal był lepszy (dla mnie) na Monitor Audio 2. Do tego przestrzeń bardziej uporządkowana (też jak dla mnie). Byc może to zależało od mojej zbyt starej (i taniej) elektroniki, albo od mojego słuchu czy gustu. Pod każdym innym względem niż wymieniłem Audiwave zjadały na śniadanie wybrane przeze mnie monitorki. Szczególnie pod względem basu i wypełnienia pomieszczenia muzyką.

Jednak to nie jest istotne. Istotne jest to, że ja - "materiałowiec" - zdecydowałem się nie wydac pieniędzy na dobre kolumny o wysokiej wartości materiałowej, a wydałem kasę na też dobre, ale o nieznanej (i wątpliwej) wartości materiałowej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chicco..

 

przeprasza cie bardzo ale gadasz glupoty. Zadzwon do p.Albeckiego z Akkusa, on mierzyl proac'i oryginaly dla "jednej z polskich gazet" pare lat temu. Swoja droga niezle sie przy tym ubawil - 7dB podbicie przy ~ 55 Hz w Response 3.8. Nie wierzysz Albeckiemu - poszukaj recenzji stereophile. Co do tej roznicy w przebiegu impedancji to strasznie spudlowales - akurat jest idealnie taka sama. Nie proponuje ci sprawdzenia pomiarow "ludzi niezleznych" bo pewnie powiesz ze to klonerzy i naciagali pomiary (taka tam twoja teoria spisku) . Nie rozumie gdzie widzisz trudnosc w sprawdzeniu wysokotonówki. Impedancja, SPL,Fourier. koniec kropka. Przyznaje takiego pomiaru nie widzialem, ale zakladam ze jesli 2 kolumny maja calosciowo taki sam wykres SPL to tweeter musi byc taki sam. I co do marketingu firm hajendowych ;-)...focal...dynaudio...firmy ktore produkuja kolumny i glosniki i zaopatrywaly rynek w same przetworniki. Przestaly to robic. Dlaczego? Ano wyobrazmy sobie sytuacje gdy znajdujemy na necie stronke na ktorej grupka domoroslych konstruktorów twierdzi ze sklonowala Grande Utopia, a na dodatek poprawila okrutny błąd (przesterowanie przy niskich czestotliwosciach glosnika wysoki bas). Mahul wyszedlby na idiote - 200 tys PLN mozna poprawic w garazu pana henka. Co lepiej zrobic - odciac diy'ersów od zrodła, nikt nie sklonuje Grande Utopi. Tyler tak nie mogl zrobic bo to nie on handluje SS. Jedyna jego forma obrony bylo gadanie glupot o specjalnych modyfikacjach. Piszesz o innych parametrach fizycznych. Pomyśl jak bardzo te parametry musialyby byc rozne zeby usprawiedliwic pchanie glosnika o Sd145 do 35dm3 i strojenie go na 42Hz. BTW. nie znam nowej oferty proaca i nie chce mi sie jej ogladac, ale tak sie zastanawiam czy jak Stewart znow pomysli o zastosowaniu SS w swoich wiekopomnych dzielach to te jego specjalne modyfikacje beda modzic dunczyczycy cz tajowie/chinczycy...tak tak...Scany juz tez sa trzaskane na dalekim wschodzie..nota bene w tej samej fabryce o ile dobrze zrozumialem "grze..." co Ushery

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz zauważyłem wpis Mike27. Co do wiary w materiałówkę... mógłbym dać zamiast Dynaudio Esotec na przykład Vifę D25AG albo Seasa KT27, oba są tańsze od D2010. Mimo to klon z Seasem lub Vifą grałby lepiej niż z D2010. Po prostu D2010 nie będzie zadowalająco współpracował z osiemnastką ScanSpeaka czy też innego producenta, taki to głośnik. Dobrze pracuje dopiero z dość wysokimi częstotliwościami podziału, w takiej konstrukcji jak Response 2,5 niemiłosiernie "wrzeszczy" na przełomie wyższej średnicy i góry. Co mi po kolumnach, które może i mają zalety rzadko spotykane w innych konstrukcjach, skoro mają również duże wady niweczące przyjemność odsłuchu? Wolę nawet konstrukcje bardziej przeciętne, ale niemęczące, bez dyskfalifikujących wad. I da się coś takiego stworzyć przy użyciu znacznie tańszych głośników.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGyver ------Przestan z teoretyzowaniem typu, cyt."klon z Seasem lub Vifą grałby lepiej niż z D2010".Ale to nie byl by klon.A porownywac DIY @ DIY to nie to co DIY @Oryginal.Oryginalow sluchalem .Dla mnie sam widok D2010 obok 8535 wzbudzil obawy(estetyczne tak ze).Z Krellem zagralo to pieknie.Niemniej sam zaaplikowalem do 8535 SS- 9300 i gra jescze lepiej(dla moich uszu).Moze z 9500 bylo by jeszcze lepiej,ale teraz jest ok.Na marginesie,to 9300 doskonale sie sprawdza z M18WH i w tej konfiguracji w niektorych sytuacjach lepiej to gra(dla mnie) od duetu z 8535.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

salmo

 

zgadzam sie w calej rozciagłosci. Klon to klon. Bas ma byc podbity o 3dB, a biedne 19mm na gorze musi nie wyrabiac. Taki jest urok tej kolumny i nikt nie moze jej tego odebrac. Nawet McGyver&Co ;-)

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

Studio 140 (wracam do tematu) trudno nazwać zupełnie nową koncepcją w ramach serii Studio. Zewnętrznie przypominają nieprodukowane już Studio 200, które stanowiły mniej więcej Setkę powiększoną o drugi głośnik nisko-średniotonowy. Piękna konstrukcja, chociaż nie wiem, jak grała. Mam nadzieję że 140 się spisze, byłby jeszcze jeden dobry głośnik na rynku za, być może, nie morderczą cenę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyku: może i "głupoty", a może po prostu tkwimy w innym wymiarze. Co innego jest wyciągać wnioski na podstawie czyichś teoretycznych wywodów, a co innego porównać dźwięk klona i oryginału. Spotykałem się z różnymi opiniami nt. głośników użytych w ProAcach i jedni mówili że to oprócz kosza całkiem seryjne głośniki, inni że to zupełnie inne zabawki. Moje wrażenia odsłuchowe każą przyznać rację tym drugim, bez względu na to co piszą wszystkie stereophile świata.

 

Zupełną nieprawdą jest, że Tyler nie może użyć modyfikowanych głosników bo nimi nie handluje... zabawne... Zadzwoń do DST i zapytaj się jaka jest minimalna wielkość zamówienia na nietypowe głośniki, to zrozumiesz że zamawiając tysiące sztuk rocznie nie ma znaczenia czy będą to modyfikowane głośniki czy nie. Zresztą sam kosz jest już nietypowy, taki kosz jest o wiele trudniej wykonać (trzeba nowej zupełnie formy wtryskowej) niż nawinąć cewkę z mniejszą lub większą ilością zwojów. Modyfikowane głosniki grupy DST wykorzystują lub wykorzystywały takie firmy jak Dali, Sonus Faber, nawet Avance. Rozumiem, że ProAc mogąc zamówić nietypowe głosniki naiwnie nie skorzystał z tej opcji licząc że wystarczy nagadać ludziom głupot. To równie pozbawione sensu co opowieści że Ushery i SS powstają w tej samej fabryce na Tajwanie... To jest dopiero spiskowa teoria...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponizej podaje link gdzie wykonane sa pomiary orginalu i klona. Czy sa prawdziwe nie wiem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Cyku

 

Nie chodzi o to, żeby broń boże nie robić jakichś modyfikacji, ale o to, żeby po wymienieniu przetworników, połowy zwrotnicy, całego okablowania wewnętrznego - czyli w zasadzie wszystkiego poza konstrukcją obudowy (a i tutaj pewnie były jakies ulepszenia, jakies wzmocnienie tu, deko inny bass-reflex tam) nie nazywac nadal tego klonem Response 2,5 - to są zupełnie nowe konstrukcje *na bazie projektu* Response 2,5 a nie ich klony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Seas W 17PPI i Seas KT19F. Identyczne w Tablette2000"

 

wrzucilem z ciekawosci KT19 w nasza wyszukiwarke i znalazlem same krytyczne opinie. sadzac po wpisach jest to jakas zupelnie beznadziejna kopulka. nie wiem, nie znam sie, ale sie zastanawiam dlaczego taki Stewart Tyler z Proaca wrzucil ja do swoich kolumn i te kolumny brzmia super. zaoszczedzic chcial?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mik: idź gdzieś posłuchaj jak to gra to będziesz miał najlepszy obraz możliwości tych kolumn. Niektórzy koledzy niestety myślą że wiedzą już wszystko i skoro został użyty Seas KT 19 to zestaw nie ma prawa dobrze grać, to jest typ audiofila wizualisty - popatrzy i już wie :) Oczywiście że ProAc chciał oszczędzić na kosztach żeby móc więcej złupić z klientów, w końcu Tyler to nie Owsiak, skoro jednak znajdują się chętni (i to dożo) do zapłacenia za efekt finalny określonej kwoty to widocznie ProAc postępuje słusznie. To nie komuna i to nie partia ustala jakie głośniki powinny pracować w kolmnach w takie cenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chronologicznie:

 

->McGyver

 

nie wiem jaka była oferta Vify czy Seas'a w 1994 roku, ale moze D2010 było wtedy najbardziej trafnym wyborem (??)

->chicco

 

Tak, zyjemy w innym wymiarze. Dla mnie 2+2=4, dla ciebie 2+2=4 a moze 6 , a moze 124426513. Jasne ze Tyler mogl zamówic modyfikowane głosniki, ale tego nie zrobil, bo jakby tak bylo klonerzy nie byliby w stanie uzyskac takich samych charakterystyk w swoich klonach jak charakterystyki oryginału. Zreszta czy ja napisalem ze nie mogl zamówic modyfikowanych ? Co do miejsca produkcji to odpuszczam, rzeczywiscie nie mam 100% pewnosci, to co napisalem wiem z drugiej reki, moge conajwyzej poprosic McGyvera zeby spytal Grzegorza czy cos pewnego na ten temat wie.

 

->trolu

 

ale ja wcale nie ironizowalem, ja naprawde mysle to co napisalem. Ja po prostu mam szacunek dla wszystkich (no moze z wyjatkiem Serblina) twórców, nawet jak jest nim Liar Tyler ;-)

 

->chicco (do mik'a)

 

i chociaz raz sie zgadzamy.

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

wątek jest o nowych proac'ach więc dorzucam jeszcze jedną informację:

w Tophifi na Nowogrodzkiej mają nową 130 i kosztuje toto 6,5k. Przypominam że starsze 125 kosztowało jakieś 200 drożej.

hmmm...?

Jeżeli zagra "lepiej" to jest to trend który mi się podoba.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Toto" ma wysokotonówkę zdecydowanie lepszą niż Studio 125, natomiast basowiec, aczkolwiek dobry, jest głośnikiem trudnym do napędzenia i nie z każdym wzmacniaczem pokaże na co go stać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

W nowych studio 130 jest nowy wysokotonowy i jest to vifa dx25 ale basowiec jest ten sam tylko z wiekszą nakladką przeciw pyłową.Ponadto są troche węższe i płytsze.Mają bass-reflex do dolu oraz inne gniazda glośnikowe.Wyglądaja na zwykłe jak w większośći kolumn ale są bardzo praktyczne, i da się podłączyć na wszystkie sposoby.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Dobła, dobła. Nawrzucali sobie i się nie przekonali.

 

A może ktoś podpowie coś grającego piękną średnicą, cudownymi, nie agresywnymi wysokimi i genialnym nisko schodzącym, kontrolowanym basem?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.