Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, prośba o poradę w sprawie słuchawek Koss. Generalnie który model jest najbardziej optymalny jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości. Nie jestem jakimś audiofilem, ale chciałbym żeby było na poziomie. Nie znam się nic a nic.

https://www.audiostereo.pl/topic/154182-koss-s%C5%82uchawki/

Faworytem jest zawsze Porta Pro Classic. Legenda wśród niedrogich nauszników. Zapraszam do nas, można samemu przetestować. Bardzo często sprzedajemy te słuchawki w zestawie z Audioquest Dragonfly. Nawet do tak niedrogich słuchawek warto jeśli słuchasz z telefonu czy komputera.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

A tu jest To samo (w wersji dla ubogich): 

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli chodzi o jakość brzmienia nie ustępują w tym zakresie w/w Portom. Słuchałem obu modeli. 

Ukryta Zawartość

Robiłem podchody do Porta Pro . W końcu legenda.
Po pierwsze notorycznie wyrywało mi włosy. Konstrukcja dość mało wytrzymała patrząc po znajomych.
Dźwięk. Też nie to. Za dużo basu, noc wow nie stwierdziłem.
Może w tej cenie jednak są dobre, albo po prostu to już tylko legenda, która sam przez wiele lat chciałem mieć.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

KSC75.

Przy okazji. Jak zlikwidować to wile pod awatarem. Za bardzo nie wiem co to za firemka, a niby jestem fanem.

Edytowane przez Misio38

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

Miałem KSC75 oraz Porta Pro. KSC75 to dynamiczniejsze brzmienie z mocniejszym zakresem góry. Porta Pro to większa muzykalność oraz nieco szersza prezentacja sceny dźwiękowej. 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.