Jump to content
IGNORED

Dobry procesor do kina domowego


darek2
 Share

Recommended Posts

Znalazłem tańsza alternatywę z tym że jest to nowość chyba w Europie: 

Procesor: 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Koncowka mocy:  

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Końcówka wygląda na solidną konstrukcję. Podobna trochę do Arcama P7, tylko tam kondensatory są na każdym wyjściu, a tutaj są wspólne. Najlepsza jednak jest cena. Za taką to nawet bym się nie zastanawiał. 

Epson LS10000; Cambridge CXU + Arcam FMJ P7; Paradigm Monitor 9 v7 + Center 3 v7 + Studio 10 v5 + sub Paradigm Seismic 110; Schiit Asgard 3

Link to comment
Share on other sites

Jak by Marantz miał tak jak Emotiva było by super. Niestety nie ma i tak to se wykminiłem. A dlaczego tak? Bo gdy film będzie w DTS-HD MA 5.1 to wyłącze sobie końcówkę mocy na Atmosy, natomiast gdy kupię siedmiokanałową to będę niepotrzebnie dwa kanały Atmos zasilał. 
A przecież są upmixery, żeby zawsze wszystkie kanały wykorzystać.
Od kiedy taki oszczędny jesteś, żeby ci było szkoda prądu...
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, RAF77 napisał:

szkoda prądu

Tego tutaj akurat nie szkoda, tylko po co ma działać i grzać niepotrzebnie skoro jest nie używana w danym momencie, nie korzystam z upmixerów

30 minut temu, qbakos napisał:

Za taką to nawet bym się nie zastanawiał. 

Jedno tylko pozostaje pytanie jak to gra bo cena jest atrakcyjna

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10/11/2020 at 6:46 PM, Jager said:

Will66

W tym pokoju tylko sobie rozpakowałem sprzęt z podwójnych kartonów, folii, zabezpieczeń  itp. a że jest jasno to łatwiej coś zobaczyć, stąd zdjęcie.

Mam dedykowany pokój kinowy. Po aranżacji akustycznej zrobionej przez akustyka.

Dodam, że w poprzednim systemie do kalibracji AV korzystałem z usług firmy: Cinema Pro, którą to bardzo polecam. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Bardzo sensownie wydane pieniążki.

 

Wybrałem set do kina domowego.

Do słuchania muzyki mam inny.

Jeśli łączycie kino z stereo to ja widzę ograniczenia brzmieniowe i kompromisy.

A taki set kupujemy ponieważ w danym budżecie nie szukamy kompromisów ?

 

Czytając Wasze opinie o Emotiva.  Z Waszych wypowiedzi, jakiś taki ponury obraz się wynurza, że procesor i końcówki mocy Emotivy gra tak sobie. Wręcz jak podstawowy amplituner. Na bazie moich bezpośrednich porównań. Chciałbym temu stanowczo zaprzeczyć ( To zwłaszcza dla nowych użytkowników, którzy zastanawiają się budżetowy amplituner vs procesor i końcówki )

W sumie nie napisaliście czy macie lub mieliście w domu XMC-2 wraz z końcówkami jak wyżej a zwłaszcza DR2/3. Czy porównywaliście taki set z innym podobnym.

Ale po pierwsze czy testowaliście te sprzęty w przygotowanych akustycznie pokojach czy domowym najczęściej przypadkowym akustycznie salonie ?

 

Z argumentacją typu: słyszałem jak kolega mówił... trudno mi do tego się odnieść.

Ja mogę tylko napisać tak.

Porównywałem osobiście, łeb w  łeb, w moim pokoju. Nowe zestawy z ogólnie dostępnymi na dziś w sklepach ich firmowymi końcówkami mocy: Emotiva vs Marantz. Emotiva vs Arcam.

W skrócie.

Marantz w porównaniu z Emotiva grał, dla mnie, wyraźnie słabiej. Wręcz zachowawczo. Mniej kinowo jeśli można tak powiedzieć. Porównując do tego co znam z dużych kin. Choć system ma dopracowany i bardzo szybki.

Emotiva vs Arcam. Po pierwsze AV 40 Arcama, przynajmniej mój egzemplarz miał zauważalne problemy ze stabilnością działania sytemu. Złapałem go wręcz na wieszaniu się. On wymaga jeszcze kolejnych łatek. Druga sprawa jakoś mi nie przypasował brzmieniowo. Niby wszystko ok ale... ciągle czegoś mi brakowało.

Ostatecznie w bezpośrednim porównaniu zostałem z Emotiva. Wszystkie 3 sety to nieodległy od siebie poziom cenowy. Gdyby coś zagrało lepiej w kinie z tym bym został.

Ale to mój wybór.

Mam znajomego kinomaniaka, który miał nie tak dawno odmienne odczucia podczas swoich testów i z porównania Emotiva vs Marantz kupił set Marantza

W tej chwili nie pamiętam już na 100% ale powodem było z pewnością wtedy jeszcze brak stabilności w tym czasie XMC-2 a Marantz śmigał systemowo.

Być może moje kolumny lepiej się zgrywają z Emotivą. Końcówki lepiej je ogarniają ?

Kolejna sprawa to jak gra Emotiva XPA-DR 2/3 Gen 3 ?

Kto jej słuchał u siebie w domu ?

Zwykła XPA to jednak za mało. I niższy poziom jakości. Moc to nie wszystko. DR otwiera mnóstwo kolejnych drzwi. Różnica jest zdecydowanie warta by to właśnie ją zaangażować do napędzania zwłaszcza centrala ! i frontów.

Dopiero wpięcie DR 3 w kanały frontowe i centralny, w stosunku do zwykłej XPA, naprawdę pokazał jakie jeszcze pokłady niesłyszanych składowych można wyraźnie usłyszeć w ścieżkach dźwiękowych filmów. Zwłaszcza dialogi w centralnym. Super.

 

Żaden amplituner włącznie z polecanym AVR 850 tak nie zagrał.

Ogólnie sygnatura dźwięku Emotivy odpowiada temu co jest istotne, w moim mniemaniu, w kinie domowym.

Ale to moje odczucia. I tak. Jestem zadowolony. W mojej ocenie cały set gra znacząco lepiej od każdego amplitunera jaki miałem na testach. A miałem w swoim pokoju, najwyższe modele Onkyo, Marantz, Denon, Arcam. To nie są może jakieś kroki milowe po 100, 200 czy 300 % lepiej absolutnie nie, w stosunku do wymienionych ale jednocześnie na tyle znaczące,  że bez trudu do usłyszenia zmiany na plus.

Aby odczuć znaczącą różnicę. Kolejny poziom to Trinnov najtańszy jest chyba coś w okolicy 60 tys za sam procesor i końcówki po 50 tys wzwyż. Takich zestawów za 30-40 czyli trochę lepiej, tego więcej tego mniej a raczej inaczej nie biorę pod uwagę.

Takie jest moje zdanie w temacie nowy procesor i nowe końcówki.

a można spytać jakie masz do tego kolumny (przepraszam nie czytałem od pierwszej strony, może mi coś uciekło)?

Ja "używam" XPA9 , jeśli chodzi o procesor jestem na rozdrożu pomiędzy XMC-2 a Marantz może nawet 7706 da radę (chociaż wątpię). Wynalazki typu Trinnov , JBL Synthesis (de facto klon Anthem'a) jakoś do mnie nie przemawiają. Szkoda kasy i chyba nie skorzystam aż tak.  Arcam AVR - słuchałem - ale dopiero po 20-30min jak się przebiliśmy przez bugi i resety - o nie , za tyle kasy - wykluczone. XMC-2 też ma swoje wady ale powoli nowe firmware pozwala na bezstresowe używanie.Może Anthem - ale XMC taniej daje ten sam poziom dźwięku (subiektywnie może nawet lepszy). 

Oczywiście jak to w sprzęcie - wszystko jest subiektywne i proszę o rozgrzeszenie jeśli kogoś uraziłem swoją oceną.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.07.2021 o 19:13, długi89 napisał:

Koncowka mocy:  

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Końcówka wygląda baaardzo ciekawie. I moc 110W/8 przy obciążeniu wszystkich kanałów jest wystarczająca. 30 kg zywej wagi.

iotavx-avxp1-high-end-7-kanalni-ojaceval

 

No i nie jest to klasa D tylko AB. Ciekawe jak gra.

 

Kosztuje połowe tego co 7-o kanałowa Emotiva z tym, że ma o prawie połowę mniejszą moc. Z doświadczenia wiem, że prawdziwe 100W/kanał w zupełnosci wystarczy.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam - przetworniki DAC: dCS Debussy, Audio Note DAC4, Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; dużo kabli Transparent i MIT (RCA, XLR, głośnikowe).

Link to comment
Share on other sites

A od kiedy THX czy IMAX Enhanced to są kodeki ???

DTS Pro w zastosowaniu domowym to upmixer dodatkowych kanałów razem do 30.2 z tego co pamiętam. Czyli w stosunku do DTS X zapisywanego natywnie na płytach BD-UHD dostaniesz upmix dla dodatkowych kanałów. Mam w domu w tej chwili głosniki dla 11.2 i jakoś sobie nie moge ich wyobrazic więcej 🙂 .

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam - przetworniki DAC: dCS Debussy, Audio Note DAC4, Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; dużo kabli Transparent i MIT (RCA, XLR, głośnikowe).

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, darulok napisał:

Mam to samo w emotivie dr3 +av8805 I gra to bardzo dobrze w stereo jak I w kinie.

W stereo to lepiej zagra amplituner z lat 70/80 np. Tandberg za duzo mniejsze pieniążki.

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam - przetworniki DAC: dCS Debussy, Audio Note DAC4, Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; dużo kabli Transparent i MIT (RCA, XLR, głośnikowe).

Link to comment
Share on other sites

Pany nie wiem co wy z tym stereo , odkąd mam zestaw ani razu nie słuchałem muzy w stereo .

Bym przygarnął taką końcuweczkę szczerze mówiąc ale wymiary tzn wysokość mi nie pasuje do półki.  Mam 19.5cm wysokości z tego co pamiętam i miejsce na dwa klocki + plejak na szerokość. Myślałem żeby basx emotivy dać na atmosy a dół na oddzielną ale wtedy wstyd mieć ampli 6013 jako procesor ...  Dam się na spokój bo nieraz lepsze jest wrogiem dobrego .

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, pmcomp napisał:

A od kiedy THX czy IMAX Enhanced to są kodeki ???

DTS Pro w zastosowaniu domowym to upmixer dodatkowych kanałów razem do 30.2 z tego co pamiętam. Czyli w stosunku do DTS X zapisywanego natywnie na płytach BD-UHD dostaniesz upmix dla dodatkowych kanałów. Mam w domu w tej chwili głosniki dla 11.2 i jakoś sobie nie moge ich wyobrazic więcej 🙂 .

 

O ile mi wiadomo DTS:x obsluguje 11.2.    

Natomiast amplituner o ktorym mowimy: 17-Kanal-Heimkino-AV-Prozessor.

Ma tych kanalow ciut wiecej wiec w teorii nie obsluzy DTS:x na wszystkich glosnikach, ani nie bedzie mial nowych upmixerow. 

 

Poza tym, jak ktos wypuszcza nowiusienki procesor to powinien isc z duchem czasu, aby jego sprzet mial zgodnosc z THX czy IMAX. 

Jest też już dostępnych ponad 40 tytułów IMAX Enhanced.

4 maja 2020 świat obiegła informacja, że Sony Pictures planuje w ciągu dwóch lat wprowadzić do obiegu kilkaset tytułów z dźwiękiem IMAX Enhanced – zarówno starszych, jak i uwaga!!! wszystkie nadchodzące premiery kinowe

 

Dodatkowo czy czasem dts:x pro nie pozwala na stworzenie wiekszej liczby "obiektow" na tej samej liczbie glosnikow co dts:x. 

 

 

Edited by Lolo2
Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, Lolo2 napisał:

 

O ile mi wiadomo DTS:x obsluguje 11.2.    

Natomiast amplituner o ktorym mowimy: 17-Kanal-Heimkino-AV-Prozessor.

Ma tych kanalow ciut wiecej wiec w teorii nie obsluzy DTS:x na wszystkich glosnikach, ani nie bedzie mial nowych upmixerow. 

Zgadza się. DTS X to 7.2.4 albo jak kto woli 11.2. I tak sa przygotowywane ścieżki na nosnikach BD-UHD.

Na dzień dzisiejszy brak czegokolwiek komercyjnego wydanego w DTS X Pro. Dlatego jesli nawet podłączysz wzmaki i głosniki do tych 17-u kanałów to po pierwsze konia z rzędem temu, kto powie jak te dodatkowe 6 głosników rozmieścić i do tego jak to skalibrować. Poza tym i tak w procesorze otrzymasz upmix z 11.2 pewnie do 15.2. Czy będzie lepiej? Pewnie tak choć różnica u słuchacza będzie mogła wynikać z zastosowania placebo 😉 .

 

Znowu producenci zaczynają prześcigać się w tworzeniu nowych formatów i certyfikatów (patrz IMAX Enhanced) wmawiając nam, że nie możemy bez tego żyć.

Atmos i DTS X były i sa wielkim postępem ale mam filmy z lat 90 ych i z pierwszej dekady tego wieku, których ściezki w 5.1/7.1 na moim stareńkim Tag McLaren AV32R BP brzmią lepiej niż nowe ścieżki remasterowane do Atmos/DTS X. Być może dlatego, że ten procesor dźwiekowo to dzisiejsza klasa Trinova. Nie mówie o efektach przestrzennych tylko o jakości ściezki dźwiekowej. Barwie, szybkości narastania, dynamice.

 

Powtórzę: IMAX Enhanced to certyfikat czy dany sprzęt audio/video spełnia zadane standardy. Jakie? Jest w necie. Podobnie jak kiedyś THX i jego kolejne wcielenia Ultra i Ultra2. 

Przykład: aby końcówka mocy czy amplituner otrzymał taki certyfikat musiał oddawać min. 100W na kanał przy jednoczesnym i ciągłym obciążeniu wszystkich końcówek mocy.

 

Podobnie jak róznice pomiędzy ściezką dźwiękową z CD (16/44) porównywaną do tych samych ścieżek nagranych w formatach gęstych typu PCM 24/192, DXD czy DSD. Jesli zrobi sie je z tego samego materiału analogowego beż żadnego masteringu to brzmią IDENTYCZNIE. Zapraszam do odpowiedniego wątku w dziale Stereo Hi-End.

 

Widzę, że duzo ludzi dorosło już do konkluzji, że dźwięk wydobywający się w dzisiejszych czasach z wszelkiej maści amplitunerów nie ma nic wspólnego z jakością i nalezy stosować procesory i zewnętrzne końcówki w klasie AB. Niestety jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach i tak i tutaj są i będą procesory i końcówki lepsze i gorsze. I liczba onsługiwanych kanałów czy zastosowane kodeki czy nowe certyfikaty z najlepszą jakościa nie muszą mieć dużo wspólnego.

 

Pozdro

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam - przetworniki DAC: dCS Debussy, Audio Note DAC4, Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; dużo kabli Transparent i MIT (RCA, XLR, głośnikowe).

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, pmcomp napisał:

Zgadza się. DTS X to 7.2.4 albo jak kto woli 11.2. I tak sa przygotowywane ścieżki na nosnikach BD-UHD

No nie do konca. 

O ile mi wiadomo te "sciezki" atmosa czy tez dts:x nie sa sciezkami dzwiekowymi jak w przypadku klasycznego 5.1

 

Scierzki dzwiekowe sluza tylko jako dane bazowe dla dekodera, ktory tworzy wirtualne sciezki dzwiekowe. Nowszy DTS:x pro zapewne ma lepszy procesor. 

W filmie co wrzucilem koles gada ze nie tylko moze wytworzyc 30 kanalow, ale moze tez stworzyc 30 obiektow.... jezeli dobze uslyszalem. 

23 minuty temu, pmcomp napisał:

Powtórzę: IMAX Enhanced to certyfikat czy dany sprzęt audio/video spełnia zadane standardy. Jakie? Jest w necie. Podobnie jak kiedyś THX i jego kolejne wcielenia Ultra i Ultra2. 

Zgadza sie, niby nic. 

Ale wlacz tryb THX na onkyo rz830 to sie sam przekonasz. 

Sama juz definicja  Atmosa mowi ze nie "ograniczonej ilosci kanalow dzwiekowych"  Dts:x podobnie. 

 

Technologia Dolby Atmos teoretycznie pozwala na przesyłanie do sal kinowych nieograniczonej liczby ścieżek audio, które są dynamicznie przekazywane do głośników w oparciu o możliwości kina. Oznacza to, iż Atmos pozwala realizatorowi dźwięku (za pomocą specjalnej wersji oprogramowania Pro Tools lub Pyramix dla cyfrowej stacji roboczej) na wyznaczenie konkretnej lokalizacji w sali kinowej, jako przestrzeni trójwymiarowej, z której określony dźwięk powinien być słyszany przez odbiorcę.

 

Te ograniczenia 11.2 i inne to tylko ograniczenja zastosowanych procesorow w naszych avr 

 

Oprócz odtwarzania standardowych ścieżek dźwięku przestrzennego 5.1 lub 7.1 (za pomocą tablic konwersji), system generuje dla każdego głośnika unikalną ścieżkę dźwiękową, co umożliwia zastosowanie wielu nowych przednich, bocznych, a nawet umieszczonych na suficie kanałów wertykalnych dla dokładnego pozycjonowania wybranych dźwięków, takich jak przelot helikoptera czy deszcz.

Edited by Lolo2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lonely said:

Trinnov wynalazek ? Tam trzeba 2 dni kalibracji osobie obeznanej z tematem więc dla Ciebie na 100% wynalazek . Nie wiem czy aktualnie na forum ktoś dał by sobie z nim radę....

nie bardzo rozumiem Twój post ale brzmi nieelegancko. Skąd u Ciebie taka wiedza o mnie? Nie będę więc wchodził w dyskusję. Jeśli ktoś chce wydać 50k czy 60k PLN na sam procesor, nie mam z tym problemu.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

No nie do konca. 

O ile mi wiadomo te "sciezki" atmosa czy tez dts:x nie sa sciezkami dzwiekowymi jak w przypadku klasycznego 5.1

 

Są, tylko nie są dyskretne (te dodatkowe) tylko zakodowane w innych (podobnie jak kiedyś Dolby Surroud zakodowany w dwóch ściezkach stereo).

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

 

Ale wlacz tryb THX na onkyo rz830 to sie sam przekonasz. 

 

 

Jak napisałeś tryb czyli inne parametry odtwarzania. To tak jak hall, stadium czy podobne.

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

 

Sama juz definicja  Atmosa mowi ze nie "ograniczonej ilosci kanalow dzwiekowych"  Dts:x podobnie. 

 

Technologia Dolby Atmos teoretycznie pozwala na przesyłanie do sal kinowych nieograniczonej liczby ścieżek audio, które są dynamicznie przekazywane do głośników w oparciu o możliwości kina. Oznacza to, iż Atmos pozwala realizatorowi dźwięku (za pomocą specjalnej wersji oprogramowania Pro Tools lub Pyramix dla cyfrowej stacji roboczej) na wyznaczenie konkretnej lokalizacji w sali kinowej, jako przestrzeni trójwymiarowej, z której określony dźwięk powinien być słyszany przez odbiorcę.

 

Te ograniczenia 11.2 i inne to tylko ograniczenja zastosowanych procesorow w naszych avr 

 

Oprócz odtwarzania standardowych ścieżek dźwięku przestrzennego 5.1 lub 7.1 (za pomocą tablic konwersji), system generuje dla każdego głośnika unikalną ścieżkę dźwiękową, co umożliwia zastosowanie wielu nowych przednich, bocznych, a nawet umieszczonych na suficie kanałów wertykalnych dla dokładnego pozycjonowania wybranych dźwięków, takich jak przelot helikoptera czy deszcz.

Tyle, że standardem dla zapisu komercyjnego do użytku domowego jest max. 7.2.4.

@fetek ... mam prośbę, nie reaguj na moje wpisy i najlepiej nie odpowiadaj. Za bardzo się różnimy.

Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam - przetworniki DAC: dCS Debussy, Audio Note DAC4, Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; dużo kabli Transparent i MIT (RCA, XLR, głośnikowe).

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Butler napisał:

To Dolby Atmos ma ustaloną ilość kanałów? Myślałem że to zapis obiektowy który dopiero przez procesor amplitunera jest dekodowany na poszczególne kanały.

W teorii tak to wygląda, w praktyce w procesie masteringu inżynier może zamknąć na sztywno ilość kanałów dla ścieżki i większość płyt na ten moment przychodzi zamknięta na sztywno do 7.x.4 co oczywiście niemiłosiernie wkurza ludzi, którzy mają np 9.x.6 bo nie ma kompletnie sensu takie zamykanie obiektowego formatu :). Szczególnie, że do niedawna nie było upmixerów, które potrafiły coś z tym fantem zrobić. Teraz z wypuszczeniem DTS: X Pro i odpowiednikiem od Dolby upmixery radzą sobie poprawnie z większą ilością kanałów.

Przed ich wypuszczeniem nadwyżka głośników była bezużyteczna, w przypadku tych wybranych (czyli większości) wydań.

Edited by sebna

“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”

― Oscar Wilde

Link to comment
Share on other sites

Szczerze Ci powiem że się zastanawiam ale nawet bez wymiany półki.  Po prostu postawie na jakiejś podstawce koło ampli z lewej strony ( jak na fotce było) tyle że chyba będzie trzeba powtórzyć kalibrację po wszystkim . Z czasem może ampli wymianie na jakiś proc ...

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.08.2021 o 20:55, PG napisał:

a można spytać jakie masz do tego kolumny (przepraszam nie czytałem od pierwszej strony, może mi coś uciekło)?

Ja "używam" XPA9 , jeśli chodzi o procesor jestem na rozdrożu pomiędzy XMC-2 a Marantz może nawet 7706 da radę (chociaż wątpię). Wynalazki typu Trinnov , JBL Synthesis (de facto klon Anthem'a) jakoś do mnie nie przemawiają. Szkoda kasy i chyba nie skorzystam aż tak.

W tamtych czasach, jako główne kolumny w kinie, grały u mnie YB Audio Epic II razem z XMC-2 XPA DR 3 oraz zwykłe XPA.

Po pewnym czasie przywiało zmiany i zawitał Trinnov Altitude oraz jeszcze lepsze kolumny.

Zajrzałem do kilku ostatnich tematów w zakładce kino domowe i z mojej perspektywy -  chodzi o procesor i kolumny. Mam system 9.2.6 muszę powiedzieć, że bardzo niedoceniane są kanały wide - poszerzające przednie. W przypadku Neutral X robią niesamowicie dobrą robotę.  Jeśli się ktoś zastanawia - warto.

Z innej strony często można przeczytać że bardzo ważne kanały to Centralny i Sub.

Otóż z moich doświadczeń i naocznych obserwacji zaangażowania w miksach wynika, że niewiele mniej roboty mają kanały L i R.

Dopiero za tymi 4 jest reszta.

Wracając do XMC-2 to sprzęt świetny brzmieniowo.

Powyższe akapity dotyczą mojego systemu i są odzwierciedleniem mojego gustu. Także luźno Panowie podejdźcie do tego.

JBL to z Anthem, raczej, nie ma nic wspólnego ;)

 

Jak ktoś ma wolne i zna angielski, to warto obejrzeć.

 

 

 

Edited by Jager
.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.