Skocz do zawartości
IGNORED

RME ADI-2 Pro FS R - przetwornik AD i DA z rynku pro


pmcomp

Rekomendowane odpowiedzi

To jeszcze przy okazji tego wątki i słuchania pewnego cyfrowego nagrania Nat King Cole'a napisze to.

 

Miałem kiedys w domu przyjemność odsłuchu phono stage Audio Tekne TEA-2000:

QrrWWIK9ZUawhoA6Pcnn2DULCY2EPK2kGlROx5OK

 

I nie tylko ja go słuchałem w swoim systemie ale także najlepsze analogowe uszy jakie znam.

Anyway jest to piętno na całe  moje życie bo NIE MA LAPSZGO PRE GRAMOWFONOWEGO NA TYM ŚWIECIE. NFW.

I kiedyś zgrałem taki vinyl Nat Kong Cole'a 45rpm na taśmę, a potem zripowałem na cufrę.

Iiiiiiiii ???

Jest to mistrzostwo świata lepsze niż wydanie CD i SACD !!!

To pre kosztuje 100.000 zł ... nie stać mnie ? ? ? .

.....ch Świat.

 

 

Analog w starych nagraniach z ubiegłego wieku rządzi ... jesli ktoś twierdzi inaczej to się nie zna niestety.

 

 

 

Ale ....

 

ten grajek

Cayin-N3Pro.jpg

plus

Sennheiser_hd_800_02.png

 

to je bajeczny miszcz świata ? . Można słuchać i słuchać jak ja dzisiaj wieczorem. I nie ma znaczenia czy to analog czy cyfra, czy cyfra z DACa A czy B. Tylko nalezy wybrac lampowy tryb Ultra Linear bo pozostałem dwa grają ch*jowo.

 

Lampa + STAX gra lepiej ale uwiązuje na sznurku.

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, pmcomp napisał:

Mam chociaż nadzieję, że cie jakoś uświadomiłem w temacie Dolby na CC

Wybacz, ale żeby mnie w temacie dolby czy kopiowania kaset uświadamiać, to trzeba trochę więcej ? Trudno się też gada, jak edytujesz każdy swój wpis po tym, jak na niego odpowiem... 

Dbx jest strasznie gumowy, dlatego się nie przyjął. Ale pamiętaj, że praktycznie każdy analogowy wieloślad w "złotych czasach" miał dolby a, także ten. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przemak napisał:

Wybacz, ale żeby mnie w temacie dolby czy kopiowania kaset uświadamiać, to trzeba trochę więcej ? Trudno się też gada, jak edytujesz każdy swój wpis po tym, jak na niego odpowiem... 

Dbx jest strasznie gumowy, dlatego się nie przyjął. Ale pamiętaj, że praktycznie każdy analogowy wieloślad w "złotych czasach" miał dolby a, także ten. 

Czyli wszystko powinienes wiedzieć ? .

 

Sorry ... każda redukcja szumów była "gumowa" jak piszesz. I to słychac bardziej niż kable czy zmiany sprzetu itp.

Dlatego nie stosowano żadnej w zapisie studyjnym w Europie poza jakimiś próbami w USA z Dolby A.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pmcomp napisał:

Sorry ... każda redukcja szumów była "gumowa" jak piszesz. I to słychac bardziej niż kable itp.

Ale jak widać dolby a już ci nie przeszkadza ?

2 minuty temu, pmcomp napisał:

Dlatego nie stosowano żadnej w zapisie studyjnym w Europie poza jakimiś próbami w USA z Dolby A.

Znów edytujesz po odpowiedzi... Każdy wieloślad miał dolby a. Każdy, bez wyjątku praktycznie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przemak napisał:

Ale jak widać dolby a już ci nie przeszkadza ?

Nie wiem z czego to wnioskujesz. Napisałem wyraźnie o moich bardzo negatywnych próbach z Dolby czy DBX (dla mnie to to samo) na R2R. Nie mam dekodera Dolby A w moich magnetofonach szpulowych i takich taśm nie kupuję. Bo jak wiesz w kasetowych takich nie było.

W kasetach komercyjnych wolę te bez Dolby niz z. Ale tych bez Dolby jest zdecydowana mniejszość niestety.

 

 

Chcesz pogadać ... masz PW.

10 minut temu, przemak napisał:

 

Znów edytujesz po odpowiedzi... Każdy wieloślad miał dolby a. Każdy, bez wyjątku praktycznie. 

Mozliwość edycji pomaga zazwyczaj, nie wiem czemu Tobie przeszkadza. Tez z tego korzystasz.

Nie znam wielośladów z Dolby A w Europie, a przynajmniej w Polsce. To amerykański wynalazek.

24-o śladowy, 16-o czy nawet 8-o Studer A80 był zazwyczaj bez Dolby A.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, pmcomp napisał:

Dolby czy DBX (dla mnie to to samo)

To nie jest to samo. 

 

5 minut temu, pmcomp napisał:

W kasetach komercyjnych wolę te bez Dolby niz z.

Dolby B czy C jako-tako dobrze ma szansę działać gdy się samemu nagrywa i odtwarza na tym samym urządzeniu które uprzedni zostało starannie i dokładnie skalibrowane. I nie mówię tu o kalibracji pokrętełkami dostępnymi z frontpanelu dla użytkownika. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, McGyver napisał:

To nie jest to samo. 

 

Dolby B czy C jako-tako dobrze ma szansę działać gdy się samemu nagrywa i odtwarza na tym samym urządzeniu które uprzedni zostało starannie i dokładnie skalibrowane. I nie mówię tu o kalibracji pokrętełkami dostępnymi z frontpanelu dla użytkownika. 

Tak samo Dolby B, C i DBX brzmią do doopy, na tym samym czy innym magnetofonie, zrobiłem kilkadziesiat własnych prób. To słychać. I opisywać takich testów tutaj nie zamierzam bo NIKT tego nie zrozumie i nie doceni.

I Dolby i DBX pompuja dźwięk i tego nie da się słuchać w porównaniu bez. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pmcomp napisał:

Nie wiem z czego to wnioskujesz, z.

Z tego, że pisałeś, że ubiegły wiek, analog itp. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przemak napisał:

Z tego, że pisałeś, że ubiegły wiek, analog itp. 

 

Doprecyzuj prosze bo nie rozumiem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, pmcomp napisał:

24-o śladowy, 16-o czy nawet 8-o Studer A80 był zazwyczaj bez Dolby A.

Oczywiście, bo to inna firma produkowała. Ale bez tego ich nie było. 

Jak będziesz po czasie edytował, to sam ze sobą będziesz zaraz gadał ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przemak napisał:

Oczywiście, bo to inna firma produkowała. Ale bez tego ich nie było. 

Jak będziesz po czasie edytował, to sam ze sobą będziesz zaraz gadał ?

Dalej nie rozumiem o co ci chodzi ...

 

Zapytam wprost ... słyszysz różnice przy nagraniu z Dolby/DBX ???

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pmcomp napisał:

Tak samo Dolby B, C i DBX brzmią do doopy, na tym samym czy innym magnetofonie, zrobiłem kilkadziesiat własnych prób. To słychać. I opisywać teakich testów titaj nie zamirzam bo NIKT tego nie zrozumie i nie doceni.

Wiem że to słychać. Ale jeżeli dolby B lub C brzmi źle, to zwykle winny temu jest rozkalibrowany magnetofon. Lub też nigdy nie był fabrycznie skalibrowany jak należy (niestety przypadki nader częste). 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, McGyver napisał:

Wiem że to słychać. Ale jeżeli dolby B lub C brzmi źle, to zwykle winny temu jest rozkalibrowany magnetofon. Lub też nigdy nie był fabrycznie skalibrowany jak należy (niestety przypadki nader częste). 

Sorry ... NIE. Winien jest sam system.

 

Opis kalibracji Dolby w magnetofonie czy DBX w zewnętrznym DBX jest w każdej serwisówce i nie jest to marsjańska technologia.

 

powtórze pytanie tym razem do Ciebie:  ... słyszysz różnice przy nagraniu z Dolby/DBX i bez ???

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pmcomp napisał:

Dalej nie rozumiem o co ci chodzi ...

Chodzi mi o to:

1. Nie edytuj po dziesięciu minutach i trzech postach dopisanych, jeżeli chcesz, żeby to ktoś przeczytał, jeżeli ten ktoś odpowiedział już na ten post przed edycją. To tak trudno zakumac? 

2. Każdy wieloślad musiał mieć dolby A i nie było od tego wyjątków (oczywiście porządny wieloślad, nie półcalowy tascam). U schyłku tego całego bałaganu pojawił się dolby SR, ale za późno. Tak więc każda muzyka nagrywana wielośladowo od początków lat '70 przeszła przez dolby przynajmniej raz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przemak napisał:

 

2. Każdy wieloślad musiał mieć dolby A i nie było od tego wyjątków (oczywiście porządny wieloślad, nie półcalowy tascam). U schyłku tego całego bałaganu pojawił się dolby SR, ale za późno. Tak więc każda muzyka nagrywana wielośladowo od początków lat '70 przeszła przez dolby przynajmniej raz

Skąd masz taką wiedzę?

Znam studio gdzie nie używano żadnych redukcji szumów, ba ... sam uczestniczyłem w takiej sesji na 8-o śladzie.

I znam wiele realizacji nagrywanych live na 1/4" bez żadnych redukcji więc proszę nie pisz głupot !!! Ba, mam taka tasmę w swoich zbiorach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pmcomp napisał:

Znam studio gdzie nie używano żadnych redukcji szumów, ba ... sam uczestniczyłem w takim nagraniu.

Teraz to się różne rzeczy robi, zresztą skąd działające dolby, to elektronicznie była taka kaszana, że strach ? Szesnastoślad na wysokonasyceniowych taśmach od biedy rocka bez Dolby nagrywał, ale niewielu ryzykowało. 24 ślady już nie bardzo, dolby redukował przecież też przesłuchy. 

 

3 minuty temu, pmcomp napisał:

znam wiele realizacji nagrywanych live na 1/4" bez żadnych reduckcji więc proszę nie pisz głupot !!! Ba, mam taka tasmę w swoich zbiorach.

I tam był w użyciu wieloślad bez Dolby? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pmcomp napisał:

Opis kalibracji Dolby w magnetofonie czy DBX w zewnętrznym DBX jest w każdej serwisówce i nie jest to marsjańska technologia.

Mimo to że nie jest to marsjańska technologia, niezwykle rzadko można było spotkać deck z choćby tylko poprawnie skalibrowanym dolby. 

 

7 minut temu, pmcomp napisał:

słyszysz różnice przy nagraniu z Dolby/DBX i bez ???

Już pisałem. Istotne jest również to: 

26 minut temu, pmcomp napisał:

Dolby czy DBX (dla mnie to to samo)

Skoro nie widzisz/słyszysz różnicy pomiędzy Dolby a DBX to dalsza dyskusja jest daremna i będzie tylko biciem piany.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przemak napisał:

 

 

I tam był w użyciu wieloślad bez Dolby? ?

Nie. Bo do nagrywania live na koncertach nie używało się zazwyczaj wielosladów. Byc może gdy studio chciało wydac komercyjną płytę live ale tego nie wiem.

 

Nie wiem co sie teraz robi. Z tego co wiem np. w Studio Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego na Modzelewskiego nie było żadnego Dolby.

 

 

10 minut temu, McGyver napisał:

 

Skoro nie widzisz/słyszysz różnicy pomiędzy Dolby a DBX to dalsza dyskusja jest daremna i będzie tylko biciem piany.

Nie lubię manipulacji. Nie nie widzę, tylko słyszę te same wady które dyskwalifikują dla moich uszu oba systemy redukcji szumów. Wady większe niż zalety. Napisałem, wraz z szumami wycinana jest muzyka.

Sorry jeśli tego nie słyszysz. Ja wolę muzyke z szumami niz muzykę bez szumów i bez części muzyki z pompowniem dźwięku, dla Dolby maniejszym, dla DBX nie do zaakceptowania.

 

Tak z ciekawości zapytam ... twierdzisz że " wszystkie" decki wychodziły z fabryk ze źle skalibrowanym Dolby czy powiedzmy na początku systemu dla DBX dla Tschnicsa?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pmcomp napisał:

Nie lubię manipulacji.

Jaka manipulacja? Nie napisałeś tego? 
A skoro napisałeś to o co chodzi?

 

4 minuty temu, pmcomp napisał:

Sorry jeśli tego nie słyszysz.

Sorry, ale nie napisałem tego. 
Twierdzę natomiast że potępianie w czambuł systemu dolby bez dokonania jego dokładnej kalibracji jest... no. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pmcomp napisał:

Nie

No to jaki to argument w dyskusji o wielisladzie?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, pmcomp napisał:

sam uczestniczyłem w takiej sesji na 8-o śladzie.

 

Sorry, to był chyba 16-o ślad.

 

 

6 minut temu, McGyver napisał:

Jaka manipulacja? Nie napisałeś tego? 
A skoro napisałeś to o co chodzi?

 

Sorry, ale nie napisałem tego. 
Twierdzę natomiast że potępianie w czambuł systemu dolby bez dokonania jego dokładnej kalibracji jest... no. 

Piszę nt. swoich doświadczeń z deckami kasetowymi z przełomu lat 80/90 i z tej dekady z magnetofonami kasetowymi i studyjnymi R2R.

 

Pisze bardzo wyraźnie więc prosze nie wkładaj w moje usta czegoś czego nie powiedziałem czy napisałem !!!

6 minut temu, przemak napisał:

No to jaki to argument w dyskusji o wielisladzie?

 

Znowu nie wiem o co ci chodzi.

 

Komentowanie słowa NIE, nie wiadomo czego dotyczącego jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Sorry.

Dobranoc. EOT.

Jak by co możesz jutro na PW, zapraszam. Można też w realu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, pmcomp napisał:

w Studio Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego na Modzelewskiego nie było żadnego Dolby.

Nie sądzę, radio kupowało Studery z Dolby. Tonpress chyba nie miał dolby oidp. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pmcomp napisał:
21 minut temu, pmcomp napisał:

sam uczestniczyłem w takiej sesji na 8-o śladzie.

Sorry, to był chyba 16-o ślad.

Może ośmio, może szesnasto... więc jaka pewność czy miał dolby czy nie miał?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pmcomp napisał:

Znowu nie wiem o co ci chodzi.

Taka dyskusja:

- każdy wieloślad ma dolby

- a nie, bo dwuślady nie mają 

Teraz rozumiesz? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przemak napisał:

Nie sądzę, radio kupowało Studery z Dolby. Tonpress chyba nie miał dolby oidp. 

Nie wiem co PR kupowało, wiem co widziałem na własne oczy w Studio PR na Modzelewskiego, co pokazywał i objaśniał mi Ś.P. Marek Eratowski..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pmcomp napisał:

Nie wiem co PR kupowało, wiem co widziałem na własne oczy w Studio na Modzelewskiego.

Znaczy czego nie widziałeś. Czyli dowód nie wprost ? Dolby nie jest duże, 4u.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pmcomp napisał:

wiem co widziałem na własne oczy w Studio na Modzelewskiego.

My też już wiemy, bo napisałeś. Może ośmio, może szesnastoślad ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przemak napisał:

Taka dyskusja:

- każdy wieloślad ma dolby

 

Do doppy dyskusja bo to nie jest prawda

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, pmcomp napisał:

Sorry, to był chyba 16-o ślad.

To spora różnica, bo rack dolby chyba był albo stereo albo od razu 16, więc osmioślady mogły nie mieć. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, McGyver napisał:

My też już wiemy, bo napisałeś. Może ośmio, może szesnastoślad ?

odpier**l sie ode mnie ... akurat to nie dotyczy Modzelewskiego. Sesja nie była w PR.

 

?

 

 

Dobranoc, dalej z DWOMA n ie zmierzam dyskutowac /

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 13

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.