Jump to content
barni

Wilson Audio / Genesis / Von Schweikert - czyli grube brzmienie

Recommended Posts

Dzień dobry
Rozpoczynam "nabór" na zestawy do salonu, obarczonego niestety dużym felerem akustycznym w postaci trudności uzyskania sensownego basu. Feler wynika z braku ścian pomiędzy salonem a przedpokojem oraz kuchnią, gdzie nie jestem w stanie ( albo też nie chcę ) poświęcić użyteczności i wyglądu na rzecz uzyskania idealnej akustyki. Życie to sztuka kompromisów i to jest jeden z nich. Oczywiście adaptacja jest przewidziana ale chciałbym ją zrobić już pod konkretne zestawy, gdyż nieco inne wymagania będą miały zestawy promieniujące dookolnie, lub z głośnikami na tylnej ściance, a inne grające wyłącznie przodem. 

Więc z racji w.w mankamentu celuję w zestawy typowo amerykańskie potrafiące skompensować ułomności pomieszczenia sporym ciśnieniem akustycznym pochodzących z przetworników lub korekcji na poziomie aktywnej amplifikacji modułu basowego. Niestety nie mam jak wstawić do pokoju dużych subwooferów, więc kombinację sub/sat odpadają, bo z małego suba ( typu REL T9i jaki mam) nie zrobi się PRAT-u.

Co lubię i chciał bym mieć w nowych zestawach:

  • PRAT, PRAT i jeszcze raz PRAT, czyli lubię jak w kontemplacji muzyki bierze również udział noga i emocje 🙂
  • świetne zejście basie i jego rewelacyjną kontrolę ( ale w zasadzie to wynika z w/w)
  • brak kastrowania słabo zrealizowanych płyt, spora część płytoteki to rock i metal, gdzie realizacje nie są szczytem techniki, jednak są na rynku zestawy które kompletnie nie mają z tym problemu i płyty takie odtwarzają z niewielkim narzutem na bylejakość ich realizacji
  • dużą skalę dźwięku podobną do koncertu rockowego live
  • prawdziwą ale nieco dogrzaną barwę coś jak kevlarowy Focal, Eton, Dynaudio, które lubie jednakowo bo z każdego można uzyskać  świetny rezultat dobranym wzmocnieniem
  • duże prawdziwe duże wokale - Ch. Rea, K. Bremnes, M.Knopfler mają brzmieć jak na żywo
  • detaliczność góry na poziomie Esotara czy tioxidu/berylu Focala z obu można uzyskać  świetny rezultat dobranym wzmocnieniem i okablowaniem.

Czego nie lubię

  • papierowej średnicy, po prosty słyszę niepowleczony niczym papier w głośniku i mam na to alergię,
  • wszelkiej maści szerokopasmowców grających świetnie wokale ... i tylko wokale,
  • dźwięku i wyglądu vintage
  • agresywności i sygnatury dźwiękowej tub (wiem, że istnieją takie które jej nie maja ale chyba poza budżetem )
  • zestawów grających sucho lub dźwiękiem wycofanym daleko za zestawy
  • powolnego przeciąganego basu, czyli linii transmisyjnych i źle zestrojonych bass refleksów

Słuchana muzyka - popularna z bardzo dużym udziałem rocka i metalu.

Zastanawiam się na razie (kolejność przypadkowa):

  • Elac 507/509 - grały kiedyś w zasadzie jako tło na AS, ale było ono na tyle ciekawe, ze chciałbym to powtórzyć odsłuch normalnych warunkach,
  • Focal Spectral 40th - miłość do kevlarowych Focali nie rdzewieje,
  • Cabasse Baltic - La Sphere na AS i te topowe starsze grały ciekawie, pytanie ile z tego w Balitic-ach i na ile one potrafią zagrać głośno,
  • B&W 80x D, ale obawiam sie, że dobre granie rock-a i metalu oraz brak kastracji słabych realizacji troche je z rankingu wyłącza,
  • Wilson Audio Sophia ( pytanie która jest najlepsza wg Was ), Sabriny słuchałem w kilku miejscach i nie wiem zupełnie skąd ten zachwyt. Z kolei serii Watt się boje z racji wieku i pewnie już wymienianych zawieszeń, a wyższe są poza budżetem
  • Genesis / Von Schweikert / wyższe Thiel - ogólnie z racji możliwości w zakresie basu i generalnie grania dźwiękiem zbliżonym do koncertowego,
  • mniejsze lub starsze Focale Utopie ( ew. Scala itd)  - pytanie które wg Was grają takim dopalonym dźwiękiem z dawnych kat, niestety ostatnie wcielenie lifestyle'owe Focala mnie nie porywa, bo słabo się mieści w kryteriach które wskazałem,
  • MBL 121 z jakimś subwooferem - wiem, że to strzał w bok , ale stereofonia MBL-i i ich wokale to jest coś niesamowitego, a wyższe 111-tki PRAT mają na poziomie ujemnym - te woofery na bokach to dla mnie pomyłka. Niestety 101 nowe są poza budżetem, a używane nie istnieją.

Resztę toru będę kompletował pod zestawy, więc można założyć że będzie taki aby im "dogodzić". Zestawy mogą być nowe jak i używane ale nie starsze niż 10 lat, budżet powiedzmy 30-40k. Niestety część z zestawów jakie chciałbym posłuchać wymaga pewnie przejechania kilkukrotnego całej Polski, stąd może ktoś  przede mną już wykonał tę pracę i podzieli się wskazaniami co z list wyciąć a co ew. dorzucić.

PS1. Słucham dobrego audio od 25 lat i wiem już co w nim lubię, a czego nie nie. W/w osądy są więc moim subiektywnymi i nie chciałbym aby dyskusja toczyła się tu o nich ale o sprzęcie na jakim można zrealizować to co lubię.  Jeżeli masz inne preferencje - szanuje, ale zostanę przy swoich niezależnie od tego co napiszesz -)

PS2. Proszę aby dali sobie przysłowiowego siana handlarze i wszyscy "sprytni" sprzedawcy zachwalający przypadkiem zestawy, które są w ogłoszeniach. Czytam je i sam sobie znajdę coś co mnie interesuje, podsyłanie czegokolwiek na maila/priva na pewno nie spowoduje jakiejkolwiek chęci kontaktu z mojej strony, a wręcz odwrotnie.

PS3. Pewnie niektórzy wiedzą, że mam Zollery Solution, które uwielbiam miłością odwzajemnioną od 15 lat. Niestety jest to kawał kloca wyglądającego pięknie z frontu i fatalnie z boku, stąd nie nadają się do wstawienia do mojego salonu. Niemniej jest to dokładnie brzmienie jakie lubię jeżeli to komuś pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halo, halo. Piszesz o wymaganiach i fajnie, bo miło gdyby tak było, ale te kolumny które wymieniasz, to są zabawki. O graniu jak na żywo możesz zapomnieć. Nawet się nie zbliżysz do tego. Tak samo zapomnij o szybkim basie z niskim zejściem, szczególnie, gdy masz otwarty pokój, z którego bas będzie uciekał. Kolejny błąd, to wykluczenie papieru na średnicy. Też nie lubię suchego papieru, ale życie pokazuje, że nie każdy papier jest suchy jak...papier. Wilsony mają papier na średnicy. Focale nie są nigdy dopalone na średnicy, a przynajmniej te oferowane od kilkunastu lat. Kevlaru już nie pamietam. To dawne dzieje. Są wręcz trochę szare i można z tym powalczyć ale niestety kosztowną amplifikacją i okablowaniem.
 

Albo idziesz w poważne kolumny co i tak jest początkiem zabawy, albo kupujesz coś mniejszego i też można z tym żyć i słuchać sobie miło muzyki, ale wtedy musisz zapomnieć o oczekiwaniach , które wymieniłeś. Najlepiej byłoby takie kolumny zrobić na zamówienie. Można dać np tweeter berylowy SB, średniaki PP od AT i dobre basy, papier lub papier z karbonem, np 2x12 cali na stronę. Lepiej byłoby dać 2x 15 cali, ale wtedy rośnie wielkość skrzynek i koszty też. Ale 2x 12 cali na stronę, jeśli jest to mądrze zrobione i użyje się dobre drivery, to może fajnie zagrać. Tylko czy wystarczy 40 tys.to nie wiem, szczególnie, że masz też duże oczekiwania co do wyglądu. 

Edited by sly30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlecanie budowy nie ma sensu bo w zaden sposob nie bede znał finalnego rezultatu.

Co do zestawow docelowych mam juz jedne takie, ale poza budżetem nowe a uzywane nie istnieją. Wiec jak sie trafia to bede, a poki ich nie ma szukam czegos „zastępczego” do tego nieszczęsnego salonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian
Cytat

 

Masz na myśli MBL 101? Tam bas jest fatalny. Nie ma nic wspólnego z tym czego oczekujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluchalem ich kilka razy w towarzystwie elektroniki Reference za kazdym tazem kilkunastu roznych nagrań od symfoniki po Rammstein i zawsze bylo znakomicie. Moze starszych D słuchałeś ? Poza tym to ekstremalnie ciezkie zestawy do napedzenia, 82 dB skutecznosci, wiec kolejny worek pieniedzy trzeba szykować na amplifikacje. Ale to nie jest tematem ogarniecia :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem bliski zamówienia nowej pary jakieś 6 lat temu. Pewne kwestie były dobre, inne mniej, bas kiepski. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomyśl nad zbudowaniem ob na 2x15" np.na przetwornikach AE do tego jakiś średni i wysoki może być amt. Możesz to zasilić aktywnie np. modułami hypexa z pełną korekcją dsp i zmieścisz się w 40kzł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, sly30 napisał:

i dobre basy, papier lub papier z karbonem, np 2x12 cali na stronę. Lepiej byłoby dać 2x 15 cali, ale (...)

W dniu 18.03.2018 o 19:57, barni napisał:

Odpadają też wszystkie zestawy na dużych przetwornikach celulozowych, nie jestem w stanie żyć z ich podbarwieniami średnicy czy brakiem kontroli basu. - @barni

Cytat

https://www.audiostereo.pl/topic/138207-koncertowe-brzmienie-high-end-rock-metal-czyli-co-po-zollerach/ - średnie typy i jałowa gadka co niektórych z bólem tyłu, którzy nawet zbliżonych nie mają u siebie (słuchając z kolumienek jak na biurko przy monitorze i chińskiego Jay's-a) i gadają trzy po trzy.

 


msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

rockowe koncertowe brzmienie to chyba raczej zakładka start,

brzmienie jakie ja znam z koncertów rockowych nie umywa się do tego co mam u siebie na skromnych może nie najmniejszych ale monitorach, to są lata świetlne na korzyść uczciwego sprzętu hifi

 

...oczywiście mówimy o dobrze nagranym materiale 

 

Edited by m4tech

Dynaudio Contour 20, Hegel H300, DAC Topping D90, Roon & Rock; druty WW Eclipse Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, m4tech napisał:

rockowe koncertowe brzmienie to chyba raczej zakładka start,

brzmienie jakie ja znam z koncertów rockowych nie umywa się do tego co mam u siebie na skromnych może nie najmniejszych ale monitorach, to są lata świetlne na korzyść uczciwego sprzętu hifi

 

...oczywiście mówimy o dobrze nagranym materiale 

 

Wiem o czym piszesz, ale można mieć high endowy dźwięk świetnej jakości z koncertową skalą grania, gdy akurat mamy na to ochotę. Ale to wymaga spełnienia kilku warunków. Nie jest to takie proste do uzyskania. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, zibii napisał:

Pomyśl nad zbudowaniem...

Samochód sobie zbuduj i TV jak wszystko potrafisz, bo przecież to co na rynku to amatorskie wszystko. Hobby DIY miażdży je... bezwstydnym bałwochwalstwem.

4 minuty temu, sly30 napisał:

Wiem o czym piszesz, ale można mieć high endowy dźwięk świetnej jakości z koncertową skalą grania

Prosty wybór na dziś: SVEDA AUDIO.

Daje wszystko, czego oczekujesz i nawet więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Wuelem napisał:

SVEDA AUDIO

czyli DSP?


Dynaudio Contour 20, Hegel H300, DAC Topping D90, Roon & Rock; druty WW Eclipse Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, m4tech napisał:

rockowe koncertowe brzmienie to chyba raczej zakładka start,

brzmienie jakie ja znam z koncertów rockowych nie umywa się do tego co mam u siebie na skromnych może nie najmniejszych ale monitorach, to są lata świetlne na korzyść uczciwego sprzętu hifi

 

...oczywiście mówimy o dobrze nagranym materiale 

Na koncercie sygnał puszczony przez elektronikę i okablowanie koncertowe + Dynaudio Contour 20 (a nawet największe) w miejsce modułu i vs. :)

attachment.php?s=953db6f38611e5285ca42a6

Godzinę temu, sly30 napisał:

Wiem o czym piszesz, ale można mieć high endowy dźwięk świetnej jakości z koncertową skalą grania, gdy akurat mamy na to ochotę. Ale to wymaga spełnienia kilku warunków. Nie jest to takie proste do uzyskania

O właśnie coś takiego.

Twoje obecne zestawy głośnikowe już bardziej koncertowe, tylko na koncercie nie te kable i nie ta amplifikacja, więc (z różną koncertową amplifikacją i okablowaniem) różnie mogłoby grać - znając swój zestaw, pewnie domyślasz się jak. Na pewno nie tak jak z droższymi audiofilskimi wzmacniaczami i kablami.


msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Wuelem napisał:

Samochód sobie zbuduj i TV jak wszystko potrafisz, bo przecież to co na rynku to amatorskie wszystko. Hobby DIY miażdży je... bezwstydnym bałwochwalstwem

Samochodu, Tv nie będę budował bo nie potrafię więc jestem skazany na sklep😉.

1 godzinę temu, Wuelem napisał:

Prosty wybór na dziś: SVEDA AUDIO.

Daje wszystko, czego oczekujesz i nawet więcej

Mam nadzieję, że miałeś na myśli zestaw z subami aby uzyskać niskie zejscie bo z samych monitorów to będzie ciężko. No i mamy kwotę 80kzł za zestawik dlatego napisałem, że można zbudować o połowę taniej a jest kilka osób w PL, które to ogarną bez problemu no ale Ciebie stać więc nie będziesz budował😂.

Edited by zibii

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, m4tech napisał:

czyli DSP?

Jest w komplecie, jako skończony projekt kolumny.

30 minut temu, zibii napisał:

uzyskać niskie zejście bo z samych monitorów to będzie ciężko

Nie będzie. Patrz wyżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, zibii napisał:

Samochodu, Tv nie będę budował bo nie potrafię więc jestem skazany na sklep😉.

Mam nadzieję, że miałeś na myśli zestaw z subami aby uzyskać niskie zejscie bo z samych monitorów to będzie ciężko. No i mamy kwotę 80kzł za zestawik dlatego napisałem, że można zbudować o połowę taniej a jest kilka osób w PL, które to ogarną bez problemu no ale Ciebie stać więc nie będziesz budował😂.

Chupacabry nie są potrzebne, wombaty do domu starcza. Poniżej 20 Hz nie trzeba schodzić 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Sovereign napisał:

Dynaudio

Z tą firmą też jest fajnie. Model studyjny za 10 000 zł (czyli 20 000 zł dla pary stereo), ma piękną, idealnie równą charakterystykę przetwarzania. Wzór do naśladowania i wysokiej klasy projekt (3-way). A dla audiofilów - za duuużooo większe pieniądze - robią kolumny z pagórkowatym, wymodelowanym w uśmiech pasmem. Gdzie tu rzetelność i poważne traktowanie człowieka? Jak widać zawodowa rzetelność jest, ale handlowa to już zupełnie inna bajka. Aha, te wzorcowe paczki są z DSP - jak niemal każde dla profesjonalistów.

Edited by Wuelem
treść

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Wuelem napisał:

Z tą firmą też jest fajnie. Model studyjny za 10 000 zł (czyli 20 000 zł dla pary stereo), ma piękną, idealnie równą charakterystykę przetwarzania. Wzór do naśladowania i wysokiej klasy projekt. A dla audiofilów - za duuużooo większe pieniądze - robią kolumny z pagórkowatym, wymodelowanym w uśmiech pasmem. Gdzie tu rzetelność i poważne traktowanie człowieka? Jak widać zawodowa rzetelność jest, ale handlowa to już zupełnie inna bajka. Aha, te wzorcowe paczki są z DSP - jak niemal każde dla profesjonalistów.

Kto by tam chciał mieć równe pasmo :d

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, S0nic napisał:

Chupacabry nie są potrzebne, wombaty do domu starcza. Poniżej 20 Hz nie trzeba schodzić

Wombaty jakoś do mnie nie przemawiają wolał bym już cały set na ss lub zamiast tych 3x22 zastosować 2x26 na stronę oczywiście. Yb audio ostatnio wypuściło taki mały monitor z ss 28 rev na boku.

Edited by zibii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, zibii napisał:

Wombaty jakoś do mnie nie przemawiają wolał bym już cały set na ss lub zamiast tych 3x22 zastosować 2x26 na stronę oczywiście.

Rozumiem, też miałem spore obawy 😕

jak dla mnie jest OK 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, S0nic napisał:

Kto by tam chciał mieć równe pasmo :d

Rozumiem uwagę, jak wiesz jak się człowiekowi da narzędzie do ręki, to szybko ilość basu w muzyce przyrasta :-)))

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Wuelem napisał:
Godzinę temu, Sovereign napisał:

Dynaudio

Z tą firmą też jest fajnie. Model studyjny za 10 000 zł (czyli 20 000 zł dla pary stereo), ma piękną, idealnie równą charakterystykę przetwarzania. Wzór do naśladowania i wysokiej klasy projekt (3-way

Lubię brzmienie dynek tylko denerwują mnie ich plastikowe membrany niskosredniotonowych co im nie służy w reprodukcji basu. Może w modelu dsp jest lepiej z kontrolą tego zakresu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, zibii napisał:

Lubię brzmienie dynek tylko denerwują mnie ich plastikowe membrany niskosredniotonowych co im nie służy w reprodukcji basu. Może w modelu dsp jest lepiej z kontrolą tego zakresu.

 reprodukcji basu to służy przede wszystkim  znalezienie dobrego ustawienia kolumn i tu nie ma kompromisów życiowych

Edited by m4tech

Dynaudio Contour 20, Hegel H300, DAC Topping D90, Roon & Rock; druty WW Eclipse Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, zibii napisał:

Ty masz u siebie 2x wombat jako dopał do monitorów?

1 ino 😕 brakło $ na 2

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, m4tech napisał:

reprodukcji basu to służy przede wszystkim  znalezienie dobrego ustawienia kolumn i tu nie ma kompromisów życiowych

Miałem s25 to wiem jaki problem był z ustawieniem ale wstawiłem inne w ich miejsce i zagrały od strzała i zdecydowanie lepiej. Dynki to kolumny z którymi trzeba powalczyć a jak się uda to i tak szału nie ma😉 taki ich urok, nie wiem jak nowe serie bo nie słuchałem.

Edited by zibii

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Wuelem napisał:

Model studyjny za 10 000 zł (czyli 20 000 zł dla pary stereo), ma piękną, idealnie równą charakterystykę przetwarzania. Wzór do naśladowania i wysokiej klasy projekt (3-way). A dla audiofilów - za duuużooo większe pieniądze - robią kolumny z pagórkowatym, wymodelowanym w uśmiech pasmem. Gdzie tu rzetelność i poważne traktowanie człowieka? Jak widać zawodowa rzetelność jest, ale handlowa to już zupełnie inna bajka. Aha, te wzorcowe paczki są z DSP - jak niemal każde dla profesjonalistów.

Jakie tam zabaweczki, pewnie Dynaudio Core 59 - i co jak z DSP to lepsze np. od ''audiofilskich'' Dynaudio Confidence 30.

spacer.png

Ch-ka opadająca i zniekształcenia nawet na średnich. Które wysokie, czy tam topowe Dynaudio Confidence z twoim uśmiechem.

1 godzinę temu, Wuelem napisał:

Gdzie tu rzetelność (...)

...w graniu Dynaudio. Już lepiej Focal'e Trio11 Be, Trio6 Be.

Godzinę temu, Wuelem napisał:
1 godzinę temu, S0nic napisał:

Kto by tam chciał mieć równe pasmo :d

Rozumiem uwagę, jak wiesz jak się człowiekowi da narzędzie do ręki, to szybko ilość basu w muzyce przyrasta :-)))

WLM Gran Viola + subwoofer Duo 18.

I ''narzędzie'': WLM SYSTEM CONTROL '':d :-)))''

Takie zestawy na start/hi-fi lub do słabego kina - i tam sobie możesz podkręcać basy.


msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, sly30 napisał:

Wiem o czym piszesz, ale można mieć high endowy dźwięk świetnej jakości z koncertową skalą grania, gdy akurat mamy na to ochotę. Ale to wymaga spełnienia kilku warunków. Nie jest to takie proste do uzyskania. 

Zgadzam się z tym absolutnie, bo dźwięk z koncertową rozpiętością dynamiki i audiofilską rozdzielczością, sceną, planami itd mam w drugim pokoju. Z chęcią przeniósłbym go 1:1 do salonu ale nie mam jak z powodów opisanych wcześniej.

Co do wskazówek - na początku nie wiedziałem o czym mówicie z tym Wombatem i co mają z tym wspólnego te urocze stworzonka z moim pokojem ale ogarnąłem 😉 Tego rodzaju pomysł polecała mi również jedna z firm, którą rozważam do zrobienia akustyki ( czyli suby Svedy lub APS Audio na dużym wooferze). Problem w tym, że nie mam za bardzo gdzie tak dużego suba wstawić, jedyne miejsce mam koło barku, gdzie każdemu uderzeniu będzie towarzyszyło dzwonienia kieliszków i flaszek, które akurat u mnie powoli znikają 😉 Niemniej pewnie szybciej znajdę miejsce w salonie na nie niż Zollery 😉  Jednak na początku nie wiem czy nie chciałbym jednak spróbować ten bas ogarnąć na poziomie samych zestawów.

Pytanie co do DSP. Mówicie o korygowaniu charakterystyki w zakresie basu czy pełnopasmowo ?  Akurat mam już doświadczenia z DSP robionym przez Diraca w AVR Arcama i w zakresie używania tego w kinie to jest rewelacja, ale w stereo niestety pomyłka. Chociaż może ro złe słowo - bardzo fajnie wyrównuje on charakterystykę częstotliwościową, ale wszystkie wokale, nawet te nagrywane w pewnej odległości od mikrofonu wyjeżdżają do przodu, scena wszerz zawęża się do linii zestawów, góra jest bardziej liniowa ale zdecydowanie mniej rozdzielcza itd. Generalnie dźwięk robi się taki trochę sztucznie "zrobiony",  jest teoretycznie lepszy ale mało prawdziwy w kategoriach audiofilskich. Niestety pełna korekcja basu jest w Diracl Live, a ta wersja chyba jest dostępna tylko w najnowszej serii Arcama, do starszych chyba nawet nie można jej dokupić.

Dynaudio lubię więc jak najbardziej te Core 59 ( bo to chyba następca Air 20) dopisuję co checklisty do odsłuchania, szczególnie gdy można ukręcić z nich jeszcze bas, który zniweluje niedostatki mojego pomieszczenia.

Edited by barni

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Wuelem napisał:

Dla mnie akurat SVEDA AUDIO gra tak, że nie mam pytań...

I co zmieniasz, zmieniłeś WLMy😀. Przecież napisałem na początku aby zbudował na 2x15" AE plus do tego średni i wysoki plus aktywna zwrotnica lub jak kto woli gotowe hypexy z dsp i po temacie i masz koncertowe granie tylko warto zastosować dobre wysokotonówki a nie jak w WLM visatony za kilka dyszek u svedy mamy ss😉.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.