Skocz do zawartości
IGNORED

Top 20 najbardziej muzykalnych kolumn podlogowe/monitory


tomek7776

Rekomendowane odpowiedzi

Top 20 najbardziej muzykalnych kolumn podlogowe/monitory.bez wzgledu na cene.

zapraszam do dyskusji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

dodany przez tomek7776

''Top 20 najbardziej muzykalnych [tzn. NUDNYCH] kolumn podlogowe/monitory''

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że nie da się określić pojęcia muzykalny. Z tego co obserwuję przez ostatnie 20 lat, to dla wielu audiofilów pojęcie muzykalny, oznacza granie stępione, przytłumione, z przycięciem i kompresją skrajów pasma oraz nadmiernym wypchnięciem średnicy. Wtedy faktycznie można takiego przekazu słuchać godzinami, ale tak na prawdę on nie jest naturalny, bo prawdziwa muzyka tak nie brzmi. Transjenty w żywej muzyce, jej ekspresyjna i impulsowa natura, powoduje ogromną dynamikę i często aż tzw świderek w uszach czy głowie. Żywiołowe granie na fortepianie, czy trąbce. nie mówiąc już o perkusji, powodują aż mruganie powiek. I na pewno nie można tego słuchać kilka godzin, bo będzie to męczące i stanowi spore wyzwanie dla naszej percepcji. Ale to jest naturalna muzyka. A audiofile tłumią taki przekaz i tworzą z tego wersje do wielogodzinnych odsłuchów ale....mocno odbiegającą od natury. I to nie musi oznaczać, że to źle, bo jest taka potrzeba i każdy może robić co chce. Tylko nasuwa się pytanie, czym więc jest naturalne granie, czym jest granie muzykalne?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, sly30 napisał:

 

.....Tylko nasuwa się pytanie, czym więc jest naturalne granie, czym jest granie muzykalne?

To jest kluczowe pytanie dla tego tematu. (??)

Ponieważ, tak sądzę, nie ma jednoznacznej odpowiedzi, to jest to temat, gdzie każda wypowiedź jest dobra :).

Za wyjątkiem:

"...dla wielu audiofilów.."

"... audiofile tłumią taki przekaz i tworzą z ...",

protestuję :).

Choć zawsze uważałem, że nie jestem audiofilem, to "przyklejanie" do tego określenia, a więc określonej grupy ludzi, zachowań, w moim rozumieniu, nie do końca sensownych jest krzywdzące. To trochę tak, jakby ludzie dalecy od zaklasyfikowania jako audiofile z def byli wolni od tego typu działań.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Przekazuj obiektywnie swoje subiektywne oceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sly30 napisał:

Tylko, że nie da się określić pojęcia muzykalny. Z tego co obserwuję przez ostatnie 20 lat, to dla wielu audiofilów pojęcie muzykalny, oznacza granie stępione, przytłumione, z przycięciem i kompresją skrajów pasma oraz nadmiernym wypchnięciem średnicy. Wtedy faktycznie można takiego przekazu słuchać godzinami, ale tak na prawdę on nie jest naturalny, bo prawdziwa muzyka tak nie brzmi. Transjenty w żywej muzyce, jej ekspresyjna i impulsowa natura, powoduje ogromną dynamikę i często aż tzw świderek w uszach czy głowie. Żywiołowe granie na fortepianie, czy trąbce. nie mówiąc już o perkusji, powodują aż mruganie powiek. I na pewno nie można tego słuchać kilka godzin, bo będzie to męczące i stanowi spore wyzwanie dla naszej percepcji. Ale to jest naturalna muzyka. A audiofile tłumią taki przekaz i tworzą z tego wersje do wielogodzinnych odsłuchów ale....mocno odbiegającą od natury. I to nie musi oznaczać, że to źle, bo jest taka potrzeba i każdy może robić co chce. Tylko nasuwa się pytanie, czym więc jest naturalne granie, czym jest granie muzykalne?

Moge sie w zasadzie pod tym postem podpisać.  Z małym zastrzeżeniem - jak się np. włoży głowę pod klapę fortepianu to nie sposób wytrzymać - ale juz w dobrze wytłumionej sali siedząc w 10 rzędzie można słuchać fortepianu wiele godzin. Po prostu odległość słuchacza od instrumentu i środowisko akustyczne ma kluczowe znaczenie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Aktualnie nie możesz dodawać odpowiedzi w tym temacie ( "....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?"  oraz "Klub Scan speak") . Masz permanentną blokadę pisania w tym temacie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sly30 napisał:

Tylko, że nie da się określić pojęcia muzykalny. Z tego co obserwuję przez ostatnie 20 lat, to dla wielu audiofilów pojęcie muzykalny, oznacza granie stępione, przytłumione, z przycięciem i kompresją skrajów pasma oraz nadmiernym wypchnięciem średnicy. Wtedy faktycznie można takiego przekazu słuchać godzinami, ale tak na prawdę on nie jest naturalny, bo prawdziwa muzyka tak nie brzmi. Transjenty w żywej muzyce, jej ekspresyjna i impulsowa natura, powoduje ogromną dynamikę i często aż tzw świderek w uszach czy głowie. Żywiołowe granie na fortepianie, czy trąbce. nie mówiąc już o perkusji, powodują aż mruganie powiek. I na pewno nie można tego słuchać kilka godzin, bo będzie to męczące i stanowi spore wyzwanie dla naszej percepcji. Ale to jest naturalna muzyka. A audiofile tłumią taki przekaz i tworzą z tego wersje do wielogodzinnych odsłuchów ale....mocno odbiegającą od natury. I to nie musi oznaczać, że to źle, bo jest taka potrzeba i każdy może robić co chce. Tylko nasuwa się pytanie, czym więc jest naturalne granie, czym jest granie muzykalne?

Na estradzie, koncertach muzyka jest podbita i słychać wyraźnie charakter nagłośnienia, na jednym jest ostro na innym z dominacja basu
Orkiestra dęta wierci po uszach i to jest to o czym piszesz z tym mruganiem
ale orkiestra symfoniczna to większa kontrola, natomiast pogłosy wnoszą lekki chaos 

To który rodzaj jest dla ciebie wzorem i chcesz mieć w domu ?
 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem na myśli koncertów z nagłośnieniem, bo te najczęściej brzmią kiepsko. Miałem na myśli muzykę graną bez nagłośnienia stąd przykład fortepianu, trąbki, perkusji czy saksofonu. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogers LS3/5, a z nowych wersji Falcon LS3/5.

 

Takich kolumn w latach 70/80 było mnóstwo. Szczególnie z UK i z ... Niemiec. Np. Harbeth, Telefunken, Grundig.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sly30 napisał:

Nie miałem na myśli koncertów z nagłośnieniem, bo te najczęściej brzmią kiepsko. Miałem na myśli muzykę graną bez nagłośnienia stąd przykład fortepianu, trąbki, perkusji czy saksofonu. 

Moim zdaniem błędem jest porównywanie do instrumentu którego gdzieś sie słyszało
Osobiście grałem na perkusji w domu i nie brzmiało to jak na koncertach, było twardo ostro nieprzyjemnie
jak sąsiad dwa domy dalej w piwnicy napie.... w perkusje to mnie telepie
Fortepian z bliska tez słyszałem, brzmiał łagodnie, skrzypce z bliska moje uszy chłonęły jak gąbka ale jak kumpel teraz dostał saksofon i nie potrafi grac to uszy więdną, a grajek nawet na deptaku gra stonowanie i muzykalnie.
Podsumowanie, instrument w różnych rekach i środowiskach zabrzmi inaczej

 

Kolumny muzykalne to takie, które prezentują przejrzystość z separacją źródeł, rozdzielczość z wyrazistością, utrzymują balans tonalny w szerokim zakresie, muszą dać poczucie selektywności dynamiki bez nerwowości i wymuszeń nadającą techniczność (twardość), ma być swoboda i pełne dźwięki nieprzesadnie szybkie
Podsumowanie2, takie które nie dają odczucia narzuconej własnej charakterystyki, bez zbędnych smaczków czy wyczynowości
 

Źródła dźwięku są pobierane, budowane i obrabiane tak, aby prezentacja była dla nas indywidualna i efektowna, dodają efekty aby podkreślić atmosferę, klimat, otoczenie itd.
Nasz cały system przedstawi to z emocjami, albo bez
Podsumowanie 3, gdybyś nagrał z bliska to co słyszysz w realu i u siebie odtworzył, wtedy można szukać podobieństw, a tak nie wiesz jaka miał wizje realizator


 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Kolumny muzykalne to takie, które prezentują przejrzystość z separacją źródeł, rozdzielczość z wyrazistością

Upss...No to dowaliłeś do pieca, bo z pewnością Harbethy takie nie są, czyli nie są muzykalne?.....to się chłopaki zaraz rozsierdzą... :-))

26 minut temu, .:Gerard:. napisał:

takie które nie dają odczucia narzuconej własnej charakterystyki

Upsss....akurat Harbethy narzucają własną charakterystykę, co nawet Mirek sam przyznał. Czyli to już kolejny dowód na to, że muzykalne nie są?

To co napisałeś powyżej tylko potwierdza moje obawy, że nie będzie chyba możliwe ustalenie, co to znaczy muzykalne kolumny, bo z pewnością inaczej rozumiesz to Ty, a inaczej ludzie w tym temacie, ci którzy lubią Harbethy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, sly30 napisał:

Upss...No to dowaliłeś do pieca, bo z pewnością Harbethy takie nie są, czyli nie są muzykalne?.....to się chłopaki zaraz rozsierdzą... :-))

Upsss....akurat Harbethy narzucają własną charakterystykę, co nawet Mirek sam przyznał. Czyli to już kolejny dowód na to, że muzykalne nie są?

Spotkałem sie z opiniami użytkowników tego typu konstrukcji, ze pudło rezonansowe dodaje efekt jak w gitarze akustycznej,
jak lubią to ich sprawa

Słyszałem duże i małe Harbethy, małe wciągnęły mnie i dałbym im pieczęć muzykalne mimo narzuconej charakterystyki i braku pokazania wielkości sceny, mało tego, grało z czarnej płyty

Moja propozycja jako muzykalne monitory

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak wiele osób lubi Harbethy, chwali je i uważa za muzykalne. Czyli jednak ciężko będzie zdefiniować czym są kolumny muzykalne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gusta


Mi producenci próbowali lasować mózg, ale ja nie podatny jestem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat z którego nic nie wyniknie. Bez sensu...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkolorowanie basu, soczysta średnica, muzykalność ... kolejne elementy audiomowy, które dla każdego mogą oznaczać coś innego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.12.2020 o 18:46, sly30 napisał:

Tylko, że nie da się określić pojęcia muzykalny. Z tego co obserwuję przez ostatnie 20 lat, to dla wielu audiofilów pojęcie muzykalny, oznacza granie stępione, przytłumione, z przycięciem i kompresją skrajów pasma oraz nadmiernym wypchnięciem średnicy. Wtedy faktycznie można takiego przekazu słuchać godzinami, ale tak na prawdę on nie jest naturalny, bo prawdziwa muzyka tak nie brzmi. Transjenty w żywej muzyce, jej ekspresyjna i impulsowa natura, powoduje ogromną dynamikę i często aż tzw świderek w uszach czy głowie. Żywiołowe granie na fortepianie, czy trąbce. nie mówiąc już o perkusji, powodują aż mruganie powiek. I na pewno nie można tego słuchać kilka godzin, bo będzie to męczące i stanowi spore wyzwanie dla naszej percepcji. Ale to jest naturalna muzyka. A audiofile tłumią taki przekaz i tworzą z tego wersje do wielogodzinnych odsłuchów ale....mocno odbiegającą od natury. I to nie musi oznaczać, że to źle, bo jest taka potrzeba i każdy może robić co chce. Tylko nasuwa się pytanie, czym więc jest naturalne granie, czym jest granie muzykalne?

Granie środkiem pasma to nie granie muzykalne, tylko tzw. brytyjskie brzmienie.

Godzinami można słuchać dobrego grania, a nie grania środkiem, które nudzi się po paru minutach. Pamiętam koszmary typu Tannoy za 600zł. Przy takich kolumnach nawet Tonsila przywiezionego z językiem na brodzie pociągiem z Wrześni ze sklepu z marchewką (ktoś pamięta ?), lepiej wspominam. 

A granie naturalne- wystarczy posłuchać perkusji z bliska u kolegi w piwnicy, czy gitary akustycznej w sklepie muzycznym.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, sly30 napisał:

Upss...No to dowaliłeś do pieca, bo z pewnością Harbethy takie nie są, czyli nie są muzykalne?.....to się chłopaki zaraz rozsierdzą... :-))

Upsss....akurat Harbethy narzucają własną charakterystykę, co nawet Mirek sam przyznał. Czyli to już kolejny dowód na to, że muzykalne nie są?

To co napisałeś powyżej tylko potwierdza moje obawy, że nie będzie chyba możliwe ustalenie, co to znaczy muzykalne kolumny, bo z pewnością inaczej rozumiesz to Ty, a inaczej ludzie w tym temacie, ci którzy lubią Harbethy. 

Jest to bzdura do kwadratu. Harbeth jest przezroczysty,na tym polega genialność tych paczek,które swoje dziedzictwo mają w geniuszu Harwooda,twórcy projektu Ls3/5a. Nigdy pewnie tych maluchów nie słyszałś.Do Harbetów w Polsce przyklejono wiele bzdur,które bezrefleksyjnie powielasz a wynikają one z faktu,że wymyślili je ludzie wychowani na zniekształconym dźwięku i posłuchanie dźwięku NATURALNEGO,opartego na wiernym odwzorowaniu ludzkiej mowy,czyli tego co miliony lat ewolucji uczyniło z ludzkim słuchem,było szokiem poznawczym. Nie rozumiesz tego,bo nie masz w głowie wzorca. Nigdy nie słuchałeś Ls3/5a i różnych iteracji tego projektu. Gadasz sloganami o transjentach,dynamice czy alikwotach,gadasz językiem który poznałeś w audioświerszczykach. Poznaj może prawdziwy dźwięk.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, abandonin napisał:

Granie środkiem pasma to nie granie muzykalne, tylko tzw. brytyjskie brzmienie.

Godzinami można słuchać dobrego grania, a nie grania środkiem, które nudzi się po paru minutach. Pamiętam koszmary typu Tannoy za 600zł. Przy takich kolumnach nawet Tonsila przywiezionego z językiem na brodzie pociągiem z Wrześni ze sklepu z marchewką (ktoś pamięta ?), lepiej wspominam. 

A granie naturalne- wystarczy posłuchać perkusji z bliska u kolegi w piwnicy, czy gitary akustycznej w sklepie muzycznym.

Mam do dziś Tannoy M1 w sypialni i twierdzę, że za tą kasę cała seria M to znakomite kolumny. Pamietam szok na którymś Audio Show z 15-20 lat temu jak Ken Ishiwata ustawił topowy set Marantza z SACD na kolumnach M1, M2 albo R1 (ale chyba jednak M).

3 minuty temu, Jamówię napisał:

Harbeth jest przezroczysty,na tym polega genialność tych paczek,które swoje dziedzictwo mają w geniuszu Harwooda,twórcy projektu Ls3/5a. 

Nie idź tą drogą ... ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bezpośrednim porównaniu Tannoy M1 zagrały niestety 2x bardziej po Brytyjsku niż strasznie tanie Wharfedale Diamond 8.2, a to juz szczyt tzw. brytyjskiego grania.

Z tego co pamiętam zasilane były NADem, SONY ES i CA więc test w miarę prawdomówny.

Ale oczywiście w innych warunkach, w innym świecie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, abandonin napisał:

W bezpośrednim porównaniu Tannoy M1 zagrały niestety 2x bardziej po Brytyjsku niż strasznie tanie Wharfedale Diamond 8.2, a to juz szczyt tzw. brytyjskiego grania.

Z tego co pamiętam zasilane były NADem, SONY ES i CA więc test w miarę prawdomówny.

Ale oczywiście w innych warunkach, w innym świecie...

Sprzeczać się nie będę, za nowe M1 zapłaciłem w 2001 roku ... 199 zł za parę, dlatego pamietam bo normalnie kosztowały chyba ok. 1000 zł. Wiszą w sypialni do dziś, na nic większego kobieta nie pozwala, a ja mogę z nimi żyć, choć każde co mam w domu na strychu są lepsze ? . Total bargain ale na pewno nie jest to TOP20 ? ever.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jamówię napisał:

Jest to bzdura do kwadratu. Harbeth jest przezroczysty,na tym polega genialność tych paczek,które swoje dziedzictwo mają w geniuszu Harwooda,twórcy projektu Ls3/5a. Nigdy pewnie tych maluchów nie słyszałś.Do Harbetów w Polsce przyklejono wiele bzdur,które bezrefleksyjnie powielasz a wynikają one z faktu,że wymyślili je ludzie wychowani na zniekształconym dźwięku i posłuchanie dźwięku NATURALNEGO,opartego na wiernym odwzorowaniu ludzkiej mowy,czyli tego co miliony lat ewolucji uczyniło z ludzkim słuchem,było szokiem poznawczym. Nie rozumiesz tego,bo nie masz w głowie wzorca. Nigdy nie słuchałeś Ls3/5a i różnych iteracji tego projektu. Gadasz sloganami o transjentach,dynamice czy alikwotach,gadasz językiem który poznałeś w audioświerszczykach. Poznaj może prawdziwy dźwięk.

No to Mirek wypisuje bzdury do kwadratu, bo nawet w swoim wątku i to niedawno pisał, że Harbethy mają swój charakter i od razu to słychać, czyli przezroczyste być nie mogą. Ale może Mirek słabo zna swoje kolumny skoro twierdzisz, że tak bardzo się myli. A ja nie tak dawno słuchałem modelu 40.2, ale nie u siebie.

O tu jest wpis Mirka...

”... a czego mam się trzymać jak nie tego że ktoś napisał na forum...przecież jesteśmy na forum...to nie jest dogmat, tylko zdanie z którym się zgadzam....Harbeth m40.2 mają specyficzną i rozpoznawalną stylistykę grania...takie jest moje zdanie z którym możesz  się nie zgadzać „

Czyli przezroczyste być nie mogą. Proste.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbeth to nie jest naturalne granie ... NFW. Potrafi się podobać pomimo  pewnych "wad" ... Let it be music ? .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, pmcomp napisał:

Harbeth to nie jest naturalne granie ... NFW. Potrafi się podobać pomimo  pewnych "wad" ... Let it be music ? .

Też miałem wrażenie, że grają po tej cieplejszej, soczystej, gęstej stronie mocy. A to wyklucza przezroczystość, co jednocześnie nie wyklucza przyjemności słuchania. Ale może mi się tylko wydawało. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ze tutaj pisze ale w wątku "Kabel głośnikowy z tzw. twardym basem" zostałem zablokowany

 

Moj wpis do Moderatora McGyver nie został zaakceptowany
@McGyverczy ja tobie coś zrobiłem ze cytujesz moje wpisy ? Masz narzędzia do blokowania i chyba ich nadużywasz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGyver został moderatorem?  Chłopaki na audiomaniacy mają pewnie ubaw ? .

Ho, ho.

 

PS. nic do ciebie McGyver nie mam i cenię za lampową wiedzę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, .:Gerard:. napisał:

@McGyverczy ja tobie coś zrobiłem ze cytujesz moje wpisy ? Masz narzędzia do blokowania i chyba ich nadużywasz

CZy zrobiłeś? Powiedzmy że obraziłeś moje odczucia estetyczne. 
Jeżeli uważasz że nadużywam guziczków, to masz prawo odwołać się do administracji. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 26

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.