Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha A-S3000 problem z uruchomieniem


MichalKRK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam wzmacniacz Yamaha A-S3000 który od nowego roku ma problem z uruchomieniem, po włączeniu dioda od zasilania miga. Wzmacniacz uruchamia sie tylko w trybie diagnostycznym. Czy posiadał ktoś podobny problem? Czy możecie polecic sprawdzony serwis do tego typu sprzet?

Pozdrawiam 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez MichalKRK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, MichalKRK napisał:

Witam,

Posiadam wzmacniacz Yamaha A-S3000 który od nowego roku ma problem z uruchomieniem, po włączeniu dioda od zasilania miga. Wzmacniacz uruchamia sie tylko w trybie diagnostycznym. Czy posiadał ktoś podobny problem? Czy możecie polecic sprawdzony serwis do tego typu sprzet?

Pozdrawiam 

Czytałem o takim zachowaniu tego wzmacniacza na zagranicznych forach. Co ciekawe dotyczyło to modeli zarówno nowych wyjętych z pudełka jak i takich już z pewnym przebiegiem  Jest to podobno częsta przypadłość tego modelu. Z tego co doczytałem to bez serwisu i to autoryzowanego się nie obejdzie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, MichalKRK napisał:

Witam,

Posiadam wzmacniacz Yamaha A-S3000 który od nowego roku ma problem z uruchomieniem, po włączeniu dioda od zasilania miga. Wzmacniacz uruchamia sie tylko w trybie diagnostycznym. Czy posiadał ktoś podobny problem? Czy możecie polecic sprawdzony serwis do tego typu sprzet?

Pozdrawiam 

Problem i sposób opisany w klubie Yamaha, sam to pisałem bo miałem podobnie z a-s2100, resetuje się to przez kombinację regulatorów, tylko już nie pamiętam jakich, poszukaj, tam klubie dużego ruchu nie ma więc szybko znajdziesz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Lobo Srobo napisał:

Czym prędzej składaj reklamację. Wzmacniacz ewidentnie jest uszkodzony.

Bzdury. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedzi. 

audiofan01 - wykonałem te instrukcje juz wczesniej, efektem jest uruchomienie wzmacniacza ale nie działa on prawidłowo - input dioda swieci oraz wskazówki nie świecą jak powinny. Za kazdym razem po wylaczeniu wzmiacniacza po tej procedurze musze go rowniez tym sposobem uruchomic.

Co do gwarancji, kupiłem go juz 2-3lata temu używany, nie posiadam orygianlego dokumentu zakupu a jak pisalem do Audio Klan w sprawie statusu gwarancji to wymagaja dokumentu potwierdzajacego zakup.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam 3000, a to samo miałem przy 2100 i wylądował w serwisie na gwarancji bo nie znałem procedury resetu i niepotrzebnie wysłałem do serwisu. Potem jeszcze raz mi się to zdarzyło i poradziłem sobie sam. Powód zawsze ten sam czyli nagły brak prądu,  wzmacniacz w "standby", prąd się pojawia, czasami nawet kilka przerw po kolei zanim naprawią awarię i wzmacniacz przechodzi w tryb awaryjny, reset pomaga. Od tamtego czasu pilnuję by nigdy na dłużej nie zostawiać go w pozycji "standby" i od ponad 2 lat już mi się to nie zdarzyło.

Nie pisałeś, że już ćwiczyłeś procedurę stąd moje podpowiedzi ale teraz to chyba pozostaje serwis pogwarancyjny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko mi powiedziec po co im dokument, wyslalem im zapytanie odnosnie statusu gwarancji i SN urzadzenia, poprosili o dokument potwierdzający zakup.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, MichalKRK napisał:

Ciezko mi powiedziec po co im dokument, wyslalem im zapytanie odnosnie statusu gwarancji i SN urzadzenia, poprosili o dokument potwierdzający zakup.

Zapewne chodzi o to czy twój egzemplarz był zakupiony w Polsce, stąd nr seryjny i dowód zakupu. Często jest tak że jeżeli dystrybutor danej marki ma wykonać naprawę gwarancyjną a jej koszt ma pokryć producent to urządzenie musi pochodzić z rynku dystrybutora. Znam to z autopsji ale z innej branży.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.