Skocz do zawartości
IGNORED

DOLBY ATMOS z "Magnat Interior IC 62".

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów "audiostereo.pl".

Na wstępie od razu powiem że jestem turbo laikiem i z góry przepraszam za ewentualne błędy w moich pytaniach.

Tak jak w tytule kupiłem głośniki "Magnat Interior IC 62" do DOLBY ATMOS 5.1.2 i mam z tego powodu kilka do Was pytań.

Po pierwsze pomyślałem że zanim zrobię podwieszany sufit to te głośniki najpierw osadzę w skrzyniach (czy to dobry pomysł ?) ale mam mały dylemat bo w komentarzach na Amazonie gdzie je kupiłem pewien Niemiec napisał coś takiego:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po użyciu translatora 

‎"Użyłem ich jako głośnika sufitowego dla Dolby Atmos. Byłem zdumiony dudnieniem w pokoju. Problemem może być głębokość montażu. Zachowaj co najmniej 8,5 cm‎"

Nie do końca rozumiem co Niemiec miał na myśli pisząc ten komentarz. Na pewno po instalacji głośniki zaczęły nieprzyjemnie dudnić. Dalej translator tłumaczy: "Zachowaj co najmniej 8,5 cm‎".

Pytanie nr. 1

I właśnie o te 8,5 cm mi chodzi, czy Niemiec miał na myśli żeby przy montażu tych głośników zostawić dodatkowe 8.5 cm odstępu od sufitu ?

Oczywiście nie pytam się Was czy wiecie co Niemiec miał na myśli tylko czy może się domyślacie posiadając sporą wiedzę na ten temat.

Jeśli chodzi o mój sprzęt to na razie jest dosyć biednie ale od czegoś trzeba zacząć.

Głośniki z subwooferem to "JBL SCS 140"

Pomieszczenie to 13.3 m2 a wysokość do sufitu to 2.5 m.

Amplituner to "Onkyo TX-SR494"

Tak mniej więcej wygląda układ głośników w moim pomieszczeniu:

MAGNATT.thumb.jpg.a5f42f59aa22c39c8570aefdcc5e4e4c.jpg

Pytanie nr. 2

Jak myślicie czy przednie głośniki 1 , 2  które jak widać są oddalone od bocznych ścian 60 cm i przedniej regipsy również 60 cm mogę przesunąć do przodu w stronę przedniej ściany i ustawić je na zaznaczonych półkach ?