Jump to content
IGNORED

Kolumny/monitory bluetooth - serdeczna prośba o pomoc.

Recommended Posts

Cześć wszystkim,

Trochę się wahałem czy tutaj napisać...bo wiem, że będę jeba** jak pies w budzie - ale nie znam się, a poświęciłem już pewien czas, który nie rozwiał żadnych moich wątpliwości.

Chciałbym do swojego pokoju/salonu kupić sprzęt grający. Nie jest to duży salon bo ma około 15-20 mkw. Muzykę chciałbym po prostu streamować z laptopa lub smartfona przez bluetooth. Jestem tam w jakimś stopniu czuły na jakość/czystość dźwięku...z tego względu szukałem nawet samochodu z nagłośnieniem premium. Na nagłośnienie do salonu mam obecnie śmieszne pieniądze -  około 1500 zł. Czy jestem w stanie w tej kwocie zakupić coś w miarę satysfakcjonującego?

I ja oczywiście rozumiem, że w tej kwocie może być ciężko znaleźć coś choćby trochę przyzwoitego..i że nie znacie moich preferencji co do dżwięku (sam nie potrafię ich zdefiniować, wydaje mi się, że lubię czysty sopran...i zwracam uwagę na barwy dzwieku). Chciałbym Was zapytać, czego tak naprawdę powinienem szukać - aktywnych kolumn czy np aktywnych monitorów studyjnych, jakie będą różnice między nimi?

Czy kolumny/monitory typu:

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Hidden Content

Hidden Content

Hidden Content

Hidden Content

mają w ogóle prawo grać w jakiś zadowalający tam sposób, czy tego typu rzeczy powinienem odpuścić?

Serio, dziękuję uprzejmie za wszelkie sugestie...i jednocześnie proszę o litość 🙂

Mielone, ale raczej na "bieżąco" -kupiłbym AudioPro A26. Małe, wręcz malutkie, takie do kompa i "okolic" .Bardzo dobrze grają masz wzmaka w środku, żadnych dodatkowych klocków i wszystko możesz sterować z aplikacji. No chyba spoko;)?

Sam miałem podobny dylemat. Co prawda jeszcze nie rozwiązałem swoich wątpliwości, ale po długiej lekturze kilku forów, przy takim budżecie polecam Toppinga MX3 i Heco Aurora 300. Ma Bluetooth więc spełnia wymagania.