Skocz do zawartości
IGNORED

Brak foni z DVD !?


Tewiemleczarz

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas oglądania filmu dałem na pauze i po chwili znów play , ale niestety głosu już nie było ?

Próbowałem przyciskać wszystkie guziki w pilocie od DVD , ale nic to nie dało, do dziś nie ma foni w kolumnach tylko dzwięk z telewizora ? Gdy w amplitunerze przełącze z DVD na tuner wszystko jest OK i muzyka gra przez kolumny ??? Mój zestaw to Panasonic SA-HE9 i DVD - S35

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Skoro twierdzisz, że dźwięk z DVD słychać tylko w telewizorze to oznacza, że sygnał dolby digital jest dekodowany i miksowany przez odtwarzacz i wysyłany drogą analogową (kabel euro) do telewizora. Domyślam się, że odtwarzacz podłączony jest z amplitunerem kablem cyfrowym (optycznym lub koncentrycznym), a nie przez wyjścia analogowe 5.1.

Najprawdopodobniej w menu odtwarzacza, w zakładce audio, zostało zmienione wyjście dźwięku z cyfrowego na analogowy. Np. zamiast SPIDIF (wyjście cyfrowe) zaznaczone jest stereo lub downmix. Upewnij się też czy nie zostało zmienione wejście dźwięku w amplitunerze. Powinno być najlepiej ustawione na automatyczne wybieranie sygnału. Jeżeli tego amplituner nie posiada to należy wybrać wejście cyfrowe.

Pozdrawiam i życzę powodzenia. ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.