Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacze Struss


Tonski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.03.2021 o 09:51, Tonski napisał:

Jeśli Ultimate mi nie przypadnie do gustu będę szukał dalej.

Jeśli ma być to polski wzmacniacz ale niekoniecznie z setkami watów to może Lucarto Ferro IA40.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 6 miesięcy temu...

Posiadam Strusa Chopin.Jest to jeden z kolekcji moich wzmacniaczy.Jesli chodzi o dzwiek w mega skrocie napisze ze jest troche cieply okragly nie meczy.Niema nic z agresji czy metalicznosci jak np w Denonach.Przyjemnie sie slucha.Od razu mowie nie jestem fanem przemyslu rodzimego.Co ja osobiscie poprawilbym w nim ,moze obudowe dal z grubszej blachy no i montaz jednak przydaloby sie bardziej przylozyc ale to chyba nasza cecha narodowa min dlatego omijam polskie audio.Bardzo pomyslowy front panel ,ladny.To tak w skrocie ,mysle ze warto kupic i sprobowac.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...
  • Moderatorzy
9 godzin temu, ttttttt3433434 napisał:

Przestrzegam przed zakupami w Strussie, proszę poczytać sms od właściciela Pana Henryka po zwrocie kabla za 950zł. 

Jakoś dziwnie często masz problemy ze sprzedawcami które tu na forum później opisujesz. Reakcja pana Henryka jest skrajnie nieprofesjonalna ale uczciwie było by opisać sytuację i przytoczyć własne SMSy. 

Bo tak jak komuś teraz pan Henryk zaczyna się kojarzyć jako ktoś od kogo lepiej nic nie kupować tak Ty zaczynasz się kojarzyć jako skrajnie trudny klient, któremu może lepiej nic nie sprzedawać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Seyv napisał:

Jakoś dziwnie często masz problemy ze sprzedawcami które tu na forum później opisujesz. Reakcja pana Henryka jest skrajnie nieprofesjonalna ale uczciwie było by opisać sytuację i przytoczyć własne SMSy. 

Bo tak jak komuś teraz pan Henryk zaczyna się kojarzyć jako ktoś od kogo lepiej nic nie kupować tak Ty zaczynasz się kojarzyć jako skrajnie trudny klient, któremu może lepiej nic nie sprzedawać.

Pan Jacek po zgłoszeniu zwrotu wysłał sms z pytaniem dlaczego zwracam produkt, wiec napisałem że wybrałem inny kabel na co Pan Jacek napisał, ze tak nie można, kabel odpakowany, cytuje "i co teraz" ? 
Z mojej strony była informacja ze mam prawo odstąpić od umowy nawet jak kable były używane ponieważ nie pomniejsza to wartości produktu i nie wykraczam używaniem poza czynności wymagające jego sprawdzenia. Taka informacja rozzłościła Pana Jacka i rozpoczął ataki na moją osobę, wyzwiska, groźby, straszy Pruszkowem. Łącznie dostałem około 60 wiadomości od Pana Jacka na moje 10.  Tylko wczoraj od godz 22 dostałem pod rząd 30 wiadomości, jak chcecie udostępnię wszystkie zachowując ciągłość, proszę dać znać tylko czy chcecie to zobaczyć, pada wiele brzydkich słów. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
28 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Tylko wczoraj od godz 22 dostałem pod rząd 30 wiadomości, jak chcecie udostępnię wszystkie zachowując ciągłość, proszę dać znać tylko czy chcecie to zobaczyć, pada wiele brzydkich słów. 

Taka sprawa nie nadaje się raczej by ją załatwiać tu na forum. Są stosowane organy do załatwienia tego typu sytuacji. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownik z tych widać trudniejszych. Z każdym sprzedawcą pod górkę idzie 😉. Takie trochę to dziecinne żeby na forum całą korespondencję z kimś zamieszczać...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ATC SCM150SL // NAIM NDX 2 + NAIM XPS DR + Furutech DPS - 4.1// Musical Fidelity M8Pre + 3 x M8s-500s + 4x GigaWatt LC-2 EVO// GigaWatt PF-2 EVO + Enerr Transcenda Ultimate// Albedo Monolith Reference

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Seyv napisał:

Taka sprawa nie nadaje się raczej by ją załatwiać tu na forum. Są stosowane organy do załatwienia tego typu sytuacji. 

Chciałeś żeby przytoczyć SMSy wiec wysłałem, mam nadzieje że z nimi zapoznałeś i możesz potwierdzić to co pisałem na początku że zwrot może być utrudniony. Nie wydaję mi się że jestem trudnym albo kiepskim klientem, w ostatnich dwóch latach wydałem na AV ponad 100k, tylko na dziś mam : Naim Atom, Pathos Remix (do sprzedania), Haiku Sol1,  Luxman SQN150, VELA BS403, Rega P1, Nuprime NP5, Nostromo Wolf, mnóstwo winyli i innych. 

W ciągu tych dwóch lat kupiłem i odsprzedałem: Hyperiony 4+ (kupione nowe), Rhea (nowe), Harbeth C7 (uzywane), SHL5 (używane), Atoll in200signature (nowy), Peachtree Nova 150 (nowy),  Haiku SOL2 (uzywane) , Epos ELAN35 (uzywane) i pewnie o wielu jeszcze zapomniałem po drodze.  Zawarłem mnóstwo transakcji zakończonych powodzeniem i bez problemów. 

Pan Jacek to kolega Konrada z  Atmosfery Dźwięku z którymi się poróżniłem przy okazji tematu z S4Home. 

Wyszło wtedy na jaw że można zwrócić nawet kolumny uszkodzone w transporcie (regulaminowe 14dni), Pan Konrad nie poinformował mnie o takiej możliwości oraz nie było również formularza zwrotu w paczce, kazał moje roszczenia kierować do DHL przez co teraz 3 rok trwa sprawa cywilna z DHL żeby odzyskać kasę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
7 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

możesz potwierdzić to co pisałem na początku że zwrot może być utrudniony

Jeśli kupowałeś przez Allegro to ono zazwyczaj staje po stronie klienta więc nie powinieneś się obawiać. Możesz też sprawę smsów zgłosić Allegro.

8 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Pan Jacek to kolega Konrada z  Atmosfery Dźwięku z którymi się poróżniłem przy okazji tematu z S4Home. 

Dlatego takie sprawy najlepiej zgłaszać stosownym organom a nie załatwiać poprzez forum. Zdaję sobie sprawę, że negatywna publiczna opinia może szybciej zadziałać niż niejeden organ państwowy ale taki tryb postępowania nie jest zgodny z przepisami dlatego polecam zgłosić sprawę właściwym do tego organom. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.03.2021 o 13:04, Fr@ntz napisał:

1,5 roku temu mieliśmy u siebie DM 250 i miło wspominam.  Dynamiczny, bezpośredni, świetny d

a.jpg

Odmiennie u W.P. : Struss DM250 z zaokrąglonym atakiem, jako ciepły, milusi, grający pierwszym planem, celebrujący wokale - podobało mu się to i współgrało z Harbeth M40.1 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Któregoś recenzenta jakiś komponent audio musi ograniczać. M40.1? Lub, to co dla jednego recenzenta dynamiczne i bezpośrednie, to dla drugiego (ze studyjnym CV) jedynie uśrednione granie.

Albo taki jest (DM250) na tle wzmacniacza mocy SOULUTION 710, którego używa na co dzień.

= = =

A jak Struss R500?

fDSC_0149.jpg

Zaprezentowane nowe kolumny podstawkowe tej firmy w połączeniu ze wzmacniaczem zintegrowanym Struss R500 dawało dźwięk klarowny, szybki z niezłym kickiem, (...) - redakcja audiomuzofans 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z polskich (wzmacniaczy) lubię: MarTon Opusculum Reference 3 Dual Monaural Integrated Amplifier

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Seyv napisał:

Taka sprawa nie nadaje się raczej by ją załatwiać tu na forum. Są stosowane organy do załatwienia tego typu sytuacji. 

a to juz zalezało na tym forum od "nastroju chwili "

sa podobne watki które tu wisiały badz wisza do chwili obecnej ku przestrodze badz znikały

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna wiadomo, że pana S. należy omijać szerokim łukiem.

Polecam Panów uwadze ten wątek:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy moderatorzy usługa to nie zmarły ze mozna mówic i pisac dobrze albo wcale i to nie jest naruszenie dóbr osobistych

jesli user pisze prawde to  co mu zrobicie ? zgodnie z opinia z orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka jasno wynika, że krytyka jest niedozwolona wyłącznie wtedy, gdy osoba dokonująca oceny, nie ma dostatecznej podstawy faktycznej, by tak uznać. – Krytykę konsumencką ETPCz uznaje wręcz za pożądaną

takie zycie robota w usługach nie jest miła i przyjemna
niech sie panowie wreszcie dogadaja i zakończa pojedynek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez cir

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
9 minut temu, cir napisał:

to juz zalezało na tym forum od "nastroju chwili "

Nikt nie siedzi 24h na forum, czasem temat szybko się rozwinie i stanie się powszechnie znany ukrycie go może przynieść więcej szkody niż pożytku.

3 minuty temu, cir napisał:

koledzy moderatorzy usługa to nie zmarły ze mozna mówic i pisac dobrze albo wcale i to nie jest naruszenie dóbr osobistych

Zdaję sobie sprawę, "gawiedź" lubi publiczne lincze i takie tematy cieszą się zainteresowaniem ale osobiście nie do końca jestem przekonany czy należy je urządzać na tym forum tym bardziej bez jakiejkolwiek kontroli.

Zarzuty przedstawione przez @ttttttt3433434 są w mojej ocenie na tyle poważne, że należało by je zgłosić odpowiednim organom i co najwyżej poinformować o wynikach w stosowny sposób na forum.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, cir napisał:

koledzy moderatorzy usługa to nie zmarły ze mozna mówic i pisac dobrze albo wcale i to nie jest naruszenie dóbr osobistych

jesli user pisze prawde to  co mu zrobicie ? zgodnie z opinia z orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka jasno wynika, że krytyka jest niedozwolona wyłącznie wtedy, gdy osoba dokonująca oceny, nie ma dostatecznej podstawy faktycznej, by tak uznać. – Krytykę konsumencką ETPCz uznaje wręcz za pożądaną

takie zycie robota w usługach nie jest miła i przyjemna
niech sie panowie wreszcie dogadaja i zakończa pojedynek

Czy można prosić o tłumaczenie na język polski?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, rochu napisał:

Od dawna wiadomo, że pana S. należy omijać szerokim łukiem.

Polecam Panów uwadze ten wątek:

 

 

Dzięki za to info.

Pan Struss sam pisał do mnie że mu się dawno w głowie coś poprzestawiało więc coś jest na rzeczy!

 

@Seyv mam nadzieje że wycofasz się z tego że jestem skrajnie trudnym klientem 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
20 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

@Seyv mam nadzieje że wycofasz się z tego że jestem skrajnie trudnym klientem

Pozwolę sobie na wyłącznie moją osobistą wypowiedź abyś nie czuł się przeze mnie źle oceniony. Zgodnie z obowiązującymi przepisami miałeś prawo do dokonania zwrotu i sprzedawca ma obowiązek na to przystać jeśli decyduje się na sprzedaż przez internet. Dobrym gestem było by poproszenie o egzemplarz testowy ale oczywiście nie miałeś obowiązku tego robić. Nie usprawiedliwi to też zachowania sprzedawcy z jakim się spotkałeś. 

A teraz jako moderator napiszę, że mając tak duże doświadczenie w zakupach przez internet powinieneś kierować takie sprawy na odpowiednie tory ewentualnie prosić o pomoc na forum ale w sposób nie angażujący bezpośrednio forum w sprawę. Nikt z administratorów ani moderatorów nie jest upoważniony do rozsądzania takich sytuacji nawet jeśli wydawały by się oczywiste. Jeśli ktoś czułby się w obowiązku przestrzec innych przed nieuczciwym sprzedawcą to będzie dużo bardziej wiarogodny gdy na poparcie będzie miał orzeczenia organów decyzyjnych a nie jedynie słowo przeciw słowu lub zapisy korespondencji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Seyv napisał:

Pozwolę sobie na wyłącznie moją osobistą wypowiedź abyś nie czuł się przeze mnie źle oceniony. Zgodnie z obowiązującymi przepisami miałeś prawo do dokonania zwrotu i sprzedawca ma obowiązek na to przystać jeśli decyduje się na sprzedaż przez internet. Dobrym gestem było by poproszenie o egzemplarz testowy ale oczywiście nie miałeś obowiązku tego robić. Nie usprawiedliwi to też zachowania sprzedawcy z jakim się spotkałeś. 

A teraz jako moderator napiszę, że mając tak duże doświadczenie w zakupach przez internet powinieneś kierować takie sprawy na odpowiednie tory ewentualnie prosić o pomoc na forum ale w sposób nie angażujący bezpośrednio forum w sprawę. Nikt z administratorów ani moderatorów nie jest upoważniony do rozsądzania takich sytuacji nawet jeśli wydawały by się oczywiste. Jeśli ktoś czułby się w obowiązku przestrzec innych przed nieuczciwym sprzedawcą to będzie dużo bardziej wiarogodny gdy na poparcie będzie miał orzeczenia organów decyzyjnych a nie jedynie słowo przeciw słowu lub zapisy korespondencji.

 Od tego jest ten wątek by następni klienci nie wpadli w podobne kłopoty moderatorze,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Seyv napisał:

Nikt nie siedzi 24h na forum, czasem temat szybko się rozwinie i stanie się powszechnie znany ukrycie go może przynieść więcej szkody niż pożytku.

ale o czym piszesz o własnych rozterkach ?

człowiek pisze opinie jako klient o usłudze i zaręcza ze to prawda, takierzeczy dzieja sie na forach tematycznych i jest to normalne  a wy go straszycie kodeksem

na forum jest pełno takich tematów i nikt ich nie kasował ,nie  ukrywał przynajmniej do czasu załatwienia problemu lub próby załatwienia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, tedi02 napisał:

 Od tego jest ten wątek by następni klienci nie wpadli w podobne kłopoty moderatorze,

Dokładnie o to chodzi. Jeżeli będziemy kasować takie informację to inni mogą znowu spotkać się z taką samą sytuacją. 

Poza tym każdy ma swój rozum i może zrobić z taką informacją co chce.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ttttttt3433434 napisał:

mam nadzieje że wycofasz się z tego że jestem skrajnie trudnym klientem

twoje prawo

4 godziny temu, Seyv napisał:

Zdaję sobie sprawę, "gawiedź" lubi publiczne lincze i takie tematy cieszą się zainteresowaniem ale osobiście nie do końca jestem przekonany czy należy je urządzać na tym forum tym bardziej bez jakiejkolwiek kontroli.

nic nie poradze ze równiez dzieki tej gawiedzi to forum istnieje

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
12 minut temu, tedi02 napisał:

Od tego jest ten wątek by następni klienci nie wpadli w podobne kłopoty moderatorze,

Taki temat powinien być poruszony ku przestrodze gdy sprawa zostanie załatwiona. Opisanie jej przez jedną stronę, nawet gdyby miała rację nie jest załatwieniem tego typu sytuacji.

W tym temacie dyskutować można o swoich doświadczeniach ze wzmacniaczami Straussa. Natomiast sposób prowadzenia firmy i kontakty z klientami to oddzielny temat, który powinien zainteresować najpierw kogo innego. 

3 minuty temu, ttttttt3433434 napisał:

Poza tym każdy ma swój rozum i może zrobić z taką informacją co chce.

Jeśli zechcesz zgłosić tą sytuację odpowiednim organom możesz o tym tu poinformować jak również o wynikach. 

5 minut temu, cir napisał:

na forum jest pełno takich tematów i nikt ich nie kasował ,nie  ukrywał przynajmniej do czasu załatwienia problemu lub próby załatwienia

Dużo lepiej gdyby tematy pojawiały się po załatwieniu sprawy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Seyv napisał:

Dużo lepiej gdyby tematy pojawiały się po załatwieniu sprawy.

kilka razy zawieszane były  tematy czysto odwetowe do czasu osiagniecia porozumienia aby nie piętrzyc awantur

niestety schemat jest zawsze podobny wpierw konflikt ,duże  rozżalenie a potem forum bo nadal brak porozumienia

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami forum może zdziałać więcej niż państwowe instytucje... A przede wszystkim szybciej...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Zdaję sobie sprawę, że często najskuteczniejszym argumentem klienta jest sformułowanie "bo was publicznie opiszę". Ale czy większego pożytku nie odnieśli by wszyscy gdyby zamiast tylko do publicznego opisywania i wywoływania negatywnych emocji forum służyło do pomocy prawnej w takich sytuacjach? Oczywiście to forum audio a nie prawne ale z pewnością są tu osoby mające doświadczenie i potrafiące podpowiedzieć gdzie się udać i jak załatwić sprawę w cywilizowany sposób (nawet jeśli do szczytu cywilnego naszym urzędom dużo brakuje).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Seyv napisał:

Oczywiście to forum audio a nie prawne ale z pewnością są tu osoby mające doświadczenie i potrafiące podpowiedzieć gdzie się udać i jak załatwić sprawę w cywilizowany sposób (nawet jeśli do szczytu cywilnego naszym urzędom dużo brakuje).

wszystkie takie porady równiez pojawiały sie w wątkach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Seyv napisał:

W tym temacie dyskutować można o swoich doświadczeniach ze wzmacniaczami Straussa. Natomiast sposób prowadzenia firmy i kontakty z klientami to oddzielny temat, który powinien zainteresować najpierw kogo innego.

To nie jest oddzielny temat.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Seyv napisał:

Taki temat powinien być poruszony ku przestrodze gdy sprawa zostanie załatwiona. Opisanie jej przez jedną stronę, nawet gdyby miała rację nie jest załatwieniem tego typu sytuacji.

W tym temacie dyskutować można o swoich doświadczeniach ze wzmacniaczami Straussa. Natomiast sposób prowadzenia firmy i kontakty z klientami to oddzielny temat, który powinien zainteresować najpierw kogo innego. 

Jeśli zechcesz zgłosić tą sytuację odpowiednim organom możesz o tym tu poinformować jak również o wynikach. 

Dużo lepiej gdyby tematy pojawiały się po załatwieniu sprawy.

A skoro nie zostaną załatwione? Być może następni klienci będą robieni w przysłowiowego balona.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

W tym temacie zostało już napisane tyle, że każdej rozsądnej osobie powinna się zaświecić przynajmniej żółta lampka. Dalsze dywagacje tu nic nie pomogą. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony chętnie bym pokazał korespondencje od Pana Strussa ale jest poniżej wszelkich norm.

Ponieważ jest dam dużo gróźb sprawa zostanie zgłoszona Policji w poniedziałek. Ze swojej strony pisałem to jako ostrzeżenie dla was, sam nie martwię się o zwrot gotówki.

Proszę natomiast uważać na to że jak Pan Struss podkreślał mi w SMS-ach jest sprzedawcą prywatnym na Allegro i nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu (chociaż tu się znowu myli bo w opisie oferty na allegro jest 14 dni na odstąpienie).

Na OLX też sprzedaje jako osoba prywatna  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tak więc prawa konsumenta nie obowiązują w przypadku transakcji z tym sprzedawcą.

A firma posiada dużą sieć sprzedaży: 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  i zarejestrowana jest na Terese Krzemińską pod NIP 9191658731

Wątek nie płacenia podatków, wystawiania FVAT, paragonów za tą sprzedaż na allegro i OLX to odrębny temat 🙂

Nie wiem jak jest faktycznie, ale coś tu się nie spina.

 

PS: zauważyłem teraz że po mojej interwencji u allegro nie ma już ofert Pana Strussa na tym portalu. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od kultury wypowiedzi płynącej z tych sms'ów (choć wybiórczo nie zmieściłeś całej korespondencji), to:
1. pochapałęś się ostatnio z s4home, zrobiłeś gównoburzę na forum
2. od 3 lat sądzisz się z dhl
3. wszcząłeś następną awanturę na forum, tym razem ze Strussem (który i tak nie może się tu odnieść do tematu, ani obronić).

Niezły wynik jak na dwuletni staż na forum, spokojnie mógłbyś tym obdarować paru userów.
A coś czuję, że to tylko skromny wycinek twoich dokonań.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.