Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz do Infinity SM 155

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Na wstępie zaznaczam, że jestem laikiem. Do słuchania muzyki na troszeczkę poważniej podszedłem parę miesięcy temu, wtedy to zakupiłem amplituner Yamaha R-N602 i Pylon Pearl 27. Z racji wieku i słuchu już nie tego, pomyślałem, że będzie to zakup i tak już na wyrost. Przed zakupem miałem okazję posłuchać Yamahy R-N402 i Pearl 20, bardzo spodobało mi się ciepłe brzmienie tego zestawienia. Po zakupie sprzętu byłem przekonany, że to zakup na lata, szybko (po 4 miesiącach) zdanie zmieniłem jak usłyszałem jak grają Infinity SM 155. Słuchając tej samej muzyki usłyszałem więcej dźwięków, było więcej emocji, średnie były pod większą kontrolą przez co było więcej góry i dołu, a jak była potrzeba to i ciepły środek całość uzupełniał (moje odczucia opisane moim skromnym słownictwem). Po tym jak mnie zauroczyły długo nie czekając poszukałem w internecie, wsiadłem do samochodu i pojechałem je kupić. Wracając do tematu, amplituner jest tylko amplitunerem, więc pomyślałem o zakupie wzmacniacza. Poczytałem trochę i zacząłem się zastanawiać nad dwoma modelami: Yamaha A-S701, Onkyo A-9150. Yamaha jest o wiele mocniejsza, ale przy pomieszczeniu 15m2 Onkyo dające tylko 2x30W, powinno chyba sobie poradzić. Jeżeli chodzi o źródło to głownie z PC-ta FLAK lub dobre MP3, TIDAL no i gramofon Teac TN-3B. Muzyka to raczej każda, głównie Dire Straits, ale też Marillion, Alphaville, Depeche Mode, Jon Anderson, Vangelis, Metallica i wielu innych wykonawców. Wracając do wzmacniacza, było więcej typów, ale Yamahę już poznałem, a o Onkyo czytałem dużo dobrego. Tak jak widzicie moja wiedza jest bardzo ograniczona i tutaj liczę na Wasze fachowe podpowiedzi, a zarazem proszę o wyrozumiałość za co z góry dziękuję.

https://www.audiostereo.pl/topic/154674-jaki-wzmacniacz-do-infinity-sm-155/

Cześć,