Skocz do zawartości
IGNORED

Serwwis trojmiasto


Dany123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim

Posiadam CD pionner PD 8700 i jestem pierwszym właścicielem od nowości prawie 30lat i nadal gra ?

Po ostatnim doświadczeniu z wzmacniaczem też prawie 30 latek którego oddałem do serwisu aby styki przeczyścić strach się bać tych kowali od RTV.

W związku z tym mam pytanie czy mogli byście polecić jakiś serwis na terenie trójmiasta gdzie mógłbym zrobić jakiś przegląd mojego CD bo coś tam szwankuje.

Pozdrawiam Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
W dniu 17.11.2020 o 14:53, Dany123 napisał:

Rozumiem że polecasz z własnego doświadczenia /

Zajrzałem na ich stonę i wydaje się że robią to z zamiłowania , lepsze to niz kowale z Gdańska ?

pozdrawiam

Mógłbyś zdekonspirować tych "kowali z Gdańska"? Też mam sprzęt 15 letni do przeglądu.

Edytowane przez MG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.11.2020 o 13:34, Dany123 napisał:

Po ostatnim doświadczeniu z wzmacniaczem też prawie 30 latek którego oddałem do serwisu aby styki przeczyścić strach się bać tych kowali od RTV

Bo nie oddaje sie sprzetu byle komu. Fachowy serwis kosztuje. Jak ktos chce tanio to dobrze nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MG 

Mieszkam w Osowej i tu odałem sprzęt sprawny a odebrałem totalnie popsuty masakra oczywiscie niby naprawili ale już to nie jest to.

Przykre doświadczenie kilka a może kilkanaście lat temu miałem w sopocie bodajże z serwisem pionniera na 3maja. 

Strach sie bać z tymi serwisami.

Audio.Japan 

nikt nie mówił że ma być tanio ma być dobrze:)

Lobo Srobo

Dzieki sprawdę jak towygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dany123 napisał:

Mieszkam w Osowej i tu odałem sprzęt sprawny a odebrałem totalnie popsuty masakra oczywiscie niby naprawili ale już to nie jest to.

Ja nie szukalem serwisu najblizej. Szukalem polecanego I pewnego. Sprzet wyslalem kurierem. Zaplacilem sporo ale sprzet zostal naprawiony porzadnie I jestem wiecej niz zadowolony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
W dniu 18.11.2020 o 20:56, Lobo Srobo napisał:

Polecam AZ Lab Studio z Gdyni. W sieci znajdziesz namiary.

Panie i Panowie z korzystałem AZ Lab Studio z Gdyni. 

Rewelacja Czlowiek który to prowadzi to pasjonat polecam wszystkim którzy boją się oddać swoje cudeńsk komu kolwiek.

Oczywiście teraz sprzęt jak nowy:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 8 miesięcy temu...

Witam,

Zalecam ostrożność w kontakcie ze wspomnianym serwisem AZ Lab Studio w Gdyni. Skuszony dobrymi referencjami, umówiłem się z człowiekiem iż przyjadę do niego na serwis wzmacniacza aż z Wrocławia. Miałem przy okazji załatwić tam 2 drobne sprawy, które mogłem ogarnąć zdalnie, ale stwierdziłem że odwiedzę tego fachowca, skoro we Wrocławiu trudno mi znaleźć serwis który ma termin i chce się tego podjąć. Kiedy byłem już pod Gdańskiem, człowiek napisał mi maila z informacją iż odwołuje spotkanie bowiem wyjeżdża właśnie z Rzeszowa. Oczywiście nie odebrał kilku moich telefonów. Na moją prośbę o kontakt (mogłem zostawić gdzieś ten wzmacniacz) brak odpowiedzi poza tą że coś wypadło. Bywa i tak, ale można było dać znać wcześniej, lub postarać się znaleźć wyjście z sytuacji, ale telefon nie odpowiada, czekałem kilka godzin w Gdyni chcąc jednak wykorzystać fakt iż przydźwigałem tam sprzęt. Wróciłem z niczym, cały dzień z życiorysu, koszty podróży która z takim klockiem nie należała do przyjemnych.

Pozostawiam ocenę każdemu czy chce mieć podobne przygody. Jak ktoś poważnie traktuje klientów to nie zachowuje się w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Az Lab. Naprawił mi amplituner KD - szybko i dobrze. Działa bez zarzutu. Natomiast drugiej roboty nie mógł wykonać przez miesiąc czasu, bo "kurier jeszcze nie dowiózł części". Wystarczyłoby od razu powiedzieć - "na tę robotę nie mam czasu, na ra" i nie byłoby problemu.

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...

Dzień dobry dziękuję za opinie zarówno te dobre jak i negatywne.
Konstruktywna krytyka zawsze jest budująca.
Podobnie jak opinia zadowolonego klienta.

Niestety ostatnie problemy z zdrowiem i zawirowania w sferze prywatnej.
Zaowocowały obniżeniem jakości usług.
Niezmiernie nad tym ubolewam.

Niestety kilka zleceń zostało zawalonych z mojej winy bądź dostawcy elementów.
Kosztowne w skutkach niedopatrzenie.

Stanowi to od 8 do 9 procent całości.
W skali roku wiec i tak sporo.

Często osoby zadowolone nie piszą nic a osoby nie zadowolone piszą wiele.
Od maja po reaktywacji i poprawie zdrowia postaram się zaoferować lepszą jakość usług.
Nikt nie jest alfą i omegą błędy i mi się zdarzają.
Za problemy przepraszam.

AZ-LAB STUDIO 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.