Skocz do zawartości
IGNORED

Gwarancja na sprzęt zakupiony zza granicą Polski


cross099
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

W poszukiwaniach sprzętu porównałem ceny w PL do rynków zagranicznych i wyszło mi, że sporo taniej byłoby zakupić amplituner zza granicą. Rynki które biorę pod uwagę to Niemcy lub Holandia, w Holandii teraz ceny np. na AVC-x3700h są bardzo ale to bardzo różne od polskich. Tam 999euro a w PL od wczoraj cena 5299zl. 

 

Pytanie jest tylko o serwis. Wiem, że kupując w PL można mieć na Denona 3 lata gwarancji, ale czy kupując zza granicą będę miał możliwość gwarancyjnej naprawy w PL w jakimkolwiek serwisie? 

 

Przywieźć z NL czy DE to nie problem, czasami ktoś z rodziny jedzie więc dałoby to radę ogarnąć, pytanie jak wygląda gwarancja. Pisałem do serwisu w Warszawie i dostałem odpowiedź, ze to serwis jednego dystrybutora i oni tego nie naprawia. Czy jest jakaś szansa na serwis tego w PL? Jeśli nie to jacy producenci mają serwis międzynarodowy, może Yamaha?

 

Dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

door-to-door nadajesz sam. Umowy między dystrybutorami a producentami nie pozwalają na takie działania jak pisze autor, chyba że temat dogada się z producentem, co przy małych firmach nie jest wykluczone. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, trochę mi to rozjaśniło sprawę, mam jeszcze jedno pytanie bo może ktoś już się z tym spotkał. Jak sklep z Holandii sprzedaje np. do Niemiec, Holandii i Belgii ale nie dla Polski, to czy w razie czego jak coś by się wydarzyło, byłoby to problemem jakby sprzęt został wysłany do sklepu bezpośrednio z Polski czy musiałbym wysyłać np. z Niemiec? Wiem, że najlepiej pytać o to sklep ale może ktoś na doświadczenie jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, cross099 napisał:

Ok, trochę mi to rozjaśniło sprawę, mam jeszcze jedno pytanie bo może ktoś już się z tym spotkał. Jak sklep z Holandii sprzedaje np. do Niemiec, Holandii i Belgii ale nie dla Polski, to czy w razie czego jak coś by się wydarzyło, byłoby to problemem jakby sprzęt został wysłany do sklepu bezpośrednio z Polski czy musiałbym wysyłać np. z Niemiec? Wiem, że najlepiej pytać o to sklep ale może ktoś na doświadczenie jak to wygląda.

Dlaczego zakładasz, że coś się tam zaraz zepsuje??

A najlepiej przeczekać teraz Black łiki/Frajdeje. Z własnego doświadczenia wiem, że pod koniec stycznia o wiele negocjuje się ceny.

Układy producent, importer, dystrybutor są niezbadane. Ostatnio się zdziwiłem, nie kupisz sprzętu Xaviana bezpośrednio w sklepie online producenta z wysyłką do Polski. Można za to chyba wszędzie indziej.

 

 

Edytowane przez gimza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, cross099 napisał:

Niemcy lub Holandia, w Holandii teraz ceny np. na AVC-x3700h są bardzo ale to bardzo różne od polskich.

Całe 16%.

Nie przesadzaj, dozbieraj i kup. Dolicz swój czas i dodatkowe ryzyko (np. uszkodzenia w transporcie) i wybij sobie z głowy dziadowanie.

Spytaj o obniżkę polskiego sprzedawcę.

Podobno w Rosji mają najlepsze ceny. Przejrzałeś oferty? :-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, gimza napisał:

Dlaczego zakładasz, że coś się tam zaraz zepsuje??

A najlepiej przeczekać teraz Black łiki/Frajdeje. Z własnego doświadczenia wiem, że pod koniec stycznia o wiele negocjuje się ceny.

Układy producent, importer, dystrybutor są niezbadane. Ostatnio się zdziwiłem, nie kupisz sprzętu Xaviana bezpośrednio w sklepie online producenta z wysyłką do Polski. Można za to chyba wszędzie indziej.

 

 

Jestem ostrożny, bo wiem, że mam dość duże "szczęście" do elektroniki i zanim naprawdę coś kupić co działa bez zarzutu mija sporo czasu i sztuk, czy to laptopy czy telefony czy inne sprzęty, stąd ot taka ostrożność. A w tym roku na Black Friday ani drgneła cena w PL, nawet pisałem z kilkoma salonami którzy mieli dostępny ten sprzęt i odpowiedzieli wprost, że nie ma szans na nawet złotówkę odniżki bo i tak sprzętu nie ma na rynku..

 

10 godzin temu, Wuelem napisał:

Całe 16%.

Nie przesadzaj, dozbieraj i kup. Dolicz swój czas i dodatkowe ryzyko (np. uszkodzenia w transporcie) i wybij sobie z głowy dziadowanie.

Spytaj o obniżkę polskiego sprzedawcę.

Podobno w Rosji mają najlepsze ceny. Przejrzałeś oferty? :-))

Rosji nie przeglądałem bo nawet nie miałem pomyslu tam kupować, ale patrząc na te 16% to może to wrażenia nie robi, ale 1000zł w portfelu już robi różnicę ? Chociaż patrząc na Blek frajdeje w PL i nawet całe blek tygodnie to nawet te 16% wydaje się dużo.

 

Spóźniłem się i to przyznaję bez bicia bo wypłatę za późno dostałem, miałem w planie kupić od Denon Store, tam było za 4999PLN i jeszcze zniżka za Newsletter jakby wleciała to wyszłaby marginalna różnica. No ale właśnie... Cena wzrosła tak o z dnia na dzień co można tłumaczyć brakami i świetami, więc pozostaje mi czekać bo na obiżki teraz cięzko liczyć ?

 

Panowie dzięki za odpowiedź ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.